Mieszanie Farb-zbiorczy - Strona 7 - Forum Wizaz.pl
Rejestracja
P貫: *

Administratorem danych osobowych jest Edipresse Polska SA z siedzib przy ul. Wiejskiej 19 w Warszawie. Dane b璠 przetwarzane w celu 鈍iadczenia us逝g za pomoc portalu oraz w celach marketingowych zgodnie z zakresem udzielonych powy瞠j zg鏚.

Osoba podaj帷a dane ma prawo dost瘼u do tre軼i swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych osobowych oraz wyra瞠nie zgody na ich przetwarzanie jest dobrowolne. Dane mog by udost瘼nione innym podmiotom z grupy kapita這wej Edipresse Polska SA.

Rejestracja. Prosz czeka
Nie mo瞠sz si zalogowa? Przypomnij has這
Masz ju konto? Zaloguj si!
Odzyskiwanie utraconego has豉
Odzyskiwanie utraconego has豉. Prosz czeka
Nie posiadasz jeszcze konta? Zarejestruj si!
Masz ju konto? Zaloguj si!

Wr鵵   Forum Wizaz.pl > Uroda > W這sy i fryzury

Notka

W這sy i fryzury Podyskutuj na temat piel璕nacji, farbowania oraz stylizacji w這s闚. Fryzury damskie, 郵ubne, na studni闚k, fryzury krok po kroku i zdj璚ia fryzur.

Odpowiedz
 
Narz璠zia
Stary 2013-01-12, 00:05   #181
fryz5
Zakorzenienie
 
Avatar fryz5
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wroc豉w
Wiadomo軼i: 4 138
Dot.: mieszanie frab

Cytat:
Napisane przez musthavelonghair Poka wiadomo嗆
Witajcie Potrzebuj Waszej pomocy Chcia豉bym wr鏂i do naturalnego koloru, a 瞠by odrosty nie by造 bardzo widoczne, chcia豉bym po raz ostatni zafarbowa w這sy -my郵a豉m o tym, 瞠by zmiesza dwa odcienie farby wellaton (krem koloryzuj帷y, takie pomara鎍zowe opakowanie) odcienie 8.0 z 7.0. Jak my郵icie -w jakiej proporcji najlepiej zmiesza farby? Czego powinnam si ba -mo瞠 wyj嗆 ziele?
Umieszczam zdj璚ia: pierwsze -mojego naturalnego koloru, zrobione ok 2 lata temu i zdj璚ie koloru, jaki mam teraz B璠 Wam niezmiernie wdzi璚zna za pomoc
ja bym zrobi palette N7, najlepiej pigmentacj sobie zr鏏 bo inaczej kolor sie b璠zie wymywal bardzo
__________________
http://wizaz.pl/Mikroreklama
fryz5 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-13, 20:54   #182
im.13
Raczkowanie
 
Avatar im.13
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: 堯dzkie
Wiadomo軼i: 45
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Witam.
M鎩 odcie w這s闚 naturalnych to ciemny blond, jednak po wieloletnim farbowaniu na ciemny br您 i dekolorze + rozja郾ieniu u fryzjera- na rudy po d逝go軼i a z這to-lekko zielony na odrostach. Chcia豉bym uzyska jasny/sredni popielaty blond. W domu mam farb Londy 38 Be穎wy Blond, my郵a豉m nad zakupem odcienia 89 Platynowo-Srebrny, czy to dobry pomys, czy mo瞠 mi wyj嗆 z tego co gorszego ni mam obecnie na g這wie (za陰czam 2 pogl康owe zdj璚ia moich obecnych w這s闚, w kilku rodzajach o鈍ietlenia)... Prosz te o rad czy do mojej jasnej cery i zielonych oczu w ciemnej oprawie lepszy b璠zie odcie popielaty czy mo瞠 jaki z這ty, b康 opalizuj帷y???
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg zdj璚ie5991.jpg (54,6 KB, 17 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg dzie, z lamp na g鏎ze.jpg (55,8 KB, 8 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg Zdj璚ie5912.jpg (113,0 KB, 12 za豉dowa)
im.13 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-15, 13:58   #183
sabcia321
Raczkowanie
 
