Kosmetyki Glazel - Strona 3 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-16, 14:01   #61
dusia65
Zakorzenienie
 
Avatar dusia65
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 456
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cienie są piękniejsze niż na fotkach, musiałam je sporo zmniejszyć i straciły na urodzie
Kolory są bardziej nasycone, ale nie tandetne, mają cudne złamane kolory. W większości są perłowe albo metaliczne, jedne więcej drugie mniej, nie wychodzi z nich taka biała tandetna perła.Mam je niedługo ale na razie są ok, choć nie wiem czy nie zaczaje się na matowe
dusia65 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:10   #62
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez Smok Pokaż wiadomość
Wole sama sobie komponowac mieszanki i chyba kupie:
01 20 szt
02 10 szt
03 10 szt
04 10 szt
05 10 szt
08 10 szt
09 10 szt
10 10 szt
13 10 szt

To by wyszlo 100 kulek, czyli 2 op. Jesli sprzedajaca sie tylko zgodzi.

Vril - jestes nieoceniona. Dziekuje za zdjecia
Widze, ze biale perelki w przewadze rzeczywiscie wygladaja jak perly ale takie sniezne

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Vril, dzięki za fotki

Ta 12 wygląda idealnie do złota 4. Ciężko tak sobie dobrać kolorki po samych zdjęciach niestety.

A możesz powiedzieć czy 6 jest bardzo marchewkowe? 11 wygląda na podobną do 12 tylko chyba jest troszkę bardziej matowa.

Mam jeszcze takie pytanko co do 2 i 3: czy 3 są bardzo intensywne? I czy 2 użyte samo daje jasny perłowy róż? Tzn taką różową poświatę podobną do tej złotej na dłoni (rozumiem, że ta złota to same kulki nr 4).

Masz bardzo fajne pudełeczka. Sama bedę musiała coś skombinować bo nie chcę trzymać tych kulek razem, a zamówiłam prawie z każdego kolorku po trochę.
Nr 12 to najbardziej byszczace brazowe kulki z metalicznym polyskiem bialego zlota.
Nr 6 to rudy, mocno barwi skore, moze nadac marchewkowy kolor - zdecydowanie dla cieplych, brzoskwiniowych karnacji.
Nr 11 nie sa podobne do nr 12 - to kolor jasnej mlecznej kolady (w stosunku do kulek ? minimalnie bardziej rozowe - lata swietlne ale jednak) ze zdecydowanie mniejszym polyskiem niz nr 12 ale tez nablyszczajace.
Nr 2 to srebrny, rozbielony roz i taki efekt nadaje skorze - bardziej nablyszczenie niz kolor.
Nr 3 - srebrna orchidea, zdecydowanie bardziej nadaja kolor niz nr 2 ale tez sa bardzo metaliczne.

Wszytkie kulki nadaja metaliczna poswiate. Intensywnosc zalezy od naniesionych warstw - od delikatnego polysku po lustrzana tafle.
Na zdjeciu reki to nie jest czyste zloto nr 4 tylko brazowyc pylek z nich zebrany (dostalam kulki wymieszane razem i musialam je oczyscic po kolei pedzelkiem, bo po otwarciu pudelka wszystkie byly jednolicie brazowe. Tylko biale mialam zapakowane osobno. Zamawiajac pudry o roznych numerach radze poprosic o osobne zapakowanie wszystkich kolorow, o ile nie chcecie mixu.

Pudeleczka kupilam na Allegro. sa dostepne w roznych rozmiarach i kompletach - cena ok. 1,00 za sztuke lub 3,00 - 5,00 za piramidke.
Cytat:
Napisane przez chooomik
vril - na czyją korzyść wypada porównanie APC i Glazel wg ciebie?
Nie da sie ich porownac. APC sa pudrowe z drobinkami, Glazel sa metaliczne z drobinkami. Nawet te z nowszej wersji APC trudno porownac z Glazel. Kazdy bierze to, czego akurat potrzebuje - drobinkowe rozswietlenie, czy metaliczna tafle.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:18   #63
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez dusia65 Pokaż wiadomość
Cienie są piękniejsze niż na fotkach, musiałam je sporo zmniejszyć i straciły na urodzie
Kolory są bardziej nasycone, ale nie tandetne, mają cudne złamane kolory. W większości są perłowe albo metaliczne, jedne więcej drugie mniej, nie wychodzi z nich taka biała tandetna perła.Mam je niedługo ale na razie są ok, choć nie wiem czy nie zaczaje się na matowe
ahhh ale narobiłas mi smaka!!!a możesz powiedziec jak z trwałoscią??
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:23   #64
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Vril


