Clinique - kolorówka - Strona 53 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Makijaż - Pytania do wizażystki

Notka

Makijaż - Pytania do wizażystki Tutaj pytaj o: wizaż, stylizację, typy kolorystyczne, kosmetyki kolorowe...

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-01-06, 13:45   #1561
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Aga, zdjecia super - upewnilas mnie, co do HR (za ciemna ta dwojka), za to klinik bardzo obiecujacy. Jak sie nastroje na "opalanie" i bedzie on na Truskawie, to biore Dzieki serdeczne za fotki

Tez mi sie podwojny roz podoba, dluga czekalam az zabiora sie za cos takiego, licze, ze wyjda jeszcze inne kolory, inne limitowanki ale w ten desen, chce cos jasniejszego.
vril jest offline  
Stary 2008-01-06, 13:48   #1562
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 289
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Reese Pokaż wiadomość
Aga, mnie się wydaje że 02 Helenki będzie doskonała na lato i koniecznie trzeba ją mieć
na lato jak znalazł

Cytat:
Napisane przez vril Pokaż wiadomość
Aga, zdjecia super - upewnilas mnie, co do HR (za ciemna ta dwojka), za to klinik bardzo obiecujacy. Jak sie nastroje na "opalanie" i bedzie on na Truskawie, to biore Dzieki serdeczne za fotki

Tez mi sie podwojny roz podoba, dluga czekalam az zabiora sie za cos takiego, licze, ze wyjda jeszcze inne kolory, inne limitowanki ale w ten desen, chce cos jasniejszego.
Vril, Klinik jest trochę tylko ciemniejszy od Helenki no i bardziej jednak kryje. Magik jest bardziej wodnisty a Klinik kremowy, konkretniejszy.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2008-01-06, 14:28   #1563
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

To zerkne jeszcze w Sephorze na ta konsystencje, bo nie widzi mi sie gestrzy, chyba, ze rozrzedzany HR ale wtedy wyjdzie jeszcze jasniejszy. ta druga Helena wydaje mi sie za bardzo odstawac od jedynki. No nic, oblookam jeszcze ale i tak dziekuje za fotki
vril jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:27   #1564
Gothic_Daisy
Zakorzenienie
 
Avatar Gothic_Daisy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 8 475
Dot.: Clinique - kolorówka

W załączeniu oko z dwoma fioletami z paletki Plum Seduction plus jasny róż i ciemny fiolet Diora. Kliniki są od wewnętrznej strony powieki i na środku.
Nie jest to może makijaż najwyższych lotów, ale może się komuś przyda
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg plum seduction22.jpg (45,5 KB, 175 załadowań)
__________________
Gothic_Daisy jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:30   #1565
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Gothic_Daisy Pokaż wiadomość
W załączeniu oko z dwoma fioletami z paletki Plum Seduction plus jasny róż i ciemny fiolet Diora. Kliniki są od wewnętrznej strony powieki i na środku.
Nie jest to może makijaż najwyższych lotów, ale może się komuś przyda
Przyda się, przyda I chyba odwiedzie mnie od zakupów, bo mimo iż paletki wyglądają pięknie, to kolory raczej za delikatne dla mnie. Jeszcze to skonfrontuję wizytą w Sephorze, ale powoli zaczynam się oswajać z myślą, że cienie Clinique nie są dla mnie.
Pytanie poza konkursem - co to za tusz
MagJa jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:33   #1566
Gothic_Daisy
Zakorzenienie
 
Avatar Gothic_Daisy
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 8 475
Dot.: Clinique - kolorówka

No delikatne, delikatne
Aparat zjadł trochę kolory, ale i tak delikatne
A tusz to Ultimeyes Diora - na razie miniaturka, ale pewnie się skuszę na cały (jak wykończę inne )
__________________
Gothic_Daisy jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:46   #1567
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Gothic_Daisy Pokaż wiadomość
No delikatne, delikatne
Aparat zjadł trochę kolory, ale i tak delikatne
A tusz to Ultimeyes Diora - na razie miniaturka, ale pewnie się skuszę na cały (jak wykończę inne )
Dzięki raz jeszcze.
Kurczaki, fajny ten tusz, i jeszcze ma fajne kolory na Truskawie, z tego co pamiętam
MagJa jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:49   #1568
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Ooo, dla mnie super, dzieki za fotke Ja juz chce te swoje
vril jest offline  
Stary 2008-01-06, 15:52   #1569
calma
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 364
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez agnieska Pokaż wiadomość
Puder Inglota właśnie jest taki przesadnie miękki - pozbyłam się go szybko, jestem przyzwyczajona do innej jakości i komfortu używania. Widzialam zdjęcia używanych maczków na "Naszych zbiorach..." i wyglądały dobrze
Ehhh chyba mi wykrakałaś Mój Inglot zostawiony przez nieuwagę na pralce spadł z niej w trakcie wirowania no i po Inglocie
calma jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:04   #1570
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez calma Pokaż wiadomość
Ehhh chyba mi wykrakałaś Mój Inglot zostawiony przez nieuwagę na pralce spadł z niej w trakcie wirowania no i po Inglocie
Nie ma czego współczuć moim zdaniem jest (był ) na prawdę nieudany
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:40   #1571
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
Vril, zdjęcia dla Ciebie

