Clinique - kolorówka - Strona 47 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-01-03, 20:13   #1381
Madlaine
Zakorzenienie
 
Avatar Madlaine
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 720
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Madlaine czekam na foty Zaciekawilas mnie tym Sunshine'm, sadzac po opisie mam podobny w palecie podroznej (Sunflower #4) - bardziej rozswietlacz niz kryjacy cien, delikatny zolto-zloty drobinkowy blysk
to może być on
zdjęcie zrobiłam, ale niestety sztuczne światło i na jednym wyszedł mi brudny żółty, a na drugim wyblakły , może jutro pójdzie lepiej w ciągu dnia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg P1030173.JPG (89,6 KB, 31 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg P1030162.JPG (104,7 KB, 37 załadowań)
Madlaine jest offline  
Stary 2008-01-03, 20:19   #1382
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Moj wychodzi podobnie na zdjeciach, raz zolto, raz blado
vril jest offline  
Stary 2008-01-03, 21:26   #1383
alkapone
Rozeznanie
 
Avatar alkapone
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 607
Dot.: Clinique - kolorówka

Drogie Panie, dostalam dzis i ja paczuszke, a w niej cudenka dobrze Wam znane - paletki Teddy Bear i Polar Blue
jestem absolutnie oczarowana!
Dzieki Waszym dyskusjom i zachwytom sie na nie skusilam i naprawde nie wiem, czy kiedykolwiek zdolam sie zmusic by te cacuszka napoczac
(no dobra, delikatnie przejechalam po każdym, ale to tylko utwierdzilo mnie w obawach o stan mojego rozumu i portfela )

genialne! piekne!

alkapone jest offline  
Stary 2008-01-03, 21:32   #1384
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Madlaine Pokaż wiadomość
to może być on
zdjęcie zrobiłam, ale niestety sztuczne światło i na jednym wyszedł mi brudny żółty, a na drugim wyblakły , może jutro pójdzie lepiej w ciągu dnia
ale piękny dla ciepłolubnych oczu!
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-01-03, 21:35   #1385
Nuitblanche
Rozeznanie
 
Avatar Nuitblanche
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 957
Dot.: Clinique - kolorówka

Ja do swojego Teddy'ego nie mam 100% zaufania, ale coby mieć własne zdanie jutro biorę się za testy. Vril, majade - zgadnijcie kto mnie nakręcił na tego klinika
Nuitblanche jest offline  
Stary 2008-01-03, 21:40   #1386
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Nuitblanche Pokaż wiadomość
Ja do swojego Teddy'ego nie mam 100% zaufania, ale coby mieć własne zdanie jutro biorę się za testy. Vril, majade - zgadnijcie kto mnie nakręcił na tego klinika

Ja się nie przyznaję do niczego





__________________

majade jest offline  
Stary 2008-01-03, 21:49   #1387
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Dziewczyny, cieszę sie, że wszystko dotarło bez niepotrzebnych celnych przestojów

Do mnie też dotarła cień...... zamówiony na e-bayu jeszcze 6 listopada. Pamietacie Doe-eyed .... Pierwsza paczka zagineła. OK, zdarza się. sprzedawca wysłał kolejną....kurczak, dotarła dzisiaj (a juz kładłam na nią kreskę). Otwieram, ręce się trzęsą....a w środku forget mi not !!!!
Ja chyba nie mam szczęścia do tej 101
Ehhh, no nic zobaczymy jak mi sie będą na oczach układać
Napiszę do sprzedawcy, ale nie chce mi sie juz szarpać z odsyłaniem cieni do stanów.
__________________

mulier jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:01   #1388
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Dziewczyny, cieszę sie, że wszystko dotarło bez niepotrzebnych celnych przestojów

Do mnie też dotarła cień...... zamówiony na e-bayu jeszcze 6 listopada. Pamietacie Doe-eyed .... Pierwsza paczka zagineła. OK, zdarza się. sprzedawca wysłał kolejną....kurczak, dotarła dzisiaj (a juz kładłam na nią kreskę). Otwieram, ręce się trzęsą....a w środku forget mi not !!!!
Ja chyba nie mam szczęścia do tej 101
Ehhh, no nic zobaczymy jak mi sie będą na oczach układać
Napiszę do sprzedawcy, ale nie chce mi sie juz szarpać z odsyłaniem cieni do stanów.
Małgosiu, wiesz, ja sobie myślę, że jeśli masz jeszcze Plum Seduction, to Doe-Eyed nie są już takie niezbędne - jeden cień jest identyczny, drugi ten najciemniejszy w 101 bardziej wpada w brąz w porównaniu z tym najciemniejszym szarym z Plum Seduction, a ten beżyk to taki beżyk - można bez niego żyć.