Nr 12 to najbardziej byszczace brazowe kulki z metalicznym polyskiem bialego zlota.
Nr 6 to rudy, mocno barwi skore, moze nadac marchewkowy kolor - zdecydowanie dla cieplych, brzoskwiniowych karnacji.
Nr 11 nie sa podobne do nr 12 - to kolor jasnej mlecznej kolady (w stosunku do kulek ? minimalnie bardziej rozowe - lata swietlne ale jednak) ze zdecydowanie mniejszym polyskiem niz nr 12 ale tez nablyszczajace.
Nr 2 to srebrny, rozbielony roz i taki efekt nadaje skorze - bardziej nablyszczenie niz kolor.
Nr 3 - srebrna orchidea, zdecydowanie bardziej nadaja kolor niz nr 2 ale tez sa bardzo metaliczne.

Wszytkie kulki nadaja metaliczna poswiate. Intensywnosc zalezy od naniesionych warstw - od delikatnego polysku po lustrzana tafle.
Na zdjeciu reki to nie jest czyste zloto nr 4 tylko brazowyc pylek z nich zebrany (dostalam kulki wymieszane razem i musialam je oczyscic po kolei pedzelkiem, bo po otwarciu pudelka wszystkie byly jednolicie brazowe. Tylko biale mialam zapakowane osobno. Zamawiajac pudry o roznych numerach radze poprosic o osobne zapakowanie wszystkich kolorow, o ile nie chcecie mixu.

Pudeleczka kupilam na Allegro. sa dostepne w roznych rozmiarach i kompletach - cena ok. 1,00 za sztuke lub 3,00 - 5,00 za piramidke.

Nie da sie ich porownac. APC sa pudrowe z drobinkami, Glazel sa metaliczne z drobinkami. Nawet te z nowszej wersji APC trudno porownac z Glazel. Kazdy bierze to, czego akurat potrzebuje - drobinkowe rozswietlenie, czy metaliczna tafle.

Vril, dziękuję bardzo, jestes nieoceniona

Rozumiem, że tych piramidek szukałaś w akcesoriach?

Skoro nr 6 jest taki marchewkowy, to czy Twoim zdaniem nr 5 również jest przeznaczony do ciepłych karnacji, czy osoba o chłodnym odcieniu skóry również będzie miała z niego pożytek?
Ajsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:41   #65
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Nr 5 to morela ze srebrnym polyskiem (nie losos - nie jest pomaranczowa, ani rozowa), zdecydowanie bardziej neutralna niz lososiowe kuleczki Volare. Wg mnie nr 5 nadaja sie do obu karnacji. Ja mam bardzo jasna plus zarozowione policzki, nos i broda (pod spodem to chyba neutralne mleko) i jakos sobie radze z tym kolorem. Powszechne przekonanie jest takie, ze morela nie pasuje bladolicym o rozowej tonacji ale te kulki moga temu przeczyc, bo nie sa "marchewkowe".
Mozna sprobowac. Biorac kika odcieni po 6-8 sztuk mozecie ich uzywac codziennie spokojnie ponad rok - cena za calos ok. 30 zl, wiec warto - kilka pudrow dluzszej zywotnosci (jak to kulki) za te pieniadze, jest do przyjecia.
Aha - Glazel do meteorytow tez sie nie da porownac, bo te pierwsze daja pudrowy efekt z drobinkami, Glazel jak juz wiadomo - metal. Te drugie przypominaja efektem cienie w plynie lub rozswietlacze w emulsjach - oczywiscie nalozone bardzo hojna reka.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:45   #66
chooomik
Rozeznanie
 
Avatar chooomik
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: BB :)
Wiadomości: 776
GG do chooomik
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Nie da sie ich porownac. APC sa pudrowe z drobinkami, Glazel sa metaliczne z drobinkami. Nawet te z nowszej wersji APC trudno porownac z Glazel. Kazdy bierze to, czego akurat potrzebuje - drobinkowe rozswietlenie, czy metaliczna tafle.
Ok dziękuję oto mi właśnie chodziło, bardzo pomogłaś
__________________

