Szampony koloryzuj帷e, szamponetki - pytania, problemy - w徠ek zbiorczy - Strona 11 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2005-12-29, 13:15   #301
asia15r@wp.pl
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomo軼i: 2
Dot.: B豉gam pom騜cie to jest dla mnie wa積e ....zaraz sylwester!!!!

aha no dzieki jeszce pomysle mam nadzije ze mi wyjdzie dzieki za zyczenia nawzajem !!!
asia15r@wp.pl jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-29, 15:47   #302
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 4 369
Dot.: Marion na 24 mycia :)

ja mialam czekoladowy braz i po paru myciach kolorek taki jak w avatarku czyli zalecialosci rude taki e sie zrobily...
__________________

Ju Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wiza簑



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-29, 16:01   #303
Lizzie:*
Raczkowanie
 
Avatar Lizzie:*
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomo軼i: 168
Dot.: Marion na 24 mycia :)

Kiedy mia豉m t szamponetk, zgadzam si, warto j kupi. Nie niszczy w連闚 i d逝ugo si w moim przypadku trzyma豉, bo zaryzykowa豉m i trzyma豉m lekko ponad godzin. Na szcz窷cie nic sie niesta這, ale wi璚ej bym sie na to nie odwa篡豉, bo podobno czasami mo瞠 wyj嗆 efekt odwrotny do zamierzonego, np w這sy w kolorze marchewki . Dla mnie to "tylko" w瘸r這 sie we w這sy na zawsze, tzn do wtedy, p鏦i nie porobi si odrosty i w這sy samoczynnie nie wypadn i odrosn nowe. Og鏊nie uwa瘸m 瞠 jest to bardzo dobry produkt, tak瞠 za to, 瞠 wtedy nie zniszczy mi w這s闚 .
Lizzie:* jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-29, 21:38   #304
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Marion na 24 mycia :)

znalaz豉m tylko szampon mariona na 4-8 my, jutro wypr鏏uj potrzymam na w這sach ok. 40 minut, mo瞠 wtedy b璠zie si d逝瞠j trzyma. No i mam kolor czekoladowy br您. Mam nadziej 瞠 豉dnie wyjdzie..
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 12:46   #305
wiorka_sforna
Raczkowanie
 
Avatar wiorka_sforna
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Bia造stok
Wiadomo軼i: 91
Dot.: Marion na 24 mycia :)

lorinka, jak efekty?

nati, 1 opakowanie szaponu powinno starczyc, a jesli b璠zie to szamponetka, to jedna, bedzie za ma這.

Trzymam kciuki, pozdrawiam!
wiorka_sforna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 14:05   #306
Nogala1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 483
Dot.: Marion na 24 mycia :)

ja wczoraj robi豉m szamponetk czekoladowy br捫 kolorek wyszed trak jak na opakowaniu ciemny, ale 豉dny
Nogala1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 14:39   #307
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Marion na 24 mycia :)

Nogala, mam nadziej 瞠 u mnie te 豉dnie wyjdzie, bo dzisiaj b璠 pr鏏owa jak mama wr鏂i z pracy... a ile czasu trzyma豉 na w這sach? bo ja bym chcia豉 瞠by kolor d逝go si trzyma..
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2005-12-30, 17:27   #308
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Marion na 24 mycia :)

no i ju po
kolor wyszed taki ciemny br您 w niekt鏎ych miejscach prawie czarny. Dla mnie to nie jest za du瘸 zmiana, bo z natury mam br您owe (ale takie smutne, popielate). W這sy niesamowicie si b造szcz, naprawd! Nawet takie wysuszone jak moje. Mi si efekt bardzo podoba, na pewno jeszcze kupi Mariona p騧nije polecam ) pozdrowionka i udanego sylwestra jeszcze raz Wam 篡cz
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-02, 10:00   #309
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomo軼i: 2 331
GG do daphne81
Jak cz瘰to mo積a stosowa szamponetki??

