Szampony koloryzuj帷e, szamponetki - pytania, problemy - w徠ek zbiorczy - Strona 42 - Wizaz.pl

Wr鵵   Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2007-09-13, 00:06   #1231
Anethka
Zakorzenienie
 
Avatar Anethka
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Pleasant Hill
Wiadomo軼i: 7 847
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez Ewelina690 Poka wiadomo嗆
ojej, a ile czasu juz minelo od zafarbowania? ;/
moze jeszcze zejdzie
Watpie, ze jeszcze zejdzie...
Farbowala wlosy miesiac temu szamponetka do ok. 6 myc. Wlosy myje codziennie .

EDIT: a wlasnie - kiedy ja farbowalam swoje naturalne wlosy z blond pasemkami szamponetka na czarno to wyszly czarne z niebieskimi pasemkami, ale od razu poprawilam to normalna farba .
Anethka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-13, 02:28   #1232
nine_inch_nails
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomo軼i: 25
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

mo瞠 to dziwne, ale mi szamponetki niszcz bardziej w這sy ni farby :/
i na dodatek zmywaj si na nie豉dnie rudo
a co do koloru - moim zdaniem najlepiej by wygl康a豉 w czekoladzie
ale to tylko moja opinia
nine_inch_nails jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-13, 09:08   #1233
wampirek6
Raczkowanie
 
Avatar wampirek6
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomo軼i: 361
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Te uwa瘸m ,瞠 czekolada by豉by najlepsza zreszt nie ma co kombinowac , bo z szamponetki blond i tak nie wyjdzie a i nie wierz ,瞠 one sie zmywaj , swojego czasu mia豉m z nimi spore przeboje i 瘸dna mi sie w 100% nie zmy豉 , kiedy walne豉m sie na rubinowy , to by豉 moja pierwsza koloryzacja , to ten sprany rudy mia豉m na 豚ie dop鏦i normalna farb nie poprawi豉m.
__________________

wampirek6 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-13, 21:56   #1234
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez Ewelina690 Poka wiadomo嗆
oto moje zdjecie
bede Ci barrrdzo wdzieczna, jezeli zrobisz mnie na blondynke i czekoladke bo jestem ciekawa jak bede wygladac pozdrawiam


Mo瞠 mi kto powiedzie jak wrzuci tu fotk? zrobi豉m ale nei wiem jak sie tutaj j zamieszcza zeby byla pokazywana.
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-13, 21:57   #1235
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

ja tam zrobi豉m "metamorfoze" i ten blond jako tak CI twarz rozja郾ia , promieniejesz
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 16:14   #1236
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Hmm postaram si tak pokaza efekty mojej pracy nad Twoimi w這sami : http://www.tagged.com/my_photo_comme...otoId=60966481
oto link , moze zadzia豉
NO sprawdzi豉m - u mnie dzia豉
No to napisz co myslisz-chyba ze jeszcze co zmienic(?) .
Oczywi軼ie reszta tez moze teraz doradzi jak ju zobaczy efekty. Ja polecam blond - nie masz jakiej bardzo ciemnej karnacji dlatego ja郾iejsze lepsze. Sama raz mia豉m ciemne i musia豉m sobie dorabia "pudrami" bo troch wygl康a豉m blado.
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 16:28   #1237
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomo軼i: 276
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Szamponetka mi ca趾iem jeszcze 瘸dna nie zesz豉. Ciemne na rudo si zmywaj zazwyczaj. A w ja郾iejszych odcieniach to tylko ma豉 po鈍iata.

Anethka: hehe, ja postanowi豉m kiedy zafarbowa sie na granatow czer, w這sy mia豉m blond, czarne by造 tylko od spodu kt鏎y mia豉m br您owy, a reszta niebie軼iutka ^^ haha, ale by這 moje zdziwienie xD ale i tka mi si podoba這 ^^

telbuh ojej a co to za szamponetka by豉? Ja tez by chcia豉, chocia niewyobra瘸m sobie w軼iek貫go r騜u bez uzycia farby rozjasniaj帷ej, a "szalony r騜" chyba z palette szapomnetka wcale nie jest r騜owy, tylko 這sosiowo miedziany...U.U
xxkaciaxx jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 16:52   #1238
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. G........
Wiadomo軼i: 2 019
GG do hawrodytka
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Ech, mi szamponetki schodzily po 3 myciach, amialy zejsc po 10. Nawet farba br您owa zesz豉 mi z w這s闚, ale to przez to akurat, ze uzywalam szamponu przeciwlupiezowego dobrze zmywa to cholerstwo
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 17:06   #1239
parvaa
Wtajemniczenie
 