The water's dark and deep inside this ancient heart
You'll always be a part of me...
chooomik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 14:54   #67
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Nr 5 to morela ze srebrnym polyskiem (nie losos - nie jest pomaranczowa, ani rozowa), zdecydowanie bardziej neutralna niz lososiowe kuleczki Volare. Wg mnie nr 5 nadaja sie do obu karnacji. Ja mam bardzo jasna plus zarozowione policzki, nos i broda (pod spodem to chyba neutralne mleko) i jakos sobie radze z tym kolorem. Powszechne przekonanie jest takie, ze morela nie pasuje bladolicym o rozowej tonacji ale te kulki moga temu przeczyc, bo nie sa "marchewkowe".
Mozna sprobowac. Biorac kika odcieni po 6-8 sztuk mozecie ich uzywac codziennie spokojnie ponad rok - cena za calos ok. 30 zl, wiec warto - kilka pudrow dluzszej zywotnosci (jak to kulki) za te pieniadze, jest do przyjecia.
Aha - Glazel do meteorytow tez sie nie da porownac, bo te pierwsze daja pudrowy efekt z drobinkami, Glazel jak juz wiadomo - metal. Te drugie przypominaja efektem cienie w plynie lub rozswietlacze w emulsjach - oczywiscie nalozone bardzo hojna reka.
Vril, dziekuje slicznie, bardzo mi pomoglas
Ajsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 16:10   #68
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kosmetyki Glazel

podsumowując z wypowiedzi vril i moich obserwacji:
01- biel
02- to srebrny, rozbielony róż i taki efekt nadaje skorze - bardziej nabłyszczenie niz kolor.
03 - srebrna orchidea, zdecydowanie bardziej nadaja kolor niz nr 2 ale tez sa bardzo metaliczne. (chłodniejszy róż)
04- ciepłe złoto
05- morela ze srebrnym polyskiem
06- rudy, mocno barwi skore, moze nadac marchewkowy kolor - zdecydowanie dla cieplych, brzoskwiniowych karnacji
07 - chłodny brąz
08 - jasny krem z wanilią, bardzo błyszczący
09 - chłodny krem/beż (mniej błyszczy niż 08)
10 - perłowo srebrny (biel z nutką chłodnego jasnego różu)
11 - jasna mleczka czekolada (w stosunku do kulek ? minimalnie bardziej rozowe - lata swietlne ale jednak) ze zdecydowanie mniejszym polyskiem
12 - najbardziej błyszczące brązowe kulki z metalicznym połyskiem białego zlota (jasna czekolada mleczna z nutka różu w tle)
13 - beżowy róż


Na pewno wezmę
01
04
05
08
09 (?)
12
13(?)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 16:24   #69
psycha
Zakorzenienie
 
Avatar psycha
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 3 435
GG do psycha
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez dusia65 Pokaż wiadomość
Cienie są piękniejsze niż na fotkach, musiałam je sporo zmniejszyć i straciły na urodzie
Kolory są bardziej nasycone, ale nie tandetne, mają cudne złamane kolory. W większości są perłowe albo metaliczne, jedne więcej drugie mniej, nie wychodzi z nich taka biała tandetna perła.Mam je niedługo ale na razie są ok, choć nie wiem czy nie zaczaje się na matowe
Umiesz nazwac pojedyncze kolory? Interesuja mnie te brązy
psycha jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 16:46   #70
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Agabil niezle podsumowanie
Dla wyjasnienia znakow "?" na moich zdjeciach dodam...
Zamowilam kulki w takich proporcjach:
1 sniezna biel szt. 2 - dostalam 2 snieznobiale kulki
2 jasny roz szt. 2 - dostalam 2 jasnorozowe
3 ciemniejszy roz szt. 2 - dostalam 2 rozowe
4 zlote szt. 7 - dostalam 7 zlotych
5 morela szt. 7 - dostalam 7 morelowych
6 rude szt. 2 - dostalam 2 rude
7 kakaowe szt. 2 - dostalam 2 draze kakaowe
8 bezowe szt. 4
9 bezowe szt. 4
dostalam 8 najwyrazniej identycznych kulek i nie wiem, czy to ja jestem slepa, czy dostalam jeden kolor - maja jednakowy stopien nablyszczenia. jezeli sa miedzy nimi jakies roznice, to ja ich nie dostrzegam.
10 perlowe szt. 4
13 perlowe szt. 4
kolejny problem - rzeczywsicie dostalam 4 perlowe kulki w lekko rozowym odcieniu (minimalnie) i nie wiem, ktore to, plus 5 brazowych z mocnym (najsilniejszym) polyskiem - nie ma ich rowniez na stronie Glazel!
11 mleczna kolada w chlodnym odcieniu szt. 5 - dostalam 4 chlodne kolady
12 mleczna kolada w cieplym odcieniu szt. 5 - dostalam 5 cieplych kolad
Jak widac namieszane.

