Clinique - kolorówka - Strona 15 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-11-16, 23:06   #421
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez lola23 Pokaż wiadomość
Raczej tak , leży biedaczysko nieużywane
A Twoja lista zapotrzebowań gdzieś jest dostępna...?
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-16, 23:16   #422
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 359
Dot.: Clinique - kolorówka

Miałam gdzieś swój wątek na targowisku z listą , ale to strasznie dawno było :- )
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2007-11-17, 00:17   #423
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Mulier jak ja ci zazdroszcze fioletowej czworki Czemu ja jej nie bralam jak wisiala na Truskawie tyle czasu
Z niecierpliwoscia czekam na kolejna fotki.
PS. Wkleilam cie na pierwszej stronie - dzieki za PW

Joasiak to sie ciesze, ze jednak ci pasuja Niezapominajki Roz mam aktualnie jeden i jest to mieszanka rozowych kulek APC - jasniutki, swiezy, dziewczecy rozyk - pasuje idealnie do wszystkiego, bo ja mam rumience dokladnie w tym kolorze, a z cieni same pastele i chlodne tonacje - nie maluje sie na "cieplo".
vril jest offline  
Stary 2007-11-17, 09:54   #424
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość

Joasiak to sie ciesze, ze jednak ci pasuja Niezapominajki Roz mam aktualnie jeden i jest to mieszanka rozowych kulek APC - jasniutki, swiezy, dziewczecy rozyk - pasuje idealnie do wszystkiego, bo ja mam rumience dokladnie w tym kolorze, a z cieni same pastele i chlodne tonacje - nie maluje sie na "cieplo".
Vril, to szczęściarą jesteś - ja tez mam tylko róże w chłodnym odcieniu, ale na mojej żółtej skórze wszystko się ociepla, nawet Iced Lotus
Dlatego tak za mną chodzi Givenchy Timid Rose - liczę na to, że tak jasny i zimny w tonacji róż nie zbiesi się na moich policzkach.

Lola, gdybyś chciała wymienić ten cień i wymyśliła coś, czego byś poszukiwała, to podeślij mi proszę listę na PW - a nuż a widelec
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-17, 10:20   #425
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez lola23 Pokaż wiadomość
Gosiu , gratuluję pięknych nabytków
Piszesz o Plum Seduction, a ani słowa o Spicy. Czy jeszcze nie zdążyłaś przetestować ?
Ja bardzo lubię w Spicy ten słoneczny, najjaśniejszy szczególnie w połączeniu z pojedyńczym Kittykat.
Mam nadzieję , że równie zadowolona będziesz z Polar Blue, bo w tym zestawie kolory są równie zaczarowane co w Plum S.
Aga, spicy też testowałam oczywiście . Nosze je od trzech dni non stop
Tak jak pisałaś, to przepiekne brązy, ciepłe brązy, przełamane złotem. W zalezności od ubioru ... mamy na oku albo słoneczno-złoty kolor, albo stare brązowe złoto... nawet w tym ciemnym brązie dostrzegam kapkę zgniłej zieleni.
Nie mogę sie doczekać pozostałych paletek
Te cienie clinique sa po prstu zaczarowane

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Mulier jak ja ci zazdroszcze fioletowej czworki Czemu ja jej nie bralam jak wisiala na Truskawie tyle czasu
Z niecierpliwoscia czekam na kolejna fotki.
PS. Wkleilam cie na pierwszej stronie - dzieki za PW

".
Powiem Ci, że dziękuję sobie za to że ja ustrzeliłam. Faktycznie wisiały i wisiłay .
Wyrzucam sobie tylko to, że nie wzięłam więcej paletek w tym kolorze
Wszystkie moje koleżanki az jęczą na jej widok.... a o rodzinie juz nawet nie wspomnę. Jak się pojawią ponownie....wierzę że tak będzie, biorę od razu co najmniej trzy i obdaruję nimi wszystkch

Dziękuję bardzo za doklejenie mnie
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 11:26   #426
Reese
Zakorzenienie
 
Avatar Reese
 
Zarejestrowany: 2003-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 11 799
Dot.: Clinique - kolorówka

Matko Święta jak wy potaficie kusić człowieka
mulier, te paletki są piękne. Też takie chcę!!!
Reese jest offline  
Stary 2007-11-17, 12:05   #427
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
Matko Święta jak wy potaficie kusić człowieka
mulier, te paletki są piękne. Też takie chcę!!!
Reese...dziękuję