Za to Niezapominajki boskie są

No, ale mnie pasują do kolorystyki wyglądowej i garderoby.
__________________


joasiak1 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:03   #1389
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
Małgosiu, wiesz, ja sobie myślę, że jeśli masz jeszcze Plum Seduction, to Doe-Eyed nie są już takie niezbędne - jeden cień jest identyczny, drugi ten najciemniejszy w 101 bardziej wpada w brąz w porównaniu z tym najciemniejszym szarym z Plum Seduction, a ten beżyk to taki beżyk - można bez niego żyć.

Za to Niezapominajki boskie są

No, ale mnie pasują do kolorystyki wyglądowej i garderoby.
no ciesz się Gosiu

Boże jak ja się cieszę, że nie jestem od cieni uzależniona, kompletnie nie mam pojęcia o czym tu smarujecie i dobrze mi z tym
Kate30 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:04   #1390
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
no ciesz się Gosiu

Boże jak ja się cieszę, że nie jestem od cieni uzależniona, kompletnie nie mam pojęcia o czym tu smarujecie i dobrze mi z tym
Może Cię oświecić?
__________________


joasiak1 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:07   #1391
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
Małgosiu, wiesz, ja sobie myślę, że jeśli masz jeszcze Plum Seduction, to Doe-Eyed nie są już takie niezbędne - jeden cień jest identyczny, drugi ten najciemniejszy w 101 bardziej wpada w brąz w porównaniu z tym najciemniejszym szarym z Plum Seduction, a ten beżyk to taki beżyk - można bez niego żyć.

Za to Niezapominajki boskie są

No, ale mnie pasują do kolorystyki wyglądowej i garderoby.
No własnie Joasiu powiem Ci, że tak na spokojnie analizuję sytuację. Mam jeszcze przeciez te bossskie black truffle do przydymionego oka.
Zrobiłam sobie własnie mejkap niezapominajkami....iiiii i powiem Wam, że chyba ze mna zostaną
Pieknie, pastelowe, prawdziwie pastelowe rózo-fiolety. Mejkap mega naturalny, chłodny, ekstra elegancki. A cieni do takich zadań w swoim zestawie nie posiadam. Jutro ocenię efekty w świetle dziennym (oczywiście mejkap zrobie nowy )

Joasiu, dzięki za duchowe wsparcie i logiczną dedukcję. Masz oczywiście rację.
__________________

mulier jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:07   #1392
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 357
Dot.: Clinique - kolorówka

Gosiu, ale masz przygody z tą paletką
Może to i dobrze, tak jak pisze Joasia
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:08   #1393
Contax
Zakorzenienie
 
Avatar Contax
 
Zarejestrowany: 2005-01
Wiadomości: 11 347
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Madlaine Pokaż wiadomość
to może być on
zdjęcie zrobiłam, ale niestety sztuczne światło i na jednym wyszedł mi brudny żółty, a na drugim wyblakły , może jutro pójdzie lepiej w ciągu dnia

Mad, slicznosci moglabys przy okazji strzelic fote, jak wyglada na skorze
__________________


Contax jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:08   #1394
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
Może Cię oświecić?
Joasiu jak mnie Gosia jeszcze nie zgwałciła to znaczy żem bezpieczna
przynajmniej tu mam luz
Kate30 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:10   #1395
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
Może Cię oświecić?
Joasiu, popracujemy nad tym

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
no ciesz się Gosiu

Boże jak ja się cieszę, że nie jestem od cieni uzależniona, kompletnie nie mam pojęcia o czym tu smarujecie i dobrze mi z tym
Juz nie długo, juz nie długo

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Joasiu jak mnie Gosia jeszcze nie zgwałciła to znaczy żem bezpieczna
przynajmniej tu mam luz
Nie znasz dnia ani godziny, jak Ci zrobie oko, to się zastawisz
__________________

mulier jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:11   #1396
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 357
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Joasiu jak mnie Gosia jeszcze nie zgwałciła to znaczy żem bezpieczna
przynajmniej tu mam luz
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:14   #1397
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Nuitblanche Pokaż wiadomość
Ja do swojego Teddy'ego nie mam 100% zaufania, ale coby mieć własne zdanie jutro biorę się za testy. Vril, majade - zgadnijcie kto mnie nakręcił na tego klinika
Ja nic nie wiem - nie lubie brazow

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
a w środku forget mi not !!!!
To sie kobieto ciesz! Sama pisalas, ze wolisz chlodne tonacje, to masz, a Niezapominajki sa nie do podrobienia Doe Eyed trafisz inszym razem i za to trzymam kciuki
Ale rozumiem, ze robienie w balona nie jest przyjemne
vril jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:14   #1398
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Joasiu, popracujemy nad tym


Juz nie długo, juz nie długo


Nie znasz dnia ani godziny, jak Ci zrobie oko, to się zastawisz
No tak za jakieś dwa tygodnie się widzimy i pewnie tu będzie koniec mojej wolności
Kate30 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:15   #1399
Nuitblanche
Rozeznanie
 
Avatar Nuitblanche
 
Zarejestrowany: 2006-08
Wiadomości: 957
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Joasiu jak mnie Gosia jeszcze nie zgwałciła to znaczy żem bezpieczna
przynajmniej tu mam luz
Lepiej się ratuj, mnie na wizażystce oświeciło i teraz oprócz pudeł z "wódami" toaletowymi i perfumowanymi moją klitkę zaczynają zapełniać kolorowe mazidła... W ciągu dwóch tygodni przybył maczek i teddy z klinika, o "innej" reszcie nie wspomnę bo mnie w tym wątku zlinczują

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ja nic nie wiem - nie lubie brazow
Brąz, nie brąz, ale KLINIK
Nuitblanche jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:15   #1400
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
No własnie Joasiu powiem Ci, że tak na spokojnie analizuję sytuację. Mam jeszcze przeciez te bossskie black truffle do przydymionego oka.
Zrobiłam sobie własnie mejkap niezapominajkami....iiiii i powiem Wam, że chyba ze mna zostaną
Pieknie, pastelowe, prawdziwie pastelowe rózo-fiolety. Mejkap mega naturalny, chłodny, ekstra elegancki. A cieni do takich zadań w swoim zestawie nie posiadam. Jutro ocenię efekty w świetle dziennym (oczywiście mejkap zrobie nowy )

Joasiu, dzięki za duchowe wsparcie i logiczną dedukcję. Masz oczywiście rację.
To jeszcze w ramach wsparcia dodam, że ten najjaśniejszy kolor, którego jest najwięcej w 101 - ten beżyk - na oku wygląda prawie tak samo jak ten najjaśniejszy w Forget me Not
A wg mnie w Forget me Not jest nawet ładniejszy, bo w zimnej tonacji, z kroplą różu.

Za to faktycznie Niezapominajki lepsze są na dzień, bo delikatniejsze zdecydowanie.

No, a nie można w końcu cały czas być femme fatal, co nie

ps zaraz, zaraz, bo Tobie obrzydziłam 101, a po co mnie one w takim razie, skoro mam i Niezapominajki i Plum Seduction?

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
Joasiu jak mnie Gosia jeszcze nie zgwałciła to znaczy żem bezpieczna
przynajmniej tu mam luz
Czekaj, czekaj

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Joasiu, popracujemy nad tym

Juz nie długo, juz nie długo

Nie znasz dnia ani godziny, jak Ci zrobie oko, to się zastawisz
Jestem za jakąś zmasowaną akcją

Małgosiu, 101 jest w Douglasie w moim mieście - za cenę morderczą, niestety. Daj znać w razie czego
__________________


joasiak1 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:20   #1401
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
jak Ci zrobie oko, to się zastawisz


Chyba odsubskrubuję, zaczyna się robić jakoś... straszno


__________________

majade jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:23   #1402
mulier
Zakorzenienie
 
Avatar mulier
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 3 765
GG do mulier
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Ja nic nie wiem - nie lubie brazow


To sie kobieto ciesz! Sama pisalas, ze wolisz chlodne tonacje, to masz, a Niezapominajki sa nie do podrobienia Doe Eyed trafisz inszym razem i za to trzymam kciuki
Ale rozumiem, ze robienie w balona nie jest przyjemne
Zgadza się, sa zimne jak lód, powaznie. Musze sie nad tą 101 zastanowić

Cytat:
Napisane przez Kate30 Pokaż wiadomość
No tak za jakieś dwa tygodnie się widzimy i pewnie tu będzie koniec mojej wolności
Tak, tak, ja zjadę z całym asortymentem . juz zamówiłam sobie przyczepkę w statoil

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
To jeszcze w ramach wsparcia dodam, że ten najjaśniejszy kolor, którego jest najwięcej w 101 - ten beżyk - na oku wygląda prawie tak samo jak ten najjaśniejszy w Forget me Not
A wg mnie w Forget me Not jest nawet ładniejszy, bo w zimnej tonacji, z kroplą różu.

Za to faktycznie Niezapominajki lepsze są na dzień, bo delikatniejsze zdecydowanie.

No, a nie można w końcu cały czas być femme fatal, co nie

ps zaraz, zaraz, bo Tobie obrzydziłam 101, a po co mnie one w takim razie, skoro mam i Niezapominajki i Plum Seduction?



Czekaj, czekaj



Jestem za jakąś zmasowaną akcją

Małgosiu, 101 jest w Douglasie w moim mieście - za cenę morderczą, niestety. Daj znać w razie czego
Dziewczyny, jeszcze trochę i napiszę do sprzedawcy padając na kolana za to że mi niezapominajki wsadził

Dzieki Joasiu, u mnie tez jest...ale ta cena, oszaleli normalnie
__________________

mulier jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:24   #1403
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 357
Dot.: Clinique - kolorówka

Może jakaś odważna wklei oko w oprawie Clinique, aby podgrzać atmosferę ?
Mam swoją fotkę, lecz do odważnych nie należę
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:26   #1404
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Nuitblanche Pokaż wiadomość
Brąz, nie brąz, ale KLINIK
Moje motto zycia kolorowkowego

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
ps zaraz, zaraz, bo Tobie obrzydziłam 101, a po co mnie one w takim razie, skoro mam i Niezapominajki i Plum Seduction?

To juz zaawansowane stadium clinicum tremens

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość


Chyba odsubskrubuję, zaczyna się robić jakoś... straszno


Mowilam, ze powolalam do zycia potwora

Cytat:
Napisane przez mulier
Dziewczyny, jeszcze trochę i napiszę do sprzedawcy padając na kolana za to że mi niezapominajki wsadził
Siadaj i pisz zaraz piesn dziekczynna - "Dear Seller, ja twoich ebay'owych ran nie godnam calowac..." czy cos w ten desen
vril jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:26   #1405
Madlaine
Zakorzenienie
 
Avatar Madlaine
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 4 720
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez majade Pokaż wiadomość
ale piękny dla ciepłolubnych oczu!
oczywiście wypróbowałam go zaraz na powiekach, genialnie wygląda muśnięta nim skóra na misiowe maty

Contax jutro postaram się pstryknąć, ale będzie to trudne,

Aga, Tyś nieodważna wklejaj koniecznie
Madlaine jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:28   #1406
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez lola23 Pokaż wiadomość
Może jakaś odważna wklei oko w oprawie Clinique, aby podgrzać atmosferę ?
Mam swoją fotkę, lecz do odważnych nie należę
Ech, bez zbędnej kokieterii, koleżanko

Oko w Klinikach wygląda bajecznie - wszystkie możemy to powiedzieć z własnego doświadczenia
__________________


joasiak1 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:29   #1407
Kate30
Zakorzenienie
 
Avatar Kate30
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 5 314
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez joasiak1 Pokaż wiadomość
Ech, bez zbędnej kokieterii, koleżanko

Oko w Klinikach wygląda bajecznie - wszystkie możemy to powiedzieć z własnego doświadczenia

Ja nie

Pokażcie babki
Kate30 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:30   #1408
majade
Zakorzenienie
 
Avatar majade
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4 719
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez mulier Pokaż wiadomość
Dziewczyny, jeszcze trochę i napiszę do sprzedawcy padając na kolana za to że mi niezapominajki wsadził
"jak po pięciu postach zmienić spojrzenie na świat"

Cytat:
Napisane przez lola23 Pokaż wiadomość
odważnych nie należę
ale skoro fotka gotowa...
__________________

majade jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:31   #1409
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 357
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Madlaine Pokaż wiadomość
oczywiście wypróbowałam go zaraz na powiekach, genialnie wygląda muśnięta nim skóra na misiowe maty
Mad, nie muskaj misiów, one piękne takie matowe
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2008-01-03, 22:31   #1410
neonka28
Zakorzenienie
 
Avatar neonka28
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 7 015
Dot.: Clinique - kolorówka

No to ja z prośba ostatnią.

Jak ktosik będzie zamawiał to dla mnie Clinique ten Madelaine pojedyńczy, proszę ten śliczny
__________________
hmm...mówię Wam w sekrecie
Mieszkam w Elfolandii
neonka28 jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:47.