peeling kawowy - rewelacja - Strona 50 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-03, 23:03   #1471
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Wypróbowałam ten peeling kawowy na buzi.
Też jestem zadowolona, trzeba tylko bardzo delikatnie wcierać go w bużkę.
Jest super!!!!!!!!!! Już nigdy nie kupię żadnego peelingu do buzi ani do ciała ze sklepu. Szkoda kasy jak człowiek odkryje i wypróbuje takie TANIE rewelacje prosto z kuchni .
madziusia777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-06, 12:25   #1472
lalunia105
Raczkowanie
 
Avatar lalunia105
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 443
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Dziewczyny a słyszałyście może o takim jakimś kremiku domowej roboty z kawy. bo coś mi tam sie obiło o uszy że naciera sie i owija foią kosmetyczna i szybciutko pod kołderkę lub kocyk. Ale z czym ja mam tą kawę zmieszać? bo taki zwykły peeling robiłam i rzeczywiście rewelacja ja stosuję 3 razy w tygodniu czasem z pomoca męża. super zabawa... a na dodatek poprawia ciało. Ale do rzeczy napiszcie coś na ten mój drugi sposób....
lalunia105 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-06, 12:27   #1473
xal
Zakorzenienie
 
Avatar xal
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: zagłębie
Wiadomości: 8 346
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez lalunia105 Pokaż wiadomość
Dziewczyny a słyszałyście może o takim jakimś kremiku domowej roboty z kawy. bo coś mi tam sie obiło o uszy że naciera sie i owija foią kosmetyczna i szybciutko pod kołderkę lub kocyk. Ale z czym ja mam tą kawę zmieszać? bo taki zwykły peeling robiłam i rzeczywiście rewelacja ja stosuję 3 razy w tygodniu czasem z pomoca męża. super zabawa... a na dodatek poprawia ciało. Ale do rzeczy napiszcie coś na ten mój drugi sposób....
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=135840
to?
__________________
Mam tylko jedno skrzydło ... A Ty masz skrzydło drugie ...
Szczęścia nie trzeba szukać, spotyka się je przy okazji

xal jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-06, 12:38   #1474
lalunia105
Raczkowanie
 
Avatar lalunia105
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 443
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

dzięki serdeczne za link szukałam ale kiepsko mi to wychodziło. tak właśnie o to mi chodziło czy któraś stosowała?
lalunia105 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-06, 12:42   #1475
xal
Zakorzenienie
 
Avatar xal
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: zagłębie
Wiadomości: 8 346
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez lalunia105 Pokaż wiadomość
dzięki serdeczne za link szukałam ale kiepsko mi to wychodziło. tak właśnie o to mi chodziło czy któraś stosowała?
Ja, 2 razy i nigdy więcej
Popaliło mi to skórę.
__________________
Mam tylko jedno skrzydło ... A Ty masz skrzydło drugie ...
Szczęścia nie trzeba szukać, spotyka się je przy okazji

xal jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-06, 13:14   #1476
lalunia105
Raczkowanie
 
Avatar lalunia105
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 443
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

a no właśnei bo tam nikt nie podał to znaczy zadna z dziewczyn wkoncu nei napisała czy tio jej pomogło czy nie.. i jakie były efekty uboczne...
lalunia105 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-15, 21:48   #1477
vanilienne
Raczkowanie
 
Avatar vanilienne
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 104
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

umm, przeczytałam kilka stron wstecz i nie rozumiem, co to są 'fusy'? prawie w ogóle nie piję kawy, jak coś to rozpuszczalna - czego mam konkretnie używać do tego peelingu, znaczy kawy w jakiej formie? dzięki z góry za odpowiedź.
vanilienne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-16, 22:24   #1478
madziusia777
Zadomowienie
 
Avatar madziusia777
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z nikąd
Wiadomości: 1 210
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Witaj wanilinne!

