problem z serii "dermatolog-trądzik-tabletki" - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-07-10, 13:34   #1
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121

problem z serii "dermatolog-trądzik-tabletki"


Dziewczynki pomóżcie...
Bylam u dermatologa, który zalecił mi na mój trądzik 14 dniową kurację. Przez 7 dni spożywam antybiotyk niejaki TINIDAZOLUM rano i wieczorem, do tego witamina B rano i wieczorem oraz antybiotyk UNIDOX raz na dobe. Jednak pierwszego dnia ten ostatni antybiotyk w podwojonej dawce czyli 2 tabletki. Oprocz tego Davercin bezposrednio na wypryski rano i wieczorem.
No to zadowolona z życia dziś rozpoczęłam kurację. Po śniadaniu (na ulotce pisało, że nie wolno naczczo) spożyłam jeden antybiotyk, witamine b, i 2 tabletki drugiego antybiotyku. Po czym zwymiotowałam. Jest mi słabo i niedobrze, choć teraz bo zwróceniu mojego porannego jogurtu już nieco lepiej.
Nie weim co teraz zrobić?
Może mogłam z tymi 2 tabletkami zaczekać do południa (bowiem nie jest powiedziane że musi być spozyty rano, tylko 1 raz na dobe)
i czy mam jeszcze raz spozyc dawke antybiotykow bo tamte...zwymiotowałam?
Planuję wieczorem spozyc normalnie antybiotyk z wit. B a jutro po prostu od nowa tak jak byc powinno, 1 tabletka tego drugiego antybiotyku, a nie 2.

Wiem, ze strasznie namieszalam i możecie nie znać odpowiedzi na moje pytania.. ale czy ktoś może przeprowadzal podobną kuracje i wie co zrobiłam źle? Albo czy w ogole w jego przypadku działała?

Od jakies pol roku nęka mnie trądzik, zaznaczam, że wcześniej pojawiało się na twarzy coś raz na jakiś czas, a jeszcze wcześniej kompletnie NIC.

Proszę o pomoc
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-10, 15:38   #2
pixie7
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 2 781
Re: problem z serii "dermatolog-trądzik-tabletki"

1. Jogurt przy kuracji antybiotykowej - tak, ale jedzony równocześnie z tabletkami - nie. Osłabia ich działanie, trzeba zrobić ok. dwugodzinną przerwę pomiędzy jednym a drugim, ergo: lepiej zażywaj tabletki przy innym posiłku niż śniadanie (w którym nie występuje jogurt).
2. Reakcja, którą opisałaś (wymioty) jest możliwa, antybiotyki nie są dla przewodu pokarmowego tym samym co jogurcik Jeśli się powtórzy, koniecznie idź ponownie do lekarza, powinien zmienić kurację.
pixie7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-10, 19:30   #3
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: problem z serii "dermatolog-trądzik-tabletki"

Lee napisał(a):
> Przez 7 dni spożywam antybiotyk niejaki TINIDAZOLUM witamina B UNIDOX
> teraz bo zwróceniu mojego porannego jogurtu

żadnego jogurtu podczas stosowaniaa unidoxu->tzn. unidox należy do tetracyklin a podczas leczenia tetracyklinami nalezy unikać produktów zawierających np. wapń (np.nabiał), żelazo, magnez, glin.
nudności są jednym z częstszych działań niepożądanych tego leku. to samo (sensacje ze strony przewodu pokarmowego) dotyczy Tinidazolu.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-12, 19:50   #4
Lee
Wtajemniczenie
 
Avatar Lee
 
Zarejestrowany: 2003-05
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 2 121
Re: problem z serii "dermatolog-trądzik-tabletki"

dzieki dziewczyny
Teraz juz wszystko w porządku, zażywam jedną tabletke tego antybiotyku nie dwie i jest

Wydaje mi sie, ze ta reakcja była spowodowana tym, ze byla to pierwsza dawka i w połączeniu z jogurtem.

Napisze czy poskutkowało za jakis czas

Dzieki jeszcze raz
__________________
if i'm not wasted, then the day is.
Lee jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:25.