Avatar sabcia321
 
Zarejestrowany: 2009-01
Wiadomo軼i: 42
Dot.: mieszanie frab

miesza豉m wielokrotnie farby r騜nych firm , i nic si strasznego nie dzieje i z kolorku tez by豉m zawsze zadowolona , ale teraz to ja mam wr璚z hardcorowe pytanie , mam farb w piance z這ty blond i w kremie karmelow czekolad.... i tak sobie mysla豉m czy by w og鏊e cos z tego wysz這 gdybym je zmiesza豉 , ciekawe jaka konsystencja by by豉? pianko-krem
sabcia321 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-15, 14:15   #184
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez im.13 Poka wiadomo嗆
Witam.
M鎩 odcie w這s闚 naturalnych to ciemny blond, jednak po wieloletnim farbowaniu na ciemny br您 i dekolorze + rozja郾ieniu u fryzjera- na rudy po d逝go軼i a z這to-lekko zielony na odrostach. Chcia豉bym uzyska jasny/sredni popielaty blond. W domu mam farb Londy 38 Be穎wy Blond, my郵a豉m nad zakupem odcienia 89 Platynowo-Srebrny, czy to dobry pomys, czy mo瞠 mi wyj嗆 z tego co gorszego ni mam obecnie na g這wie (za陰czam 2 pogl康owe zdj璚ia moich obecnych w這s闚, w kilku rodzajach o鈍ietlenia)... Prosz te o rad czy do mojej jasnej cery i zielonych oczu w ciemnej oprawie lepszy b璠zie odcie popielaty czy mo瞠 jaki z這ty, b康 opalizuj帷y???
Osobiscie mysle,ze raczej odcien chlodny, a to czy bedzie to popiel czy opalizujacy (perly, fiolety itd) to juz osobna sprawa. Ja osobiscie nie lubie czystej popieli, ale taka z dodatkiem perly, irysa lekkiego pastelowego niuansu rozu - jak najbardziej
Cere masz raczej chlodna, na pierwszy rzut oka i zloto mogloby byc ryzykowne. Jak juz chcesz czegos cieplejszego, to lepiej jakis bezo-popiel - nie bedzie ani bardzo zolto cieply, ani chlodny jak czysta popiel.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-18, 17:36   #185
Kasiulinka22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomo軼i: 42
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Dziewczyny ja jestem po farbowaniu ( m鎩 naturalny kolor to zimny 鈔edni-ciemny blond) 3 dni temu( w salonie fryzjerskim!!!) farb Artego odcie 9N- milion razy powtarza豉m, 瞠 najwa積iejsze jest dla mnie to 瞠by w這sy nie mia造 nic wsp鏊nego z rudo軼i, kt鏎ej nienawidz u siebie i jest mi w niej paskudnie. Fryzjerka zapewnia豉 mnie 瞠 b璠zie ch這dny odcie a wyszed miodowy jasny blond wpadaj帷y w 鄴速o-pomara鎍zowy. Masakra!!!!! nie podoba mi si to okropnie. By豉m dzi w innym salonie i tam fryzjerka doradzi豉 mi farbowanie- mieszank odcieni 7NA( 鈔edni naturalny popielaty blond) i 8NA( jasny naturalny popielaty blond) Goldwell za jakie 2-3 tygodnie bo teraz mog造by wyj嗆 zielone. Jak my郵icie czy mieszaj帷 te dwa odcienie jest szansa na uzyskanie ch這dnego 鈔edniego blondu?i jaki oxydant 3 czy 6 %???Planuj sama pofarbowa bo szkoda mi kolejnej kasy wydawa u fryzjera a do tamtej nie chc wraca nawet na reklamacj bo jej nie ufam ju :/
Kasiulinka22 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-19, 15:58   #186
Lady eSs
Rozeznanie
 