Avatar parvaa
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 2 562
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez brimbrim Poka wiadomo嗆
Hmm postaram si tak pokaza efekty mojej pracy nad Twoimi w這sami : http://www.tagged.com/my_photo_comme...otoId=60966481
oto link , moze zadzia豉
NO sprawdzi豉m - u mnie dzia豉
No to napisz co myslisz-chyba ze jeszcze co zmienic(?) .
Oczywi軼ie reszta tez moze teraz doradzi jak ju zobaczy efekty. Ja polecam blond - nie masz jakiej bardzo ciemnej karnacji dlatego ja郾iejsze lepsze. Sama raz mia豉m ciemne i musia豉m sobie dorabia "pudrami" bo troch wygl康a豉m blado.
u mnie link nie dziala

co do szamponetek to ostatnio kupilam sobie Joanna Multi Color per這wy blond,chcialam tylko podkreslic jasne pasemka ktore mialam.Oczywiscie efekt jest odmienny od oczekiwanego,w rezultacie mam teraz na glowie rozowo-czerwona poswiate
parvaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 17:29   #1240
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

nie dzia豉 :/ ...? to jak ja mam tu wstawi zdj璚ie 瞠by si odrazu pokazywa這? mo瞠 tu mam jak捷 galerie stworzy- tylko jak?!
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 17:35   #1241
parvaa
Wtajemniczenie
 
Avatar parvaa
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 2 562
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

musisz wejsc w odpowiedz
wybrac zarzadzaj zalacznikami i tak jak ci namalowalam
fotka musi miec okreslona wielkosc,jak bedzie wieksza nie zaladuje sie
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg 1111111111.JPG (72,1 KB, 20 za豉dowa)
parvaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 17:42   #1242
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Rzeczywi軼ie , dzi瘯uje

Zawsze szuka豉m s這wa "za陰cznik" ale co widze ze mi si 郵epota powi瘯sza
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg zmiana.jpg (74,5 KB, 151 za豉dowa)
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 18:36   #1243
telbuh
Wtajemniczenie
 
Avatar telbuh
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 2 011
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez xxkaciaxx Poka wiadomo嗆
Szamponetka mi ca趾iem jeszcze 瘸dna nie zesz豉. Ciemne na rudo si zmywaj zazwyczaj. A w ja郾iejszych odcieniach to tylko ma豉 po鈍iata.

Anethka: hehe, ja postanowi豉m kiedy zafarbowa sie na granatow czer, w這sy mia豉m blond, czarne by造 tylko od spodu kt鏎y mia豉m br您owy, a reszta niebie軼iutka ^^ haha, ale by這 moje zdziwienie xD ale i tka mi si podoba這 ^^

telbuh ojej a co to za szamponetka by豉? Ja tez by chcia豉, chocia niewyobra瘸m sobie w軼iek貫go r騜u bez uzycia farby rozjasniaj帷ej, a "szalony r騜" chyba z palette szapomnetka wcale nie jest r騜owy, tylko 這sosiowo miedziany...U.U
oj, kilka latek temu to by這, ale cos mi 鈍ita, 瞠 Marion czy jako tak
telbuh jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 18:48   #1244
*Sweety*
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomo軼i: 737
GG do *Sweety*
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Ostatnio by豉m u Fryzjera na strzy瞠niu. Konsultowa豉m si z ni na temat farbowania w這s闚 szamponetk. Nigdy w 篡ciu nie robi豉m koloryzacji w這s闚 ani farb ani szamponetk. Tak w og鏊e dowiedzia豉m si, 瞠 jestem ciemn blondynk, a by豉m 鈍i璚ie przekonana, 瞠 jestem szatynk
Ot騜, Fryzjerka powiedzia豉, 瞠 gdybym zrobi豉 w這sy szamponetk, to nigdy nie powr鏂 do swojego naturalnego koloru. "Mocno chwyta" 逝ski w這sa, przez co nie zejdzie szybko ( w og鏊e). Pyta豉m si g堯wnie o br您owy kolor szamponetki to powiedzia豉, 瞠 zosta by mi rudawy odcie w這s闚:| Wi璚 podzi瘯owa豉m, wol nie ryzykowa
__________________