Jak my郵icie dziewczyny, czy lepiej stosowa szamponetki raz na 2 tygodnie czy lepiej raz na 2 tygodnie szampon koloryzuj帷y? Osobi軼ie stosuje i jedno i drugie firmy marion, nie chc stosowa farby bo w這sy do嗆 szybko mi rosn i na czubku g這wy pojawij si szybko moje siwusy a, 瞠 nosz prost grzywk s one bardzo widoczne wi璚 co oko這 2 tygodnie musz malowa w這sy. Dodam, 瞠 m鎩 naturalny kolor to yaki ciemny popielaty blond a farbuje na jasny lub 鈔edni br您 wi璚 r騜nicy w kolorze na odrostach nie ma jedynie wida siwe.Wcze郾iej mi豉m pasemka i siwus闚 tak mocno nie by這 wida ale znudzi mi si kolor blond. Porad嬈ie co, bardzo prosz napiszcie co my郵icie.

pozdrawiam

daphne81
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej c鏎eczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-02, 13:37   #310
haallka
Wtajemniczenie
 
Avatar haallka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: pi豉
Wiadomo軼i: 2 478
Dot.: Jak cz瘰to mo積a stosowa szamponetki??

chyba wybralas najodpowiedniejszy dla siebie sposob koloryzacji, bo jak piszesz i tak muszisz poprawiac odrosty co dwa tygodnie, bo sa juz widoczne, a skoro zdecydowalas sie na ciemniejszy odcien to szmponetki sa najodpowiedniejsze, akurat tyle wytrzymuja na wlosach ile ci potrzeba, a nie niszcza ich tak jak farba, bo nie naruszaja struktury wlosa a jesynie okrywaja jego powierzchnie. gdybys tak czesto stosowala szampony koloryzujace te na ok 24 mycia to moglabys zbytnio obciazyc wlosy. te specyfiki co prawda takze nie wnikaja w glab, ale za to dlugo utrzymuja sie na powierzchni wlosa, wiec zabieg powtarzany zbyt szybko, powoduje, ze pojawia sie kolejna warstwa i kolejna, a to obciaza wlos i sprawia ze przestaje on 'Oddychac", takze szamponetka przy tak czestej koloryzacji jest idealna ufff a sie rozgadalam
pozdrawiam i zycze udanych zabiegow

ps. na twoim miejscu chyba jednak wrocilabym do rozjasnionych wloskoe, jasne kolorki ukrywaja siwe wloski no i nie trzeba tak czesto ich maltretowac:P
haallka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-02, 15:07   #311
daphne81
Wtajemniczenie
 
Avatar daphne81
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomo軼i: 2 331
GG do daphne81
Dot.: Jak cz瘰to mo積a stosowa szamponetki??

Dzi瘯uj za twoj wypowied a co do rozja郾iania to niby nie trzeba ich cz瘰to maltretowa (ja wytrzymje 3 miesi帷e) ale za taki jeden zabieg rozja郾iania niszczy w這sy bardziej ni farbowanie w這s闚 na ciemno. Moje w這ski po roku robienia pasemek sta造 si bardzo cieniutkie i matowe mimo, 瞠 chodzi豉m do bardzo dobrej fryzjerki, kt鏎a stosowa豉 delikatne farby. Do tego wydawa豉m mas na od篡ki
__________________
12 luty 2008
narodziny mojej cudownej c鏎eczki Sashy


daphne81 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-09, 19:26   #312
mafdalena
Raczkowanie
 
Avatar mafdalena
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomo軼i: 116
GG do mafdalena
Farbowanie szamponem koloryzuj帷ym

Chcia豉m si zapyta, czy mo磧iwe jest farbowanie w這s闚 szamponem koloryzuj帷ym, kt鏎e posiadaj teraz pasemka (w kolorze blond) i cz窷ciowo odrosty?? Moje w這sy maj naturalny kolor ciemnego blondu, a teraz planuje na pasemka ufarbowa je szamponem w kolorze czekolady, czy tak mo積a?? Szampon na trwa貫 pasemka z odrostami?? Dzi瘯i z g鏎y za odp.
mafdalena jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-09, 21:46   #313
ma-li-na
Zadomowienie
 
Avatar ma-li-na
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: 奸御k :)
Wiadomo軼i: 1 787
Dot.: Farbowanie szamponem koloryzuj帷ym

szampon nie pokryje ci napewno jednolicie wszystkich w這soow pozatym mozesz miec przykra niespodzianke w postaci rudych pasm lub blond pasma moga sie wcale nie pokryc pozatym szampon z tych blond pasemek zejdzie ci 3 razy szybciej niz z pozostalych w這soow
__________________
48 kg! 23kg lzejsza

walka o zdrowe wlosy

26 grudzien 2011 ostatnie farbowanie
13 luty 2012- rozwod z suszarka i prostownica!
ma-li-na jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-13, 13:16   #314
Jolka119
Raczkowanie
 
Avatar Jolka119
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomo軼i: 38
GG do Jolka119
Unhappy Szamponetka Marion??

