Wszystko o dekoloryzacji włosów - Strona 103 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Z czarnego na blond?Czy wyjdzie kolor blond??
Oczywiście, że tak! 134 9,34%
Raczej tak! 188 13,11%
Raczej nie! 445 31,03%
Na pewno nie!Wyjdzie inny kolor! 667 46,51%
Głosujący: 1434. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-02-23, 16:58   #3061
L0LA
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 278
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez L0LA Pokaż wiadomość
Dziewczyny, zbliża się czas, kiedy to koniecznie będę musiała zrobić coś z moimi włosami (obecnie farbowane średnim, raczej ciepłym brązem z odrostem ciemny blond). Zamierzam je rozjaśnić, ocieplić, bo ten brąz w żaden sposób nie współgra z moją karnacją.

Co robić? Fryzjerka zaproponowała mi balejaż, cienkie, ale gęste jasne pasemka.
Czy to dobry pomysł?
Up Up

Pasemka, czy dekoloryzacja w domu? Bo do wyboru właściwie mam tylko te dwie opcje... Zaznaczam, że wracam do blondu, chociażby ciemnego, a nawet rudego, a co tam Tylko niech ten brąz pójdzie precz!

Co radzicie?
L0LA jest offline  
Stary 2009-02-23, 17:16   #3062
lilyblack
Zadomowienie
 
Avatar lilyblack
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: tam gdzie mieszka mój głos.
Wiadomości: 1 739
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez ewelciaz Pokaż wiadomość
Zrobiłam to i mozna powiedzieć ze sie udało.

Najpierw użyłam jakiegos proszku rozjaśniającego wymieszanego z wodą 12%. Trzymałam tylko jakies 12 minut. Efekt byl prawie niewidoczny, jednak pod światło juz bylo nieco braz widac. Potem na drugi dzien kupiłam dekoloryzator Clair Loreal'a i trzymałam pół godziny na długości włosów i końcówkach a kolejne pół godziny dodatkowo na odroście. Wyszłam kolorowa - miedziano, czerwono ruda. - bllleeeeeee. Na to położyłam blond farbę Loreala , odcień bez refleksów złotych, raczej popielaty - taką co sie trzyma 10 minut, ale trzymałam ok 25 minut. Kolor włosó się wyrównał i mam teraz bardzo ciemny brąz, niestety pod światło ma lekko czerwone refleksy. Ale i tak jest ok.

A włosy mam w super kondycji jak narazie. Nic sie nie kruszy, wyglądają tak jak przed farbowaniem.

gdybyś trzymała farbę krócej, to zapewne wyszeddłby Ci ładny jasny brązik ale okej, nie pamiętam cz ychciałaś uzyskac tylko ciemny braż czy coś innego.

Gratulkuje, widzę, ze kolejna dziewczyna, której się udało. A przed zabiegiem miałaś zdrowe włosy ? bo moje są zniscone i dlatego boję się tego zabiegu.

w sumie to przywyczaiłam się do czarnych włosów i nie mogę sobie wyobrazić jak będę wyglądała w innym :P
lilyblack jest offline  
Stary 2009-02-23, 18:50   #3063
Miriam19
Raczkowanie
 
Avatar Miriam19
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 389
GG do Miriam19
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez L0LA Pokaż wiadomość
Up Up

Pasemka, czy dekoloryzacja w domu? Bo do wyboru właściwie mam tylko te dwie opcje... Zaznaczam, że wracam do blondu, chociażby ciemnego, a nawet rudego, a co tam Tylko niech ten brąz pójdzie precz!

Co radzicie?
o , ja też jestem ciekawa odpowiedzi pasemka, czy dekolor? bo fryzjerka mi proponuje schodzenie do ciemnego blondu pasemkami, dekoloryzacji nie chce się podjąć, bo jedną już rok temu miałam, a ona twierdzi, że to zabójstwo dla włosów boję się jak te pasemka będą wyglądały na średnim ciepłym brązie
__________________
"For me music and my life are all about style"
Miles Davis
Miriam19 jest offline  
Stary 2009-02-24, 06:18   #3064
atenaz
Zakorzenienie
 
Avatar atenaz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 224
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez ewelciaz Pokaż wiadomość
anetaz - super Ci wyszły włosy - LOVELY .