*Sweety* jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 18:55   #1245
Agatin-K
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Z kontowni
Wiadomo軼i: 1 361
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Ja s造sza豉m, 瞠 szamponetka ca趾owicie si zmywa ze zdrowych w這s闚 (bo 逝ski s zamkni皻e i barwnik nie wnika do wn皻rza w這sa) a na zniszczonych (w tym i rozja郾ianych) nie tylko daje intensywniejszy, a cz瘰to odmienny od oczekiwa kolor ale te nie chce si wyp逝ka, bo barwniki docieraj do wn皻rza... a z farb natomiast jest odwrotnie. Fakt jest faktem, 瞠 ja zafarbowa豉m szamponetk Palette i na odrostach nie mam ani odrobiny rudawego odcienia, by造 takie jakie s - a w這sy mam niezniszczone (zas逝ga zapomnienia o wynalazkach takich jak suszarka czy prostownica oraz od篡wek ) wi璚 chyba co w tym jest...


brimbrim - sorki za offtopa, ale mog豉by powiedzie, jakim cudem zrobi豉 tak naturalne kolory w這s闚?! ja pr鏏uj帷 rozja郾iania czy przyciemniania oraz kolorowania uzyskuj efekt prawie tak sztuczny, jak w Paincie... jeszcze nie jestem za dobrze obeznana w PS, a i u豉twi這by mi prac, gdyby by po polsku, no ale chcia豉bym te tak sobie zmienia kolorki...
__________________
Niewidzialny jak ska豉, ska豉
Przybywa z otch豉ni 鈍iat豉, 鈍iat豉
Cz這wiek widmo!
Agatin-K jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 19:08   #1246
smv
Zakorzenienie
 
Avatar smv
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomo軼i: 5 494
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

ja kupilam szamponetke i kompltenie nic mi nie z豉pa這, tragedia po prpstu;P:P
brimbrim moglabys mi tez rozjasnic wloski?? tlkyo wolalabym na maila podac ci zdjecia..nie chce tu pokazywac siebie;]
__________________
38/40 Szymu- m鎩 skarbek <3
smv jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 19:20   #1247
klaudens
Zakorzenienie
 
Avatar klaudens
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomo軼i: 13 797
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Niedawno chcialam sobie od spodu ppofarbowa w這sy szamponetk ( mam jasny blond )- u簑lam Palette czekoladowy br您 i wysz造 rude ;// . Nastepnie kupilam ciemniejsz - czer granatowa- i zrobi豉m to samo wysz造 fioletowe .
Zrezygnowa豉m ;] .
klaudens jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 19:58   #1248
smv
Zakorzenienie
 
Avatar smv
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomo軼i: 5 494
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

ehe niestey ale te cale szamponetki to ic na wode;] wg mnie...
mozna kmbinowac dobrze ze sie zmywaja
__________________
38/40 Szymu- m鎩 skarbek <3
smv jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 20:05   #1249
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomo軼i: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Ja nied逝go kupi sobie rud szamponetk, a co Strasznie marz mi si rude, kr璚one w這sy(natura obdarzy豉 mnie prostymi, ciemno-blond ). W razie czego i tak zejdzie- u篡wam szamponu przeciw逝pie穎wego Ale jak efekt spodoba mi si, to przerzuc si na szampon przeciw逝pie穎wy dla w這s闚 farbowanych
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i pi瘯ne mo-hery Moja piel璕nacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwod闚ka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-14, 23:06   #1250
brimbrim
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomo軼i: 64
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

brimbrim - sorki za offtopa, ale mog豉by powiedzie, jakim cudem zrobi豉 tak naturalne kolory w這s闚?! ja pr鏏uj帷 rozja郾iania czy przyciemniania oraz kolorowania uzyskuj efekt prawie tak sztuczny, jak w Paincie... jeszcze nie jestem za dobrze obeznana w PS, a i u豉twi這by mi prac, gdyby by po polsku, no ale chcia豉bym te tak sobie zmienia kolorki... [/quote]