Mam pytanko czy znacie mo瞠 t firm szamponetek i czy s dobre??Nie wiecie moze czy chwyci na farbowane w這ski ? mam zrobiony blond ale wyszed troszk 鄴速awy chce na這zy platyne ale nie wiem czy szamponetka da rad a nie chc u篡wa po raz drugi farby ?
Jolka119 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-13, 13:59   #315
sun_shine
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-01
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomo軼i: 93
Dot.: Szamponetka Marion??

u篡walam kilku brazow tej firmy i nie sa moze zle,ale koszmarnie splywaja z wlosow,co jest zdecydowanie ich najwieksza wada! poza tym szybko sie wyplukuja no iarczej drastycznie na zmiane koloru wlosow nie wplywaja,wiec watpie,ze bedziesz sie po nich cieszyc platynka..
sun_shine jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-13, 14:48   #316
czuczenka
Zakorzenienie
 
Avatar czuczenka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Wiadomo軼i: 4 369
Dot.: Szamponetka Marion??

uzywalam tych szamponetek sa w miare dobre , no ale szybko schodza z wloskow ale jak na probe mozesz sprobowac niestety nie sa trwale jak juz wspomnialam i rudziej...
__________________

Ju Pani Licencjat
teraz sie MaGistRuje
5-ty rok na Wiza簑



DUKAM
czuczenka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-13, 15:32   #317
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Szamponetka Marion??

farbowa陰m ostatnio szamponetk marion na ciemy br您, efektu u mnie prawie nie by這 wida, bo mam ciemne w這sy, ale za to mia造 naprawd niesamowity po造sk kolor szyyybko schodzi, 4 mycia i go nie ma na mojej g這wie
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-13, 16:28   #318
moorph
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Wa豚rzych
Wiadomo軼i: 420
GG do moorph
Dot.: Szamponetka Marion??

Wszystkie szamponetki amja do siebie to, ze nic Ci nie rozjasnia... Mozna nimi tylko przyciemniac albo "rudzi" Na zolte pasemka platynowa szamponetka nic nie zaradzi (nie ma amoniaku wiec ich nie rozjasni) Co innego gdybys miala te pasemka biale, wtedy by moze wyszly platynowe.... Ja bede sie trzymac zasady,ze na zolte pasemka,najlepsza plukanka.....
moorph jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-23, 11:29   #319
majashih
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 346
GG do majashih
Co jest nie tak z moimi w這sami ze szamponetka ich nie podkolorowa豉?!

Mam naturalne, ciemnobrazowe, prawie czarne wlosy. Nigdy ich nie farbowa豉m bo lubi sw鎩 kolor. Jednak pewnego dnia przysz豉 mi ochota na lekk metamorfoz i co? Nic, kompletnie nic. Wylalam na swoje wlosy(wystopniowane-w najdluzszym miejscu do ramion) 2 saszetki granatowej czerni z Palette, trzyma豉m przepisowe pol godziny i nic. Kompletnie nic. Null. Zero. Nawet pod swiat這 nie wida koloru ani nawet polysku. Co jest nie tak z moimi w這sami czy Palette jest do d***??? Jak mia造軼ie do czynienia z podobnymi "farbami" dajcie znac...Pozdrowienia Kobietki
__________________
07.06.2009
majashih jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-23, 18:31   #320
malaulcia
Raczkowanie
 
Avatar malaulcia
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Rydu速owy
Wiadomo軼i: 307
Dot.: Co jest nie tak z moimi w這sami ze szamponetka ich nie podkolorowa豉?!

pewno wina tego 瞠 masz prawie czarne w這sy.. ja na farbowanych czarnych da豉m szamponetke "czkoladowy br您" i te nie wyszed.. poza tym szamponetka na czarnych w這skach.. znaczy si ciemnych w這skach rzadko wychodzi.. je郵i ju ci tak zale篡 to u篡j czarnej farby.. bo szamponetk z tego co wiem nie da rady na bardzo ciemnych w這sach..
__________________

Nie wystarczy pokocha, trzeba jeszcze umie wzi望 t mi這嗆 w r璚e i przenie嗆 j przez ca貫 篡cie.


razem od 29.01.2005r.
zar璚zeni od 11.01.2008r.
nasz 郵ub 29.07.2010r.



