Wróć   Forum Wizaz.pl > Uroda > Fryzury - Pytania do fryzjerki

Notka

Fryzury - Pytania do fryzjerki Tutaj możesz uzyskać odpowiedź na pytania o stylizację fryzury, farbowanie, higienę i pielęgnację włosów.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-23, 18:44   #1
joaa12
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 749
PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Witam.
na moich włosach naturalnych postanowiłam sobie zrobić pasemka. Poczatkowo miały być czerwone ale fryzjerka odradziła i zdałam się na nią. POstanowiła zrobić mi pasemka, które miałyby mi rozświetlić fryzurę.
nie wiem dlaczego na grzywce mam bardziej żółty kolor (może za krótko były trzymane - nieważne).
A teraz pytanie. W domu mam rozjaśniacz i farbe Casting Creme Gloss numer 713 Mrożny beż i się tak zastanawiam co będzie jakbym zrobiła:
a) wiecej pasemek rozjaśniaczem, ile i bardziej gęsto czy zostawić,
b) pasemka na moich naturalnych brązowych włosach ale farbą koloru mrożny beż (zostawiłabym te blond w spokoju tylko dodała wiecej pasemek powstałych z farby). Czy ta farba mi rozjaśni włosy - bo nei chce ciemnych ?
c) nanieść mroźny beż na rozjaśnione pasemka.
zdjecia farb (na opakowaniu wygląda jaśniej i mam nadzieje jaśniej wychodzi).
http://www.kosmetykionline.pl/produc...y-Bez-713.html
Nie wiem jaki kolor wyjdzie (oby nie przyciemnił).Wstawiam fotki
Na ostatnim zdjęciu jest mój kolor naturalny włosów w dziennym świetle w słońcu.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 050.JPG (39,9 KB, 1842 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 048.JPG (122,0 KB, 1344 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 046.JPG (68,8 KB, 1014 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 051.JPG (60,6 KB, 895 załadowań)

Edytowane przez joaa12
Czas edycji: 2008-06-21 o 12:35
joaa12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 20:12   #2
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 828
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Moim zdaniem te jasne pasmeka nie wsółgrają z Twoim naturalnym, bardzo ładnym kolorem włosów. Radziłabym je zlikwidować. Casting nie rozjaśnia włosów i najprawdopodobniej nie zauważyłabyś jakiejkolwiek zmiany.
kokuryu jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-23, 21:10   #3
Marta_
Raczkowanie
 
Avatar Marta_
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: kraków
Wiadomości: 112
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

tez mysle ze casting nic Ci nie da.
masz bardzo ladny naturalny kolor wlosow ogolnie nie podobaja mi sie pasemka blond na brazie bo wychodza zolte, ale kazdy ma swoj gust
__________________
When everything’s made to be broken I just want you to know who I am...
Marta_ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-24, 17:21   #4
joaa12
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 749
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

A i jeszcze zapomniałam dodac balejaże jakie mi się podobają:
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=3436531
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=3436531
http://www.wizaz.pl/forum/attachment...postid=4972714


Dzięki za odpowiedzi. Ja zapuszczałam trochę te włosy i miałam naturalne jakiś czas, ale po prostu mi się znudziły. Postanowiłam postawić na zmiany i teraz nie chce wracac do naturalnych ani ciemnych brązów. Przynajmniej chwilowo. A pasemka jakie mam też nie są jakieś super - a uważam, że jest tyle możliwości, że chyba nie muszę być skazana na brąz ani naturalne włosy.

Dlatego pytam o porade jaki ewentualnie kolor pasemek widzicie u mnie ? Jasno brązowe ?
zazwyczaj farbowałam brązami i odrost miałam zawsze ciemniejszy, (tylko po jakimś czasie kolor blakł)> więc farba jaśniejsza nie rozjaśni mi swoich włosów nawet o 2 -3 tony ?

Dziekuje za opinie też o moich naturalnych włosach ( z pewnością też do nich wróce tylko teraz musze troche poeksperymoentować). Oczywiście z umiarem aby nie zniszczyć włosów.
joaa12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 09:34   #5
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Witaj
Masz piękny bazowy kolor włosów,ja zrobiłabym tak:
Dodałabym wiecej pasemek takich samych które już masz
Potem nałożyłabym na nie farbę w odcieniu takim aby róznił sie od bazy o dwa tony.
Aktualne pasemka wyglądają sztucznie ponieważ zbyt róznią się od bazy.
Po pomalowaniu bęziesz wyglądała jakby włosy były rozjasnione przez słońce.
To moja propozycja
Pozdrawiam
__________________
Oba, kot i pies są bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za dużo: pozwala się tresować i o jedną cnotę za mało: nie kryje w sobie żadnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-01-21, 16:39   #6
karyna
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 140
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

(; hej, mam pytanie czy te pasemka to sama robiłaś czy u fryzjera? ;P pozdrawiam.. ;*
karyna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-01, 13:39   #7
asiczka191
Przyczajenie
 
Avatar asiczka191
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Wiadomości: 5
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

eeee nie załadnie ci to wyszło... moze jakis inny kolorek?
__________________
... 2b or not 2b...
asiczka191 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-01, 17:47   #8
joaa12
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 749
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Cytat:
Napisane przez asiczka191 Pokaż wiadomość
eeee nie załadnie ci to wyszło... moze jakis inny kolorek?