Ja mam takie same czarme jak ty wlosy, od 2 lat farbowalam na czarno, najpierw farba, potem szamponem koloryzujacym od roku. Jeszcze wczesniej przez kilka lat robilam blond balejage. A moj naturalny kolor to ciemny szatyn.

Obawialam sie ze juz nici z dekoloryzacji - a pragnę mieć taki naturalny brąz i jak zobaczylam efekt u Ciebie to mi sie buzia usmiechnęła, że jescze jest nadzieja.

Mam zamiar kupic ten dekoloryzator Renee Blanche - ale nie wiem czy go gdzies dostane na miescie w sklepie fryzjerskim???

Hmm, a jak nie to cos wymyśle. Moze kąpiel rozjasniająca- choc to ostatecznosc.

Dzis zrobilam próbę na jednym pasemku - położyłam jakiś rozjasniacz Decore Wella do pasemek na jedno pasemko na jakies 15 minut i lekko rozjasniło się na ciemny brąz a włosy są bardzo ok. Ale to tylko jedno pasemko. Cos musze wymyslic, bo wracam do pracyw poniedzialek po roku nieobecnosc - ciaza, maciezynski - i musze wygladac jak czlowiek a nie jak zombie.

Wczesneij czrany byl ok, bo sie opalalam, samoopalacz ewentualnie i ładnie sie to komponowało z włosami czarnymi......... ale teraz nie moge nic z twarza robic bo mam uczulenia i po solarium i po samoopalaczach, wiec.......musi byc brąz i juz
dzięki

podobnie miałam jak Ty, opalałam się i samoopalałam + czarne włoski = zima południowa seksi

potem przestałam się opalac, zalecenie dermatologa, przy dobrym makijażu jasna karnacja wyglądała ok, taka zima-królewna śnieżka, niestety jak się nie umaluję to dzień paszteta, wyglądam na wyblakłą albo chorą przy czerni na wlosach i jasnej buzi no a kurde chciałabym wyglądac dobrze i bez makijażu coby TŻ po przebudzenie nie krzyczał: " o matko!... a to tylko ty"

stąd postanowienie wracam do naturalnego koloru włosów + trochę samoopalacza, wtedy było najlepiej, czerń niestety wyostrza rysy i mimo że kocham byc czarnulką to mnie postarza czern na wlosach

powodzenia w pracy!

Cytat:
Napisane przez L0LA Pokaż wiadomość
Up Up

Pasemka, czy dekoloryzacja w domu? Bo do wyboru właściwie mam tylko te dwie opcje... Zaznaczam, że wracam do blondu, chociażby ciemnego, a nawet rudego, a co tam Tylko niech ten brąz pójdzie precz!

Co radzicie?

jak masz krótkie lub do ramion możesz próbowac sama, na długich za dużo może wyjsc różnych odcieni, żebyś sama poradziła sobie za pierwszym razem, takie moje zdanie
__________________
20*12*2007 zapuszczam włosy po pas
01*09*2008 nie farbuję

wymiana http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=920711

szukam: CK Euphoria, Arabian Oud Kalemat, Gucci Rush, Moschino Love Love, Jimmy Choo Edp, Givenchy Ange ou Demon, Mancera Roses Greedy

Edytowane przez atenaz
Czas edycji: 2009-02-24 o 06:20
atenaz jest offline  
Stary 2009-02-24, 23:16   #3065
pau141
Raczkowanie
 