Avatar Lady eSs
 
Zarejestrowany: 2009-06
Lokalizacja: Mazowsze :)
Wiadomo軼i: 731
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Witajcie. Poszukuj ju od dawna idealnego koloru i nie mog znale潭. Chcia豉bym jasny br您, mo瞠 by z lekko rudym (nie czerwonym, nie 鄴速ym) po造skiem. Chc zmiesza farby Joanny Naturia- orzechowy br您 z jakim blondem. Tylko kt鏎ym? My郵a豉m o zmieszaniu br您u z blondem naturalnym ale nie wiem, czy nie wyjdzie zbyt rudy, w軼iek造 po造sk. Mo瞠 lepiej z be穎wym blondem?
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg sssssss.jpg (29,5 KB, 8 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg bbbbbbb.jpg (27,9 KB, 4 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg pppppp.jpg (18,5 KB, 6 za豉dowa)
__________________
''Je郵i szcz窷cie do Ciebie jeszcze nie przysz這 – to znaczy, 瞠 jest du瞠 i idzie ma造mi krokami.''
Lady eSs jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-22, 23:41   #187
Vicodin_89
Raczkowanie
 
Avatar Vicodin_89
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 179
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Hej Wszystkim Musze Wam powiedziec ze ja ostatnio tez testowalam mieszanke odcieni Mialam farbe palette sredni braz zalezalo mi jednak na tym zeby przez przypadek znowu nie wyszla czern (aktualnie mialam wlosy farbowane czekolada, byly wiec ciemne ale nie czarne ) wiec zaryzykowalam i kupilam plomienna iskre z joanny- zeby nieco ten sredni rozjasnic bo gdybym dokupila inny braz wyszlyby mega ciemne a tego nie chcialam. Ale byl to strzal w 10! Kolor jest co prawda ciemny, chyba nawet ciemniejszy od tego co mialam ale jestem pewna ze sie z czasem wyplucze ale jest poprostu bajeczny taki ciemny braz opalizujacy jakby troszke pod czerwien, mahon sama nie wiem nie umiem tego okreslic ale jest cudny! Przy odroscie duzo bardziej w oczy widac ta jakby czerwien ale jest naprawde sliczny az jestem w szoku, bo naprawde szukalam wiele lat dokladnie takiego kolorku, ladnie ociepla karnacje Mysle ze teraz wlasnie w tym kierunku bede szla czyli mieszala brazy z rudosciami moze nast razem zmieszam czekoladowy z jakas rudoscia? Dala bym Wam fotke ale niestety mam w telefonie kiepski aparat i on nie uchwyca wogole rzeczywistego odcienia niestety, a wyszukiwarce nie znalazlam nic podobnego Aczkolwiek goraco polecam!
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg images.jpg (11,2 KB, 6 za豉dowa)
Rodzaj pliku: jpg MA_PAL_ICC_PD_N3_0210 kopia.jpg (46,5 KB, 4 za豉dowa)
Vicodin_89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-23, 00:16   #188
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Kasiulinka22 Poka wiadomo嗆
Dziewczyny ja jestem po farbowaniu ( m鎩 naturalny kolor to zimny 鈔edni-ciemny blond) 3 dni temu( w salonie fryzjerskim!!!) farb Artego odcie 9N- milion razy powtarza豉m, 瞠 najwa積iejsze jest dla mnie to 瞠by w這sy nie mia造 nic wsp鏊nego z rudo軼i, kt鏎ej nienawidz u siebie i jest mi w niej paskudnie. Fryzjerka zapewnia豉 mnie 瞠 b璠zie ch這dny odcie a wyszed miodowy jasny blond wpadaj帷y w 鄴速o-pomara鎍zowy. Masakra!!!!! nie podoba mi si to okropnie. By豉m dzi w innym salonie i tam fryzjerka doradzi豉 mi farbowanie- mieszank odcieni 7NA( 鈔edni naturalny popielaty blond) i 8NA( jasny naturalny popielaty blond) Goldwell za jakie 2-3 tygodnie bo teraz mog造by wyj嗆 zielone. Jak my郵icie czy mieszaj帷 te dwa odcienie jest szansa na uzyskanie ch這dnego 鈔edniego blondu?i jaki oxydant 3 czy 6 %???Planuj sama pofarbowa bo szkoda mi kolejnej kasy wydawa u fryzjera a do tamtej nie chc wraca nawet na reklamacj bo jej nie ufam ju :/
Te dwa odcienie roznia sie tylko tonem, bo sam kolor jest taki sam.
Kup sobie farbe opalizujaca - z popiela i fioletem po kropce, np jesli to oznaczenie literowe to pewnie 8AV i wyprobuj na pasemku. Popiel znosi pomarancz, fiolet zolc. Powinno to uporzadkowac troche balagan.
NA moze niewiele zdzialac - zolte moga wyjsc lekko glonowate, a rude prawie nietkniete.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-01-23, 22:52   #189
Kasiulinka22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomo軼i: 42
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Dzi瘯i jednak zdecydowa豉m si na wizyt u zaufanej fryzjerki. Troch si boj sama pr鏏owa bo mo瞠 jeszcze gorzej wyj嗆:/ teraz p鎩d do fryzjerki a potem jak wyjdzie to co chc to wtedy b璠 sama farbowa豉
Kasiulinka22 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-02, 09:47   #190
Habrova
Raczkowanie
 