Już znalazłam na to sposób. Kupiłam sobie rozjaśniacz Joanny i zrobiłam na folii więcej pasemek na całej głowie. Uważałam,ze mam takie miejsca z pasemkami więc postanowiłam ich dorobić. Nastepnie nałożyłam o ile pamiętam jakiś brąz i to mi zakryło ten blond. jednak pozostawiając miejscami jaśniejszy, odmienny kolor. Po jakimś czasie się to spłukało trochę i nałożyłam szampon zmywalny ( wisnia) i pasemka tym razem miały inny kolor.
Teraz to też mi się już trochę zmyło (minus brązowych farb i czerwonawych odcieni - kolor po jakimś czasie blaknie). No i mam lekkie odrosty ale niewidoczne gdyż jakoś mi się to wszystko pokrywa.

Teraz zastanawiam sie nad kolorkiem do wosów na całość. jaki radzicie ?
joaa12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-11, 17:32   #9
Basiula
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 330
Wyślij wiadomość przez ICQ do Basiula
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Macie moze dziewczyny wiecej zdjec z pasemkami blond albo balejazem ???Chodzi mi o takie bardziej rozswietlajace wlosy Pozdrawiam
Basiula jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-11, 18:15   #10
pandulek
Zadomowienie
 
Avatar pandulek
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 104
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Jakieś foty znalazlam nie wiem czy o to Ci chodzi:http://ikf.com.pl/ff/19093/big/2769149.jpghttp://ikf.com.pl/ff/19580/big/712742.jpghttp://ikf.com.pl/ff/12770/big/2316298.jpghttp://ikf.com.pl/ff/2638/big/5358862.jpg
pandulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-11, 18:17   #11
pandulek
Zadomowienie
 
Avatar pandulek
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 1 104
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

przepraszam ze tak brzydko wrzucilam nie wiem czemu tak wyszlo;/
pandulek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 12:32   #12
sexi flexi
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 1
Thumbs up Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

twoje pasemka nie sa takie najgorsze rzec by trzeba ze takiego efektu mozna bylo sie spodziewać:P
apropo rozjasniacza joanny (haha) zrobiłam sobie pasemko 1 na probe no i wyszło zólte ale efekt ten mozna zlikwidować skracajac czas farbowania
miałam chec rozjasnic cale włosy no i mi sie odechciało
planuje ponownie zrobic pasemka blond choc moje poprzednie robione u fryzjera jakos mnie nie zachwyciły ale najgorsze tez nei były
przeczytałam ze aby rozjasnic na ładny blond mozna zastosować na zafarbowane pasemka płukanke srebna prawda to?
sexi flexi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 18:23   #13
Beatka31
Raczkowanie
 
Avatar Beatka31
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 81
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Cytat:
Napisane przez sexi flexi Pokaż wiadomość
twoje pasemka nie sa takie najgorsze rzec by trzeba ze takiego efektu mozna bylo sie spodziewać:P
apropo rozjasniacza joanny (haha) zrobiłam sobie pasemko 1 na probe no i wyszło zólte ale efekt ten mozna zlikwidować skracajac czas farbowania
miałam chec rozjasnic cale włosy no i mi sie odechciało
planuje ponownie zrobic pasemka blond choc moje poprzednie robione u fryzjera jakos mnie nie zachwyciły ale najgorsze tez nei były
przeczytałam ze aby rozjasnic na ładny blond mozna zastosować na zafarbowane pasemka płukanke srebna prawda to?
Witaj, a wiec powiem tylko tyle ,ze srebrna plukanka naprawde troche niweluje ten zolty kolor.Lecz niestety, wlosy wtedy nie maja koloru czystego blondu, lecz wpadaja bardziej w popiel.Niemozna wlac za duzo tej plukanki bo wlosy wyjda siwe.Woda musi byc tak lekko zabarwiona plukanka wtedy daje najlepszy efekt.Pozdrawiam.
Beatka31 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-21, 18:35   #14
Beatka31
Raczkowanie
 
Avatar Beatka31
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 81
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Mrozny bez przyciemnia wlosy
ad.a)jezeli zrobisz wiecej pasemek to moga Ci rowniez wyjsc nie wszystkie rowno i mozesz miec jeszcze wiecej tego zoltego na glowie ad.b)jezeli nalozysz na naturalne wlosy mrozny bez to napewno Ci ich nie rozjasni bo sama mam taka probe za soba przyciemnil tylko ad.c) jezeli nalozysz farbke na te rozjasnione pasma to pierwszym efektem bedzie to ze przyciemni je musialabys trzymac krotko te farbe na wlosach albo nalozyc i poczekac az sie doplucza bo z rozjasnionych wlosow dobrze schodzi wiec pasma roznily by sie kolorkiem od Twoich naturalnych wlosow Moim zdaniem zastanow sie czy chcesz byc blondynka czy brunetka ?Jezeli blond to koniecznie musisz udac sie do dobrego fryzjera.Zle zrobiony blond to wlasnie zolty odcien nie polecam
Beatka31 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-22, 09:55   #15
szaramyszka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 93
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

mam podobny kolor włosów do Twojego naturalnego i myślę, żeby ożywić je jakimiś pasemkami karmelowymi...zby troszkę ożywić fryzurę...myślicie że karmelowe pasemka na brązowych ciemnych włosach będą wyglądały naturalnie? bo chodziłoby mi głownie o naturalność i refleksy...
szaramyszka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-23, 13:31   #16
szaramyszka88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 93
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

no i mam karmelowe pasemka hehe na moich ciemnych brązowych włosach wyglądają dość naturalnie jak takie refleksy od słońca...w sumie takie ciepło rudawe brązowe wyszły ;]
szaramyszka88 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-08-24, 19:55   #17
Beatka31
Raczkowanie
 
Avatar Beatka31
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 81
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Cytat:
Napisane przez szaramyszka88 Pokaż wiadomość
no i mam karmelowe pasemka hehe na moich ciemnych brązowych włosach wyglądają dość naturalnie jak takie refleksy od słońca...w sumie takie ciepło rudawe brązowe wyszły ;]
Oczywiscie jest to tez bardzo dobry pomyslWtakim wypadku podobaja mi sie bardzo cienkie pasemka
Beatka31 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-01, 16:38   #18
pyzusssiax33
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-05
Wiadomości: 1
Talking Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach

moja mama zgodzila sie na pasemkahihi
jednak mam takie tam pytanka na ktore mam nadzieje ze dostane odpowiedzi
jak powinnam robic sobie pasemka jezeli mam naturalny kolor braz a chciaqla bym pasemka blond jednak kolerzanka mowila ze moze mi wyjsc czasem kolor rudy...

jaka farba, jak i w jaki sposob musze farbowac zeby mi wyszedl kolor blond?:confused :
pozdro
pyzusssiax33 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-05, 14:43   #19
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 356
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach

bylam wczoraj u fryzjera i mam takie same włosy jak joaa12 , po prostu identyczne! nie podobaja mi sie. kupilam plukanke niebieska i szampon z joanny do wlosow rozjasnianych i wlasnie je umylam, pasemka sa ladniejsze, takie delikatniejsze. chcialabym je troche przyciemnic, ale tak zeby nie stracic bazowego koloru wlosow, po prostu zeby zostal taki sam. co mam zrobic?? pomozcie

ps. na zdjeciu wlosy zaraz po wizycie u fryzjera
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 1.jpg (37,7 KB, 1259 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 2.jpg (40,9 KB, 1086 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 3.jpg (68,8 KB, 1372 załadowań)
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-05-06, 06:25   #20
Caramella
Wtajemniczenie
 
Avatar Caramella
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: rydultowy/londyn/frederikssund
Wiadomości: 2 356
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach

podbijam
bardzo mi zalezy zeby sie tego szybko pozbyc a nie mam pojecia jak,myslalam o szamponetce ciemny blond albo jasny braz ale boje sie ze moge po tym miec rude pasemka...
__________________
sometimes's after the curtain close that the real reckoning comes
whether is about
who we wish we were
who we wish we could be
who we want to be with


63-62-61-60-59-58-57-56-55-54-53-52-51-50-49-48
Caramella jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-08-22, 20:15   #21
blondiplatin17
Przyczajenie
 
Avatar blondiplatin17
 
Zarejestrowany: 2009-08
Lokalizacja: nie pisze z polski;)
Wiadomości: 1
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

uwazam ze ta fryzjerka miala cos z glowa. mysle ze to za duzy kontrast. nie pasuje pare jasnych pasemek na tak ciemnych wlosach. rozjasnij je moze ale cale wlosy lub wroc do swojego naturalnego. bo to ci niepasuje, pozdraw
blondiplatin17 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-24, 12:06   #22
244
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2009-06
Wiadomości: 1 375
Wink Pasemka na brązowych włoskach:)

Witam wszystkie Wiżażanki

Mam pewien problem. Mój naturalny kolor włosów to brąz. Od pewnego czasu farbuje je od spodu na czarno (nie tak jak Cruella de Mon:P tylko w drugą stronę). A że niedługo mam studniówkę to chciałabym coś zmienić. I właśnie pomyślałam o pasemkach. Tylko nie chciała bym blondu ponieważ mam jasną oprawę oczu i bym wyglądała jak śmierć. Powiedzcie mi co bym mogła wymyślić? Albo jaki kolor pasemek?