Avatar pau141
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 354
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Dziewczyny, czy mozecie mi podpowiedziec czy i jaki dekoloryzator zastosowac?Chodzi o wlosy, ktore z natury maja tzw. mysi kolor, teraz farbowane sa na sredni braz w cieplym odcieniu, chcialabym doprowadzic je do sredniego popielatego(zimnego) blondu. Wybralam fajny kolor farby, i taki kolor chcialabym ostatecznie osiagnac (Subrina nr 15), ale jak pozbyc sie tego brazu? Dekoloryzatorem?A potem farbe?Czy dekoloryzator "zdejmie" tez ten zloty odcien z wlosow?Czy umozliwi przejscie z ciemniejszych na jasne, ale rowniez a cieplych na zimne?Jaki dekoloryzator polecacie?Z gory dzieki za odp.
pau141 jest offline  
Stary 2009-02-25, 08:43   #3066
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

witam
znudził mi sie ciemny braz ala czarny ....
na wiosne chce skrócic włoski na Boba zetne koncówki ktore sa niestety ciemniejsze .... niz reszta.
słyszałam ze najgorzej dekoloryuje sie koncówki ? ale troszke szkoda mi obcinac aby miec upragniony kolor ... cos za coś
mam znajoma fryzjerke i mam zamiar na dniach zagadac aby u mnie w domku zrobiła mi dekoloryzacje.... produktem z loreala na jakim pracuje w salonie...

podobaja mi sie takie kolorki ....
moj obecny na ostatnim zdjeciu .... ciemny - 5 zdjęcie bardziej pod rudy ale nie przemawia do mnie .. moj naturalny to jasny braz i taki chce !!! myslicie ze uda mi sie osiagnąc taki braziek jak na zdjeciu 1czy 2
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 182006080917044220060810133506zx-1.jpg (44,1 KB, 94 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Obraz 066.jpg (30,2 KB, 61 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg kolor2.jpg (58,8 KB, 55 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ebf8014b0013c97c4996011b.jpg (25,2 KB, 48 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ifritt.jpg (67,9 KB, 95 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg DSC09644.jpg (37,4 KB, 107 załadowań)
__________________
W myślach wszystko ma początek!

Edytowane przez ifrit
Czas edycji: 2009-02-25 o 08:47
ifrit jest offline  
Stary 2009-02-25, 11:34   #3067
coff3ina
Zadomowienie
 
Avatar coff3ina
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: szkocka krata
Wiadomości: 1 788
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Hej Ifrit spokojnie osiągniesz swój wymarzony kolor jeśli dekoloryzacja zostanie dobrze zrobiona. Chociaż muszę Cię uprzedzić, jeśli panujesz wrócić od razu do naturalnego koloru marne szanse. Fryzjerka będzie musiała nałożyć Ci na włoski farbę w kolorze zbliżonym do Twojego. Ja tak zrobiłam i gdy włosy odrastały nie było różnicy. (przynajmniej dla wszystkich ludzi co mnie widzieli, oczywiście ja jak to ja wyobrażałam sobie przed lustrem że wszyscy widzą odrosty
__________________
To nie tak że nie mam czasu, ale wiesz po prostu nie chce mi się handryczyć na forum.


https://www.facebook.com/thefeelgoodplace1
coff3ina jest offline  
Stary 2009-02-25, 13:06   #3068
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

naturalny kolor-wiadomo ze nie powroce do niego w 100%
ale chce zblizony ... jasniejsze włoski co by nie byc taka blada ... mam dosc chodzenia na solarium czy stosowania brązerów na buzkę
mam nadzieje że sie wszystko uda i osiagne kolorek
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Stary 2009-02-25, 13:37   #3069
moniqa16
Zadomowienie
 
Avatar moniqa16
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 1 072
GG do moniqa16
Powrót do naturalnego koloru - z czarnego na mysi. - pytanie do fryzjerki.

Witam,
Prawie rok farbowałam włosy na czarno. Postanowiłam jednak wrócić do swoich, żeby w młodym wieku bez potrzeby nie niszczyć włosów. Jestem do tej decyzji 100% przekonana.
Pod koniec grudnia farbowałam ostatni raz, teraz mam ok 2-2,5 cm odrosty.
I teraz pytania.
Jaki byłby najlepszy sposób na zejście do swojego lub podobnego koloru? Czy pójście do fryzjera i zafarbowanie na podobny kolor podobny do naturalnego, było by dobrym rozwiązaniem? Bo odrosty były by mniej widoczne i było by łatwiej.. (na to jestem najbardziej nastawiona) Czy jednak pasemkami? Albo nakładaniem farby tylko na odrosty i powoli schodzenie na jaśniejsze kolory?
Na razie ścięcie włosów odpada, najwcześniej dopiero mogła bym maj/czerwiec (tak, tak głupi przesąd związany z maturą)
Dziękuję z góry za odpowiedź i załączam zdjęcia.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg gallery-32793564-500x500.jpg (5,5 KB, 71 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg gallery-67283922-500x500.jpg (151,8 KB, 64 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMGP1126.jpg (149,1 KB, 70 załadowań)
__________________
PCOsiak pełną gębą.