Kup sobie zwykłą, mieloną kawe, wsyp do szklanki jakieś dwie łyżeczki, zalej je wrzątkiem. To co jest na dnie szklanki to są właśnie fusy, z których robi sie ów boski peeling.
Pozdrawiam.
madziusia777 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-17, 14:35   #1479
Milka17
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Żory
Wiadomości: 33
Dot.: Re: peeling kawowy - re we la cja

Ja znam bardzo podobny przepis. Do filiżanki wsypać dwie łyżki kawy mielonej, do tego łyżkę soli (bez soli jest idealny na twarz) i łyżkę cukru oraz łyżeczkę cynamonu, to wszystko zalać oliwką do ciała lub śmietaną jogurtową (może być jogurt naturalny jak kto woli) tak żeby powstała gęsta papka. masować ciało dokładnie ale nie za mocno. obwinąć się folią spożywczą i wskoczyć na 15 min pod kołderkę. ja to stosuje 2-3 razy w miesiąc jak np idę sie uczyć lub oglądać jakiś film Nie dość że wygładza skórę, ślicznie pachnie to jeszcze redukuje skórkę pomarańczową, Rewelacja!!
__________________
..:Nigdy nie żałuj uśmiechu
bo uśmiech jest mową duszy,
gdy słowa zawiodą
uśmiech serce poruszy:..
Milka17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 17:49   #1480
Calibra
Raczkowanie
 
Avatar Calibra
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: z pokoju...
Wiadomości: 42
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez madziusia777 Pokaż wiadomość
Witaj wanilinne!

Kup sobie zwykłą, mieloną kawe, wsyp do szklanki jakieś dwie łyżeczki, zalej je wrzątkiem. To co jest na dnie szklanki to są właśnie fusy, z których robi sie ów boski peeling.
Pozdrawiam.
Dziewczyny a to musi być zaparzona kawa? Czy może być poprostu zmielona i wymieszana z solą i żelem do mycia? Przepraszam ale nie przeczytałam wątku
__________________


....................nutka ..................
Calibra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-29, 00:24   #1481
WszystkoJedno
Rozeznanie
 
Avatar WszystkoJedno
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: I <3 KR
Wiadomości: 797
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez Calibra Pokaż wiadomość
Dziewczyny a to musi być zaparzona kawa? Czy może być poprostu zmielona i wymieszana z solą i żelem do mycia? Przepraszam ale nie przeczytałam wątku
raczej musi być zaparzona.
rewelacyjne, boskie, zachwycajace
__________________
My dr House
Everybody lies!

Świat się nam przygląda i nie życzy źle.
A jeśli jest inaczej to świat mam cały gdzieś.
Bóg nam nie daruje, Bóg dokopie nam,
gdy ktoś z nas zepsuje to, co dał nam sam.

http://verifash.blogspot.com
WszystkoJedno jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-29, 19:36   #1482
Juncia
Wtajemniczenie
 
Avatar Juncia
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 2 457
GG do Juncia
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Czytalam juz dlugo o tym peelingu, ale dzis nastala WIELKA PROBA. Juz w trakcie nakladania, mnostwo watpliwosci, ze pewnie cos nie tak zmieszalam, albo nie tak nakladam i inne takie. I ze pewnie moj efekt nie pozwoli mi zrozumiec Waszych zachwytow..
Ale... po prostu opadla mi szczekana widok, a raczej na uczucie jakie wzbudzila w dotyku moja skora! Taka gladka i mieciutka! Rewelacja! Jestem jak najbardziej zadowolona i za! Bede musiala tylko troche poeksperymentowac z zapachem bo ten dzisiejszy (kawa + troche cynamonu+ zel p.prysznic) mi nie bardzo odpowiadal. Pozdrawiam!
Juncia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-30, 13:55   #1483
miss venflon
Zakorzenienie
 
Avatar miss venflon
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: bielsko
Wiadomości: 3 607
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

zrobiłam dziś po raz pierwszy-i stwierdzam,że od dawna nic mnie tak pozytywnie nie zaskoczyło
swój zrobiłam z kawy, tartego imbiru i oliwy z oliwek-jak dla mnie rewelacja

chyba kolejna rzecz ,od której się uzależniłam
__________________
MISS VENFLON PORTFOLIO
miss venflon jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-30, 14:09   #1484
ausencja
Raczkowanie
 
Avatar ausencja
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 49
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Stosuję ten peeling od jakiegoś czasu... fuski kawowe mieszam z odrobiną miodu i dodaję kilka kropelek olejku kawowego druga wersja na szybko to kawa plus żel pod prysznic rewelacja
ausencja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-30, 16:50   #1485
Madallllena
Raczkowanie
 
Avatar Madallllena
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 264
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Dziewczyny a czy ktoras z was moze mi powiedziec jak ma cie ten piling do cellulitu?