Patrzcie co własnie zeszło z allegro....alez piękna !!!! Która to jest, ja jej wczesniej nie widziałam ...
http://www.allegro.pl/item270919739_...eta_cieni.html
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 12:08   #428
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Jak się pojawią ponownie....wierzę że tak będzie, biorę od razu co najmniej trzy i obdaruję nimi wszystkch
Ani mi sie waz! Dla mnie ma jedna zostac

Ta paletka z Allegro to skladak z zestawu podroznego, nie ma swojej nazwy i nie ma jej w regularnej sprzedazy, wiec jak sie podoba to brac, bo wiecej okazji moze nie byc - traktujcie takie skladaki jak limitowanki bo one bardzo rzadko trafiaja do "ogolnego" obrotu.
Edit, Juz upolowana

Joasiak, no tak, moze byc problem skoro masz zolty odcien skory, ja mam mleczny owal i szyje plus lekko zarozowione policzki, wiec jasny, chlodny roz gra idealnie i nie zmienia sie na skorze. Za to boje sie rozu w cieplejszej tonacji a'la brzoskwinia.

Powiem, ze paletka Cherry Blosom przeszla wczoraj chrzest celujaco - pol dnia snieg mi siekl po twarzy, a one az do poznego wieczora i demakijazu niewzruszone siedzialy na powiekach, zadnej krechy oczywiscie w zalamaniu nie bylo i co najlepsze w ogole nie zbladly - czerwien i fiolet wciaz dobrze widoczne, a cieniowanie przetrzymalo bez zarzutu, zadne placki czy wytarcia koloru. Ale tu trzeba przyznac, ze kliniki sa dobrej jakosci, nie zbieraja sie, nawet bez bazy i siedza bezblednie, wiec czemu ta paleta mialaby byc inna

O dziwo Lumene Star Effect tez sie nie rozmazal (chociaz go nie lubie ze wzgledu na aplikacje i czarny kolor) i nalozony pod oczy korektor HR trwal rowniez niewzruszony na stanowisku - jednak sleczenie a Wizazu, przegladanie KWC i dopytywanie sie po ludziach czy faktycznie cos bedzie dobre dla mnie przynosi wymierne efekty i czlowiek wreszcie nie ma stresu wychodzac do ludzi.
vril jest offline  
Stary 2007-11-17, 12:15   #429
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Reese...dziękuję

Patrzcie co własnie zeszło z allegro....alez piękna !!!! Która to jest, ja jej wczesniej nie widziałam ...
http://www.allegro.pl/item270919739_...eta_cieni.html
O matko, jakie cudo!

Tylko co jest, do cholery - już któryś raz się zdarza, że aukcji tego Sprzedającego wyszukiwarka mi nie wypluwa
Jak on zapisuje te aukcje...?!

Vril, w takim razie zazdroszczę kolorytu skóry, ja mam przekichane ze swoją żółtą facjatą.
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-17, 12:31   #430
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
O matko, jakie cudo!

Tylko co jest, do cholery - już któryś raz się zdarza, że aukcji tego Sprzedającego wyszukiwarka mi nie wypluwa
Jak on zapisuje te aukcje...?!

Vril, w takim razie zazdroszczę kolorytu skóry, ja mam przekichane ze swoją żółtą facjatą.
on je zapisuje w tuszach...nie wiem dlaczego, ale niech mu będzie

Ludzie, jak pomysle, że miałam okazję być w dwóch sklepach firmowych clinique....i nie skorzystałam....to aż mi się teraz słabo robi
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 15:41   #431
pakosta
Wtajemniczenie
 
Avatar pakosta
 
Zarejestrowany: 2004-08
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 912
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Reese...dziękuję

Patrzcie co własnie zeszło z allegro....alez piękna !!!! Która to jest, ja jej wczesniej nie widziałam ...
http://www.allegro.pl/item270919739_...eta_cieni.html
Kurcze, w ogóle jakie on ma fajne kosmetyki...
http://www.allegro.pl/item270919503_...eta_cieni.html
W opsie stoi jak byk, że cienie w tonacji szaro-niebieksiej
__________________
Mam na imię Marta i jestem nałogową kosmetykoholiczką.

Tolerancja moja nie obejmuje: proana, homofobii, rozmnażania nierasowych zwierząt, troli, agresji, postawy roszczeniowej, plucia, śmiecenia, pseudopatriotyzmu i marchewki w rosole.



Wymiana
pakosta jest offline  
Stary 2007-11-17, 16:05   #432
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez pakosta Pokaż wiadomość
Kurcze, w ogóle jakie on ma fajne kosmetyki...
http://www.allegro.pl/item270919503_...eta_cieni.html
W opsie stoi jak byk, że cienie w tonacji szaro-niebieksiej
pozostałości z aukcji polar blue ...
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 17:43   #433
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Clinique - kolorówka

Ja wprawdzie już nie kolekcjonuję cieni Clinique, ale cieszę się z waszych zakupów i radości

Czy któraś z was ma Doe-Eyed? Nie wiem, jak się prezentują na powiekach.
margaretka02 jest offline  
Stary 2007-11-17, 18:20   #434
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Ja wprawdzie już nie kolekcjonuję cieni Clinique, ale cieszę się z waszych zakupów i radości

Czy któraś z was ma Doe-Eyed? Nie wiem, jak się prezentują na powiekach.
ja na nie czekam...
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 19:12   #435
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Clinique - kolorówka

Jak je dostaniesz, do napisz proszę, jak się sprawują
margaretka02 jest offline  
Stary 2007-11-17, 20:10   #436
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Jak je dostaniesz, do napisz proszę, jak się sprawują
wyspowiadam się dogłębnie. Liczę nerwowo dni...zamawiałam 8 listopada...więc jeszcze poczekam (USA)
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-17, 21:42   #437
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Vril, a jak testy porównawcze Niezapominajek z Crushed Plum...?
Da się matową śliwką wzmocnić nieco efekt fioletu z Niezapominajek...?

Edytowane przez joasiak1
Czas edycji: 2007-11-17 o 22:43
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-17, 22:41   #438
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Clinique - kolorówka

dziewczynki mam pytanie.
posiadam podwójny cień lilac truffle, używam często bo baaardzo przypadł mi do gustu ale ten mniejszy cień ciemniejszy już prawie mi sie kończy
CZy odcień ten można kupić jako cień pojedynczy?
kasiasiar jest offline  
Stary 2007-11-17, 23:11   #439
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Joasiak, z testow recznych nici, niczego sensownego nie moglam sie dopatrzyc - musze wyprobowac oba na oku, dzis juz jednak bylo za pozno (za ciemno) na malunki.
Zauwazylam za to ciekawa rzecz - fiolet z quada Cherry Blossom wcale nie jest matowy, ma drobinki i teraz sie zastanawiam, czy mial je od poczatku, czy sama je przenioslam pedzlem z innej kostki Ogolnie wyglada jak matowy-pudrowy cien z kolorowymi drobinkami - mam zagwozdke, przy fiolecie z Niezapominajek wydaje sie wrecz plaski, a jednak te iskierki...
Daj mi pare dni, to rozgryze oba
vril jest offline  
Stary 2007-11-17, 23:24   #440
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Joasiak, z testow recznych nici, niczego sensownego nie moglam sie dopatrzyc - musze wyprobowac oba na oku, dzis juz jednak bylo za pozno (za ciemno) na malunki.
Zauwazylam za to ciekawa rzecz - fiolet z quada Cherry Blossom wcale nie jest matowy, ma drobinki i teraz sie zastanawiam, czy mial je od poczatku, czy sama je przenioslam pedzlem z innej kostki Ogolnie wyglada jak matowy-pudrowy cien z kolorowymi drobinkami - mam zagwozdke, przy fiolecie z Niezapominajek wydaje sie wrecz plaski, a jednak te iskierki...
Daj mi pare dni, to rozgryze oba
Jasne, chętnie poczytam, co Ci wyszło z tego gryzienia
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-17, 23:44   #441
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Joasiak

Kasiasiar, najblizszy bedzie chyba Porto Bella z serii Colour Surge Soft Shimmer.
vril jest offline  
Stary 2007-11-18, 08:44   #442
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość

Kasiasiar, najblizszy bedzie chyba Porto Bella z serii Colour Surge Soft Shimmer.

Dziękuję Vril wiedziałm, że na Ciebie można liczyć

teraz bedę polować na Porto Bella i mam nadzieję, ze mi się uda
kasiasiar jest offline  
Stary 2007-11-18, 13:53   #443
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Tylko miej na uwadze, ze napisalam "zblizony" kolor
vril jest offline  
Stary 2007-11-19, 10:30   #444
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Tylko miej na uwadze, ze napisalam "zblizony" kolor
tak oczywiście mam to na uwadze
Zanim kupię dokładnie się wcześniej przyjżę
kasiasiar jest offline  
Stary 2007-11-19, 12:14   #445
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Joasiak, zrobilam test fioletow - nie podbijaja wzajemnie swojego koloru
Ale zrobilam eksperyment - zawsze nakladam jasne cienie aplikatorem, a ciemne delikatnie pedzelkiem, dzis nalozylam te fiolety aplikatorem i wyszly oba bardzo mocne i intensywne, az bylam zaskoczona taka glebia Clinique. Nie wiem jak nakladasz cinie ale jezeli robisz tak jak ja, czyli pedzelkiem, to sprobuj aplikpwac ten ciemny fiolet pacynka - kolor wychodzi zdecydowanie mocniej i jest wtedy kryjacy
vril jest offline  
Stary 2007-11-19, 21:59   #446
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Joasiak, zrobilam test fioletow - nie podbijaja wzajemnie swojego koloru
Ale zrobilam eksperyment - zawsze nakladam jasne cienie aplikatorem, a ciemne delikatnie pedzelkiem, dzis nalozylam te fiolety aplikatorem i wyszly oba bardzo mocne i intensywne, az bylam zaskoczona taka glebia Clinique. Nie wiem jak nakladasz cinie ale jezeli robisz tak jak ja, czyli pedzelkiem, to sprobuj aplikpwac ten ciemny fiolet pacynka - kolor wychodzi zdecydowanie mocniej i jest wtedy kryjacy
A zgadza się...ja też zauwazyłam, że aplikacja pedzelkiem daje deliktaniejszy efekt, pacynka zac "przykleja" głęboki kolor do oka
__________________

mulier jest offline  
Stary 2007-11-19, 22:28   #447
jagabrz
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 5 604
Dot.: Clinique - kolorówka

Czy ktoś może polecić podkład Clinique - jasny, dobrze kryjący (ale bez efektu maski) i o kolorze beż z domieszką żółtego?
__________________
MOJE KOSMETYKI + CIUCHY + KSIĄŻKI
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1196346


SZUKAM:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=103376
jagabrz jest offline  
Stary 2007-11-19, 22:59   #448
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Joasiak, zrobilam test fioletow - nie podbijaja wzajemnie swojego koloru
Ale zrobilam eksperyment - zawsze nakladam jasne cienie aplikatorem, a ciemne delikatnie pedzelkiem, dzis nalozylam te fiolety aplikatorem i wyszly oba bardzo mocne i intensywne, az bylam zaskoczona taka glebia Clinique. Nie wiem jak nakladasz cinie ale jezeli robisz tak jak ja, czyli pedzelkiem, to sprobuj aplikpwac ten ciemny fiolet pacynka - kolor wychodzi zdecydowanie mocniej i jest wtedy kryjacy
Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
A zgadza się...ja też zauwazyłam, że aplikacja pedzelkiem daje deliktaniejszy efekt, pacynka zac "przykleja" głęboki kolor do oka
Chyba nie jestem aż taką lebiegą makijażową, bo wpadłam na to co Wy już kilka aplikacji temu
Wolę taki efekt

Ale zauważyłam też, że zdecydowanie lepiej nakładać te cienie przy oknie, w dziennym świetle, bo przy moim świetle w łazience ciągle wyglądam jak nieumalowana, dokładam warstw, potem wychodzę na ulicę i przeżywam szok.

Obejrzałam dziś jeszcze raz na trzeźwo Plum Seduction i odetchnęłam z ulgą - nie dla mnie one: szarości są zbyt brązowe, ten ciemny fiolet jest prawie granatowy, a ten jaśniejszy jakoś tak dziwnie opalizuje.

Dzięki Vril za testy, chociaż ich wynik wcale mnie nie zniechęca do zakupu Crushed Plum - znowu je pomacałam i kcem je!
joasiak1 jest offline  
Stary 2007-11-20, 18:14   #449
jagabrz
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-01
Wiadomości: 5 604
Dot.: Clinique - kolorówka

Czy ktoś może polecić podkład Clinique - jasny, dobrze kryjący (ale bez efektu maski) i o kolorze beż z domieszką żółtego?
__________________
MOJE KOSMETYKI + CIUCHY + KSIĄŻKI
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=1196346


SZUKAM:
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=103376
jagabrz jest offline  
Stary 2007-11-20, 18:42   #450
Smok
Wtajemniczenie
 
Avatar Smok
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 324
GG do Smok
Dot.: Clinique - kolorówka

Miałam kiedyś podkład superfit nr 16, bardzo jasny, żółty, kryjący.
Smok jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:39.