Edytowane przez moniqa16
Czas edycji: 2009-02-25 o 20:04
moniqa16 jest offline  
Stary 2009-02-25, 13:42   #3070
becia23
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: białystok
Wiadomości: 175
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

ifrit jezeli ci sie to uda to i ja sie skusze na taka dekoloryzaje!!myslalam o elgonie ale sama juz nie wiem...z drugiej strony mam cienkie wlosy wiec nie wiem czy wytrzymaja dekoloryzacje...ehhh i po cholere byl mi ten ciemny braz!!??a ten brazik o ktorym mowisz....mmmm marzenie
__________________
od karmienia do karmienia, od pieluchy do pieluchyzycie jest piekne
becia23 jest offline  
Stary 2009-02-26, 06:25   #3071
pau141
Raczkowanie
 
Avatar pau141
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 354
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Przypominam sie... moj post wyzej tez czeka na odpowiedz
pau141 jest offline  
Stary 2009-02-26, 12:48   #3072
ifrit
Zadomowienie
 
Avatar ifrit
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Podkarpacie
Wiadomości: 1 959
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

witam czy ktos stosował ten produkt do dekoloryzacji ? bo słyszałam ze jest ok. i ładnie sciaga ciemny kolor
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 621125.jpg (15,4 KB, 40 załadowań)
__________________
W myślach wszystko ma początek!
ifrit jest offline  
Stary 2009-02-28, 10:06   #3073
lizzy0209
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 22
GG do lizzy0209
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

No i jestem po dekoloryzacji z włosów koloru czerwonego wina na naturalne rude Zrobiłam to u fryzjera za 230zł :| ale coż za błedy się płaci.
NIe mam zniszczonych włosów a kolor już tak bardzo nie kontrastuje z moja blada karnacją.
Wprawdzie po siagnieciu koloru miałam włosy biało-pomaranczowe STRASZNE ale teraz jest dobrze dokładam zdjecia

Jestem bardzo zadowolona z efektu wygladam jakbym miała balejez

pozdrawiam

[IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Lizzy/USTAWI%7E1/Temp/moz-screenshot.jpg[/IMG]
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wino.jpg (8,3 KB, 153 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg miodowy.jpg (10,2 KB, 216 załadowań)
lizzy0209 jest offline  
Stary 2009-02-28, 12:14   #3074
atenaz
Zakorzenienie
 
Avatar atenaz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 224
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez lizzy0209 Pokaż wiadomość
Jestem bardzo zadowolona z efektu wygladam jakbym miała balejez
malutkie te zdjęcia
bardzo ładnie wyszło czym miałaś robione?

ja się chyba za jakiś czas zdecyduje ponownie na dekoloryzacje, ale silniejszą i z nałożeniem farby, bo jednak włosy trochę ściemniały, nie sa czarne, ale po samej deko były jaśniejsze, czerwony barwnik widac w słońcu...
pożyjemy zobaczymy

edit
mam takie jak druga modelka od lewej, a chciałabym jednak takie jak ma trzecia
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0059ce8k.jpg (52,6 KB, 172 załadowań)
__________________
20*12*2007 zapuszczam włosy po pas
01*09*2008 nie farbuję

wymiana http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=920711

szukam: CK Euphoria, Arabian Oud Kalemat, Gucci Rush, Moschino Love Love, Jimmy Choo Edp, Givenchy Ange ou Demon, Mancera Roses Greedy

Edytowane przez atenaz
Czas edycji: 2009-02-28 o 12:17
atenaz jest offline  
Stary 2009-02-28, 22:41   #3075
lizzy0209
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 22
GG do lizzy0209
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

niestety nie wiem czym miałam robione salon ma produkty Rene Blanche czy cos takiego miałam sciagany kolor a pozniej nałożona farbę jasny blond z odcieniem miedzi żeby ukryć czerwony pigment bo wiadomo ze dekoloryzacja nie sciąga tego koloru całkowiecie
lizzy0209 jest offline  
Stary 2009-03-02, 21:05   #3076
pathetic
Raczkowanie
 