W sumie to bardzo proste musisz operowa warstwami-to oczywi軼ie numer jeden w robieniu naturalnego wygl康u bez zmiany reszty. Ja tutaj balansowa豉m krzywymi - curves , level i odcieniami , kontrastem - nak豉da豉m na ca貫- zape軟ia豉m t maske czarn farbk i dopiero p璠zlem z bia造m kolorem zaznacza豉m ten fragment kt鏎y chcia豉m zmieni. DO嗆 chaotycznie napisane , nie wiem na ile znasz CS'a wi璚 je郵i dalej ni fersztejen napisz ,to spr鏏uje "prawie krok po kroku" to opisa na priv coby nie 鄉ieci
brimbrim jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-15, 08:04   #1251
syntagma
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomo軼i: 4 514
Wpisy w blogu: 1
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez Narek Poka wiadomo嗆
Ja nied逝go kupi sobie rud szamponetk, a co Strasznie marz mi si rude, kr璚one w這sy(natura obdarzy豉 mnie prostymi, ciemno-blond ). W razie czego i tak zejdzie- u篡wam szamponu przeciw逝pie穎wego Ale jak efekt spodoba mi si, to przerzuc si na szampon przeciw逝pie穎wy dla w這s闚 farbowanych
robilam rudym odcieniem Delii. Ladnie wychodzi i zmywa sie w kazdym razie u mnie Spodobalo mi sie i teraz robie trwalymi farbami, ale pierwszy raz w zyciu ruda bylam dzieki tej szmaponetce
__________________
.................
syntagma jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-18, 18:49   #1252
su$ka
Zakorzenienie
 
Avatar su$ka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomo軼i: 3 030
Dot.: szamponetki...

Witam ,
Chcia豉m si zapyta wiza瘸nek ,kt鏎e u篡wa造 szamponu do 24my Marion Mirabell jaki odcie jest najlepszy ,aby z ciemnego blondu uzyska ciemny br您 ? s造sza豉m ,瞠 dobra jest ciemna czekolada ? tylko czy nie wychodzi za czarna ? I po jakim czasie si zmywaj ? I co najwa積iejsze czy spieraj si na rudo ? Z g鏎y dzi瘯i za odp
__________________

su$ka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-18, 19:59   #1253
..::LoLi::..
Raczkowanie
 
Avatar ..::LoLi::..
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Kwiat Lilii Wodnej ...
Wiadomo軼i: 170
Dot.: Szamponetka

A ja mysle ze Marion szybko sie zmywa . Ale co tam ja sie nie znam
__________________
________
______
"Je郵i potrafisz
鄉ia si z siebie'
- to najlepszy dow鏚,
ze masz poczucie humoru."
..::LoLi::.. jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-18, 20:11   #1254
Narek
Zakorzenienie
 
Avatar Narek
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Mrozy
Wiadomo軼i: 9 049
Wpisy w blogu: 2
Dot.: niebezpieczne zabawy z szamponetka ;)

Cytat:
Napisane przez syntagma Poka wiadomo嗆
robilam rudym odcieniem Delii. Ladnie wychodzi i zmywa sie w kazdym razie u mnie Spodobalo mi sie i teraz robie trwalymi farbami, ale pierwszy raz w zyciu ruda bylam dzieki tej szmaponetce
Taak? Oj, kusisz, kusisz Ale musz poczeka na jakie wolne dni od szko造, bo by mnie matka zabi豉, a nauczycielka od polskiego dobi豉
__________________
17.12.2007- Walka o zdrowe i pi瘯ne mo-hery Moja piel璕nacja-> klik!
Przewodnik po olejowaniu!
Profil na Endo

TF, CE, obwod闚ka- zrobione
Bieganie + Turbo Ewy Ch.
Narek jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-19, 17:13   #1255
su$ka
Zakorzenienie
 
Avatar su$ka
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomo軼i: 3 030
Dot.: Re: Szampon koloryzuj帷y do 2 my?

wiem ,wiem ,瞠 to b.stary w徠ek
ale podbijam ,bo mam identyczny dylemat jak autorka w徠ku ,a w KWC ma這 jest napisane czy ten kolor naprawd wytrzymuje do paru my ? i nie popada w rudo軼i ? bo zale篡 mi na chwilowej zmianie koloru ,tak tylko je przyciemni na par dni
__________________

su$ka jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-19, 19:02   #1256
marcelqaaa
Raczkowanie
 
Avatar marcelqaaa
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomo軼i: 105
Dot.: Re: Szampon koloryzuj帷y do 2 my?

