Nowy fryzek dla mnie:) - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Metamorfozy

Notka

Metamorfozy Służymy kompleksowymi poradami jak zmienić swój wygląd i styl - makijaż, fryzurę, sposób ubierania się...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-08, 20:13   #1
donia15
Przyczajenie
 
Avatar donia15
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 18
GG do donia15

Nowy fryzek dla mnie:)


Nowa szkoła,nowi ludzie trzeba sie jakoś pokazać
Załączam fotke(dobra mam nadzieje) ale jeszcze słówko dodam, że włoski moje są bardzo gęste i "napuszone" więc często,choć niechętnie,prostuje więć niektóre fryzurki odpadają. Ach i jeszcze jedno...odstające uszy,a zwłaszcza lewe co ukryć chcemy....czekam na propozycje i z góry dzięki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg ggg.bmp.jpg (14,7 KB, 65 załadowań)
donia15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-08, 21:37   #2
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: Nowy fryzek dla mnie:)

Wyglada na to ze masz dlugie, geste i proste wloski Proponuje nieco wycieniowac, przy twarzy mozesz skrocic tak troche za linie brody. Chyba ze chcesz cos zupelnie nowego, ale to z takimi wlosami mozesz zrobic prawie wszystko bo sa dlugie Poszukaj moze fotek fryzur, ktore ci sie podobaja i dziewczyny ocenia czy beda Ci pasowac
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-08, 22:00   #3
donia15
Przyczajenie
 
Avatar donia15
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Świdnica
Wiadomości: 18
GG do donia15
Dot.: Nowy fryzek dla mnie:)

Ehh no właśnie teraz takie mam.Wycieniowane a te najkrótsze to za brode troche...
donia15 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 12:10   #4
agulaa16
Raczkowanie
 
Avatar agulaa16
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 74
Dot.: Nowy fryzek dla mnie:)

Hej ) Masz piekne wlosy ale wg. brakuje im troche lekkosci i szalenstwa. Pasuja ci wlosy takiej dlugosci jak masz bo twoja buzia jest szeroka wiec krotkie wlosy by ja dodatkowo poszerzyly znalazlam pare fryzur dla ciebie. Wybiersz sobie jakas a my doradzimy czy bd ci w niej dobrze ) buzka
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DlugieWlosy.Styl.Fm.2.jpg (9,6 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dnuryj.jpg (11,4 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg modne-fryzury.k.jpg (18,7 KB, 0 załadowań)
agulaa16 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 18:37   #5
anecia0509
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 2 765
GG do anecia0509
Dot.: Nowy fryzek dla mnie:)

Może coś takiego ? zdaje mi się ze by Ci pasowały pozdrawiam
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1zz3tdgam2.jpg (119,2 KB, 1 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (5,5 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 326761914_l.jpg (17,7 KB, 6 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 831831f88255797218b40daafdd9df76.jpg (22,5 KB, 3 załadowań)
__________________

anecia0509 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-09, 21:10   #6
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: Nowy fryzek dla mnie:)

Aha, na zdjeciu wlasnie dokladnie nie widac sciecia To moze cos innego niz zwykle cieniowanie, bo prawie kazda dziewczyna teraz nosi takie wlosy i do tego zwykle wymaga to prostowania.. Mozesz tył obciac tak jakby w trojkat - nie mam niestety fotki, widzialam kiedys to na wizazu - chodzi o to, ze rozpuszczone wlosy nie sa z tylu proste tylko wyraznie srodek najdluzszy, a po bokach krocej. I musi byc to wyraznie zaznaczone, zeby byl efekt Mam nadzieje ze zrozumiesz o co mi chodzi
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Metamorfozy


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:13.