Wszystko o dekoloryzacji włosów - Strona 107 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Z czarnego na blond?Czy wyjdzie kolor blond??
Oczywiście, że tak! 134 9,34%
Raczej tak! 188 13,11%
Raczej nie! 445 31,03%
Na pewno nie!Wyjdzie inny kolor! 667 46,51%
Głosujący: 1434. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2009-04-10, 18:09   #3181
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Dziewczyny, mam do was takie pytanie..

Mialam dzisiaj robiona dekoloryzacje u fryzjera, po tym, jak mi sie w domu nie powiodlo, ale coz.. ^^ W kazdym razie rozjasniono mi wlosy z czarnego do niemal zlocistego blondu, potem nalozono brazowa farbe. Efekt jest taki, ze mam ciemno-brazowe wlosy z delikatnymi rudymi refleksami. Chcialabym uzyskac jeszcze jasniejszy odcien, w zwiazku z tym kupilam farbe l'oreal feria preference, odcien - bursztynowy kasztan. I jak myslicie, czy jesli ja naloze, to wszystko bedzie w porzadku i wlosy stana sie o ten ton jasniejsze? Czy ten efekt bedzie odwrotny i sciemnieja? Niby na opakowaniu jest uwzgledniony moj obecny odcien.. Hm.. A moze powinnam jeszcze troche odczekac?
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-10, 18:56   #3182
Isia85
Raczkowanie
 
Avatar Isia85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 32
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Witam Was, mam takie pytanko
Długi czas byłam blondynką ale zimą coś mnie podkusiło żeby się przyciemnić i kupiłam farbke z garniera coś z brązu nie pamietam jaki dokładnie odcień, z jakis miesiąc temu nałożyłam ciemną czekoladę, już mi się troche sprały i rozmyślam czy by ich z powrotem nie rozjaśnić bo jednak blond to blond w ciemnych dobrze się też czuje ale wolałabym moje wcześcniejsze włoski.
Jak mysliście jak ponad miesiąc nie miałam farbowanych to mi je rozjaśni? bardzo bym chciała
Isia85 jest offline  
Stary 2009-04-10, 18:57   #3183
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez kajooka Pokaż wiadomość
Dziewczyny, mam do was takie pytanie..

Mialam dzisiaj robiona dekoloryzacje u fryzjera, po tym, jak mi sie w domu nie powiodlo, ale coz.. ^^ W kazdym razie rozjasniono mi wlosy z czarnego do niemal zlocistego blondu, potem nalozono brazowa farbe. Efekt jest taki, ze mam ciemno-brazowe wlosy z delikatnymi rudymi refleksami. Chcialabym uzyskac jeszcze jasniejszy odcien, w zwiazku z tym kupilam farbe l'oreal feria preference, odcien - bursztynowy kasztan. I jak myslicie, czy jesli ja naloze, to wszystko bedzie w porzadku i wlosy stana sie o ten ton jasniejsze? Czy ten efekt bedzie odwrotny i sciemnieja? Niby na opakowaniu jest uwzgledniony moj obecny odcien.. Hm.. A moze powinnam jeszcze troche odczekac?
........
odczekaj,zregeneruj włosy...taką koloryzacje przeprowadza się etapami... poza tym co najwazniejsze... farba nie rozjaśni farby...czyli nieprawdopodobne jest żebys otrzymała kolor jasniejszy od obecnego,jesli nałozysz kolejną porcje farby to moze ona conajwyżej zmienić odcień włosów,ale ich nie rozjaśni.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-10, 19:26   #3184
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Dobrze, to w takim razie jeszcze sie wstrzymam, moze mycie szamponem dla brazowych wlosow troche pomoze, poprawi kolor..
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-10, 19:33   #3185
farbowana
Raczkowanie
 
Avatar farbowana
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 331
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Witam

Moja przygoda z wracaniem do ukochaneo blondu rozpoczęła się w sierpniu 2008. Miałam na głowie ciemny brąz (nie naturalny kolor włosów ) po czym postanowiłam powrócić do mojego dawnego, platynowego blondu. Kupiłam 2 farby ( nigdy wcześniej nie rozjaśniałam aż tak bardzo włosów, wiec nie wiedziałam, ze najlepszy byłby ROZJASNIACZ ) i nałożyłam na włosy. Oba opakowania dały efekt rudych włosów Nosiłam je przez około miesiąc, początkowo myłam włsoy szamponem przeciwłupieżowym, co rozjaśnia a potem kupiłam świetny szampon rozjaśniajacy . Nałozyłam platynę po miesiacu i kolor złagodniał - miałam a głowie słomkowy blond. A teraz jestem posiadaczką ślicznego platynowego blondu

