Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura! - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-09-25, 08:35   #31
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Daisy
Pięknie to napisałaś.
I zapewniam Cię - to nie wazeliarstwo, ale naprawdę piękną jesteś kobietą i cieszę się akceptujesz siebie, masz rację, widać w Tobie to ciepło, tą dobroć i życzliwość.
Masz być z czego dumna.
No, i z talentu malarskiego też
Czekam na kolejne makijaże
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 08:42   #32
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Cytat:
Napisane przez Vibeska Pokaż wiadomość
Daisy
Pięknie to napisałaś.
I zapewniam Cię - to nie wazeliarstwo, ale naprawdę piękną jesteś kobietą i cieszę się akceptujesz siebie, masz rację, widać w Tobie to ciepło, tą dobroć i życzliwość.
Masz być z czego dumna.
No, i z talentu malarskiego też
Czekam na kolejne makijaże
Też zauważyłam tą uprzejmość na Twojej buzi. Nie chcę wypowiadać się za inne wizażanki, ale sądzę, że przyciągasz wiele osób, bo jesteś ciepłą osobą i w dodatku ślicznie malujesz
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 10:06   #33
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Vibeska- w takim razie bardzo sie ciesze I ulzylo mi ,ze dobrze odebralas to,co napisalam ...

coldold - bardzo Ci dziekuje ...To bardzo mile i nie ukrywam,ze cieszy mnie jeszcze bardziej niz komplementy odnosnie makijazu ...Praca nad wlasnym charkterem i podejsciem do zycia jest o wiele trudniejsza , no i wprawna reka juz nie wystarczy
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 11:59   #34
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
maja55- zgadzam sie , co do matow .Na pierwszych kilku probach poleglam Ale jak wszystko, to tez kwestia wprawy , ja tez caly czas sie ucze ...
Jesli chodzi o rzesy - to ja nie jestem maniaczka rozczesywania rzes,wrecz przeciwnie -robie to tylko ,gdy musze ...Na tym zdjeciu malowalam je jakies z siedem razy ,tzn siedem dotkniec , nie nabieralam nowego tuszu ...Ja zawsze robie tak,ze staram sie dostosowac ilosc tuszu na szczoteczce do tego, co chce miec na rzesach ...I szczoteczka tworze caly efekt .Troche wprawy ze szczoteczka i jest ok, ja nie lubie rozczesanych rzes przesadnie-to dla mnie jakos nienaturalnie wyglada ,bo moje rzesy bez tuszu sie sklejaja nawet No i nakladam klasyczna , sprawdzona metoda - od srodka do zewnatrz .I zawsze mam glowe do gory a patrze na dol ,wtedy nawet bez zalotki ladnie sie podkreca ...Tu akurat uzylam zalotki.
Dziękuję za wskazówki odnośnie malowania rzęs. Na pewno skorzystam z tych trików.
Moje rzęsy tez sie plączą bez tuszu(są tak samo niesforne jak brwi). Nie lubię czesać rzęs po wytuszowaniu albo nakładać kolejnych warstw. Wole już dłużej "poszczotkować" rzęsy zanim tusz zdąży zaschnąć.
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 20:04   #35
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Mejkap subtelny i jak zwykle idealnie wykonany
Dwa ostatnie zdjęcie zdecydowanie różnią się od siebie - najbardziej podobają mi się zresztą
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 21:10   #36
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

maja55 - zawsze chetnie sluza pomoca Jedna rzecz przy rzesach ...zalotka naprawde zmienia wyglad rzes ,a przy tym oka...I kazdemu bym sugerowala zakup zalotki .Zwlaszcza do tworzenia tak niewinnych wizerunkow jak Twoj ostatni , gdzie duzy nacisk polozony jest na rzesy

mona1978- bardzo mnie cieszy taki komentarz Teraz juz nie bede mogla sie bronic stwierdzeniem " bo aparat to, bo aparat tamto " .. Przed dwami naga prawda , nie ma m szans juz na wykrety .
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 22:05   #37
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

pieknie wyglądasz

a cio to za pędzelek bo nie w temacie jestem Mozesz napisac o nim cosik wiecej? Jak mozna go nabyc? itp Jak zwykle marudze hehe
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-25, 22:40   #38
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Rei- to jest pedzel 217 M.A.C , ogolnie jest to pedzel do oczek , " blending brush " ,wiekszosc z was wie , ze to pedzel do cieniowania ....Ja juz mam jeden ,ale zakupie nastepny .Moja nauczycielka polecila go jako pedzel do nakladania korektora pod oczy, bo wlosie jest bardzo delikatne ...Ja mam okropnie szorskie i twarde pedzle do korektora, ktorych nawet nie uzywam, bo sa nieprzyjemne To dobra wskazowka jak dla mnie ! Z tego ,co sie orientuje to w Polsce chyba juz jest M.A.C , pedzle sa drogie ,ale jakosciowo po prostu doskonale ,a wybor jest ogromny ...Powoli zaczynam zbierac swoja M.A.C -owa kolekcje Dobrze,ze ida swieta to wszystkich bede prosic o pedzle
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 09:16   #39
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Delikatnie, subtelnie, pięknie - podoba mi się.
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 11:27   #40
La Monica
La Moderatoiure
 
Avatar La Monica
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 16 447
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Bardzo mi się podoba naturalnie wyglądasz
__________________
Often people who criticize your life are the same people that don't know the price you paid to get to where you are today.
LC 66/100/2015
Instagram

Gotuję
La Monica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 21:11   #41
Rei
Zakorzenienie
 
Avatar Rei
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Toruń
Wiadomości: 5 651
GG do Rei
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
Rei- to jest pedzel 217 M.A.C , ogolnie jest to pedzel do oczek , " blending brush " ,wiekszosc z was wie , ze to pedzel do cieniowania ....Ja juz mam jeden ,ale zakupie nastepny .Moja nauczycielka polecila go jako pedzel do nakladania korektora pod oczy, bo wlosie jest bardzo delikatne ...Ja mam okropnie szorskie i twarde pedzle do korektora, ktorych nawet nie uzywam, bo sa nieprzyjemne To dobra wskazowka jak dla mnie ! Z tego ,co sie orientuje to w Polsce chyba juz jest M.A.C , pedzle sa drogie ,ale jakosciowo po prostu doskonale ,a wybor jest ogromny ...Powoli zaczynam zbierac swoja M.A.C -owa kolekcje Dobrze,ze ida swieta to wszystkich bede prosic o pedzle
hehe rozumiem.
Ja w wakacje zgubiłam dwa ulubione pędzelki do cieniowania Zastanawiam się nad kupnem czegoś nowego.. moze jakis zestaw z allegro (proffesjonalny :p hihi)
Dlatego pytam kiedy widze coś nowego
Dziękuję za odp.
__________________
Moje Blogowanie

Nowe na blogu
Rei jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-26, 23:11   #42
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Magda - Ty jestes stalym czlonkiem jury Dlatego ciesze sie, gdy czytam od Ciebie mile slowa ...

La Monica- dziekuje Niestety nie mam zbyt plastycznej twarzy i moje rysy lagodza nawet najmocniejszy makijaz ...

Rei- nie ma sprawy...Uwazaj na allegro , bo ja swoj zestaw tez kupilam i nie jestem zbyt zadowolona.Zaplacilam 200 zl i absolutnie nie jest tego wart...Wlosie wychodzi, wszystkie sa szorstkie,wlosie jakos za szeroko i nierownomiernie rozlozone ...Tylko wygladaja ladnie...I to ,ze wychodzi to nie jest wina tego jak o nie dbam ...Z lepszymi pedzlami juz robilam gorsze rzeczy ,a caly czas wygladaja wzorowo .Jak nie mozesz pedzla dotknac i sama ocenic, nie kupuj .Recenzje innych dziewczyn raczej niewiele tu pomoga .Tylko Ty dokladnie wiesz ,czego chcesz , a wszystkie opinie sa wzgledne ....
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-27, 08:08   #43
madziunia80
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 471
GG do madziunia80 Send a message via Skype™ to madziunia80
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Cała przyjemność po mojej stronie, Stokrotko
__________________
.Portfolio
Zapraszam też na FP: https://www.facebook.com/Magdalena.Greinert.MUA
madziunia80 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-27, 15:35   #44
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Ja niedawno kupiłam 4 pędzelki za 4,99, a Ty tu polecasz jeden za 80 zl ślicznie wyglądasz, cudowne rzesy No i powodzenia w eksperymentowaniu z aparatem, bo dwa ostatnie zdjęcia są już w dużo lepszej jakości
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-27, 23:37   #45
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

black.coffe. - dziekuje Poza tym polecam maniaczkom, nie polecam normalnym ludziom Ja czasami lapie sie za glowe jak patrze ,ile niektore dziewczyny wydaja na kosmetyki - a ja zarabiam w euro I dla normalnych ludzi to sa duze pieniadze ,pedzelek polecila moja nauczycielka-faktycznie jest swietny. Jesli ma mi pomoc w szkole to nie bede sie zastanawiac ...Dzis wydalam nastepne 50 euro na Dermacolor i Veil , ale to bedzie w moim kuferku przez nastepne kilka lat ...Dobre pedzle tez sluza lata...
Pol roku temu nie mialam zadnego pedzla i wszystko robilam pacynka
Pomimo tego,co sie moze niektorym wydawac ja jestem w dziedzinie makijazu swiezynka Malowalam sie na duze wyjscia,nie eksperymentowalam, mialam kilka blyszczykow,cztery paletki,jeden puder ,dwa tusze ,kilka blyszczykow ...Nic niezwyklego Ale wszedzie ,gdzie tylko moglam, czytalam "teorie makijazu " -w gazetach, w internecie, na ulotkach...Teraz wcielam to w zycie i musze przyznac,ze taka sucha wiedza bardzo pomaga Ja bym kazdemu polecala jeden dobry pedzel do rozcierania cieni i zalotke ...Bez tych narzedzi ani rusz !
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 14:43   #46
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
black.coffe. - dziekuje Poza tym polecam maniaczkom, nie polecam normalnym ludziom Ja czasami lapie sie za glowe jak patrze ,ile niektore dziewczyny wydaja na kosmetyki - a ja zarabiam w euro I dla normalnych ludzi to sa duze pieniadze ,pedzelek polecila moja nauczycielka-faktycznie jest swietny. Jesli ma mi pomoc w szkole to nie bede sie zastanawiac ...Dzis wydalam nastepne 50 euro na Dermacolor i Veil , ale to bedzie w moim kuferku przez nastepne kilka lat ...Dobre pedzle tez sluza lata...
Pol roku temu nie mialam zadnego pedzla i wszystko robilam pacynka
Pomimo tego,co sie moze niektorym wydawac ja jestem w dziedzinie makijazu swiezynka Malowalam sie na duze wyjscia,nie eksperymentowalam, mialam kilka blyszczykow,cztery paletki,jeden puder ,dwa tusze ,kilka blyszczykow ...Nic niezwyklego Ale wszedzie ,gdzie tylko moglam, czytalam "teorie makijazu " -w gazetach, w internecie, na ulotkach...Teraz wcielam to w zycie i musze przyznac,ze taka sucha wiedza bardzo pomaga Ja bym kazdemu polecala jeden dobry pedzel do rozcierania cieni i zalotke ...Bez tych narzedzi ani rusz !
No właśnie pieniądze Ja bardzo bym chciała mieć takie cuda jak Ty, ale mam sporo innych wydatków, a oszczędzać nie umiem U Ciebie te wydane pieniądze to inwestycja, bo uczysz się w tym kierunku, u
mnie raczej zachcianka No i czekam z niecierpliwością na nowe, boskie makijaże
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 20:40   #47
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

black.coffe. - ja teraz nie wydaje na nic innego pieniadzy oprocz szkoly Jak mam kase na kaprysy to ,owszem, rozpieszczam sie,ale bez przesady .Jednak ,gdy trzeba zacisnac pasa dla wyzszych celow to tez tak potrafie I jestem z tego dumna, bo potrafie sobie rozsadnie radzic w kazdej sytuacji ...I male sprostowanie -teraz potrafie , jak bylam mlodsza nie potrafilam
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 21:15   #48
201704240951
Konto usunięte
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 10 365
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

Polskie kobiety jednak sa pikne

Piękny makijaż
201704240951 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-09-29, 22:02   #49
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Matowo i z kolorem :)Nowy aparat !Huuura!

nika135 -dziekuje za komplementy , a teraz sie do nich odniose ...Dobry makijaz plus dobre ujecie = calkiem niezly efekt...Dziewczyny ja sie czuje winna - mam wrazenie ,ze sprzedaje wam falszywy wizerunek ...Slowo, nie poznalybyscie mnie na ulicy bez makijazu.
I to nie jest falszywa skromnosc! Ja z tego robie watek propagandowy po woli ,ale naprawde wierze,ze kazda kobieta jest piekna...Dobry makijaz to piekno po prostu wydobywa i podkresla !
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 15:39.