Avatar Habrova
 
Zarejestrowany: 2008-07
Lokalizacja: moje 4 軼iany
Wiadomo軼i: 72
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

dziewczyny chce dzis pofarbowa w這sy bo mam ju spory odrost, mam w domu 3 farby joanna multi cream w kolorach:
-platynowy blond
-piaskowy blond
-naturalny blond
kt鏎e zmiesza ze sob 瞠by wyszed blond zbli穎ny do tego na za陰czonym zdj璚iu? Chc unikn望 szaro軼i i jajecznicy na g這wie
Za陰czone zdj璚ia
Rodzaj pliku: jpg dlugie+blond+1.jpg (56,4 KB, 16 za豉dowa)
Habrova jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-06, 19:52   #191
Vicodin_89
Raczkowanie
 
Avatar Vicodin_89
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 179
Czekolada, palona kawa, czy cynamonowy br您?

W sumie stwierdzam ze mieszaj帷 madrze odcienie ciekawy i ladny kolor wyj嗆 mo瞠 tylko to rzeba inteligentnie robic hehe...

Edytowane przez Vicodin_89
Czas edycji: 2013-02-07 o 02:54
Vicodin_89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-07, 02:52   #192
Vicodin_89
Raczkowanie
 
Avatar Vicodin_89
 
Zarejestrowany: 2010-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomo軼i: 179
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Habrova Poka wiadomo嗆
dziewczyny chce dzis pofarbowa w這sy bo mam ju spory odrost, mam w domu 3 farby joanna multi cream w kolorach:
-platynowy blond
-piaskowy blond
-naturalny blond
kt鏎e zmiesza ze sob 瞠by wyszed blond zbli穎ny do tego na za陰czonym zdj璚iu? Chc unikn望 szaro軼i i jajecznicy na g這wie
Hmm... mo瞠 piaskowy z naturalnym? Platyne bym chyba darowala
Vicodin_89 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-09, 21:08   #193
Oosia
Raczkowanie
 
Avatar Oosia
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Z komputera ;)
Wiadomo軼i: 215
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Witajcie
Mam szybkie pytanie. Na wst瘼ie zaznacz, 瞠 jestem 鈍iadoma, 瞠 lepiej bazowa na farbach profesjonalnych, a nie drogeryjnych, ale wysz這 tak, 瞠 dosta豉m w swoje 豉pki drogeryjne. :P Zale篡 mi 瞠by uzyska ciemny br您 z czerwon po鈍iat... Aktualnie u mnie na p馧ce stoi: Syoss Color, Professional Performance (linia podstawowa) 4-2 Mahoniowy Br您 oraz 4-1 字edni Br您. Zastanawiam si czy mog je po陰czy? Z g鏎y dzi瘯uj za odpowiedzi
__________________
everyday I'm shufflin'

Wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=742210
Oosia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-10, 10:35   #194
cebulki
Zadomowienie
 
Avatar cebulki
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 1 911
GG do cebulki
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

dziewczyny czy moge po陰vczyc kolor 6N z kolorem 5A por闚no? nie wyjdzie mi na w這sach cos zielonego?
__________________
SZUKAM

* Dsquared She Wood- Crystal Creek -10ml
* Armani Diamonds Summer, Summer Fraiche- 10ml

+ Puder Secret Brightening Laura Mercier - odsypka
+ Puder sypki Laura Mercier - odsypka



cebulki jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-17, 02:35   #195
Oosia
Raczkowanie
 
Avatar Oosia
 
Zarejestrowany: 2010-07
Lokalizacja: Z komputera ;)
Wiadomo軼i: 215
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Up up
__________________
everyday I'm shufflin'

Wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=742210
Oosia jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-17, 02:43   #196
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez cebulki Poka wiadomo嗆
dziewczyny czy moge po陰vczyc kolor 6N z kolorem 5A por闚no? nie wyjdzie mi na w這sach cos zielonego?
Jesli mieszasz nature N z popielem A to ok.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-18, 11:50   #197
cebulki
Zadomowienie
 
Avatar cebulki
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 1 911
GG do cebulki
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Jesli mieszasz nature N z popielem A to ok.
dzi瘯uj, a czy da cos pomieszanie popielu z per這wym odcieniem? czy kolor ozi瑿i sie bardziej?
__________________
SZUKAM

* Dsquared She Wood- Crystal Creek -10ml
* Armani Diamonds Summer, Summer Fraiche- 10ml

+ Puder Secret Brightening Laura Mercier - odsypka
+ Puder sypki Laura Mercier - odsypka



cebulki jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-18, 17:26   #198
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez cebulki Poka wiadomo嗆
dzi瘯uj, a czy da cos pomieszanie popielu z per這wym odcieniem? czy kolor ozi瑿i sie bardziej?
Prosze
Perla jest taka dosc... neutralna. Wlosy ciemny blond chwytaja sie na kolor takiego szampana. Popiel moze chwycic na kolor taki nie do konca zimny - moga wybijac zolte refleksy. Jasniejszym naturalkom kolor wychodzi chlodniej.

To, co polecam to w wypdku ciemniejszych blondow to irys - AV (ash violet - w roznych markach) czy 16 (Koleston 9.16, 10.16 czy 12.16). Zawarty fiolet chlodzi zolc i wyrownuje kolor do popielu. Przy farbowaniu odrostow najlepiej klasc ten irys na odrosty, a na konce to jedynie przeciagnac farbe zmoczona reka pod koniec farbowania. Nie kladz na calosc od razu, bo juz farbowane na blond konce wyjda na sino-denaturatowate.

Ps. Kup farbe z fioletem Jak juz masz zakupione farby, to po prostu dokup blond z fioletem po kropce. Te naturalne odcienie mozesz potem mieszac z tym fioletetowym i dawac je na dlugosc, a sam fiolet na odrosty.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-19, 08:52   #199
cebulki
Zadomowienie
 
Avatar cebulki
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 1 911
GG do cebulki
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Prosze
Perla jest taka dosc... neutralna. Wlosy ciemny blond chwytaja sie na kolor takiego szampana. Popiel moze chwycic na kolor taki nie do konca zimny - moga wybijac zolte refleksy. Jasniejszym naturalkom kolor wychodzi chlodniej.

