Ślady po woskowaniu nóg- małe siniaki - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-06-11, 09:43   #1
Fjona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 6

Ślady po woskowaniu nóg- małe siniaki


Kochane kobietki BŁAGAM POMÓŻCIE !!!! Wiem że o depilacji rozmawiałyście już wiele razy, ale od rana czytam i czytam i nie znalazłam odpowiedzi na moje pytanie
Oto moja cała historia : od ok 10 lat golę sobie nogi maszynką do golenia, ale włosy ( mimo że jestem blondi) zrobiły sie jak sierść u zwierzaka. Postanowiłam iść do kosmetyczki na wosk. Tak też zrobiłam w środę. Dzisiaj jest piątek a ja na całych nogach mam OBRZYDLIWE kropy ( nie pryszcze ropne, tylko kropy czerwono-sino-czarne) !!!! jak ja mam sie teraz komukolwiek pokazać !!!!
Dodam że kiedyś potraktowałam jedną nogę depilatorem i efekt był jeszcze gorszy !!!!

Co ja mam zrobić Pomocy !!!! Czy skazana jestem przez całe życie na spodnie ???!!!! To nic, ale jak ja sie rozbiorę przezd facetem te kroby sa OBRZYDLIWE !!!!!!!
Sama jak na nie patrzę to czuję okropny wstręt

PLIZZZZ podajcie jakieś sposoby dzięki którym pozbędę sie tych fuj...... krop !!!!!

LICZĘ NA WAS JUŻ TYLE KOBIETEK ZNALAZŁO TUTAJ ROZWIĄZANIA SWOICH PROBLEMOW
Fjona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 09:54   #2
kjudi
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-03
Wiadomości: 132
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZZZZZZZZ- ZROZPACZONA

hmmmmmm moim zdaniem masz bardzo wrazliwa, delikatna skore. a te Twoje "kropy" to takie male sinaczki,wybroczynki, popekaly naczynka i teraz na nogach masz tego efekt. wedlug mnie to samo zniknie - jak kazdy siniak. ale nie wiem czy to mozna przyspieszyc, moze takimi samymi sposobami jak na zwykle "mechaniczne" sinaki. nigdy nie mialam wosku, dlatego poczekaj na opienie specjalistek od tej depilacji.
nie denerwuj sie nic nie moze wiecznie trwac
kjudi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 09:54   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZ

to penie małe krwiaczki. mozesz sie smarować preparatami na siniaki typu Lioton 1000, Haematoven, Aescin itp.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 09:58   #4
Budzynska
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 183
GG do Budzynska
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZZZZZZZZ- ZROZPACZONA

Myślę, że to za jakiś czas zejdzie. Miałaś chyba po prostu za twardy zarost i stąd podrażnienia . Następnym razem powinno być lepiej. Na razie po prostu stosuj balsam po depilacji. A może sprobuj depilacji laserowej, podobno działa cuda, aczkolwiek to dość droga impreza. Szkoda tylko, ze na depilację zdecydowałaś się tak póżno. Mam nadzieję, że skóra wygoi się do lata. Pozdrawiam, Magdalena.
Budzynska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 10:01   #5
Fjona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 6
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZ

Dziękuję za tak błyskawiczną reakcję
Czekam z niepokojem na kolejne oceny mojego beznadziejnego stanu i propozycje na jego porawę .
Buziaczki dla Kjudi i Justy
Fjona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 13:24   #6
Fjona
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-11
Wiadomości: 6
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZZZZZZZZ- ZROZPACZONA

Żadnych więcej porad i pomysłów nie macie dla mnie drogoe kobietki ??? PLIZZZZZ może ktoś z własnego doświadczenia - jak to było kiedyś na początku i jak walka z KROPAMI okazała się zwycięska
Fjona jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-06-11, 18:06   #7
maniaa
Rozeznanie
 
Avatar maniaa
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 510
Re: BŁAGAM O POMOC PLIZZZZZZZZZ- ZROZPACZONA

wydaje mi się, że powinnaś pokazać to dematologowi, żeby powiedział skąd te zmiany. Mnie owszem zostają czerwone kropeczki po depilacji ale po 1-2 dniach znikają całkowicie, więc bym się przychylała do opinii dziewczyn, że to mogą być jakieś naczynkowe sprawy (wosk na ciepło nie jest wskazany przy kruchych naczynkach),jakieś malutkie wylewy podskórne skoro sinieją. Może spróbuj Auridermu z wit.K (ok. 50 zł)on jest własnie na problemy siniakowo-naczynkowe http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=6961
Ale ja bym jednak zasięgnęła profesjonalnej porady bo nie wygląda mi to na błahy problem.
Pozdrawiam
maniaa jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:53.