Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów":)) - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie

Notka

Paznokcie Forum, na którym kompleksowo traktujemy tematykę pielęgnacji i zdobienia paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-05, 14:39   #61
monicka9219
Raczkowanie
 
Avatar monicka9219
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 217
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

kamilka - nie jestesmy takie sieroty za jakie niektorzy uwazaja osoby bez kursu Cwiczymy na sobie a nie na innej osobie. Nadanie idealnego ksztaltu pazkcia z czasem nam tez wyjdzie) Spokojnie damy rade pozdrawiam
monicka9219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 16:39   #62
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Nie wiem w jakim celu został założony ten watek ? Żeby się dowartościować ?
A wogóle to nie podoba mi się podział na te co "mają" i te co "nie mają" papierka - co to jakaś prowokacja czy co? Forum służy przede wszystkim pomocą i radą, jak chcecie zakłaac swoje wątki ze swoimi pracami to zakładajcie - jeżeli ktoś udzieli ostrej konstruktywnej krytyki - to nie dlatego, że macie czy nie macie kursu. Tu oceniamy pazurki, a nie osoby.
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 17:25   #63
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez mona1978 Pokaż wiadomość
Tu oceniamy pazurki, a nie osoby.

to powinno gdzieś wisieć w przypiętym wątku, jako motto

P.S tez to samo napisałam
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 20:37   #64
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Nie czytałam wszystkich wypowiedzi , bo pierwszy post poruszył mnie bardzo
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 21:08   #65
iwka1978
Przyczajenie
 
Avatar iwka1978
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 10
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

moje pazurki trzymaja 4 tygodnie czy dłużej to nie wiem bo nigdy tego nie sprawdzałam.
iwka1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 21:45   #66
monicka9219
Raczkowanie
 
Avatar monicka9219
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 217
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Droga Mono1978 - jeśeli nie podoba Ci się nasz wątek to nie musisz tutaj wogole zaglądać. Są osoby którym podoba się ten wątek i wcale nie chodzi im o dowartosciowanie się) Więc ja widze tutaj jasny cel tego wątka. pozdrawiam
monicka9219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 22:07   #67
guga1
Wtajemniczenie
 
Avatar guga1
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 2 317
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez monicka9219 Pokaż wiadomość
kamilka - nie jestesmy takie sieroty za jakie niektorzy uwazaja osoby bez kursu Cwiczymy na sobie a nie na innej osobie. Nadanie idealnego ksztaltu pazkcia z czasem nam tez wyjdzie) Spokojnie damy rade pozdrawiam
np chyba nie do konca bo np
Olencjaaa
trenuje na kolezankach. mam nadzieje ze nie bierze za to pieniedzy

Ja rozumiem ze ktos nie ma kursu, nie wie czy sie do tego nadaje czy go to pasjonuje i boi sie wydac kase na szkolenie.
i na poczatku cwiczy na sobie, ok. Ale nie krzywdzcie innych!!!
guga1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 22:10   #68
awa2001
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 158
GG do awa2001
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

no cóz, odechcialo mi się czytając ton tych wypowiedzi pomagać początkującym, tzn. w tym wątku, powodzenia w swojej samowystarczalności, pozdrawiam
awa2001 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 22:20   #69
monicka9219
Raczkowanie
 
Avatar monicka9219
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 217
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Dzięki
monicka9219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 23:12   #70
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Nie rozumiem po co zakładasz wątek, w którym z założenia alienują się dziewczyny bez kursu? Podkreślasz, że dziewczyny po kursach są niepomocne a gdy one tuj piszą i zwracają Ci uwagę, że chyba popełniasz błąd i nie do końca rozumiesz ideę forum, piszesz:

Cytat:
Droga Mono1978 - jeśeli nie podoba Ci się nasz wątek to nie musisz tutaj wogole zaglądać.
Jeśli widzisz to w ten sposób - po co rozpętałaś burzę w wątku "Tipsy bez kursu? Proszę bardzo!"? Po co tam zaglądałaś, skoro Ci się nie podobał? Innym dziewczynom się podobał, wielu dał do myślenia. Przecież w ogóle nie musiałaś tam zaglądać...
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 23:44   #71
monicka9219
Raczkowanie
 
