rozjasnic czy przyciemnic? - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: rozjasnic czy przyciemnic
rozjasnic- zrobic pasemka blad 12 19,67%
przyciemnic na jakis braz 28 45,90%
balejaz 21 34,43%
Głosujący: 61. Nie możesz głosować w tej sondzie

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-23, 12:59   #31
Asia221
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 570
Dot.: rozjasnic czy przyciemnic?

jeszcze takie cos..
podoba mi sie bardzo ten kolorek co na beyonce, wiecie moze co to za kolory?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg alba1.jpg (19,7 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg beyonce07.jpg (9,9 KB, 5 załadowań)
Asia221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-23, 19:48   #32
kate25
Raczkowanie
 
Avatar kate25
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 335
GG do kate25
Dot.: rozjasnic czy przyciemnic?

[quote=Asia221;5070429]taki wlansie ciemny brąz to ja moj naturalny ale jak bylam mala, potem ten kolor juz troche wyjasnial...(....)]

jednak Natura wie, co robi

Asiu, decyzja należy do Ciebie, przede wszystkim, musi być to taki kolor, który nie zepsuje Ci tego najpiękniejszego dnia - a więc musisz czuć się w nim dobrze!
jesli będziesz dobrze czuła się w pasemkach, a obawiasz się, że w ciemnych będzie Ci źle, szaro i nieswojo, to jak najbardziej, jestem za pasemkami, bo to co tak naprawdę będzie ważne to Twoje sampoczucie i pewność siebie

ale jesli już pasemka dla Ciebie, to ja widzę takie:
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg włosy eva-mendes-012.jpg (59,6 KB, 8 załadowań)
kate25 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-24, 10:57   #33
Asia221
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 570
Dot.: rozjasnic czy przyciemnic?

Cytat:
jednak Natura wie, co robi

no nie wiem
ale juz nie pamietam moich naturalnych wlosow jedynie ze zdjec maluje je juz od kiedy mialam 16 latswoja droga chyba chcialabym miec naturalny kolorek, po tych wszyskich farbach zawsze sa jakies nijakie i jeszcze sie tak szybko zmywaja przez to ze pod spodem mam rozjasnione pasemkajeszcze pomysle....dzieki wielkie
Asia221 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-24, 11:10   #34
Lulu.
Rozeznanie
 
Avatar Lulu.
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: .
Wiadomości: 914
Dot.: rozjasnic czy przyciemnic?

Przyciemnić ale delikatnie
__________________
Ubrania :
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=207295

Dokładka !

27.09 ! .
Lulu. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2011-09-16, 13:16   #35
ewita234
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2011-09
Wiadomości: 2
Dot.: rozjasnic czy przyciemnic?

mam ten sam problem że po paru myciach kolor zaczyna blednąć i wygląda okropnie,obejrzałam Twoje zdjęcia i moim zdaniem powinnaś trochę rozjaśnić włoski,jakieś refleksy?ten brąz...wyglądasz trochę smutnoale ten uśmiech...ehhh zazdroszczę
ewita234 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:40.