POPRAWKA - ZMIENIAM ZDJECIA W POPRZEDNICH POSTACH, BO ZLE PODPISALAM KULKI NR 12 Z TAJEMNICZYMI "?"

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2007-09-16 o 17:49
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 17:01   #71
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

vril,a podaj jakiegoś linka do aukcji allegro z opakowaniami, bo ja sierotka nie moge znaleźć....

ja mam chęć na 2 kompozycje:
-ciepłą, beżowo-złoto-jasnobrązową (5rodz. kulek)
-zimną-biało-beżowo-różową (5 rodz)

i sie zastanawiam, że chyba musiałabym wziąć 100szt, czyli 2 opakowania,bo inaczej miałabym po 25 kulek w kompozycji, więc to chyba mało....czy się mylę???
vril, podpowiesz cosik....
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 17:39   #72
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Evitka na Allegro wpisujac "glazel" zaznacz, by szukalo takze w tytulach i opisach aukcji.
25 kulkami spokojnie osiagniesz oczekiwany efekt. Wystarczy ci jedno opakowanie, tylko popros zeby zestawy byly osobno zapakowane (moze w dilerki) albo zapytaj o kupno dodatkowego pudelka.

Ajsun pytalas o brazowe kulki, te ktore ci opisalam wczesniej to sa wlasnie te tajemnicze "?" i wg mnie nie ma ich w zestawieniu zbiorczym ani z Allegro, ani ze strony Glazel. Sa to dosc ciemne, bardzo mocno blyszczace kuliki w kolorze chlodnego brazu z polyskiem starego\bialego zlota - trudno opisac.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 18:03   #73
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Evitka na Allegro wpisujac "glazel" zaznacz, by szukalo takze w tytulach i opisach aukcji.
25 kulkami spokojnie osiagniesz oczekiwany efekt. Wystarczy ci jedno opakowanie, tylko popros zeby zestawy byly osobno zapakowane (moze w dilerki) albo zapytaj o kupno dodatkowego pudelka.
vril, kochana, ale mi chodzi o to gdzie kupowałas te przezroczyste pudełeczka na allegro . Glazelowe kuleczki znalazłam .

Jak mówisz że po 25 kulek starczy to biore 1 zestaw.
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 18:08   #74
Maromavath
Vampire Aristocrat
 
Avatar Maromavath
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 10 918
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez Ajsun Pokaż wiadomość
Na stronie Glazela napisane jest, że te kulki są rozświetlające i brązujące, więc może dobrałabyś sobie jakiś kolor brązer na policzki i mogła używać jako róż.
No właśnie ja już mam dość używania bronzera zamiast różu.... Teraz mam ochotę na jesień z różowymi 'rumieńcami' a nie brązowymi... Będę się musiała rozglądnąć za czymś innym...... bo chcę takiego bardziej naturanlego 'looku'... a co za tym idzie błyszczące i iskrzące się rumieńce mi w tym nie pomogą...Tak mało naturalnie by to wyglądało.........
Maromavath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 18:22   #75
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Evitka wybacz - zakrecona jestem (jak sloik po ogorkach chyba )
Ja mam dokladnie te -
http://www.allegro.pl/item244140988_...a_za_3_zl.html
http://www.allegro.pl/item244339836_...y_za_1_zl.html
ale mozesz znalezc tez wiele innych (rozne rozmiary). Wpisz w wyszukiwarke "pojemniczki", "pojemniczek" i szukaj od najnizszych cen, wtedy wyskocza na poczatku miedzy wieloma innymi z brokatami w srodku.
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 22:27   #76
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ajsun pytalas o brazowe kulki, te ktore ci opisalam wczesniej to sa wlasnie te tajemnicze "?" i wg mnie nie ma ich w zestawieniu zbiorczym ani z Allegro, ani ze strony Glazel. Sa to dosc ciemne, bardzo mocno blyszczace kuliki w kolorze chlodnego brazu z polyskiem starego\bialego zlota - trudno opisac.
No właśnie też mi coś nie pasowało. Nie przypasowały mi do żadnego ze zdjęć. A tak ogólnie to z którego odcienia jesteś najbardziej zdowolona? Lub połączenia jakichś konkretnych kolorków?