Chodzi o to czy stosujac go 3 razy w tygodniu i dokladnie dlugo masujac pupe i uda mi pomoze na cellulit?????
Madallllena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-31, 11:47   #1486
Zmijka
Zakorzenienie
 
Avatar Zmijka
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 8 686
Wpisy w blogu: 2
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Niektóre dziewczyny używają do peelingu nie zaparzonej kawy, ale większość stosuje zaparzoną już.
I ten peeling rzeczywiście dział na cellulit, ale trzeba robić tez inne rzeczy żeby sie tego cholerstwa pozbyć
Zmijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-31, 23:36   #1487
Madallllena
Raczkowanie
 
Avatar Madallllena
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 264
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Nie zaszkodzi jak bede go robila 3 razy w tygodniu/.??
Madallllena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-01, 11:40   #1488
Zmijka
Zakorzenienie
 
Avatar Zmijka
 
Zarejestrowany: 2003-12
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 8 686
Wpisy w blogu: 2
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez Madallllena Pokaż wiadomość
Nie zaszkodzi jak bede go robila 3 razy w tygodniu/.??
Jeden -Dwa razy wystarczy, lepiej ni podrażniać sobie aż tak skóry
Zmijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-01, 17:57   #1489
usiak
Raczkowanie
 
Avatar usiak
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 29
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Dołączam do grona fanek peelingu kawowego w wersji basic czyli tylko z z żelem oraz do grona wizażanek, które nigdy więcej nie zainwestują w sklepowy peeling do ciała! Rewelacyjne efekty i u mnie. Pozdrawiam!
usiak jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-01, 23:04   #1490
wścibiuszka
Zadomowienie
 
Avatar wścibiuszka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 1 644
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

ja już od kilku lat stosuje peeling kawowy i wymyślam sobie coraz to dziwniejsze wersje ostatecznie wsypuje do miski kawę, kakao, cynamon zalewam wrzątkiem dodaje oliwę z oliwek sporo jakiegoś najtańszego balsamu do ciała, śmietanę i kilka kropli olejków eterycznych- cynamonowego i lawendowego coś w nim jest, że nawet nie myśle o tym żeby wydać choć złotówkę na peeling sklepowy
__________________
Codziennie upadam... codziennie się waham... codziennie podpieram...
Ale dźwigam cały mój świat...
I dźwigać będę!!!

Ciężka praca popłaca...
Rozwijam się jako:

wizażystka

wykładowca wizażu
Lipstick Studio
wścibiuszka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-06, 00:43   #1491
Madziulek_90
Zadomowienie
 
Avatar Madziulek_90
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 1 441
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Spróbowałam dzisiaj 1 raz i bardzo żałuję... Że dopiero teraz Naprawdę rewelacja, skóra nieporównywalnie gładsza ahh
Madziulek_90 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-06, 13:51   #1492
kos20
Raczkowanie
 
Avatar kos20
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 117
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

No dziewczyny, ja też po pierwszym razie... jestem zachwycona, zdecydowanie mam lepszą skórę
jestem pewna, że będę powtarzać ten peeling, bo jest niesamowity,

niestety moja łazienka uległa kawowej inwazji i musiałam ją potem czyścić, ale opłacało się: peeling, ulubiony balsam, fajna muzyka... czego więcej chcieć w spokojny niedzielny poranek?
__________________
jeślibym zapomniała...
codziennie dziękuję Ci za dzisiaj i wszystko co mnie spotkało...
kos20 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-06, 14:24   #1493
EwelkaaS
Wtajemniczenie
 
Avatar EwelkaaS
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 2 041
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez kjudi Pokaż wiadomość
wlasnie zrobilam sobie wyszczuplajacy peeling z kawa i sola, nie zauwazylam zebym schudla....
No odrazu napewno nie schudniesz. Potrzeba czasu no i regularnego stosowania
__________________


" taka ludzka natura, że możemy mieć dobry przykład,
a i tak potrafimy tylko źle wybrać. "





EwelkaaS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-07, 20:40   #1494
marika_lol
Raczkowanie
 