Jesli taki wątek już był to przepraszam ale nie odnalazłam go.
__________________
Grzeczne dziewczyny idą do nieba
złe wolą bawić się z nami,
pod sukienkami nie noszą majtek
zdobią swe ciało tatuażami.


Grzeczne dziewczyny słuchają radia
kochają słodką muzykę,
złe wolą słuchać starych winyli
rock&roll zmarnował im życie
.
244 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-24, 13:11   #23
an0138
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2009-09
Wiadomości: 383
Dot.: Pasemka na brązowych włoskach:)

no to tylko Ci zostaje braz?
an0138 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-10-27, 20:10   #24
szmyrk
Zakorzenienie
 
Avatar szmyrk
 
Zarejestrowany: 2009-05
Lokalizacja: z daleka
Wiadomości: 4 367
Dot.: Pasemka na brązowych włoskach:)

To moze... czerwone, albo jakies rudawe. Tylko, ze ta czern ze spodu moze sie z tym gryzc.
szmyrk jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-12-19, 17:34   #25
aaaDorotkaaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-11
Wiadomości: 6
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach i co dalej ? (zdjecia)

Mam takie pytanko: Miałam kiedyś piękny blond na włosach, niestety ktoś mnie namówił i zrobiłam sobie ciemne. Po 2 miesiącach żałowałam i chciałam wrócić do blond więc zrobiłam balejaż ale wyszedł nie za ciekawie i po jakimś czasie aby wyruwnać kolor pofarbowałam sobie Lorealem Casting i wyszedł okropny! Był ciemny, szary po prostu obżydliwy! Tak więc poczekałam około półtora miesiąca i pofarbowałam sobie Garnierem jasny blond i.... zero efektu, chyba się nie przyjął. Poszłam do fryzjerki i zapytała się co zrobić(w końcu Sylwester się zbliża!) Ona powiedziała, że jedynie pasemka tu coś zmienią i umówiła mnie na poniedziałek 21.12. problem w tym, że 18.12 farbowałam tym garnierem i boje się, że chyba mi włosy wypadną od tych kombinacji, zwłaszcza,że pasemka to pewnie rozjaśniaczem mi zrobi. Co sądzicie o tym?? Mam iść ?? Proszę o pomoc!
aaaDorotkaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2010-01-21, 15:58   #26
Beatka31
Raczkowanie
 
Avatar Beatka31
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 81
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach

Może, szampon koloryzujacy Loreal Casting- mrozny beż Myśle,że by to wyrównał.
__________________
http://www.tvn24.pl/ 2194945,0,0,0,1,wideo.htm l Martyna w tvn
Beatka31 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2012-04-05, 10:33   #27
Soy Marisol
Rozeznanie
 
Avatar Soy Marisol
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 761
Wpisy w blogu: 1
Dot.: PAsemka blond na brązowych włosach

To ja odświeżę trochę ten stary wątek Postanowiłam zmienić swój ciemny brązowy kolor włosów na blond, jako, że w blondzie lepiej się czuję. Po wyjściu od fryzjerki, efekt balejażu był podobny jak u Joaa12 (http://wizaz.pl/forum/attachment.php...4&d=1190569216), z tym, że u mnie część rozjaśnianych pasemek była żółtawa, a część pomarańczowa Uratował mnie szampon Joanny do włosów rozjaśnianych - taki srebrny, z fioletowo-niebieską zakrętką, w kolorze przypominającym atrament Nie wiedziałam jaki będzie efekt, bo oprócz rozjaśnianych, na głowie mam też ciemne pasemka. Dlatego piszę wszystkim dziewczynom, które też stoją przed takim samym dylematem , zastanawiających się co będzie z tymi ciemnymi pasmami. Otóż nic. Nic złego nie stanie się z ciemnymi pasmami, a te żółte pasma zamienią się w blond. Mam nadzieję, że komuś przyda się moja wypowiedź.
__________________
Mam kota na gorącym dachu mojej głowy...

Soy Marisol jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Fryzury - Pytania do fryzjerki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Wyłączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:00.

Wizaz.pl - Polityka poufności - Warunki dostępu - Góra



Ukryj