To, co polecam to w wypdku ciemniejszych blondow to irys - AV (ash violet - w roznych markach) czy 16 (Koleston 9.16, 10.16 czy 12.16). Zawarty fiolet chlodzi zolc i wyrownuje kolor do popielu. Przy farbowaniu odrostow najlepiej klasc ten irys na odrosty, a na konce to jedynie przeciagnac farbe zmoczona reka pod koniec farbowania. Nie kladz na calosc od razu, bo juz farbowane na blond konce wyjda na sino-denaturatowate.

Ps. Kup farbe z fioletem Jak juz masz zakupione farby, to po prostu dokup blond z fioletem po kropce. Te naturalne odcienie mozesz potem mieszac z tym fioletetowym i dawac je na dlugosc, a sam fiolet na odrosty.
ja mam w這sy w kolorze ciemny br您 poziom 5, ostatnio zmiesza豉m nature poziom 6 z popielem poziom 5 i chcia豉m o jeszcze wi璚ej och這dzi kolor dlatego pomysla豉m o perle. Farbuje wlosy Matrixem Socolor.
__________________
SZUKAM

* Dsquared She Wood- Crystal Creek -10ml
* Armani Diamonds Summer, Summer Fraiche- 10ml

+ Puder Secret Brightening Laura Mercier - odsypka
+ Puder sypki Laura Mercier - odsypka



cebulki jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-19, 15:03   #200
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez cebulki Poka wiadomo嗆
ja mam w這sy w kolorze ciemny br您 poziom 5, ostatnio zmiesza豉m nature poziom 6 z popielem poziom 5 i chcia豉m o jeszcze wi璚ej och這dzi kolor dlatego pomysla豉m o perle. Farbuje wlosy Matrixem Socolor.
Nie znam sie na Matrixie, ale dobrze robisz. Perla jest chlodna - choc to zalezy od poszczegolnych marek (Jedna perla jest bardziej wpadajaca w fiolet, inna bardziej w chlodny szampan czy taka nie mysia szarosc). Mozesz tez mieszac perle z popiela, a jak odcien nadal jest zbyt cieply to ten popielato fioletowy dobrze sobie poradzi.

Nie wiem, jaka palete ma Matrix i nigdy nie uzywalam ich farb, wiec pisze na czuja, ale jak masz tam perle na poziomie 6 czy 5 to super
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-20, 09:10   #201
cebulki
Zadomowienie
 
Avatar cebulki
 
Zarejestrowany: 2005-09
Wiadomo軼i: 1 911
GG do cebulki
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Nie znam sie na Matrixie, ale dobrze robisz. Perla jest chlodna - choc to zalezy od poszczegolnych marek (Jedna perla jest bardziej wpadajaca w fiolet, inna bardziej w chlodny szampan czy taka nie mysia szarosc). Mozesz tez mieszac perle z popiela, a jak odcien nadal jest zbyt cieply to ten popielato fioletowy dobrze sobie poradzi.

Nie wiem, jaka palete ma Matrix i nigdy nie uzywalam ich farb, wiec pisze na czuja, ale jak masz tam perle na poziomie 6 czy 5 to super
dzieki za rady, moze sie slusze na po陰czenie popieli i perly nastepnym razem.
__________________
SZUKAM

* Dsquared She Wood- Crystal Creek -10ml
* Armani Diamonds Summer, Summer Fraiche- 10ml

+ Puder Secret Brightening Laura Mercier - odsypka
+ Puder sypki Laura Mercier - odsypka



cebulki jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-02-28, 20:59   #202
Sweet Devil
Raczkowanie
 