Używasz w ogóle tych ciemnych kulek? Bo pisałaś, że masz raczej jasną karnację. Pewnie tylko w połączeniu z którymiś jasnymi?
Ajsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 22:28   #77
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kosmetyki Glazel

dostałam maila od sprzedającej
Cytat:
Tak, w kazdym opakowaniu znajduje sie ok.50 kuleczek.Jesli zamowilaby
Pani 100 kuleczek to zaplacilaby Pani tak jak za 2 pudry. Do tego
dochodzi jeszcze koszt wysylki.

Kazda z kuleczek ma w sobie drobinki. W zaleznosci od koloru jedne sa
bardziej blyszczace drugie mniej. Najbardziej jednak blyszczace kuleczki
to nr4,8,10 oraz 13
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 22:53   #78
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Ajsun - brazowych kulek uzywam wylacznie jako cieni, tylko te jasne kolory stosuje w podwojnej roli - do twarzy i do oczu. Brazowe wzielam na probe zeby wyprobowac rozne odcienie brazow w makijazu oczu ale nie przepadam za tym kolorem, bo jednak uwazam, ze mi nie pasuje. Co do kulek i kolorow samych w sobie nie mam zatrzezen, ktos kto lubi brazy bedzie z nich zadowolony - dobrze sprawdzaja sie jako cienie do powiek - sa mocno napigmentowane, trwale i nie zbieraja sie w zalamaniu powieki.
Najbardziej lubie biale, rozowe i bezowe Szkoda, ze producent nie opracowal ich w formie cieni do powiek - marza mi sie kolory niebieskie, zielone, fioletowe...
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 23:20   #79
Ajsun
Rozeznanie
 
Avatar Ajsun
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 901
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ajsun - brazowych kulek uzywam wylacznie jako cieni, tylko te jasne kolory stosuje w podwojnej roli - do twarzy i do oczu. Brazowe wzielam na probe zeby wyprobowac rozne odcienie brazow w makijazu oczu ale nie przepadam za tym kolorem, bo jednak uwazam, ze mi nie pasuje. Co do kulek i kolorow samych w sobie nie mam zatrzezen, ktos kto lubi brazy bedzie z nich zadowolony - dobrze sprawdzaja sie jako cienie do powiek - sa mocno napigmentowane, trwale i nie zbieraja sie w zalamaniu powieki.
Najbardziej lubie biale, rozowe i bezowe Szkoda, ze producent nie opracowal ich w formie cieni do powiek - marza mi sie kolory niebieskie, zielone, fioletowe...
Hehe, może poszerzą swoją ofertę Skoro dostałaś te brązowe kulki, których nie było na zdjęciach to może mają tez jakieś inne kolorki w ograniczonej ilości
Ajsun jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-16, 23:49   #80
Maromavath
Vampire Aristocrat
 
Avatar Maromavath
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 10 918
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ja mam dokladnie te -
http://www.allegro.pl/item244140988_...a_za_3_zl.html
http://www.allegro.pl/item244339836_...y_za_1_zl.html
ale mozesz znalezc tez wiele innych (rozne rozmiary). Wpisz w wyszukiwarke "pojemniczki", "pojemniczek" .
Super te pojemniczki!!! Można sobie każdą kulkę osobno trzymać (nie pytajcie mnie po co...) Jak mi się skończy mania na szklane bagietki ton sobie kupie takie pojemniczki
Maromavath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-17, 08:20   #81
dusia65
Zakorzenienie
 
Avatar dusia65
 
Zarejestrowany: 2003-07
Wiadomości: 4 456
Cytat:
Napisane przez buzichocho Pokaż wiadomość
ahhh ale narobiłas mi smaka!!!a możesz powiedziec jak z trwałoscią??
na bazie Lumeny cały dzień

Cytat:
Napisane przez psycha Pokaż wiadomość
Umiesz nazwac pojedyncze kolory? Interesuja mnie te brązy
psycho ,niestety cienie nie są podpisane, traktowane są po prostu jako cała paletka, nie umiem ich nazwać, może trzeba by poszukać na stronie Glazel