Świetne porównanie, ja też dziękuję


Dziewczyny, macie porównanie korektora Clinique nr 1 i 2? Czy ta 2 jest mocno ciemniejsza niż 1?

Ja mam Helenkę 02 i pasuje mi idealnie. Wg mnie ma też lepszą konsystencję niż Clinique. Ale za to Clinique przydałby mi się do zadań specjalnych, właśnie ze względu na tę konsystencję. Ale 1 jest trochę za jasna, a 2 nie było w Sephorach.
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:46   #1572
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Świetne porównanie, ja też dziękuję


Dziewczyny, macie porównanie korektora Clinique nr 1 i 2? Czy ta 2 jest mocno ciemniejsza niż 1?

Ja mam Helenkę 02 i pasuje mi idealnie. Wg mnie ma też lepszą konsystencję niż Clinique. Ale za to Clinique przydałby mi się do zadań specjalnych, właśnie ze względu na tę konsystencję. Ale 1 jest trochę za jasna, a 2 nie było w Sephorach.

Margarteko
, bo Clinique 02 nie ma w Sephorach i w Polsce

Znalazlam takie zdjecie porownancze, moze sie przyda
U gory z lewej 02 light golden
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg acbc_1.JPG (15,5 KB, 51 załadowań)
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:49   #1573
MagJa
Zakorzenienie
 
Avatar MagJa
 
Zarejestrowany: 2003-09
Lokalizacja: ostr
Wiadomości: 11 210
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Świetne porównanie, ja też dziękuję


Dziewczyny, macie porównanie korektora Clinique nr 1 i 2? Czy ta 2 jest mocno ciemniejsza niż 1?

Ja mam Helenkę 02 i pasuje mi idealnie. Wg mnie ma też lepszą konsystencję niż Clinique. Ale za to Clinique przydałby mi się do zadań specjalnych, właśnie ze względu na tę konsystencję. Ale 1 jest trochę za jasna, a 2 nie było w Sephorach.
Jak kupowałam swoją jedynkę i chciałam właśnie porównać 1 z 2, ale testerów nie było , to mi konsultantka Clinique powiedziała, że dwójka jest różowa, a trójka jest już ciemna. Bo w tych Sephorowych światłach, to 1 wydała mi się wręcz za jasna. Ale nic bardziej mylnego, jest idealna
MagJa jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:51   #1574
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez kasiahan Pokaż wiadomość

Margarteko
, bo Clinique 02 nie ma w Sephorach i w Polsce

Znalazlam takie zdjecie porownancze, moze sie przyda
U gory z lewej 02 light golden

Cytat:
Napisane przez MagJa Pokaż wiadomość
Jak kupowałam swoją jedynkę i chciałam właśnie porównać 1 z 2, ale testerów nie było , to mi konsultantka Clinique powiedziała, że dwójka jest różowa, a trójka jest już ciemna. Bo w tych Sephorowych światłach, to 1 wydała mi się wręcz za jasna. Ale nic bardziej mylnego, jest idealna

Dziękuję dziewczyny

To chyba zdecyduję się na 01, bo jak 02 jest różowa, to na pewno odpada.