Avatar Sweet Devil
 
Zarejestrowany: 2010-10
Wiadomo軼i: 41
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Bardzo prosz o rad.
Czy mog zmiesza Revlon Colorsilk jasny popielaty br您 50 ze 鈔ednim popielatym br您em 40 (r闚niez Revlon Colorsilk oczywi軼ie).
B璠 potrzebowa 2 opakowa, nie mog豉m si zdecydowa co do odcienia (jasny/鈔edni) wi璚 kupi豉m jasny i 鈔edni popielaty br您 i planuj je wymiesza.
Jeszcze jedno- czy mog to po這篡 na taki 鈔edni br您 zbli穎ny do mojego naturalnego czy musz to rozja郾ia czy co?
z g鏎y dzi瘯uj za odpowied
Sweet Devil jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-02, 22:51   #203
Kasiulinka22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomo軼i: 42
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
Te dwa odcienie roznia sie tylko tonem, bo sam kolor jest taki sam.
Kup sobie farbe opalizujaca - z popiela i fioletem po kropce, np jesli to oznaczenie literowe to pewnie 8AV i wyprobuj na pasemku. Popiel znosi pomarancz, fiolet zolc. Powinno to uporzadkowac troche balagan.
NA moze niewiele zdzialac - zolte moga wyjsc lekko glonowate, a rude prawie nietkniete.
Pofarbowa豉m ostatecznie Matrix sync odcieniem 8V i kolor wyszed 鈍ietny- to o co mi chodzi這 od samego pocz徠ku czyli ch這dny 鈔edni blond. Teraz po kilku tygodniach kolor zacz掖 robi si rudawy( to chyba wina tego nieszcz瘰nego farbowania Artego) kupi豉m znowu 8V i mam zamiar pofarbowa w domu. Na jak d逝go po這篡 farb na odrost przed farbowaniem ca這軼i?
Kasiulinka22 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-03, 19:25   #204
guacamole
Wtajemniczenie
 
Avatar guacamole
 
Zarejestrowany: 2010-05
Lokalizacja: wichrowe bagna
Wiadomo軼i: 2 006
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez Kasiulinka22 Poka wiadomo嗆
Pofarbowa豉m ostatecznie Matrix sync odcieniem 8V i kolor wyszed 鈍ietny- to o co mi chodzi這 od samego pocz徠ku czyli ch這dny 鈔edni blond. Teraz po kilku tygodniach kolor zacz掖 robi si rudawy( to chyba wina tego nieszcz瘰nego farbowania Artego) kupi豉m znowu 8V i mam zamiar pofarbowa w domu. Na jak d逝go po這篡 farb na odrost przed farbowaniem ca這軼i?
To zalezy, ja klade farbe tylko na odrost na jakies 45 minut, a po d koniec przeciagam po calosci i kolejne 15 minut. Wlosy mam regularnie farbowane, wiec jest ok.

Kolor nieco sie zmienia, taka prawda. Nie mialam Matrixa, wiec nie ocenie farby. Koleston mi nigdy sam z siebie nie rudzial, raczej wszelkie lotiony i wcierki byly winne.
guacamole jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-03, 21:17   #205
Kasiulinka22
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-09
Wiadomo軼i: 42
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Cytat:
Napisane przez guacamole Poka wiadomo嗆
To zalezy, ja klade farbe tylko na odrost na jakies 45 minut, a po d koniec przeciagam po calosci i kolejne 15 minut. Wlosy mam regularnie farbowane, wiec jest ok.

Kolor nieco sie zmienia, taka prawda. Nie mialam Matrixa, wiec nie ocenie farby. Koleston mi nigdy sam z siebie nie rudzial, raczej wszelkie lotiony i wcierki byly winne.
U mnie rudzienie jest chyba spowodowane tym, 瞠 Matrixa na這篡豉m na z這to-rudy blond:/ Synca trzyma si na w這sach max 20 minut, nie wiem czy nak豉da go najpierw na odrosty czy od razu na ca這嗆
Kasiulinka22 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-04, 21:35   #206
Kisia_1
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2011-08
Wiadomo軼i: 186
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Mo瞠cie mi podpowiedzie co wyjdzie ze zmieszania farb p馧 na p馧:

1. joanna naturia jesienny li嗆 +s這dkie cappucino

2. joanna naturia orzechowy br您 + s這dkie cappucino

?
Kisia_1 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-03-09, 12:45   #207
ifellinlovewithadeadboy
Zadomowienie
 