Cytat:
Napisane przez milwa Poka wiadomo嗆
Mi si zmy這 po jednym myciu
hm, co do tej szamponetki to nie wiem. Ale przyjaci馧ce kt鏎a ma bardzo jasny kolor w這s闚 kolor ca趾owicie si nie zmy, ale wydaje mi sie ze to by skutek troch s豉bej firmy szamponetki.

wi璚 pr鏏uj. (;
marcelqaaa jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-19, 19:06   #1257
pakosta
Wtajemniczenie
 
Avatar pakosta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: 鏚
Wiadomo軼i: 2 912
Dot.: Re: Szampon koloryzuj帷y do 2 my?

Uzywa豉m kiedy takiego produktu Wella One Night Mousse czy jako tak... Mia dawac w豉snie taki kr鏒kotrwa造 kolor

Ale - spocenie si, deszcz, oblanie wod - gwarantowane zacieki na twarzy i ubraniach.
__________________
Mam na imi Marta i jestem na這gow kosmetykoholiczk.

Tolerancja moja nie obejmuje: proana, homofobii, rozmna瘸nia nierasowych zwierz徠, troli, agresji, postawy roszczeniowej, plucia, 鄉iecenia, pseudopatriotyzmu i marchewki w rosole.



Wymiana
pakosta jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-19, 20:14   #1258
Furu
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomo軼i: 14
Dot.: Szampon koloryzuj帷y do 2 my?

Witam A czy kt鏎a z Was zna kosmetyki firmy Chanti ? Czyta豉m 瞠 s bardzo tanie i rewelacyjne. S to 瞠le koloryzujace, farby, rozja郾iacze. Ja osobi軼ie nie u篡wa豉m (niestety nigdzie z zamo軼iu nie moge ich znalezc ) ale zaryzykowa豉bym, tym bardziej 瞠 s zmywalne
Pozdrawiam
Furu jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-20, 00:15   #1259
ruumi
Rozeznanie
 
Avatar ruumi
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomo軼i: 772
Dot.: szamponetki...

Farbowa ju kto czerni z joanny?
Aktualnie mam farbowan e rudo w這sy ale zastanawiam sie jakbym wyglada豉 w czarnych ale boje sie ze sie to nie zmyje do konca.Mo瞠 juz ktos probowa?
ruumi jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2007-09-20, 11:03   #1260
naila
Zakorzenienie
 
Avatar naila
 
Zarejestrowany: 2002-06
Lokalizacja: podlaskie
Wiadomo軼i: 7 712
Dot.: szamponetki...

Dziewczyny, a jaka r騜nica jest mi璠zy szamponetk a szamponem farbuj帷ym?? Zawsze my郵a豉m, 瞠 to jedno i to samo, a Wy tu piszecie inaczej...

Mam jeszcze jedno pytanie <g逝pie chyba> jak si farbuje szamponetk, to barwi ona jako sk鏎 i r璚zniki? A jak potem si myje w這sy to leci kolorowa woda?? Jak to jest z takimi w這sami na basenie, je郵i leci kolorem??

__________________

Moje Impresje jestem r闚nie Zakosmetykowana
naila jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
24 mycia, bak豉瘸n, blond, blond farba br您 w這sy, blondynka, br您, br您 farba, brunetka, ciemne w這sy, co ile, color shampoo, cytryna, czarne w這sy, czekoladowy br您, czer, czerwone refleksy, d逝gie w這sy, farba, farba do w這s闚, farbonetki, farbowanie, farbowanie na br您, farbowanie w這s闚, farobowanie, fryzura, fryzura saszetka kolor, fryzura steeling, fryzury, g瘰te w這sy, hebanowa czer, henna w這sy farbowanie, jaka farba, jaki kolor w這s闚, joanna, joanna multi soft color, kolor, kolor czerwony, kolor w這s闚, koloryzacja, koloryzacja br您 na rudy, koloryzacja w這s闚, koloryzajcja, koloryzuj帷y, marion, ober篡na, odrosty, ombre, palette, pasemka, piel璕nacja, pomocy, pomocy farba wlosy, pomy趾a, przyciemnianie w這s闚, rabarbar, rozjasnianie wlosow, rozja郾iacz, rude, rude w這sy, rudy, studniowka, szampon, szampon koloryzuj帷y, szamponetka, szamponetka czerwie, szamponetka farba, szamponetka rudy, szamponetki, szampony koloryzuj帷e, wi郾ia, wlosy, w這sy, w這sy blond, w這sy ciemne, w這sy farba saszetka, w這sy szamponetka br您, wypadanie w這s闚, z blondu na br您

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: W陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2017-05-18 13:10:32


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:57.