Do brązu już nie wrócę, za duzo mnie kosztowało powracanie do wymarzonego koloru

Więcej odwagi i mocnej woli Pozdrawiam;*

_________________________
Forum dla pasjonatek tańca
farbowana jest offline  
Stary 2009-04-10, 19:41   #3186
Isia85
Raczkowanie
 
Avatar Isia85
 
Zarejestrowany: 2009-03
Wiadomości: 32
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Witam Was, mam takie pytanko
Długi czas byłam blondynką ale zimą coś mnie podkusiło żeby się przyciemnić i kupiłam farbke z garniera coś z brązu nie pamietam jaki dokładnie odcień, z jakis miesiąc temu nałożyłam ciemną czekoladę, już mi się troche sprały i rozmyślam czy by ich z powrotem nie rozjaśnić bo jednak blond to blond w ciemnych dobrze się też czuje ale wolałabym moje wcześcniejsze włoski.
Jak mysliście jak ponad miesiąc nie miałam farbowanych to mi je rozjaśni? bardzo bym chciała
Isia85 jest offline  
Stary 2009-04-10, 20:51   #3187
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

farbowana, a co to za szampon rozjasniajacy? jak sie nazywa i gdzie kupilas?
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-13, 16:20   #3188
paulina009
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3
GG do paulina009
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Witam, opisze Wam moją sytuacje z włosami która mi się przytrafiła. Więc zacznijmy od początku: miałam ładny ciemny blond i zachciało mi się zrobić czarne więc kupiłam Schwarzkopf Brillance czerwona czerń, na początku wszystko fajnie do póki nie pojawiły się odrosty. Więc chciałam je rozjaśnić i kupiłam coś z Joanny jakiś bardzo jasny blond bo stwierdziłam że może choć trochę się rozjaśnią. Po wysuszeniu włosów przeżyłam szok... Odrosty były prawie białe a reszta jak była czarna tak czarna została. Pomyślałam, że może jakiś brąz pomoże choć trochę, nałożyłam i znów klapa, czarne jak zawsze a odr4osty były koloru zardzewiałego rudego takiego jasnego. Koszmar. Więc kupiłam znów ten nieszczęsny czarny ale znów są odrosty i myślę o dekoloryzacji ale nie stać mnie by iść z tym do salonu i wydać nawet te 200zł więc myślę by zatrudnić do tego moją ciocie fryzjerkę która obcina w domu. Boje się bardzo o włosy bo już teraz są jak siano (3razy farbowane w ciągu jednego dnia) i odżywki mało co pomagają a muszę je suszyć bo inaczej są okropne

Co robić??? POMOCY!! Czy dekoloryzacja mi nie zaszkodzi jeszcze gorzej? I tak wypadają mi strasznie włosy a przed tym 3-nym farbowaniu nawet jeden włos mi nie wypadał bo używam headandshoulders przeciw wypadaniu włosów. Czekam na Wasze opinie...
paulina009 jest offline  
Stary 2009-04-13, 17:05   #3189
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez paulina009 Pokaż wiadomość
Witam, opisze Wam moją sytuacje z włosami która mi się przytrafiła. Więc zacznijmy od początku: miałam ładny ciemny blond i zachciało mi się zrobić czarne więc kupiłam Schwarzkopf Brillance czerwona czerń, na początku wszystko fajnie do póki nie pojawiły się odrosty. Więc chciałam je rozjaśnić i kupiłam coś z Joanny jakiś bardzo jasny blond bo stwierdziłam że może choć trochę się rozjaśnią. Po wysuszeniu włosów przeżyłam szok... Odrosty były prawie białe a reszta jak była czarna tak czarna została. Pomyślałam, że może jakiś brąz pomoże choć trochę, nałożyłam i znów klapa, czarne jak zawsze a odr4osty były koloru zardzewiałego rudego takiego jasnego. Koszmar. Więc kupiłam znów ten nieszczęsny czarny ale znów są odrosty i myślę o dekoloryzacji ale nie stać mnie by iść z tym do salonu i wydać nawet te 200zł więc myślę by zatrudnić do tego moją ciocie fryzjerkę która obcina w domu. Boje się bardzo o włosy bo już teraz są jak siano (3razy farbowane w ciągu jednego dnia) i odżywki mało co pomagają a muszę je suszyć bo inaczej są okropne