`nothing tastes as good as thin feels.`
63!-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53kg!
malaulcia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-23, 18:43   #321
majashih
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 346
GG do majashih
Dot.: Co jest nie tak z moimi w這sami ze szamponetka ich nie podkolorowa豉?!

a miala poglebic moj naturalny kolor ;( Przeciez to toner. nie chce ich farbowa troszk mi ich szkoda. Jedyne co mi zosta這 po tej szamponetce to zabarwiona fuga w 豉zience. Je郵i znacie jakie inne firmy z dobrymi szamponetkami to dajcie znac
__________________
07.06.2009
majashih jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-23, 19:34   #322
lorinka
Rozeznanie
 
Avatar lorinka
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 898
Dot.: Co jest nie tak z moimi w這sami ze szamponetka ich nie podkolorowa豉?!

Dobre s szamponetki marion, chocia szybko si zmywaj. Po tygodniu przy codziennym myciu.
__________________
Ze wszystkich rzeczy, kt鏎e kiedykolwiek utraci豉, najbardziej 瘸l jej by這 rozumu...

Gdzie鈣am czeka na ni Ksi捫e w lazurowoniebieskich kalesonach... kiedy j znajdzie. Bo ona nie szuka. Nie teraz. Nie... nie teraz...

She walks on the boulevard of broken dreams.


lorinka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-23, 23:27   #323
asia_s
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 278
Dot.: Co jest nie tak z moimi w這sami ze szamponetka ich nie podkolorowa豉?!

Cytat:
Napisane przez lorinka
Dobre s szamponetki marion, chocia szybko si zmywaj. Po tygodniu przy codziennym myciu.
Na ciemnych w這sach mog這 nie wyj嗆, bo s ciemne, albo bardzo odporne na koloryzacj. je郵i nigdy wcze郾iej nie farbowa豉 nie masz por闚nania, mo瞠 masz po prostu odporne w這sy. A co do wyboru firmy to palette niestety nale篡 do tych gorszych i niepolecanych
asia_s jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 17:56   #324
Hanka20
Zakorzenienie
 
Avatar Hanka20
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 8 972
Question szampony koloryzuj帷e z saszetek

Mam pytanie: nigdy jeszcze nie odwazylam sie zafarbowac calych w這s闚 na jakis inny od mojego naturalnego blondu, robilam tylko kilka razy jasne pasemka, ale ostatnio naszlo mniena mala zmiane: chce br您u!! nie takiego strasznie tam ciemnego, tylko takiego fajnego soczystego br您iku, nie wiem, czy uda mi sie uzyskac taki efekt stosujac szampon z saszetki. i jeszcze jedno pytanie: czy szampon rzeczywiscie po 4-5 myciach calkowicie sie wymyje?? pom霩cie!!
__________________
"S rzeczy na tym 鈍iecie zbyt pi瘯ne, aby podziwia je samemu. Zbyt cudowne, aby si nimi nie dzieli z innymi"

Nasz Filipek jest z nami od 19.04
Hanka20 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 18:05   #325
zlakrolewna
Przyczajenie
 
Avatar zlakrolewna
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 7
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

farbowa豉m sobie kiedy na wakacje tak szamponetk na bordowo w這sy a mam taki jasny br您.Napisane by這, 瞠 po 8 myciach zejdzie. ale nie zesz這. dopiero po jakim miesi帷u pozby豉m sie ca趾owiecie tego koloru i powr鏂i m鎩 naturalny. wi璚ej razy nie farbowa豉m i mam tylko takie niemi貫 wspomnienie po tego rodzaju farbowaniu ale my郵, 瞠 to te zale篡 od rodzaju w這s闚 bo mojej kole瘸nce zmy sie zgodnie z instrukcj. ale do odwa積ych 鈍iat nale篡!
zlakrolewna jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 18:31   #326
Hanka20
Zakorzenienie
 
Avatar Hanka20
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: 奸御k
Wiadomo軼i: 8 972
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

Cytat:
Napisane przez zlakrolewna
farbowa豉m sobie kiedy na wakacje tak szamponetk na bordowo w這sy a mam taki jasny br您.Napisane by這, 瞠 po 8 myciach zejdzie. ale nie zesz這. dopiero po jakim miesi帷u pozby豉m sie ca趾owiecie tego koloru i powr鏂i m鎩 naturalny. wi璚ej razy nie farbowa豉m i mam tylko takie niemi貫 wspomnienie po tego rodzaju farbowaniu ale my郵, 瞠 to te zale篡 od rodzaju w這s闚 bo mojej kole瘸nce zmy sie zgodnie z instrukcj. ale do odwa積ych 鈍iat nale篡!
no niby tak, ale ja chce tego brazu tylko tak na "chwile" potem chcialabym wr鏂ic do mojego blondziku i zrobic sobie znowu jasniutkie pasemka. sam nie wiem!
__________________
"S rzeczy na tym 鈍iecie zbyt pi瘯ne, aby podziwia je samemu. Zbyt cudowne, aby si nimi nie dzieli z innymi"

