Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...
Prosimy, aby każdy wątek dotyczył jednej metamorfozy.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-01, 20:18   #1
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Red face Fryzury dla okragłej twarzy => All photos

Witam witam, szukałam w wyszukiwarce ale znalazłam bardzo mało zdjec adekwatnych do okragłej twarzy :/ prosze wiec o wklejanie im wiecej tym lepiej
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-02, 14:44   #2
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
trwała... for mee :)???

Witam Was kochane Wiżantki mam pytanie, czy mogłybyscie ocenic, badz dac jakies propozycje jaki rodzaj loków byłby dla mnie najkorzystniejszy poniewaz od dawna mam zamiar zrobic sobie trwała, (mam niestey okragła buzie ) znalazam pare fotek
Na paierwszym zdjeciu jestem ja a na nastepnych te ktore udało mi sie znalezc
DZiEkuje z góry
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg klasa.jpg (32,1 KB, 309 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jesica%20alba.jpg (17,3 KB, 102 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg tn_e1eccdbb04ab75232b8ade27c8591115.jpg (58,6 KB, 105 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-02, 15:02   #3
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg loki03.jpg (21,2 KB, 75 załadowań)
Rodzaj pliku: gif 02.gif (10,4 KB, 1048 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-02, 16:39   #4
mogru
Raczkowanie
 
Avatar mogru
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Bąbelkowo
Wiadomości: 135
Dot.: trwała... for mee :)???

Nie wiem mi te Jessic'i Alby sie podobają radze ci przejść sie do jakiegoś salonu fryzjerskiego niech ci nawinie na chwile wałek potrzymaj i zobaczysz jaki ten skręt będzie, moja znajoma tak zrobiła i była zadowolona.
__________________
wait....wait.. ...for....
mogru jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-23, 10:34   #5
ewelinka212
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 13
Dot.: trwała... for mee :)???

masz płaskie włosy u nasady a kręcone od ucha w dól nie wiem czy jest to twoja twórczośc chwilowa czy takie masz swoje naturalne więc
-wazna rzecz to żeby przy twojej twarzy wiecej sie działo a mniej na dole proponuje lekka trwałą to nie bedzie złe ale na mocno grubych wałkach lub headlines ale chyba na to masz przy długie włosy
- grzywke bym cieła prosto na silniejsza potem doskonałe ciecia na cąłej długości tak żeby nabrały puszystosci i wyrazu przy twarzy i odeszły od głowy a potem radze walki sobie załozyć ale kręcic włosy od nasady az po koniec wtedy beda loki delikatne i nie przyklapniete przy skórze jak bedzie dobry efekt mozesz robic trwała ale u dobrej fryzjerki bo sa rózne trwałe bardzo wile rodzaji wiec musi dobrać do twego rodzaju ph itp
wazne- nie kręc ich dołem bo sa ciezkie jezeli przy głowie masz takie płaskie bez wyrazu
taka fryzura jest modnapłasko przy głowie dzicz na koncówkach ale na zdjęciach do glamur wykonana przez profesjonaliste
a my żyjemy w normalnym świecie
ewelinka212 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-24, 17:20   #6
MagicznaPsychiczna
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 7
Dot.: trwała... for mee :)???

Ojej w tym drugim bylo by Ci slicznie,do Twojej buzi pasowaly by takie fale
MagicznaPsychiczna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-26, 16:44   #7
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

w roli sprostowania to ja mam włosy proste jak drut hehe ale druga liczac ze mna czy bez??
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-26, 16:47   #8
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

moim zdaniem, zostan przy prostych..
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-29, 16:17   #9
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

heh tez tak myslałam heh ale okropnie sie w nich czuje
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-29, 18:36   #10
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

zawsze mozesz je roznie poupinac.. a w prostych sadze, ze Ci bardzo ladnie.. albo sciac jakos ladnie.. polecam pojsc do sprawdzonej fryzjerki i zgdozic sie na wszystko co zrobi ( podkreslam- zaufanej:P)
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-29, 21:26   #11
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 670
GG do Olcik18
Dot.: trwała... for mee :)???

piszesz ze masz okragla buzie, ja takze taka mam.. i z wlasnego doswiadczenia wiem, ze loki przy tym ksztalcie wygladaja niekorzystnie. O wiele lepiej wyglada sie w prostych włosach "jak druty", czyli w takich jakie masz naturalnie. Moze moglabys wkleic swoje zdjecie w prostych wloskach? wtedy obiektywnie mozna ocenic, czy trwala pasuje do Ciebie i w ktorej wersji jest Ci ladniej.
Ja w lokach a nawet lekkich falach wgladam okropnie.. za to ladnie w prostych, bo wyszczuplaja twarz.
Dlatego tez odradzalabym Ci trwala, jesli masz okragla buzie.. ale wiecej bedzie mozna powiedziec jak wstawisz zdjecie w prostych wlosach
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 10:08   #12
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

Heh w sumie teraz cały czas krece znalazłam jedno wieki temu swoje w prostych blee :/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jaaa (600 x 450).jpg (50,1 KB, 248 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 11:03   #13
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

w prostych CI o wiele ladniej!! nie rob trwalej.. nie pasuje CI..
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 11:58   #14
karolina2121
Zakorzenienie
 
Avatar karolina2121
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4 028
Dot.: trwała... for mee :)???

