PYTANIE O DOUBLE EXTENSION - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-04-23, 00:41   #1
neli
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 184

PYTANIE O DOUBLE EXTENSION


Witajcie drogie wizazanki

Z tego co czytam wiele z was uzywa double extension l'oreala .Mam pytanko czy biala warstwa rzeczywiscie wzmacnia rzesy??
jaki efekt daje ten tusz czy rzesy sa dobrze rozdzielone bo mi sie wydaje ze jak ma sie 2 warstwy to moze nieco ciezko wygladac....

a moze ktorac z was pochwalilaby sie rzeskami pomalowanym tym tuszem? BYLABYM bardzo wdzieczna
poprostu zastanwiam sie czy kupic longitude kochana czy te nowosc ?

buziaczki
__________________
Pozdrawiam

NELI
neli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-23, 08:58   #2
cosma
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-03
Wiadomości: 5 286
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Czesc!
Wedlug mnie wlasnie ten spektakularny efekt jaki daje tusz zawdziecza sie glownie bialej bazie.Wydluza ona mocno rzesy i je rozdziela,ale trzeba uwazac by nie nalozyc jej za duzo bo moze przebijac ona przez czarny tusz.
Probowalam roznych tuszy ale ten mi najbardziej odpowiada.Rzesy mam raczej marniutkie,a po uzyciu tego tuszu niesamowicie dlugie,grube i bardzo widoczne.
Mam juz drugi tusz DE i wszystko wskazuje na to ze nastepny bedzie ten sam.
Jeszcze taka wskazowka-jak malujesz nim rzesy to najpierw kladziesz biala baze,nie czekasz jak wyschnie i kladziesz czarny tusz.Pozniej malujesz w ten sam sposob drugie oko.
Pozdrawiam
cosma jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-23, 09:30   #3
marti*
Raczkowanie
 
Avatar marti*
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Wroclaw (chwilowo San Francisco)
Wiadomości: 127
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Hej dziewczynki, mam double extension juz 3 opakowanie i narazie nie zamierzam jej zdradzic, jest boska. Cala sztuka polega tylko na umiejetnym wykorzystaniu tej spirali, a wtedy mozesz byc pewna ze uzyskasz nawet teatralny efekt rzes. Ja tak jak cosmo nakladam biala baze na jedno oczko, nie czekam az wyschnie i odrazu nakladam czarny tusz, w przeciwnym razie gdy biala baza wyschnie bedziesz miala do pomalowania czarnym tuszem sztywne rzesy nie poddajace sie zadnym zabiegom. Musisz tez pamietac zeby nie za duzo nalozyc bialej bazy. Jak skonczysz jedno oczko to zabierasz sie dopiero za drugie, a efekt jest piekny. Tusz sie nie sypie pod oczkami i jest bardzo trwaly tzn wiele zalezy od jego swiezosci
marti* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-23, 11:07   #4
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Trochę głupie pytanie zadam... Tą białą bazą malujecie tylko górne rzęsy?
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-23, 11:49   #5
mysz13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 20
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

chciałam was zapytać, czy DE nadaje sie do długich rzęs. bo mam właśnie długie ale cieńkie i rzadkie rzęsy...
mysz13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-26, 22:55   #6
neli
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 184
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Witam

hehe ale zadna mi nie napisala czy to cudenko odzywia rzeski

buziaczki
__________________
Pozdrawiam

NELI
neli jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-26, 23:00   #7
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Mi na moje też nikt nie odpowiedział ...
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-27, 01:17   #8
misioczat
Wtajemniczenie
 
Avatar misioczat
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 291
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Gonia1 napisał(a):
> Mi na moje też nikt nie odpowiedział ...
To ja odpowiem: białą bazą maluję tylko górne rzęsy.
A tak w goóle to o ile sam tusz jest całkiem niezły, to opakowanie popsuło mi się po 3 miesiącach używania. I co ciekawe, zrobiło się z nim dokładnie to samo, co z lash architectem - "tulejka" zwężająca otwór, przez który wyciąga się szczoteczkę, potrzebny do dawkowania ilości tuszu - wkręciła się w korek ze szczoteczką i mam teraz wielką dziurę, szczoteczka wychodzi z ogromną ilością tuszu i trafia mnie szlag. Oba tusze dostałam w prezencie, sama L'Oreala nie kupię, bo te opakowania mnie rozsierdziły grrr!!!
misioczat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-27, 01:19   #9
misioczat
Wtajemniczenie
 
Avatar misioczat
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 291
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

neli napisał(a):
> hehe ale zadna mi nie napisala czy to cudenko odzywia rzeski
Hehe ja tam nie zauważyłam jakiegoś spektakularnego odżywienia, ale też nie stosuję tego cuda codziennie
misioczat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-27, 11:58   #10
marti*
Raczkowanie
 
Avatar marti*
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Wroclaw (chwilowo San Francisco)
Wiadomości: 127
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

Hej dziewczynki
biala baza maluje tylko gorne rzesy. Mam wyatkowo dlugie rzesy ale dodatkowo chcialam je powiekszyc i ta maskara spisala sie na piatke. Czy biala baza odzywia? mimo ze stosuje juz kolejne opakowanie to nie zauwazylam nic szczegolnego, ale jedno jest pewne - NIE SZKODZI! Nie wypadaja po niej rzesy, nie lamia sie itd
Jezeli chodzi o opakowanie to nie popsulo mi sie ani razu, ale za to mam inny problem, poniewaz jest bardzo duze i nie miesci mi sie w kosmetyczce
wiec wrzucam go bezposrednio do torebki co zwieksza moj balagan w torebce
marti* jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-27, 12:11   #11
mysz13
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 20
Re: PYTANIE O DOUBLE EXTENSION

świetnie, skoro nadaje się do długich rzęs, jutro sobie go kupie....dzięki i bużka!!
mysz13 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-04-27, 19:52   #12
jolekb
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 1
Próbki ktremów

Jak jest możliwość otrzymania próbek kremów z firmy AVENE , do cery bardzo wrażliwej , Albo przedstawienie opcji
w jaki sposób mogłabym dostosować odpowiedni krem do swojej cery-być może innej firmy
jolekb jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:05.