Avatar pathetic
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 60
GG do pathetic
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Czwartek jestem umówiona na dekoloryzacja. Trzymać kciuk!
__________________
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=255765 Nowe baletki Deichmann


pathetic jest offline  
Stary 2009-03-03, 14:59   #3077
atenaz
Zakorzenienie
 
Avatar atenaz
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 224
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez pathetic Pokaż wiadomość
Czwartek jestem umówiona na dekoloryzacja. Trzymać kciuk!
trzymam
__________________
20*12*2007 zapuszczam włosy po pas
01*09*2008 nie farbuję

wymiana http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=920711

szukam: CK Euphoria, Arabian Oud Kalemat, Gucci Rush, Moschino Love Love, Jimmy Choo Edp, Givenchy Ange ou Demon, Mancera Roses Greedy
atenaz jest offline  
Stary 2009-03-04, 20:37   #3078
ClaireSimone
Przyczajenie
 
Avatar ClaireSimone
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 13
Question Z ciemnej czekolady na rudy....

Bardzo zależy mi na zmianie koloru włosów.Mój naturalny kolor to bardzo jasny brąz ,a coś mnie podkusiło i pofarbowałam włosy na ciemny czekoladowy Nie wyglądają źle ,ale źle sie czuje w tym kolorze , jest taki smutny i nie pasuje do mojej osobowości.
Wymarzyłam sobie takie włosy:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/...4a2eedea3.html

Jestem bardzo podobna do dziewczyny na zdjęciu , wiec powinno mi być dobrze w takim kolorze.Jak uzyskać taki kolor? Da sie teraz coś zrobić z tymi włosami? Mam długie , do połowy pleców i zawsze były zdrowe , nie chciałabym ich za bardzo zniszczyć.Możecie mi coś doradzić?
ClaireSimone jest offline  
Stary 2009-03-05, 00:09   #3079
tewa1259
Zadomowienie
 
Avatar tewa1259
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: gdzieś daleko
Wiadomości: 1 112
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

'nie chciałabym ich za bardzo zniszczyć' inaczej się nie da. musisz zrobić dekoloryzację bo z ciemnej farby jest strasznie ciężko przejść na coś jaśniejszego a taki rudziutki to na pewno nei uzyskasz bez 'zdjęcia' ciemnego koloru. wiem coś o tym bo sama chciałabym zmienić kolorek ale szkoda mi ich niszczyć
__________________
uwielbiam ten stan,
kiedy wszystko wydaje się różowe
i ocieka lukrem.
tewa1259 jest offline  
Stary 2009-03-05, 12:09   #3080
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

zgadzam sie z poprzedniczka tylko dekoloryzacja wchodz w gre. proponowalabym po dekoloryzacji zainwestowac w profesjonana linie szamponow i odzywek do wlosow zniszczonych. jakas odbudowujaca. pelno tego na allegro. wloski beda jak nowe gwarantuje ja sama przechdzilam z ciemnego koloru na wrecz platyne i moje wlosy nie zostaly mocno zniszczone dzieki profesjonalnym szamponom i odzywkom
__________________
dzulia86 jest offline  
Stary 2009-03-05, 19:35   #3081
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

.........
Dziewczyny,czy orientujecie się może jakimi produktami przeprowadza się prepigmentację włosów? przeszukałam Wizaż pod tym kontem,ale niczego konkretnego nie znalazłam...chodzi mi konkretnie o koloryzację i przyciemnienie prawie całkiem siwych już włosów.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-03-05, 20:04   #3082
Eventuate
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 28
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

Witaj

Wiesz co, ja od wakacji też malowałam się na coś w stylu ciemnej czekolady ale juz po tyle malowaniach to na koncówkach mialam prawie czarny. I własnie dziś mi cos odwaliło poszlam do salonu i zrobiłam sobie kąpiel rozjaśniającą [ odżywka szampon woda zwykła, woda utleniona i rozjaśniacz ] po tym jak mi spłukano to, to poprostu się wystraszyłam bo mialam żołte odrosty a reszte rude [ takie jak na tym zdjęciu który zamieściłas ] ale zamalowalam jakims brązem i wyszły mi takie brązowe z odcieniem czerwieni i różne refleksy

Wygląda to ładnie ale myśle ze jesli nie masz jeszcze odrostów swoich i chciałabyś taki kolorek to wystarczy ta kąpiel rozjaśniająca. Trzyma się ją pół godziny i bardzo fajnie rozjaśnia przy tym o wiele mniej niszczy włosy niż zwykła dekoloryzacja. Wiec polecam
Eventuate jest offline  
Stary 2009-03-05, 23:32   #3083
eweelina111
Raczkowanie
 
Avatar eweelina111
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 339
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

ja z mocno ciemnych do takich rudych doszłam przez dekoloryzację straciłam pół włosów z długości, o ich kondycji nie wspomne bo wiadomo jak to jest po dekoloryzacji... ale mimo to jestem zadowolona nie dość że pokochałam krótkie włosy to również swój naturalnych rudy kolor i już 3/4 mam swoich
__________________

zapuszczam włosy, biorę skrzyp+pokrzywa, pije czerwoną herbatę i dbam o ciało!

e-torebka.pl kod rabatowy - bc0b07c5

eweelina111 jest offline  
Stary 2009-03-05, 23:42   #3084
tewa1259
Zadomowienie
 
Avatar tewa1259
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: gdzieś daleko
Wiadomości: 1 112
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

Cytat:
Napisane przez dzulia86 Pokaż wiadomość
zgadzam sie z poprzedniczka tylko dekoloryzacja wchodz w gre. proponowalabym po dekoloryzacji zainwestowac w profesjonana linie szamponow i odzywek do wlosow zniszczonych. jakas odbudowujaca. pelno tego na allegro. wloski beda jak nowe gwarantuje ja sama przechdzilam z ciemnego koloru na wrecz platyne i moje wlosy nie zostaly mocno zniszczone dzieki profesjonalnym szamponom i odzywkom

być może masz swoje grube albo podatne włosy. Z tego co wiem to lepiej zapobiegać niż leczyć a raz naruszona struktura włosa nie będzie NIGY JAK NOWA!!! profesjonalne szampony czy odżywki mogą pomóc ale nie oszukujmy się, cuda to tylko na ekranie telewizora

wg mnie zrób sobie na poczatek pasemka jasne, potem pomalutku przechodzić stopniowo na coraz jaśniejszy kolor - ale nie tak inwazyjnie od razu, szkoda włosków naprawdę :p
__________________
uwielbiam ten stan,
kiedy wszystko wydaje się różowe
i ocieka lukrem.
tewa1259 jest offline  
Stary 2009-03-06, 09:43   #3085
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

tewa1259
sorki ale nie zgodze sie z Toba jezeli chodzi o te cuda ze tylko na ekranie telewizora dzialaja szampony i odzywki profesjonalne. mowie ja schodzilam z bardzo ciemnego brazu na jasny blond i ze stosowalam szampon dokladnie napisze Loreal absolut repair do wlosow zniszczonych i przesuszonych, mam wlosy nadal i nawet nie starcilam na dlugosci jak robilam sobie dekoloryzacje moze ze 2 centymetry ale nie wiecej fakt troche na poczatku byly suche ale dlatego wymyslili rozne kuracje odbudowujace zeby je stosowac i po takich zabiegach robic je Ja ogolnie pracuje na marce Loreal i naprawde jest swetna i odbudowuje wlosy w sensie nawilza i pozwala aby sie nie kruszyly po rozjasnianiach i ttp.
Swoje naturalne mam cienkie i falowane tym bardziej sa suche jak wiesz (wlosy krecone falowane same w sobie sa suche i tzreba bardziej je nawilzac)
__________________
dzulia86 jest offline  
Stary 2009-03-06, 10:17   #3086
ClaireSimone
Przyczajenie
 
Avatar ClaireSimone
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 13
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

Dziękuje bardzo za opinie.Na początek spróbuje nałożyć jasną rudą farbe na mój ciemny kolor, może akurat mi się spodoba Dekoloryzacja to ostateczność, za bardzo się boje Mam nadzieje ,że jednak z czasem uzyskam mój wymarzony kolor i nie będe musiała się pozbyć połowy włosów
ClaireSimone jest offline  
Stary 2009-03-06, 12:30   #3087
dzulia86
Raczkowanie
 
Avatar dzulia86
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Ełk
Wiadomości: 94
Dot.: Z ciemnej czekolady na rudy....

nie nakladaj rudego na swoj ciemny kolor bo farba farby nie rozjasni taka jest zasada. na darmo bedziesz farbowac.
__________________
dzulia86 jest offline  
Stary 2009-03-06, 15:07   #3088
Katarinka 18
Raczkowanie
 
Avatar Katarinka 18
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 443
Z czarnych na RUDE ! :D

Hej dziewczyny! ostatnio pomyślałam o zmianie image i chciałabym zmienić kolor włosów właśnie na RUDY ;] tylko że jest problem.. Gdyż z natury mam CZARNE włosy ;| więc może być problem i tak wgl to nie wiem czy by mi pasował RUDY ale straaaasznie mi się podoba ;]

Czy z Czarnych włosów da się przejść na rudy ?
I czy by mi pasował taki kolor?

Co o tym myślicie?
__________________

->Wymianka<-
Proszę odpisuj u mnie

Katarinka 18 jest offline  
Stary 2009-03-06, 16:01   #3089
PaniKotek
Raczkowanie
 
Avatar PaniKotek
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 64
Dot.: Z czarnych na RUDE ! :D

W zeszłe wakacje zrobiłam sobie z czarnych włosów... rude. Wytrzymałam z nimi tydzień. Już od tamtej pory nie zmieniałam czarnego koloru.

Rudy to barwa pasująca tylko do osób, których jest to naturalny kolor. Nie wydaje mi się, abyś była zadowolona z pomarańczowych włosów, bo po pierwsze są okropnie krzykliwe, a zmiana z czarnych na rude jest dość 'agresywna' dla wyglądu, po drugie- znudzą Ci się baaaaardzo szybko, bo to taki kolor i po trzecie- szkoda włosów.

Ja bym nie farbowała na Twoim miejscu.
__________________
Zapraszam na wymianę:
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post11092825
http://wizaz.pl/forum/showthread.php...1#post11093746

SZUKAM czarnych koszulek z zespołami

PaniKotek jest offline  
Stary 2009-03-06, 22:44   #3090
beticzek
Raczkowanie
 
Avatar beticzek
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 298
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

właśnie jestem po dekoloryzacji..

zacznę od tego ze włosy farbowałam elumenem..GOLDWELL
koloryzacja ekstra..pięknie się błyszczy...jest bez amoniaku...wlosy jak marzenie....na ulicach ludzie pytali co to itd...
ale był to rudo czerwony kolor..
nosiłam go 6miesiecy...i znudził mi się..
zamarzyłam znów o blondzie i dupa....bo elumen zakotwicza się we wlosie..
po dekoloryzacji wyszedl mi mega oranz....ledwo zakrylam to kolorem sredni braz..
z rudosci i czerwieni powrot do blond to masakra...marzy mi sie blond ale to dluga droga....
zalaczam moj ostatni kolor i to do czego chce powrocic...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_1522b.jpg (45,7 KB, 288 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 1111.jpg (11,9 KB, 239 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg look.jpg (12,4 KB, 222 załadowań)
beticzek jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blon i brąz, blond, brązowe, celestial, czarne, czarne włosy, czarny, czerń burgund wiśnia, czerwony, dekoloryzacja, dekoloryzator, elgon, farba, farbowanie, farbowanie włosów, fryzury, loreal, palette, platyna, platynowy, pomoc, problem, rozjasniacz, rozjaśniacz, rozjaśnianie, rozjaśnianie włosów, rozjaśnić, rude, rudy, włosy, zczarnego na rudy, zła farba, zmiana koloru, zmywanie koloru

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:24.