Edytowane przez agabil1
Czas edycji: 2007-09-17 o 09:36 Powód: post pod postem, przypominam o edycji
dusia65 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-17, 11:28   #82
buzichocho
Zakorzenienie
 
Avatar buzichocho
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 6 675
Dot.: Kosmetyki Glazel

dusia65 to chyba wyprobuje;D
__________________
wymiana:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=839976
buzichocho jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 18:08   #83
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

ja zamówiłam sobie 1 puder i zrobię z niego 2 mieszanki: ciepłą:złoto-beżowo-morelową
04,05,08,09,12
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 04_wzory_(kolka)_copy.jpg (56,1 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 05_wzory_(kolka)_copy.jpg (55,2 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 08p_wzory_(kolka)_copy.jpg (55,0 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 09m_wzory_(kolka)_copy.jpg (48,2 KB, 12 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 12_wzory_(kolka)_copy.jpg (51,4 KB, 10 załadowań)
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 18:09   #84
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

chłodną: różowo-biało-beżową
01,02,03,10,13
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 01_wzory_(kolka)_copy.jpg (45,4 KB, 7 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 02_wzory_(kolka)_copy.jpg (61,9 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 03_wzory_(kolka)_copy.jpg (45,9 KB, 3 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 10_wzory_(kolka)_copy.jpg (52,7 KB, 10 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 13_wzory_(kolka)_copy.jpg (56,9 KB, 10 załadowań)
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 18:39   #85
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kosmetyki Glazel

Evitko, gratuluję zdecydowania, ja nadal myślę
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 18:53   #86
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

nie ma czego gratulować aguś
w sumie wzięlam wszystkie oprócz rudych i tych najciemneijszych brązów

ale nie wiem czy dobrze zrobiłam , że tyle kolorów wzięłam... może i lepiej byłoby wybrać 2,3 do jednej kompozycji, ale, kurcze jakbym z drugiej strony nie ich wzięła, to bym na pewno potem miała myśli: a mogłam wziąć, może tamte byłby fajniejsze....
typowa marudząca baba ze mnie

jak je juz dostanę to pstryknę im fotki. Ciekawa jestem czy na zywo tez beda takie fajne....
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 19:08   #87
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Kosmetyki Glazel

Evitka swietny wybor - juz widze, ze bedzie OK
vril jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 19:34   #88
evitka21
Zakorzenienie
 
Avatar evitka21
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 4 593
Dot.: Kosmetyki Glazel

dzięki vril. I dzięki za pomoc w kulkowych dylematach.
__________________
Szczęścia nie można kupić, ale...można je sobie urodzić



evitka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 20:23   #89
sine.ira
Zakorzenienie
 
Avatar sine.ira
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 15 265
Dot.: Kosmetyki Glazel

Cytat:
Napisane przez evitka21 Pokaż wiadomość
chłodną: różowo-biało-beżową
01,02,03,10,13
O jaaa...obie kompozycje wybralysmy niemal idealnie tak samo Ja jeszcze w wersji bezowej wybralam 01 dla rozjasnienia Ile ja sie naglowkowalam nad tymi miksami o matko jedyna !!!! Teraz czekam na przesylke.
Nie udzielalam sie aktywnie w tym watku ale was intensywnie podczytywalam. Chooomik przeslala mi zdjecia kulek na mejla i voila ! Bardzo sie ciesze, ze chyba dobrze wybralam
sine.ira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-18, 21:00   #90
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Kosmetyki Glazel

czyli tylko ja się waham?
Myśle nad zestawem jaśniutkim ale nie zimnym, raczej bez duzej ilości różu. Biel i beż w przeważającej ilości.
01 20szt.
08 15szt.
10 3szt.
12 10szt.
13 2szt.
razem 50 kulek

Zaś drugi cieplejszy, morelowy.
04 10szt.
05 15szt.
07 4szt.
08 15szt.
12 6szt
razem 50 kulek.

Łącznie wyszło dokładnie 100 kuleczek

Myślę nad dodaniem do drugiego bieli
01 5 szt
04 7szt.
05 15szt.
07 3szt.
08 15szt.
12 5szt

lub

01 5 szt
04 10szt.
05 12szt.
07 3szt.
08 15szt.
12 5szt
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jasny.jpg (59,9 KB, 42 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ciepły.jpg (71,6 KB, 31 załadowań)
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-04-15 11:16:59


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 13:48.