Nasz Filipek jest z nami od 19.04
Hanka20 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 18:53   #327
monia166
Raczkowanie
 
Avatar monia166
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 136
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

ja juz kilka razy tak robilam i zawsze mi schodzi farbka dzisaj sobie zafarbowlam na ciemny blond i wyszedl mi taki fes jasny jasny braz nawet fajny:P( a milam wlosy taki blond)
monia166 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 20:53   #328
nebraska
Zakorzenienie
 
Avatar nebraska
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: cozy place
Wiadomo軼i: 4 951
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

Moim zdaniem, je郵i nigdy nie farbowa豉 w這s闚 to nie b璠zie problemu ze zmywaniem, mo瞠 by nawet tak, 瞠 kolor w og鏊e nie z豉pie, bo w這s jest za mocny jak na tak 豉gbny 鈔odek. A jak masz w這ski blond, to ka盥y br您 powinien 豉dnie wyj嗆
__________________
Piel璕nujmy przypadkow 篡czliwo嗆 i pi瘯ne czyny pozbawione sensu.


Fragrantica








nebraska jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 23:28   #329
asia_s
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 278
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

Cytat:
Napisane przez Hanka20
Mam pytanie: nigdy jeszcze nie odwazylam sie zafarbowac calych w這s闚 na jakis inny od mojego naturalnego blondu, robilam tylko kilka razy jasne pasemka, ale ostatnio naszlo mniena mala zmiane: chce br您u!! nie takiego strasznie tam ciemnego, tylko takiego fajnego soczystego br您iku, nie wiem, czy uda mi sie uzyskac taki efekt stosujac szampon z saszetki. i jeszcze jedno pytanie: czy szampon rzeczywiscie po 4-5 myciach calkowicie sie wymyje?? pom霩cie!!
Z tymi szamponetkami to w sumie jak z loteri jednym chwyta i nie chce puscic, a innym wog鏊e nie chwyta. Znam przypadki kiedy na jasnych w這sach kolorki ciemne wcale nie chcia造 si zmywa I odrosty by造. Je郵i chcesz tak tylko od 鈍i皻a, to mo瞠 jaka pianka koloryzuj帷a? S takie w sklepach fryzjerskich, ale chyba te i w normalnych drogeriach.
asia_s jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2006-01-28, 23:29   #330
asia_s
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomo軼i: 278
Dot.: szampony koloryzuj帷e z saszetek

a tak sobie jeszcze mysl nie szkoda 豉dnego blondziku? i to z pasemeczkami? Oj niejedna duzo by za takie blond naturalne da豉
asia_s jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
24 mycia, bak豉瘸n, blond, blond farba br您 w這sy, blondynka, br您, br您 farba, brunetka, ciemne w這sy, co ile, color shampoo, cytryna, czarne w這sy, czekoladowy br您, czer, czerwone refleksy, d逝gie w這sy, farba, farba do w這s闚, farbonetki, farbowanie, farbowanie na br您, farbowanie w這s闚, farobowanie, fryzura, fryzura saszetka kolor, fryzura steeling, fryzury, g瘰te w這sy, hebanowa czer, henna w這sy farbowanie, jaka farba, jaki kolor w這s闚, joanna, joanna multi soft color, kolor, kolor czerwony, kolor w這s闚, koloryzacja, koloryzacja br您 na rudy, koloryzacja w這s闚, koloryzajcja, koloryzuj帷y, marion, ober篡na, odrosty, ombre, palette, pasemka, piel璕nacja, pomocy, pomocy farba wlosy, pomy趾a, przyciemnianie w這s闚, rabarbar, rozjasnianie wlosow, rozja郾iacz, rude, rude w這sy, rudy, studniowka, szampon, szampon koloryzuj帷y, szamponetka, szamponetka czerwie, szamponetka farba, szamponetka rudy, szamponetki, szampony koloryzuj帷e, wi郾ia, wlosy, w這sy, w這sy blond, w這sy ciemne, w這sy farba saszetka, w這sy szamponetka br您, wypadanie w這s闚, z blondu na br您

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-05-18 13:10:32


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 21:02.