Avatar monicka9219
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 217
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

nie bede komentowac tego co napisalas wyzej mysiak
monicka9219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 08:06   #72
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

ja nie mówię że jesteście "sieroty" ja byłam po pierwszym kursie i czułam się tak jak bym na żadnym nie była. Wtedy tez wydawało mi się ze można zrobić wszystko nic nie wiedząc... Zrozumiałam o co chodzi dopiero gdy trafiłam do świetnego instruktora który pokierował mnie dalej, wyjaśnił.
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 09:36   #73
aga01
Zakorzenienie
 
Avatar aga01
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Rawa Maz./Łódź
Wiadomości: 4 738
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Monicko9219, za jeden wątek dostałaś już ostrzeżenie... nie wiem czy zauważyłaś. W pyskówkę myślę, że całkiem niechcący wdały się inne dziewczyny i zostały ukarane tak jak i Ty. Ale z tego co widzę, prowokujesz do kolejnych "burz". Założyłaś wątek na forum publicznym więc licz się z tym, że dziewczyny będą krytykować źle założone paznokcie. Obrażałabym się na nie, gdyby nie wiedziały co mówią i się na tym nie znały.
A panie po kursach... cóż... myślę, że nie czują wyższości bez powodu... Po prostu wiedzą więcej, widziały, pomacały, popiłowały pod fachowym okiem. Nie chcecie/nie możecie iść na kurs ok, Wasza sprawa, nikt Was nie zaciągnie, ale pomyślcie o ile ładniejsze byłyby Wasze dzieła. Ja osobiście chodzę TYLKO do sprawdzonej stylistki po kursach i warsztatach...
Co do wątku, to proszę o zaprzestanie tej bezsensownej wymiany zdań, która doprowadzić może tylko do ostrzeżeń/punktów/banów/zamknięcia wątku itp... Bo ani ja, ani Agoosia, ani reszta wizażanek nie ma ochoty wchodzić na wizaż.pl i się denerwować.
__________________
Żona z mężem w restauracji. Żona zamawia:
- Stek, pieczone ziemniaczki i lampkę wina...
- A warzywo? - pyta kelner.
- On? To samo co ja.

Edytowane przez aga01
Czas edycji: 2007-08-06 o 09:57
aga01 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 11:32   #74
monicka9219
Raczkowanie
 
Avatar monicka9219
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 217
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

kamilko - ale czy ja nie mowie ze nie chce isc na kurs, bo jest on mi wogole nie potrzebny?? poprostu narazie mam szkole, nie mam wystarczającej ilosci pieniążków i nie dam rady isc na kurs...ale jak skoncze szkole napewno pojde. Jak narazie tylko trenuje i patrze co z czm sie je i czy napewno chce isc w tę strone, bo poco wydawac ponad 1000 zł, gdy dojde do wniosku ze nie dam rady ?
monicka9219 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 17:22   #75
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez monicka9219 Pokaż wiadomość
Droga Mono1978 - jeśeli nie podoba Ci się nasz wątek to nie musisz tutaj wogole zaglądać.
To jest Twoje stwierdzenie - sprzeczne z prawdą Uwielbiam ten wątek => "Tipsy bez kursu - reaktywacja "
Cytat:
Są osoby którym podoba się ten wątek i wcale nie chodzi im o dowartosciowanie się)
W to absolutnie nie wątpię
Cytat:
Więc ja widze tutaj jasny cel tego wątku. pozdrawiam
Też widzę, też pozdrawiam
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 18:00   #76
iwka1978
Przyczajenie
 
Avatar iwka1978
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 10
ale burza!

witam,przeraziło mnie jak przeczytałm wczorajsze wypowiedzi,znalazłam forum jakiś czas temu bardzo mi sie spodobał,dużo się dowiedziałam,czytałam nawet wątki sprzed 2 lat,to dzięki wam dziewczyny kupiłam żel z hurtowni a nie z allegro.pakazując moje prace(robione na moich pazurkach)liczyłam na to ,że mi ktos powie,że nie ma krzywej c,że są łopaty,ale nie najlepiej napisać ,"że nawet zdobienia nie pomogą".I rzeczywiście ktos tu robi niezłą burzę na tym wątku,więc ja się wypisuję nie lubię obrzucania się błotem,może kiedyś się odezwe,zapytam o radę,pozdrawiam,pa

