Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-08-24, 16:25   #1
małamiii
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 1
Exclamation

Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!


Hej! Mam straszny problem- może ktoś doswiadczył tego co ja. Mianowicie wczoraj wpadłam na genialny pomysł farbownia włosów farbą palette Popielaty Blond:/ zaczełam od farbownia odrostów po czym reszte tak jak wskazywala ulotka rozporowadziłam po jakim czasie. Efekt koloryzacj masakra biale koncowki zólte odrosty poszłam po ratunek do sklepu kupic sobie płuknke srebrna nigdzie nie bylo wiec kupiłam gołebi popiel i efekt jest straszny mam dalej zóltawe choc ciemniejsze odrosty a koncowki popielate((((( pomocy co mam zrobic po ilu dniach powinnam je zafarbowac Pls pomózcie !!!!
małamiii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-25, 07:40   #2
tancereczka1
Raczkowanie
 
Avatar tancereczka1
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 69
GG do tancereczka1
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

według mnie w przypadku Palett to tylko pomoże Ci dekoloryzacja, albo zafarbowanie sie na jakiś ciemny kolor
tancereczka1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-26, 19:25   #3
ewelina121
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: okolice leszna
Wiadomości: 223
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

gorszej farby od palette to już chyba nie ma. jak bym Ci radziła na te odrosty położyc rozjasniacz i już...
dodatkowo kup sobie np niebieski szampon do blond włosów z joanny albo płukanke- napewno Ci pomoga.
__________________
ewelina121 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-28, 21:26   #4
dorjan28
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 92
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

Połóż na nie diacolor-platyne.
dorjan28 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-29, 01:28   #5
zuni
Rozeznanie
 
Avatar zuni
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: z Wieliczki
Wiadomości: 993
GG do zuni Send a message via Skype™ to zuni
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

Na razie nie ruszaj a potem połóż na to jakiś ciemny blond
zuni jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-29, 07:29   #6
gabi86
Raczkowanie
 
Avatar gabi86
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 418
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

Cytat:
Napisane przez zuni Pokaż wiadomość
Na razie nie ruszaj a potem połóż na to jakiś ciemny blond
No ale jesli nie chce miec ciemnego blondu ? Pozatym jak koncowki wczesniej byly rozjasniane to trzeba uwazac z nakladaniem ciemniejszych blondow zeby wlosy nie wyszly zielone, sama tego nie przezylam ale czytalam i teraz boje sie ruszyc swoje rozjasniane wlosy.

Tez probowalam pokryc odrosty ta sama farba. Dwa razy farbowalam nią odrosty (moj naturalny kolor - ciemny blond) i nie wiele dalo, wiec nalozylam rozjasniacz - wlosy zrobily sie zółte ! okropne, to na to jeszcze palette xxl mrozny blond, tylko moj błąd polegal na tym ze nalozylam na cale wlosy i strasznie je zniszczylam, teraz jak mam widoczne odrosty to ide do fryzjerki, ktora naklada mi rozjasniacz na odrosty, reszty wlosow nie powinno sie juz tykac! Ostatnio kolor odrostow odbiegal od reszty to nałożyla mi na to jeszcze toner i bylo ok. Zapłacilam 50 zł. Wiecej niz za farbe no ale zdecydowanie nie polecam probowania rozjasniania odrostow na wlasna reke.

No a co mozesz teraz zrobic (chyba ze juz znalazlas rozwiazanie) to zmyc dobrze z wlosow to co masz (bo zrozumialam ze ten golebi popiel to plukanka?). Ja na zoltawe odrosty opatentowalam taki sposob ze rozcienczam kilka kropel plukanki w atomizerze i spryskuje nim same odrosty i kolor sie wyrownuje.
__________________
he
gabi86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-05-01, 13:30   #7
kramal
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2010-04
Wiadomości: 1
Dot.: Żółte odrosty, gołębie koncówki PoMoCy!!!

Ja mam dokładnie ten sam problem... Miałam odrosty po pasemkach na głowie i naszedł mnie pomysł by nałożyć farbę na całą głowę. (użyłam farby ekstra jasny blond 205 schwarzkopf).(mój naturalny kolor włosów to mysi blond) efekt wyszedł opłakany. W miejscach gdzie były odrosty włosy zrobiły się żółte a tam gdzie były pasemka- włosy popielate. Nie wiem co zrobić z tym fantem teraz, ale chyba raczej wybiorę się do fryzjera by coś poradził na to. Sama boję się, że zniszczę włosy kolejną koloryzacją...
kramal jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:27.