Problem po depilatorze:( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-02, 08:32   #1
90aagness
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 11

Problem po depilatorze:(


Już od dawna depiluje nogi depilatorem, zawsze zostawały mi takie czarne kropki i ja je niekiedy wyciskałam niekiedy włosy mi wrastały i też to wyciskałam a teraz mam takie rany na nogach takie kropy czy jest jakiś krem na to lub coś?co mam zrobić?pomóżcie
90aagness jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-02, 13:01   #2
rudenka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Małopolska
Wiadomości: 197
Dot.: Problem po depilatorze:(

Cytat:
Napisane przez 90aagness Pokaż wiadomość
Już od dawna depiluje nogi depilatorem, zawsze zostawały mi takie czarne kropki i ja je niekiedy wyciskałam niekiedy włosy mi wrastały i też to wyciskałam a teraz mam takie rany na nogach takie kropy czy jest jakiś krem na to lub coś?co mam zrobić?pomóżcie
Jest już wątek o blznach i przebarwieniach podepilacyjnych. Podłacz się pod niego wtedy wszystko będzie w jednym miejscu.
rudenka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 17:04.