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2007-08-08 o 21:42 Powód: post pod postem!
iwka1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-06, 20:22   #77
Pawełeczek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 672
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez monicka9219 Pokaż wiadomość
Cwiczymy [...] Nadanie idealnego ksztaltu pazkcia z czasem nam tez wyjdzie
Stylistki i stylisci z "papierami" tez musza cwiczyc i czytajac to co napisalas dochodze do wniosku ze nie masz pojecia po co tak na prawde robi sie kurs. Kurs robi sie po to zeby poznac pewne zasady dot. stylizacji paznokci. Zeby wiedziec co i jak zrobic zeby na przyklad masa sie trzymała lub co nalezy zrobic zeby paznokcie były wytrzymałe na urazy (uderzenia etc.). Dopiero mając taka wiedze mozna zaczac cwiczyc i dochodzic do wprawy. To ze paznokiec bedzie mial z wierzchu ładny kształt nie oznacza ze jest on zrobiony dobrze technicznie.

Dla przykladu:

- naklejamy tips
- ładnie opracowujemy
- maziamy 2x cienka warstwą żelu jak lakierem
- na pierwszą warstwe dajemy jakies ozdoby

VOILA!! tipsiki jak z bajki...rowniutkie.. błyszczące..ale co z tego jak po tygodniu odpadną??
__________________
Paweł
Pawełeczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 08:23   #78
kamilka
Zadomowienie
 
Avatar kamilka
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 1 900
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

hi Pawekeł
chyba nie ma sie w co mieszać... Może kiedyś zrozumieja o co nam chodzi
kamilka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 14:37   #79
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez guga1 Pokaż wiadomość
np chyba nie do konca bo np
Olencjaaa
trenuje na kolezankach. mam nadzieje ze nie bierze za to pieniedzy

Ja rozumiem ze ktos nie ma kursu, nie wie czy sie do tego nadaje czy go to pasjonuje i boi sie wydac kase na szkolenie.
i na poczatku cwiczy na sobie, ok. Ale nie krzywdzcie innych!!!
kolezanki same mnie poprosily zebym im zrobila paznokcie i wiedzialy ze nie mam kursu i sie dopiero ucze i zadnej krzywdy im nie zrobilam... ale oczywiscie tylko dziewczyny bez kusru moga zrobic krzywde

bylam kiedys u stylistki z kursem i ta to dopiero mi krzywde zrobila bylo to dosc dawno ale takich rzeczy nie dalo sie zapomniec:
-wycinala mi skorki... do krwi ojj bolalo
-pieknie zmatowila a raczej przepilowala plytke pilnikiem
-miala tepa gilotyne od ktorej trzy tipsy pekly wzdluz i jeszcze sie dziwila czemu tak pekaja
-nakladajac zel i zalewajac skorki pieknie utwradzila mi na paznokciu krew
-nie musze mowic ze po parcu dniach podeszlo powietrze a jak 2tyg pozniej umowilam sie do innej stylistki to nie musialam placic 20zl za zdjecie tipsow bo same odpadly

normalnie rece opadaja, laska po kursie a zrobila to gorzej niz my bez papierkow hehe poszla sobie na kurs i mysla ze juz wszystko umie... ja codziennie czytam rozne artykuly o paznokciach, przegladam watki na forach nawet te z przed kilku lat, zamowilam sobie na allegro kurs na plytce zeby dokladniej zapoznac sie z terminologia czy moc sobie dziesiec razy w kolko zobaczyc jak sie naklada zel a zanim zabralam sie za paznokcie to znajoma stylistka ktora mnie tym zarazila dokladnie mi wszytsko pokazala i wyjasnila jak sie robi i na zaden kurs nie mam zamiaru isc
Olencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 14:56   #80
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Oczywiście, że nie tylko dziewczyny bez kursu mogą zrobić krzywdę! Stałe bywalczynie tego forum powtarzają to do znudzenia + jeszcze kilka razy
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 15:14   #81
froggie
Zakorzenienie
 