Avatar marika_lol
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Cavan
Wiadomości: 434
GG do marika_lol
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

no ja w koncu musze go wyprobowac, juz sie przymierzalam ale brat chlopaka zarabal mi cala kawe, ktora kupilam specjalnie do peelingu
marika_lol jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 18:52   #1495
aaniaa_aa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: małopolska
Wiadomości: 472
GG do aaniaa_aa
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

kurde czytam to i czytam i chce tez wyprobowac ale szczerze mowiac to sie pogubilam w tym....

to ktory jest najlepszy?? z fusow czy z niepazonej jeszcze kawy ?? blaaaaagam o pomoc :P
aaniaa_aa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 19:06   #1496
nati360
Zakorzenienie
 
Avatar nati360
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Słoneczna strona miasta
Wiadomości: 4 117
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Cytat:
Napisane przez aaniaa_aa Pokaż wiadomość
kurde czytam to i czytam i chce tez wyprobowac ale szczerze mowiac to sie pogubilam w tym....

to ktory jest najlepszy?? z fusow czy z niepazonej jeszcze kawy ?? blaaaaagam o pomoc :P
Ja osobiście z niezaparzonej nie próbowałam, ale myślę, że nie ma większej różnicy. Spróbuj jak Ci będzie wygodniej. Na prawde jest super!
nati360 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-12, 19:30   #1497
Kalawala
Raczkowanie
 
Avatar Kalawala
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 207
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Ja uważam, że najskuteczniejszy jest opisany na ivillage.com i w książkach z radami dla modelek. Zmieloną kawę dobrej jakości zaparzasz (4-5 łyżeczek na filiżankę) a potem jak trochę przestygnie to nakładasz ciepłe fusy na nogi, pupę itp. Trochę spadnie, trochę się przylepi dlatego najlepiej robić to np. w wannie. W tym okładziku trzeba wytrzymać 5-10 min, potem wetrzeć fusy w skórę w formie peelingu (ja masuję okrężnymi ruchami każdą nogę minutę) a następnie zmyć żelem pod prysznic.

Dobra jakość kawy jest ważna nie tyllko ze względu na dużą zawartość kofeiny ale także ze względu na zawartość tłuszczu, jeśli jest go zbyt dużo to mogą pojawiać sie wypryski.
Kalawala jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 14:12   #1498
lalunia105
Raczkowanie
 
Avatar lalunia105
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: lubelskie
Wiadomości: 443
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

a ja używam zwykłej taniej kawy z supermarketu nie wyobrażam sobie kupować jacobsa za 8 zł na 4 zabiegi.... kupuję kg kawe za 5zł i jestem zadowolona.

kawa parzona jest lepsza na ciepło.... bo to właśnie o ciepło chodzi i o pocenie sie...

mnie pomógł ten peeling

kawa(sypię pół szkalnki i to parzę) 2 łyżeczki spirytusu kosmetycznego 3%
2łyżki cynamonu 2 imbiru jedna czubata kakała olejek waniliowy troche żelu na cellulitis... wszysko nakładam na uda pupe i brzuch do pępka.. owijam sie w folię i siedzę 40 minut pod bardzo grubym kocem . jestem zadowolona.... pocę sie a moja skóra jest gładsza....zabieg robiłam 3 razy a mąż zauważył efekt coś w tym jest...

ja polecam 2-3 razy w tygodniu.
lalunia105 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 14:19   #1499
Suzi_Sun
Rozeznanie
 
Avatar Suzi_Sun
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: slask
Wiadomości: 523
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

Tak tak i jeszcze raz tak dla peelingu kawowego )) polecam , nie trzeba specjalnie kobinowac- kawke zaparzyc, wypic i hop siup pod prysznic z fusami- wystarczy tylko troche zelu domieszac lub balsamu ew + cukier i juz taniutki i skuteczny wygladzacz do nozek i raczek gotowy.
__________________
"Kiedy widzę,co życie robi z ludźmi, to Śmierć wcale nie jest taki najgorszy"
Suzi_Sun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-13, 21:09   #1500
Celestia
Zakorzenienie
 
Avatar Celestia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: 3City
Wiadomości: 8 542
Dot.: peeling kawowy - rewelacja

kurdesz...a mi odkąd się kawa skonczyła, to jakos nie moge sie zebrać, zeby kupić nową i jestem bez peelingu.
__________________
Uzależniona od wizażu
Niepoprawna optymistka
Ćwiczę z XHIT, Mel B i Jillian
Celestia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
kawowy, peeling

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (0 użytkowników i 2 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2015-12-02 13:53:07


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:16.