Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Pokaż wyniki sondy:
0 0%
Głosujący: 0. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-01-20, 21:54   #3331
migotka007
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 64
Wpisy w blogu: 2
Smile Dot. szarpanie wlosow

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
a ja niedawno kupiłam sobie prostownice tondeo, prostuje wyśmienicie, włoski trzymają sie jeden dzie, a przy mnie to naprawde długo, bo wcześniej prostowałam włosy kilka razy dziennie i byłabym strasznie zadowolona, ale ta prostownica w jednym miejscu szrpie włosy... czy powinnam ją zareklamowa? prosze o odp z góry dziękuję
witajcie dziewczyny ja jestem posiadaczka babyliss pro i jestem zadowolona. co do szarpania wlosow to zauwazylam ze gladko sunie po calej dlugosci wlosow , jednakze kiedy zblizam sie do konca szarpie i chyba wiem dlaczego bo koncowki wlosow sa niestety suche. mam dlugie wlosy z duza iloscia pasemek. i wydaje mi sie ze to jest glownym powodem. a wy co o tym sadzicie. ta prostownica nie pali mi wlosow przy 190 stopniach poprzednio mialam remingtona z turmalinami tez , jednakze jak zobaczylam swoje spalone wlosy szczegolnie pasemka po 150 stopniach to odnioslam do sklepu. moje plytki sa idealnie gladkie i dobrze sie stykaja wiec to powodem szarpania by nie moglo byc
migotka007 jest offline  
Stary 2008-01-21, 11:59   #3332
Yennka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Nysa
Wiadomości: 296
GG do Yennka
Dot.: Dot. szarpanie wlosow

jesli tondeo lub ga.ma to z regulacja temperatury czy bez?
mam wlosy lekko falowane, szczegolnie gdy jest wilgotno, raczej cienkie
Yennka jest offline  
Stary 2008-01-21, 12:02   #3333
agam92
Przyczajenie
 
Avatar agam92
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: woj. podkarpackie
Wiadomości: 18
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

ja mam jeszcze jedno pytanie... czy każdą prostownicą da się zrobić loki?
agam92 jest offline  
Stary 2008-01-21, 12:49   #3334
agam92
Przyczajenie
 
Avatar agam92
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: woj. podkarpackie
Wiadomości: 18
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

ja mam jeszcze jedno pytanie... czy każdą prostownicą da się zrobić loki?
agam92 jest offline  
Stary 2008-01-21, 14:41   #3335
kate1991
Wtajemniczenie
 
Avatar kate1991
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 342
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Zastanawia mnie jedna rzecz W prostownicach, które widziałam były takie "rączki" do podnoszenia tych płytek. A w tej prostownicy ich nie widzę. Jak ona działa?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg 298819213.jpeg (97,9 KB, 22 załadowań)
kate1991 jest offline  
Stary 2008-01-21, 17:33   #3336
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez _Ya Pokaż wiadomość
witam
Przyszła do mnie prostownica, którą mi poleciłyście (http://www.tics.pl/product_info.php?products_id=335) i mam mieszane uczucia. Chodzi mi o to, że po prostowaniu włosy bardzo się elektryzują... Zastanawiam się, czy taki sam efekt jest po prostownicach z jonizacją? Albo może trzeba zastosować jakiś specjalny środek jak się prostuje? Jakieś specjalistyczne środki?

Z plusów mogę powiedzieć, że prostownica nagrzewa się w 10-15 sekund. Prostuje błyskawicznie. Na pierwszy raz wyprostowałam sobie sama włosy w jakieś 8-10 min. i tym jestem bardzo miło zaskoczona. Co prawda z włosów szła para jak z czajnika, ale ja się nie znam Włosy były wyprostowane dwa dni, to chyba dobrze

Tylko do wszystkiego się czepiały No i co teraz?
To wszystko mnie chyba przerasta
hmm to jednak nie jestes zabardzo zadowolona z prostownicy?
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-21, 17:44   #3337
anitusica
Rozeznanie
 
Avatar anitusica
 
Zarejestrowany: 2007-07
Wiadomości: 723
GG do anitusica Send a message via Skype™ to anitusica
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

dziewczyny pomóżcie!!!

ga.ma ion technology z jonizacją czy babyliss pro tourmaline????

help!
__________________
Aparatka metal !
góra 13.09.2010
dół w niedalekiej przyszłości
dotychczasowy koszt leczenia: 1110zł
-->...........-->
anitusica jest offline  
Stary 2008-01-21, 18:51   #3338
kate1991
Wtajemniczenie
 
Avatar kate1991
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 342
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez anitusica Pokaż wiadomość
dziewczyny pomóżcie!!!

ga.ma ion technology z jonizacją czy babyliss pro tourmaline????

help!

Nie sugeruj się mną za bardzo, bo ja się nie znam i nie używałam żadnej z nich, ale podobno babyliss pro często się psują. Tak mi napisała pani z tics.pl. A ga.ma podobno bardzo dobra. Ja dzisiaj zamówiłam tondeo, a to podobno to samo co ga.ma, tylko nazwą się różni. Także ja bym wybrała ga.mę .
kate1991 jest offline  
Stary 2008-01-21, 19:14   #3339
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez anitusica Pokaż wiadomość
dziewczyny pomóżcie!!!

ga.ma ion technology z jonizacją czy babyliss pro tourmaline????

help!
gama
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-21, 19:54   #3340
SztuczkaMagiczka
Rozeznanie
 
Avatar SztuczkaMagiczka
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 569
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Zamówiłam Tondeo Eco Cerion, z regulacją temperatury, mam nadzieję, że bede zadowolona.
__________________


SztuczkaMagiczka jest offline  
Stary 2008-01-21, 20:26   #3341
Elitka4
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 872
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
użyjcie opcji "przeszukaj wątek" i wpiszcie nazwe prostownicy, wyskocza posty odnoszace sie do konkretnych modeli
A co w tym złego, że pytam o modele dwóch prostownic, na temat których chcę poznać opinie innych? A od "przeszukiwania wątków" właśnie zaczęłam przeglądanie forum. NIE MA (!!!) nic o modelach, na temat których poszukuję informacji.
Elitka4 jest offline  
Stary 2008-01-21, 21:00   #3342
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Elitka4 Pokaż wiadomość
A co w tym złego, że pytam o modele dwóch prostownic, na temat których chcę poznać opinie innych? A od "przeszukiwania wątków" właśnie zaczęłam przeglądanie forum. NIE MA (!!!) nic o modelach, na temat których poszukuję informacji.
po co sie od razu oburzasz!
prosba byla skierowana do wszystkich, o wielu prostownicach byla dyskusja, mozna poszukac. jezeli ktos bedzie mial informacje na temat prostownic, ktore wymienilas to sie odezwie
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-01-21, 21:44   #3343
_Ya
Zadomowienie
 
Avatar _Ya
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Pcim dolny ;)
Wiadomości: 1 856
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
wiesz co, maska masce nierowna niestety fajna jest maska Gloria Polleny Malwy, kosztuje grosze, wczoraj wyprobowalam i jestem bardzo zadowolona, wlosy sa naprawde nawilzone, jest o tej masce watek, jak masz czas to poszukaj

poprobuj nosic dluzej, albo zaloz czepek lub foliowa torebke z zakupow na glowe. odzywka lepiej zadziala, dzieki warunkom szklarnianym

a z jedwabiem mozesz tak sprobowac: kropelke doslownie rozcierasz w dloniach jak krem i przegładzasz wlosy. pod prostownice lepszy byl dla mnie Biosilk CHI niz klasyczny, ale co kto lubi

BTW: konska odzywke tez probowalam, jak na razie Gloria wydaje mi sie najlepsza
Dziękuję za odpowiedz
Maskę już namierzyłam, jutro może gdzieś poszukam po sklepach. Kiedyś używałam maski z Jochem's Hair Products, taka z różową nakrętką. Kosztowała ok 50 zł za 1 l maski. Muszę przyznać, że byłam z niej bardzo, ale to bardzo zadowolona. Miałam wtedy rozjaśnione włosy na całej łepetynie i dzięki tej masce mi się nie łamały, elektryzowały itd. Maska była bardzo ciężka, więc jak wróciłam do naturalnego koloru to bałam się, że za bardzo ja obciążę. Teraz ma ją koleżanka, bo bardzo często farbuje włosy i też ją sobie chwali. Jak chcecie to mogę zrobić zdjęcie pudełka, bo stary trzyma w nim jakieś śrubki



Cytat:
Napisane przez lilly_rose Pokaż wiadomość
pierwszy raz o konskiej odzywce slysze zaintrygowala mnie ja uzywam maski sleek.look matrixa i jestem zadowolona (niestety nie moge tego samego powiedziec o spreju do prostowania z tej serii - w tej kwesti nadal poszukuje idealu). ale maske rzeczywiscie oplaca sie 'nosic' dluzej niz na opakowaniu radza. ja nakladam maske na wlosy, na to ogrzany recznik i smigam z tym pol godziny dopiero wtedy sa efekty!
Mojej matuli sprawiłam teraz maskę z proteinami mleka, czy coś ten deseń. Chodzi przeszczęśliwa, bo w końcu ma miękkie włosy Ona z kolei ma krótkie włosy, które regularnie co miesiąc masakruje blond farbą

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
hmm to jednak nie jestes zabardzo zadowolona z prostownicy?
No tak daje jej 6/10. Byłam teraz na wyjeździe(dlatego nie pisałam) i odwiedziłam moją przyjaciółkę i ona również zakupiła sobie prostownicę, firmy Remington (modelu nie pamiętam). Miała przepiękne włosy, takie błyszczące. Pytałam ją o kosmetyki jakich używa i mówiła, że nic tylko, że niedawno (tydzień temu) malowała włosy. Wydaje mi się, że u mnie problem polega na tym, że ja dopiero raz sobie wyprostowała włosy (bo stary wymyślił podróż na koniec polski...ot tak) i to nie po myciu tylko na drugi dzień, zaraz jak przyszła. Myślę, że muszę napaciać na włosy odżywek i będzie w porządku.
Co się tyczy tego modelu to śmiać mi się chce z tego laserka Wątpię, żeby miała on jakieś uzdrawiające właściwości
Jutro po południu mam wolne to się trochę pobawię z tą prostownicą i różnymi specyfikami i zobaczymy
__________________
Demon odkaszlnął nerwowo (demony nie oddychają; jednakże dla każdej istoty inteligentnej, oddychającej czy nie, nadchodzą w życiu takie chwile, gdy odkasłuje nerwowo. Jedna z takich chwil nastała właśnie teraz, przynajmniej dla tego konkretnego demona).
_Ya jest offline  
Stary 2008-01-21, 23:11   #3344
monnastyrka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 5
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Witam, trochę późno, ale spać coś nie mogę
Jeszcze nie zakupiłam prostownicy, bo zmogła mnie choroba- angina. 4 dni wyjęte z życiorysu. Nikomu tego nie życzę.
Prawie sie zdecydowałam co do prostownicy Farouk, jeszcze mnie tylko gnębi jeden problemik...Farouk CHI 1, czy też Farouk CHI Nano Irons? Która lepsza i czym one sie różnią? Która wybrać?
A może lepsza by była Tondeo np. turmalinowa z jonizacją do moich średniej długości i grubości włosków, rozjaśnianych, suchych? Boje sie też tego braku regulacji temperatury jak już wspominałam. Bo myje włoski co 3 dni, więc i prostowanie jest częste. Czy 200st. nie jest zabójcze dla już zmęczonych włosów? Piszecie dziewczyny, że prostujecie w takich temperaturach i włosy sie nie łamią i nie palą, a wręcz wyglądają na zdrowe nadal, ze łuska domknięta itd... może rzeczywiście wysoka temp. w dobrej prostownicy czyni różnicę a niżeli identyczna temp. w prostownicy np takiej jaką ja obecnie posiadam od 1,5 roku, czyli Phillipsa z reg. temp? Dotąd prostowałam przy temp 160 st. dodam ze to max. temp jaka osiąga ta prostownica. A i tak włosy mi sie przesuszyły i niestety wolno rosną, gdyż trudno je zapuścić, bo sie po prostu łamią na końcówkach.
Dlatego więc tak bardzo mi zależy na dobrym wyborze. Trafnym wyborze. Bo skoro już muszę prostować, to niech to będzie dobry sprzęt, który nie będzie mi aż tak niszczył włosów.
Szkoda też kaski wyrzuconej w błoto.
Odzywki oczywiście stosuję, jak i jedwab do włosów- pod tym względem staram sie dobrze dobierać kosmetyki. Podcinam także końcówki.
Chyba jednak do końca nie jestem zdecydowana, prawda? Pomożecie?
Gorąco pozdrawiam. Dobranocka.
monnastyrka jest offline  
Stary 2008-01-21, 23:34   #3345
rhapsody
Rozeznanie
 
Avatar rhapsody
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 860
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

prawie sie zdecydowalam

remington s1031
czy
remington s2014
czy
bybyliss pro w okolicach 150 zl ?
rhapsody jest offline  
Stary 2008-01-21, 23:42   #3346
kuseczka
Zadomowienie
 
Avatar kuseczka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Raining City
Wiadomości: 1 730
GG do kuseczka
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Ja mam ten model, ale jak już pisałam wcześniej - kupię GHD. Niestety nie potrafię być oszczędna i pieniądze przeznaczone na prostownicę wydałam

http://www.ceneo.pl/366346
__________________
kuseczka jest offline  
Stary 2008-01-22, 07:57   #3347
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez _Ya Pokaż wiadomość
Dziękuję za odpowiedz

No tak daje jej 6/10. Byłam teraz na wyjeździe(dlatego nie pisałam) i odwiedziłam moją przyjaciółkę i ona również zakupiła sobie prostownicę, firmy Remington (modelu nie pamiętam). Miała przepiękne włosy, takie błyszczące. Pytałam ją o kosmetyki jakich używa i mówiła, że nic tylko, że niedawno (tydzień temu) malowała włosy. Wydaje mi się, że u mnie problem polega na tym, że ja dopiero raz sobie wyprostowała włosy (bo stary wymyślił podróż na koniec polski...ot tak) i to nie po myciu tylko na drugi dzień, zaraz jak przyszła. Myślę, że muszę napaciać na włosy odżywek i będzie w porządku.
Co się tyczy tego modelu to śmiać mi się chce z tego laserka Wątpię, żeby miała on jakieś uzdrawiające właściwości
Jutro po południu mam wolne to się trochę pobawię z tą prostownicą i różnymi specyfikami i zobaczymy
wiesz moja tondeo na początku szarpała i tez elektryzowała. ale jak prostujesz to ilość włosów nie moze byc większa od płytki i ja tak robie i mam włosy lśniące gładkie, efekt długo się trzyma, a prostowanie zajmuje ok 10-15 min, a włosy mam do połowy pleców
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-23, 13:32   #3348
Yennka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Nysa
Wiadomości: 296
GG do Yennka
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

warto inwestowac w regulacje temperatury?
Yennka jest offline  
Stary 2008-01-23, 13:59   #3349
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Yennka Pokaż wiadomość
warto inwestowac w regulacje temperatury?
zależy na jakiej temperaturze chcesz prostować włosy, ja mam bez regulacji bo i tak prostowałabym na maxie
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-23, 16:13   #3350
Yennka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Nysa
Wiadomości: 296
GG do Yennka
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
zależy na jakiej temperaturze chcesz prostować włosy, ja mam bez regulacji bo i tak prostowałabym na maxie
no właśnie nie wiem na jakiej temperaturze...
Yennka jest offline  
Stary 2008-01-23, 19:08   #3351
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Yennka Pokaż wiadomość
no właśnie nie wiem na jakiej temperaturze...
a jakie masz włosy?
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-23, 19:20   #3352
Yennka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Nysa
Wiadomości: 296
GG do Yennka
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

bo ja wiem do lopatek, falujace jak jest wilgotno. jak jest sucho to tylko konce mi sie wywijaja i grzywka troche. chyba raczej cienkie.
Yennka jest offline  
Stary 2008-01-23, 19:22   #3353
rhapsody
Rozeznanie
 
Avatar rhapsody
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 860
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

dzis juz musze koniecznie zlozyc zamowienie
waham sie nadal miedzy afelockiem flat master a remingtonem s2014 albo remingtonem s1031
co wybrac?
rhapsody jest offline  
Stary 2008-01-23, 19:33   #3354
Mirelkaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 16 606
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Yennka Pokaż wiadomość
bo ja wiem do lopatek, falujace jak jest wilgotno. jak jest sucho to tylko konce mi sie wywijaja i grzywka troche. chyba raczej cienkie.
a jaką chcesz prostownice? jakiej firny? bo to jest różnica. ile możesz przeznaczy na prostownice?
Mirelkaaa jest offline  
Stary 2008-01-23, 19:53   #3355
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez rhapsody Pokaż wiadomość
dzis juz musze koniecznie zlozyc zamowienie
waham sie nadal miedzy afelockiem flat master a remingtonem s2014 albo remingtonem s1031
co wybrac?
odradzam na pewno flat master powloka paskudnie schodzi

o roznych modelach Remingtonow dziewczyny pisaly, sprobuj wrzucic nazwe modeli do tabelki gdzie widnieje opcja:przeszukaj watek
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-01-23, 20:06   #3356
rhapsody
Rozeznanie
 
Avatar rhapsody
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 860
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

dzis juz musze koniecznie zlozyc zamowienie


waham sie nadal miedzy

efalockiem flat master a

remingtonem s2014 albo

remingtonem s1031



co wybrac?
rhapsody jest offline  
Stary 2008-01-23, 20:21   #3357
rhapsody
Rozeznanie
 
Avatar rhapsody
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 860
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
odradzam na pewno flat master powloka paskudnie schodzi

o roznych modelach Remingtonow dziewczyny pisaly, sprobuj wrzucic nazwe modeli do tabelki gdzie widnieje opcja:przeszukaj watek
wrzucalam wlasnie modele remingtonow ale o s2014 nic nie ma
dosc pozytywne opinie sa o s1031 tylk waham sie
czy prostownica za 159 zl z dvd, bajerkami typu wyswietlacz bedzie dobrze mi sluzyc?
rhapsody jest offline  
Stary 2008-01-23, 20:24   #3358
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez rhapsody Pokaż wiadomość
wrzucalam wlasnie modele remingtonow ale o s2014 nic nie ma
dosc pozytywne opinie sa o s1031 tylk waham sie
czy prostownica za 159 zl z dvd, bajerkami typu wyswietlacz bedzie dobrze mi sluzyc?
slyszalam, ze tego typu bajery to zupelnie niepotrzebny gadzet i nie ma co na to "leciec"

polecic moge Tondeo, bo Remingtonow nie znam, ale Tondeo=wyzsza cena, a Ty chyba chcesz zmiescic sie w duzo mniejszej
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-01-23, 20:29   #3359
Yennka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Nysa
Wiadomości: 296
GG do Yennka
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Cytat:
Napisane przez Mirelkaaa Pokaż wiadomość
a jaką chcesz prostownice? jakiej firny? bo to jest różnica. ile możesz przeznaczy na prostownice?
ga.ma albo tondeo (okolo 300zl)
Yennka jest offline  
Stary 2008-01-23, 20:34   #3360
mm0nisiaa
Przyczajenie
 
Avatar mm0nisiaa
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 11
Dot.: Najlepsze Prostownice PART II

Farouk CHI

Mam jeszcze takie pytanie... jak przechowujecie prostownice? Wasza prostownica ma taką "pętelkę", dzięki której możecie ją zawiesic, czy macie jakiś specjalny zaczep(no nie wiem jak to się nazywa... Takie coś jak u fryzjerki)...

Właśnie ostatnio kupiłam prostownicę CHI- jest świetna, ale nie mam jak jej przechowywac. Wcześniejszą prostownicę po prostu wieszałam przy lustrze (miała tą "pętelkę"), a teraz?
mm0nisiaa jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzura, nivea, proste wlosy, proste włosy, prostownica

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 2 (0 użytkowników i 2 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:12.