Acnemycin plus Metronidazol - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-07, 22:05   #1
aktorecka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 129

Acnemycin plus Metronidazol


Hej, przeszukalam forum pod katem tych specyfikow jednak nie znalazlam tematu odnosnie ich razem. Otoz bylam wczoraj u dermatologa. Stan mojej cery nie jest taki zly, od czasu do czau pojedyncze pryszcze, wiekszy klopot mam z zaskornikami. Mam cere naczynkowa. Kiedys dermatolog przypisal mi Metronidazol i pomagal mi on na te punktowe wypryski, wczoraj wiec poprosilam o niego pania dermatolog. Powiedziala ze ok, metronidazol leczy juz powstale wypryski, ale przydaloby sie cos aby leczyc tradzik generalnie i przypisala mi plyn Acnemycin plus i do tego metronidazol. Po przeczytaniu ulotki Acemycinu (ze nie nalezy laczyc z innymi lekami) zastanawiam sie czy moge stosowac metronidazol? Np. wieczorem przetrzec twarz Acnemycinem i na pryszcze punktowo Metronidazol? A rano filtr. czy nie mozna laczyc? nie znam sie na tym wiec prosze o pomoc
__________________


aktorecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 10:23   #2
sweet_white_chocolate
Rozeznanie
 
Avatar sweet_white_chocolate
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 531
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

Mnie się wydaje, że po prostu naraz nie wolno smarować się czymś więcej niż aknemycinem, więc nakładanie potem metronidozalu by odpadało, ale na zmianę co wieczór uważam, że jak najbardziej byłoby ok.
PS w jakim opakowaniu jest ten aknemycin?
__________________
Odwiedzaj codziennie http://www.pajacyk.pl/
sweet_white_chocolate jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 11:16   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

można łączyć, ale to zwiększa ryzyko podrażnień. aknemycin plus stosuj na noc. na dzień pamiętaj o filtrze UV.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 11:35   #4
aktorecka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 129
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

W opakowaniu takim niebieskim. Moj nastepny problem to taki ze nie mam kiedy smarowac sie kremami na zaczerwienienie (stosuje Oriflame , Face Specialist lagodzacy krem przeciw zaczerwienieniu) bo po Acnemycinie nic nie mozna tak? czy z takich nieaptecznych mocnych mozna - bo juz nie wiem. A i czy mozna normalnie uzywac do oczyszczania zelu? (ja uzywam Pharmaceris R, Puri-Rosalgin Kojacy zel myjacy do twarzy) Dziekuje z gory za wszelka pomoc. Jestescie wspaniale
__________________


aktorecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 11:35   #5
aktorecka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 129
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

W opakowaniu takim niebieskim. Moj nastepny problem to taki ze nie mam kiedy smarowac sie kremami na zaczerwienienie (stosuje Oriflame , Face Specialist lagodzacy krem przeciw zaczerwienieniu) bo po Acnemycinie nic nie mozna tak? czy z takich nieaptecznych mocnych mozna - bo juz nie wiem. A i czy mozna normalnie uzywac do oczyszczania zelu? (ja uzywam Pharmaceris R, Puri-Rosalgin Kojacy zel myjacy do twarzy) Dziekuje z gory za wszelka pomoc. Jestescie wspaniale
__________________


aktorecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 19:09   #6
olka_222
Zakorzenienie
 
Avatar olka_222
 
Zarejestrowany: 2005-02
Lokalizacja: North east
Wiadomości: 3 651
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

hej!
ja dostałam od dermatologa dokładnie ten sam zestaw co ty: aknemycin+metronizadol.

W pierwszej kolejności chciałabym cię uczulić na te dwa specyfiki bo zawierają dużą ilość pochodnych alkoholu, co przy twojej skórze chyba jest niezbyt dobre. Przy mojej tłustej cerze nawet te maście działały mocno wysuszająco. O ile metronizadol stosowałam na całą buzię to aknemycin stosowałam tylko punktowo na ropne wypryski bo zauważyłam że na inne wogóle nie działa.

Jeśli chodzi o działanie obu specyfików to powiem że na początku byłam zadowolona bo stan mojej cery sie poprawił, wyskakiwało mi mniej wyprysków,

ale teraz wiem że zawdzieczam to nie tylko masciom ale również zmianie wody oraz branie witamin i picie herbatek ziołówych. Nie bez znaczenia jest równiez prowadzony styl życia. Dużo stresu=duzo wypryskow.

po odstawieniu masci wypryski znowu zaczęły powstawać na nowo, wiec znowu poszlam do pani dermatolog. Ale ona przepisała mi na nowo te same mascie wiec postanowilam wziasc sprawe w swoje rece. Poczytałam sobie troche biochemie kosmetyczna i czekam wlasnie na effaclar k i noviderm z apteki. Moze po nich stan mojej cery bedzie duzo lepszy.

Sorry troche za OFT
__________________
Jestem jak Marmite: albo się mnie kocha albo nienawidzi
olka_222 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-08, 23:07   #7
aktorecka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 129
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

Dzieki za komenatrz No wlasnie dzisiaj robilam porzadki w apteczce i okazalo sie ze mam w domu Dafercin a takze Acne derm! i teraz nie wiem co stosowac:/
__________________


aktorecka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-09-17, 10:21   #8
biindier
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 156
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

dostalam podobny zestaw tylko zamiast aknemycinu isotrexin, ktory jest podobno podobny ( heh ). Ale metronidazol mam stosowac punktowo rano ! I nie wiem czy to nie zaszkodzi skorze, bo promieniowanie UV itd. i czy nalozony na to filtr bedzie dzialal tak samo?
biindier jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2013-01-17, 23:23   #9
Mongolek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2012-10
Wiadomości: 4
Dot.: Acnemycin plus Metronidazol

Mam problem, bo zaczęłam używać go razem z effeclar duo kremem i zelem do mycia twarzy, po dwóch dniach stosowania mam niemiłosiernie wysuszoną skórę, łuszczącą, a do tego szorstką, co mi sie nie zdarzało. Wiecie jak mi pomóc? jestem zdesperowana Używam teraz tylko kremu AA ultranawilżającego i kremu na każdą pogode nivea dla dzieci, żeby jakoś ukoić szczypiącą buzię. Ew. Przemywam ją wacikiem z plynem micelarnym ziaji.
Mongolek jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:34.