Dziewczyny, dodaję zdjęcia porównawcze Porto Bella (po lewej) i Kittycat (po prawej). Jakość nie jest najlepsza, ale zrobiłam je komórką.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC001701.JPG (85,7 KB, 132 załadowań)
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:53   #1575
margaretka02
Wtajemniczenie
 
Avatar margaretka02
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 2 784
GG do margaretka02
Dot.: Clinique - kolorówka

Problemy w multicytowaniem, przepraszam.
margaretka02 jest offline  
Stary 2008-01-06, 16:56   #1576
agnieska
Zakorzenienie
 
Avatar agnieska
 
Zarejestrowany: 2004-04
Wiadomości: 6 827
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, dodaję zdjęcia porównawcze Porto Bella (po lewej) i Kittycat (po prawej). Jakość nie jest najlepsza, ale zrobiłam je komórką.
Margaretko dziękuję za to zdjęcie!
__________________

agnieska jest offline  
Stary 2008-01-06, 17:31   #1577
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Oj, tak, dzieki Margaretka - to zdjecie to jak kropka nad "i" po dyskusjach na temat tych odcieni
vril jest offline  
Stary 2008-01-06, 18:38   #1578
joasiak1
Zakorzenienie
 
Avatar joasiak1
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 6 833
Wpisy w blogu: 1
GG do joasiak1
Dot.: Clinique - kolorówka

Margaretko, dzięki za Porto Bella - jest obłędny
__________________


joasiak1 jest offline  
Stary 2008-01-06, 21:40   #1579
wróbel
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 247
Dot.: Clinique - kolorówka

Naczytałam się i chyba zachorowałam na maczka. Mam dwa pytania dla jego uzytkowniczek. Jakie rozświetlenie on daje :drobinkowe (takie u mnie odpada bo mam cere problemową a wiadomo, ze drobinki sa dla idealnych cer)czy jakies ....inne? Poza tym ktory z dostepnych w Polsce kolorów polecałybyście dla miłosniczek ciepłych tonacji (chłodne roze zdecydowanie nie dal mnie)?
wróbel jest offline  
Stary 2008-01-06, 22:07   #1580
Krissie
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 248
Dot.: Clinique - kolorówka

Czy ktoś może się orientuje, jak kolorystycznie ma się korektor AAE nr 1 do korektora Collistar Filler nr 1? Na zdjęciach Agabil widać, że do Helenki ma się tak, że 1 HR jest jaśniejsza, ale Klinik jest trochę różowawy- a mnie jest potrzebne coś lekko żółtawego raczej. Jakieś pomysły?
Krissie jest offline  
Stary 2008-01-06, 22:15   #1581
kasiahan
Rozeznanie
 
Avatar kasiahan
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 936
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Krissie Pokaż wiadomość
Czy ktoś może się orientuje, jak kolorystycznie ma się korektor AAE nr 1 do korektora Collistar Filler nr 1? Na zdjęciach Agabil widać, że do Helenki ma się tak, że 1 HR jest jaśniejsza, ale Klinik jest trochę różowawy- a mnie jest potrzebne coś lekko żółtawego raczej. Jakieś pomysły?
Krissie,
AAE nr 01 nie jest ani troche rozowy, jest wlasnie z domieszka zolci
__________________
Living my dreams, not to dream my life!


kasiahan jest offline  
Stary 2008-01-06, 23:00   #1582
iceflower
Przyjaciółka KWC
 
Avatar iceflower
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Południe
Wiadomości: 16 450
Dot.: Clinique - kolorówka

Dziewczyny, czy któraś z Was dysponuje lepszym niż załączone zdjęciem trójki Creme Brulee?

I czy ten zestaw z drugiego zdjęcia nazywa się Totally Neutral?

I jeszcze jedno pytanie laika - ta czwórka to Spicy czy Allspice?
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg creme.jpg (91,5 KB, 23 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg cienie_clinique.jpg (14,4 KB, 18 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg spicy_allspice.jpg (6,7 KB, 13 załadowań)
__________________
nie musimy się katować
nienormalną sytuacją
nauczymy się kochać
przestaniemy się bać
życie stanie się muzyką
i stanie się to co ma się stać
iceflower jest offline  
Stary 2008-01-06, 23:55   #1583
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 444
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez margaretka02 Pokaż wiadomość
Dziewczyny, dodaję zdjęcia porównawcze Porto Bella (po lewej) i Kittycat (po prawej). Jakość nie jest najlepsza, ale zrobiłam je komórką.
Kittycat wiem, że wpada w taki grafitowy brąz. Dużo mam już takich odcieni.

A jaki jest ten Portobella?
Który kolor jest ładniejszy, ciekawszy???