Proste - bardzo ładnie !
karolina2121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 15:19   #15
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 670
GG do Olcik18
Dot.: trwała... for mee :)???

czyli tak jak przypuszczalam.. w prostych o wiele lepiej. Nie krec ich..naprawde bardzo ladnie w prostych. Okraglym buzka nie pasuja fale czy loki.
I za zadne skarby nie rob trwalej...
__________________
>> jestem zagadką, której jeszcze nikt nie rozwiązał... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 15:21   #16
Tupters88
Raczkowanie
 
Avatar Tupters88
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 183
Dot.: trwała... for mee :)???

Oj ja też jestem w 100% za prostymi. Loczki Ci w ogóle nie pasują.
__________________
I kto tam, pytam kto tam???
Szaleństwo, utracony raj....


Tupters88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 17:08   #17
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: trwała... for mee :)???

przewraziłam się, jak zobaczyłam twoje 1sze zdjęcie, bo pomyślałam, że to są twoje naturalne włosy. Wtedy pomyślałam, że z tego powody chcesz zrobić trwałą.
Jak wrzuciłaś foto w prostych włosach, to musiałam napisać: ZOSTAW JE PROSTE!
pozdrawiam
anastazjaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 18:04   #18
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: trwała... for mee :)???

proste wloski sa dla Ciebie stworzone!!! poszerzysz sobie twarz loczkami... chyba ze tego chcesz?
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 18:13   #19
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

heh no to mnie przekonałyscie heh dziekuje za rade
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 18:56   #20
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: trwała... for mee :)???

Cytat:
Napisane przez olinciaa Pokaż wiadomość
heh no to mnie przekonałyscie heh dziekuje za rade
ufff... mądra dziewczynka naprawde ładnie ci w prostych
anastazjaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-01, 19:52   #21
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 234
Dot.: trwała... for mee :)???

Ja bym pomyslala nad jakims fajnym cieciem Twoich wlosow, tzn grzywka. Koniecznie niech beda dlugie. Kiedy zobaczylam Twoje czarno-biale foto patrzac na twarz pomyslalam, ze masz azjatyckie rysy. Na kolorowym nie ma juz tego efektu, bo widac ze jestes z innej bajki kolorystycznej. Ale poogladalabym sobie zdjecia pan z dalekiego wschodu i dobrala cos do swojej buzki - latwo bedzie znalezc
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-02, 10:26   #22
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

A właśnie ogladałam ostatnio flim hinduski i straszni mi sie pogobały włosy aktorek - co one robia ze maja takie geste i błyszczace i okropnie podobała mi sie fryzura jednej aktorki, na zdjeciu jest od prawiej pierwsza hehe no nic nie poradze ze kocham falowane ,krecone nie umiem sie z tego wyleczyc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg normal_Bride_prejudice4.jpg (33,5 KB, 105 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-02, 11:05   #23
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

to kwestia genow.. no i odpowiedniego zadbania.. ja moje mam troche podniszczone po trwalej i jestem bardzo zadowolona z dzialania nafty kosmetycznej- autentycznie wlosy sa bardziej blyszczace ( choc akurat na to nigdy nie narzekalam tak samo jak na gestosc..)
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-02, 18:02   #24
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

a jaka trwała robiłas alkaliczna czy kwaśna?
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-02, 18:07   #25
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

a jaka jest miedzy nimi roznica? wiem, ze jest ziolowa i chemiczna:P
raz chemiczna a tak to ziolowa.. w sumie ja roznicy pomiedzy nimi nie widzialam.. woidzialam tylko roznice we fryzjerkach u ktorych robilam...
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-03, 14:18   #26
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

http://www.wizaz.pl/kurs_fryzury_trwala_ondulacja.php a jakie sa róznice na głowie pomiedzy nimi??
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-03, 14:22   #27
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 234
Dot.: trwała... for mee :)???

A nie masz jakiegos zdjecia z twarza na wprost obiektywu? Zrob sobie takie i wklej. Bo ja sie zaczynam zastanawiac, czy w takich falach nie byloby ci dobrze - tylko przy zmianie uczesania grzywki. Moja przyjaciolka ma jeszcze szersza twarz od Ciebie i zrobila sobie ostatnio totalne loczki do ramion, wyglada slicznie. Dawaj foto.
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-03, 14:34   #28
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

hehe chyba najbardziej wprost do obiektywu to mam takie a jakie uczesanie ma teraz twoja przyjaciółka??
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg sonne 212.jpg (113,4 KB, 85 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pic574 (600 x 450).jpg (32,5 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Pic597 (600 x 450).jpg (35,8 KB, 49 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-05, 17:06   #29
olinciaa
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 1 758
Dot.: trwała... for mee :)???

jeszcze moze takie
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg japan_garden 035 (435 x 600).jpg (100,5 KB, 79 załadowań)
olinciaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-05, 17:10   #30
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 12 969
Dot.: trwała... for mee :)???

im wiecej zdjec tym bardziej sie upewniam, ze powinnas zostac przy naturalnych.. masz chyba suche, wlosy prawda?
__________________
http://wszystkocomniezachwyca.blogspot.com/
Zapraszam

FB
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy

Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:24.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj