Wiatr + moje w這sy = koszmar :| - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2007-08-20, 00:19   #1
16Kaja16
Raczkowanie
 
Avatar 16Kaja16
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomo軼i: 30
Angry

Wiatr + moje w這sy = koszmar :|


Ehhh wi璚 zaczne tak ;] moje w這sy maj siln tendencj do przet逝szczania sie ...wi璚 myje je codziennie..po umyciu spryskuje je lekko odzywk bez sp逝kiwania w sprayu (gliss kur p造nny jedwab) nie susze ich suszark ...ale:| po wyschni璚iu i po wyj軼iu na zewn徠rz strasznie sklejaj sie pod wp造wem wiatru , wilgoci [?] ..czy jest na to jakis spos鏏? szuka豉m juz podobnych w徠k闚 i dowiedzia豉m sie tylko o jakichs tam od篡wkach..ale moze ktos zna tez jakis inny spos鏏? dodam jeszcze ze w這sy s p馧d逝gie (nie chce 軼inac i wycieniowane...z g鏎y dzi瘯i
16Kaja16 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 06:51   #2
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 828
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Najwidoczniej tak jest w豉軼iwo嗆 Twoich w這s闚. J郵i masz w這sy cienkie i delikatne, jest zupe軟ie naturalnym, 瞠 na wietrze sie sklajaj.
kokuryu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 07:10   #3
blekitneoczy
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 232
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Mam to samo, nie zmienisz tego taki rodzaj wlosa...
blekitneoczy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 09:41   #4
Olcik18
Rozeznanie
 
Avatar Olcik18
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomo軼i: 671
GG do Olcik18
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

a moze powoduje to odzywka gliss kura-plynny jedwab?
Ona dla mnie jest jakby "za mocna" z moich puszystych wlosow zostaja cienkie wlosy, pozbawione objetosci i jakby zycia.. strasznie mocno wygladza. A probowalas uzywac odzywek do sp逝kiwania? Moze bedzie lepiej??
Ja jestem bardzo zadowolona z Dove maski do wlosow rozjasnionych.. to moj KWC
__________________
>> jestem zagadk, kt鏎ej jeszcze nikt nie rozwi您a... <<

V rok- praca mgr

Olcik18 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 10:57   #5
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

mam tak samo, nie mozesz uzywac odzywek wygladzajacych, bo Twoich wlosow bedzie jeszcze mniej i wtedy wiatr zrobi z nimi co zechce. jednak jest to takze tendencja, cienkie wlosy zawsze sie sklejaja... dlatego ja po wietrze najchetniej chodze w lekko zwiazanych (tak zeby nie zniszczyc fryzury) a rozpuszczam dopiero w pomieszczeniu. i odzywek wygladzajacych uzywam 5 cm od konca zeby byly blyszczace. nie wyzej.
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 12:07   #6
klaudynka4
Zakorzenienie
 
Avatar klaudynka4
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Ulica Sezamkowa
Wiadomo軼i: 7 090
Wpisy w blogu: 4
GG do klaudynka4 Send a message via Skype™ to klaudynka4
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Jakbym o sobie czyta豉
Zawsze nosz ze sob szczotk do w這s闚, inaczej po kilku godzinach na dworze moje w這sy przypominaj jeden wielki ko速un Pomaga niestety tylko wi您anie ich na dworze Taki typ w這s闚, cienkie, delikatne...
S造sza豉m te, 瞠 jak w這sy maj otwarte 逝ski to zaczepiaj o siebie i si "zlepiaj"
__________________
Moja wymiana
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=878926

Edytowane przez klaudynka4
Czas edycji: 2007-08-20 o 12:07 Pow鏚: liter闚ka
klaudynka4 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 12:11   #7
kaczorka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: dolno郵御kie
Wiadomo軼i: 2 375
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

ja bym proponowa豉 zmienic odzywke na tak kt鏎 si sp逝kuje
na moje w這sy te fatalnie dzia豉 wiatr du穎 os鏏 ma taki problem, 瞠 w wietrzne dni w這sy szybko sie przet逝szczaj
kaczorka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 12:19   #8
*Basia*
Mod-好ie篡nka
 
Avatar *Basia*
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 3 370
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Nie mam co prawda tego problemu, ale u篡wam produkt闚 z gliss kura. Jestem z nich bardzo zadowolona, ale moja kole瘸nka, kt鏎a ma do嗆 cienkie, przet逝szczaj帷e si w這sy ju nie jest zadowolona. Te produkty s dla niej za ci篹kie. Spr鏏uj innych produkt闚.
Chyba nie powinno si stosowa od篡wek przy samej sk鏎ze, poniewa powoduj szybsze przet逝szczanie.
__________________

*Basia* jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 12:28   #9
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 14 856
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Przy przet逝szczaj帷ych si mocno w這sach nie powinna u篡wa od篡wek bez sp逝kiwania, bo je dodatkowo obci捫a i nat逝szcza, wskutek czego sklejaj si w str彗i.
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 12:55   #10
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomo軼i: 3 873
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez Aggie125 Poka wiadomo嗆
Przy przet逝szczaj帷ych si mocno w這sach nie powinna u篡wa od篡wek bez sp逝kiwania, bo je dodatkowo obci捫a i nat逝szcza, wskutek czego sklejaj si w str彗i.
w moim przypadku nie wszystkie od篡wki bez sp逝kiwania s be. je郵i stosuje spray-e w odpowiednich ilo軼iach i z odpowiedniej odleg這軼i wszystko jest ok. po jedwabiu gliss kura faktycznie mia豉m bardziej nat逝szczone w這ski. teraz u篡wam radicala i z w這sami wszystko jest ok.

nie wyobra瘸m sobie natomiast u篡wa tych kremowych od篡wek bez sp逝kiwania. s zbyt mocne na cienkie w這sy
alufa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 16:42   #11
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez alufa Poka wiadomo嗆
nie wyobra瘸m sobie natomiast u篡wa tych kremowych od篡wek bez sp逝kiwania. s zbyt mocne na cienkie w這sy
ja ich uzywam ale doslownie na 5 cm od konca wlosa, pozostawiaja warstwe ochronna, ktora jest konieczna przy moich cienkich i delikatnych wlosach
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 17:15   #12
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomo軼i: 3 873
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
ja ich uzywam ale doslownie na 5 cm od konca wlosa, pozostawiaja warstwe ochronna, ktora jest konieczna przy moich cienkich i delikatnych wlosach
zapewne masz d逝gie w這sy, a to znacznie zmienia posta rzeczy. ja mam kr鏒kie wi璚 nie dla mnie te od篡wki. pozdrawiam
alufa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-20, 19:25   #13
lady goddess
Rozeznanie
 
Avatar lady goddess
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: z lapka ;)
Wiadomo軼i: 508
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

moje wlosy rownie s sk這nne do przetuszczania wi璚 myje je codziennie, rownie uzywam odzywki p造nny jedwab ale na tym podobie雟two si konczy gdy od czasu do czasu je susze a na wietrze czy nie na nim sa OK dodam ze po tej odzzywce moje wloski sa jedwabiste jestem z niej b. zadowolona
__________________
. . . A w oczach odbija si strach . . .
Bo od mi這軼i nie ma odwrotu jest tylko zapomnienie . . .
lady goddess jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-21, 09:39   #14
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez alufa Poka wiadomo嗆
zapewne masz d逝gie w這sy, a to znacznie zmienia posta rzeczy. ja mam kr鏒kie wi璚 nie dla mnie te od篡wki. pozdrawiam
mam wlosy do lopatek ale jaka masz dlugosc ze sa krotkie ale na wietrze sie sklejaja?
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-21, 12:37   #15
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomo軼i: 3 873
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

do brody mniej wi璚ej...
alufa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-21, 16:11   #16
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez alufa Poka wiadomo嗆
do brody mniej wi璚ej...
no to faktycznie... niefajnie, moze je przeciazasz tymi sprejami?
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-21, 16:33   #17
alufa
Zakorzenienie
 
Avatar alufa
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomo軼i: 3 873
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Poka wiadomo嗆
no to faktycznie... niefajnie, moze je przeciazasz tymi sprejami?
one same z siebie s nijakie a spray-闚 u篡wam w rozs康nych ilo軼iach. gdybym nie u篡wa豉 瘸dnych od篡wek to dopiero mia豉bym siano spray-e wydaj mi si najl瞠jsze

pozdrawiam
alufa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-08-22, 11:38   #18
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomo軼i: 4 854
Dot.: Wiatr + moje w這sy = koszmar :|

to naprawde nie wiem jak Ci pomoc... moze taka uroda juz Twoich wlosow?
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:35.