Bo u mnie na monitorze wygląda jak jakiś zgaszony szary, lecący lekko śliwką
__________________
SiSleyS jest offline  
Stary 2008-01-07, 00:15   #1584
lola23
Wtajemniczenie
 
Avatar lola23
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 2 363
Dot.: Clinique - kolorówka

Kittycat nie wpada w grafitowy brąz , to brąz z połączeniem khaki, podbity lekko miodem
Portobella to szarość, popiel troszkę mleczny, zgaszony śliwką ,ale mało jej tam
__________________

targowisko:

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=211273
lola23 jest offline  
Stary 2008-01-07, 01:01   #1585
SiSleyS
Zakorzenienie
 
Avatar SiSleyS
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 6 444
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez lola23 Pokaż wiadomość
Kittycat nie wpada w grafitowy brąz , to brąz z połączeniem khaki, podbity lekko miodem
Portobella to szarość, popiel troszkę mleczny, zgaszony śliwką ,ale mało jej tam
Dziękuję Czyli Portobella nie jest dla mnie...
Kittycata trochę źle opisałam, właśnie czułam że coś chyba pomieszałam

Jeżeli Clinique są tak trwałe jak opisujecie to kupię je sobie do lekkiego, dziennego makijażu. Większość cieni mam dość iskrzących, to przydadzą się jakieś delikatniejsze (tak to sobie tłumaczę trzeba mieć jakiś pretekst ).
__________________
SiSleyS jest offline  
Stary 2008-01-07, 10:37   #1586
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 289
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez Krissie Pokaż wiadomość
Czy ktoś może się orientuje, jak kolorystycznie ma się korektor AAE nr 1 do korektora Collistar Filler nr 1? Na zdjęciach Agabil widać, że do Helenki ma się tak, że 1 HR jest jaśniejsza, ale Klinik jest trochę różowawy- a mnie jest potrzebne coś lekko żółtawego raczej. Jakieś pomysły?
na pewno nie jest różowy zresztą patrzę teraz na zdjęcie w pracy na monitorze też nie widzę w nim nic różowego, podobnie w domu.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline  
Stary 2008-01-07, 11:04   #1587
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Iceflower...
1. niestety nie dysponuje jeszcze "dobrym" zdjeciem Creme Brulee
2. tak, to Totally Neutral, ale w rzeczywistosci sa nieco inne (na watku sa juz zdjecia real photo)
3. to quad Spice, tez sa zdjecia real photo na watku

Edit. Listonosz przyniosl pake teraz - zaraz rozpakuje czworke sliwek

Dostalam, dostalam, dostalam Piekne, no piekne, ten fiolet, a granat Szarosci w jakies brazowe tony wpadaja ale nawet to mi nie psuje wrazenia ogolnego. Ach... pelnia szczescia Inne kliniki ida chwilowo w odstawke, teraz czas na sliwki

Edytowane przez vril
Czas edycji: 2008-01-07 o 11:26
vril jest offline  
Stary 2008-01-07, 11:10   #1588
snowqueen
Zakorzenienie
 
Avatar snowqueen
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 5 555
Dot.: Clinique - kolorówka

vril super
U mnie nadal cisza z Polar Blue
snowqueen jest offline  
Stary 2008-01-07, 11:19   #1589
kasiasiar
Zakorzenienie
 
Avatar kasiasiar
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 530
Wpisy w blogu: 64
Dot.: Clinique - kolorówka

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
piękna paletka
Kasiu, jaki to podkład i jak go oceniasz po wstępnym testowaniu?
Przetestowałam wczoraj superbalanced.Po wstępnych testach moje uczucia są mieszane. Cieszę się bo dobrze dobrałam kolor ( troche sie obawaiałam, ze kolor może byc nie trafiony bo wybierałam w pośpiechu).
Pachnie tak chemicznie i plastikowo, jest średnio gesty a mimo to trudno go wydobyć z tej szklanej byteleczki. łatwo sie go nakłada, nie robi smug. Matowienie dość długie ale to raczej zasługa kremu. Krycie srednie. No i wielki minus podkreśla pory
Ale to są wrażenia po jednym dniu wiec mam nadzieję, ze przy dłuższym stosowaniu znajdę wiecej zalet
kasiasiar jest offline  
Stary 2008-01-07, 11:29   #1590
vril
Zakorzenienie
 
Avatar vril
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 7 176
Dot.: Clinique - kolorówka

Snow , dzien sie jeszcze nie skonczyl, moze to jest TEN dzien Kiedy zamawialas, bo ja 27.12. Szlo "dluzej", bo tym rzem nie tylko w warszaie paka byla ale przerzucili ja jeszcze do Przemysla, nie mogli sie nad clem zdecydowac, czy co

Kasiasiar, plastik to nic, klinikowe filtry tonujace pachna kwasnymi orzechami, jakkolwiek to brzmi, tak jest
vril jest offline  
Zamknij wątek

Nowe wątki na forum Makijaż - Pytania do wizażystki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 11:24.