Avatar froggie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Żabkowo
Wiadomości: 11 756
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Oczywiście, że nie tylko dziewczyny bez kursu mogą zrobić krzywdę! Stałe bywalczynie tego forum powtarzają to do znudzenia + jeszcze kilka razy
i nie na darmo był wątek o (pseudo)stylistkach,
przypięty o dobrych stylistkach...

wszędzie przecież są wyjątki nie? tak samo nie kazdy fryzjer z dyplomami zetnie ładnie włosy.

Z forum chociażby maszka nie ma kursu, a robi świetne pazurki...

Poprzestańmy powiedzmy na tym podsumowaniu i jak napisała Aga01 zakończmy bezsensowną wymianę zdań

I niech wątek dalej służy temu, co miała na myśli jego załozycielka.
__________________
flejksy (klik!)
Zapraszam
froggie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 20:37   #82
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Dzisaj robione kolezance zamiast zlotych zdecydowala sie na niebiesko zolte tylko zdjecie nie wyrazne
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_0242.jpg (84,8 KB, 162 załadowań)
Olencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 22:50   #83
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

ja bym je jeszcze z boku wypiłowała, bo narazie to piekne sukieneczki sa...
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 23:19   #84
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez villemcia Pokaż wiadomość
ja bym je jeszcze z boku wypiłowała, bo narazie to piekne sukieneczki sa...
ja tez chcialam wypilowac ale kumpela kazala takie zostawic bo ma starsznie wrazliwe skorki i do tego maluska plytke i nie lubi pilowania
Olencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 23:20   #85
mysiak
Wtajemniczenie
 
Avatar mysiak
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa i okolice
Wiadomości: 2 185
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Ale przy piłowaniu boków nie musisz przecież męczyć skórek
__________________

ADOPTUJ wirtualnie FRETKĘ- tak wiele za tak niewiele http://fretek.org/adopcje/showlist/37
mysiak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 23:52   #86
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Skórki przy piłowaniu powinny zostac całe i nie "zmeczone"
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-07, 23:58   #87
Olencjaaa
Organizatorkaaa :)
 
Avatar Olencjaaa
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Trzcianka
Wiadomości: 8 999
GG do Olencjaaa
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

Cytat:
Napisane przez mysiak Pokaż wiadomość
Ale przy piłowaniu boków nie musisz przecież męczyć skórek
wiem ale kumpeli nie dalo sie przekonac chyba ma jakis uraz od poprzednich stylistek ze tak panicznie boi sie pilnika nastepnym razem musze wziasc to pod uwage jak bede zelem modelowac paznokiec ze o pilowaniu musze zapomniec

Cytat:
Napisane przez Albertyna Pokaż wiadomość
Skórki przy piłowaniu powinny zostac całe i nie "zmeczone"
zgadzam sie i staram sie tego trzymac
Olencjaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-08, 19:54   #88
Amandziak88
Przyczajenie
 
Avatar Amandziak88
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 24
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

hej dziewczyny) a co sądzicie o tych pazurkach??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1010016.JPG (61,6 KB, 147 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010012.JPG (79,0 KB, 136 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1010015.JPG (53,6 KB, 115 załadowań)
__________________
Każdy dzień jest wyjątkowy)
Amandziak88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-08, 20:14   #89
Pawełeczek
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 672
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

są cudowne..na prawde śliczne widze ze bardzo sie starałas przy piłowaniu płytki..i ten nowatorski kształt...normalnie zainspirowalas mnie dziewczyno
__________________
Paweł
Pawełeczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-08, 21:11   #90
frauhelga
Ordnung muss sein!
 
Avatar frauhelga
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 2 181
Dot.: Zapraszam wszystkie stylistki paznokietków żelowych i akrylowych bez "papierów"

uaaaau!!!! wymiatasz!!!!!!!!
frauhelga jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:34.