pare pytan - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2007-08-11, 11:04   #1
mmarta89
Raczkowanie

od 2 tygodni systematycznie czytam wizaz ale jestem totalnie zielona jesli chodzi o kosmetyki i sklady musze koniecznie kupic krem chce kupic jeden a dobry i nie wiem jaki mi potrzebny czy z witaminami, czy regenerujacy czy kwasy,filtry prosze o pare rad bo nie wiem co zrobic wiec tak mam strefe t skora lekko tlusta nie jest wrazliwa mam troche zaskornikow i wypryskow , moja skora jest troszke zniszczona od slonca i od stresu wygladam na starsza (mam 18 lat) porobily mi sie zmarszczki kolo ust i zaczynaja sie poglebiac powiem co ja mialam zamiar zrobic a wy poprawcie mnie gdyby zle bylo myslalam zeby kupic peeling z kwasami(pytanie czy AhA czy te drugie z beta....) do tego mysle o kremie oczywiscie nawilzajacym z filtrami tylko pytanie jakie te filtry I MOZE DODATKOWO JAKIS KREM Z WITAMINAMI A, C,E POTEM POWKLEJAM LINKI CO ZWROCILO MOJA UWAGE MYSLE O FIRMACH CLINIQUE , VICHY LA ROCHE POSAY LUB LOREAL

A Co Do Tych Kwasow To Moz Ezamiast Peelingu Kupic Cos Z Kwasami Do Oczyszczania Twarzy Np Vichy Normaderm

Dodam Ze Z Moja Skora Jest Ok Wszystko Tyle Ze Zmarszczki Robia Mi Sie Lekkie Na Czole Oczach I Kolo Ust Przydaloby Sie Cos Co Doda Jej Elastycznosci I Naciagnie Ja Po Diecie Wiec Z Tego Co Czytam Kwasy Pobudzaja I Ulestyczniaja A Tak Wogole Jakie Stezenia An Pierwszy Raz I Jakie Te Kwasy?

Edytowane przez Hexxana
Czas edycji: 2007-08-11 o 17:11 Powód: Post pod postem
mmarta89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-11, 12:20   #2
hałas
Wiele hałasu o nic.

Dot.: kochane prosba pomozcie

Edytowane przez hałas
Czas edycji: 2007-08-11 o 12:34 Powód: dubel
hałas jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-11, 12:27   #3
hałas