Avatar ifellinlovewithadeadboy
 
Zarejestrowany: 2011-03
Wiadomo軼i: 1 617
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Witam, chcia豉m si poradzi czy to dobry pomys, aby wymiesza ze sob kolory szamponetek (tej samej firmy- Marion) ciemny blond z poziomu 6.2 i mied z poziomu 9.1, pytam bo pod wp造wem chwili kupi豉m, ale nie jest to jaki wielki maj徠ek wi璚 jakby co mog zrezygnowa, dodam, 瞠 obecnie mam na g這wi spran mieszank ww miedzi + tycjan 9.2 a chcia豉bym uzyska taki lekko karmelowy odcie, jasny br您 miedziany, co w tym stylu, najbardziej marzy mi si taki kolorek jak w za陰czniku , z g鏎y dzi瘯uj i pozdrawiam

lookbook-mohito-94380359.jpg
__________________
nie marnuj swego czasu,
inaczej czas zmarnuje ciebie...


Edytowane przez ifellinlovewithadeadboy
Czas edycji: 2013-03-09 o 12:46
ifellinlovewithadeadboy jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-04-02, 16:03   #208
inex
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Lokalizacja: Nad Morzem...
Wiadomo軼i: 72
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

S逝chajcie stosuje od zawsz naturalny blond 8.00, chcia豉m go jednak troch o篡wic na wiosn i kupi豉m 6.35 tej samej firmy oczywi軼ie. Chcia豉m do tej 8.oo dodac 1/4 6.35 czy to ma sens? sama juz nie wiem.....
inex jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-04-03, 17:07   #209
gtgtgt
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-05
Wiadomo軼i: 18
Dot.: mieszanie frab

hej ! chcia豉m zmiesza 2 farby Joanny kolor czekoladowy br您 i soczyst ober篡ne, chodzi o to 瞠by by豉 fioletowa po鈍iata da rade? zna si kto順?
__________________
<3
gtgtgt jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Stary 2013-04-03, 17:08   #210
age110
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2013-04
Wiadomo軼i: 1
Dot.: Mieszanie Farb-zbiorczy

Witam. Mam d逝gie w這sy wi璚 do ich koloryzacji musz u篡wa 2 farb. Ostatnio kupi豉m sobie farby i w domu okaza這 si, 瞠 w jednej z paczek nie ma tubki z kremem koloryzuj帷ym. Troch mi si wtedy spieszy這 wi璚 nawet nie pomy郵a豉m 瞠by zobaczy czy wszystko jest w 鈔odku a paragonu te nie wzi窸am. By nie wydawa kolejnych pieniedzy na now farb chcia豉m si dowiedzie czy mo積a rozla jedn tubk kremu koloryzuj帷ego do dw鏂h buteleczek z emulsj rozwijaj帷. Z g鏎y dzi瘯uj za odpowied
age110 jest offline   Odpowiedz cytuj帷
Odpowiedz

Tagi
farba, farba do w這s闚, farba garnier palette, farba w piance, farbowanie, farbowanie blond br您, farby, farby w這sy szamponetki, kolor, koloryzacja, loreal, mieszanie, mieszanie farb, naturia, pomocy farba wlosy, rozjasnianie, rudy na br您, wellaton, w這sy

Nowe w徠ki na forum W這sy i fryzury


Ten w徠ek obecnie przegl康aj: 1 (0 u篡tkownik闚 i 1 go軼i)
 
Narz璠zia

Zasady wysy豉nia wiadomo軼i
Nie mo瞠sz zak豉da nowych w徠k闚
Nie mo瞠sz pisa odpowiedzi
Nie mo瞠sz dodawa zdj耩 i plik闚
Nie mo瞠sz edytowa swoich post闚

BB code is W陰czono
Emotikonki: W陰czono
Kod [IMG]: Wy陰czono
Kod HTML: Wy陰czono

Gor帷e linki


Data ostatniego posta: 2016-10-12 17:43:45


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:47.