Co robić??? POMOCY!! Czy dekoloryzacja mi nie zaszkodzi jeszcze gorzej? I tak wypadają mi strasznie włosy a przed tym 3-nym farbowaniu nawet jeden włos mi nie wypadał bo używam headandshoulders przeciw wypadaniu włosów. Czekam na Wasze opinie...
......
absolutnie odradzam Ci dekoloryzacje w domu ! narazie pozostaje ci chyba farbowac je na czarno zanim sie nie zregenerują troszkę ,ale PROFESJONALNYMI farbami..<.skoro masz ciocie fryzjerkę to nie będzie problemu z taką farbą.> i sukcesywnie je ścinać zanim te przefarbowane włosy całkiem nie zrosnął.Podstawowy błąd jaki zrobiłaś to farbowanie jasniejszym kolorem pofarbowanych wczesniej włosów! Nie da się tak...farba farby nie rozjaśni... w takim wypadku najpierw robi sie dekoloryzację/lub ewentualnie kładzie się rozjasniacz jeżeli włosy nie są baaaaardzo ciemne.Mozesz udac sie do jakiegos salonu na konsultację,chociaz jeżeli fryzjer będzie miał pojęcie o tym co robi...to pewnie ci nie zagwarantuje,ze dekoloryzacja sie w ogóle uda,i napewno nie po jednym razie.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-13, 20:35   #3190
palomablanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 240
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

witam was
otoz mam pytanie..
w jakiej kondycji byly wasze wlosy po rozjasnieniu i pomalowaniu na kolor ktory was interesuje? czego uzywalyscie do rozjasnienia? i do pielegnacji po zabiegach z wlosami polegajacymi na rozjasnieniu a nasteponie pofarbowaniu?
ja osobiscie zamierzam rozjasnic moje czarne wlosy i braz odrosty .
chce miec caly wlosy brazowe. po rozjasnieniu zamierzam pofarbowal farba joanno polona kawa. bardzo boje sie o moje wlosy nie jestemk jeszcze przekonana do teggo rozjasniania i malowania . moje wlosy juiz troche zniszczone ale nie wydaje mi sie ze bardzo. nie wypadaja duzo. kolor tez nie jest jakis matowy. jedynie co mnie w nich martwi to to ze sie lamia,
nie mam ich tez ani bardzo duzo ani bardzo malo...

prosze o porady doswiadczonych wizazystek
__________________
^^

"(...) No chodź, chodź ze mną do łóżka
Ja będę w tobie, a ty będziesz we mnie (...) "

Raissa



PalomaBlanKa
palomablanka jest offline  
Stary 2009-04-13, 20:50   #3191
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez palomablanka Pokaż wiadomość
witam was
otoz mam pytanie..
w jakiej kondycji byly wasze wlosy po rozjasnieniu i pomalowaniu na kolor ktory was interesuje? czego uzywalyscie do rozjasnienia? i do pielegnacji po zabiegach z wlosami polegajacymi na rozjasnieniu a nasteponie pofarbowaniu?
ja osobiscie zamierzam rozjasnic moje czarne wlosy i braz odrosty .
chce miec caly wlosy brazowe. po rozjasnieniu zamierzam pofarbowal farba joanno polona kawa. bardzo boje sie o moje wlosy nie jestemk jeszcze przekonana do teggo rozjasniania i malowania . moje wlosy juiz troche zniszczone ale nie wydaje mi sie ze bardzo. nie wypadaja duzo. kolor tez nie jest jakis matowy. jedynie co mnie w nich martwi to to ze sie lamia,
nie mam ich tez ani bardzo duzo ani bardzo malo...

prosze o porady doswiadczonych wizazystek
....
po pierwsze i najwazniejsze..nie kupuj rozjasniacza w perfumerii,używaj profesjonalnego! zrezygnowałabym tez z Joanny,serio szkoda włosów, kup lepszą farbę,włosy nie będą w dobrej kondycji po rozjasnianiu ,potem będzie problem z ich odbarwianiem/farbowaniem. A tak serio to jeżeli juz sie zdecydujesz na zmiany...zrób to w SALONIE fryzjerskim,widać,ze zależy Ci na włosach..lepiej zaoszczedzic na czymś innym i zrobić to profesjonalnie u fryzjera.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-13, 23:33   #3192
palomablanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 240
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez dark01 Pokaż wiadomość
....
po pierwsze i najwazniejsze..nie kupuj rozjasniacza w perfumerii,używaj profesjonalnego! zrezygnowałabym tez z Joanny,serio szkoda włosów, kup lepszą farbę,włosy nie będą w dobrej kondycji po rozjasnianiu ,potem będzie problem z ich odbarwianiem/farbowaniem. A tak serio to jeżeli juz sie zdecydujesz na zmiany...zrób to w SALONIE fryzjerskim,widać,ze zależy Ci na włosach..lepiej zaoszczedzic na czymś innym i zrobić to profesjonalnie u fryzjera.

a jaki rozjasnacz bys mi polecała? i jaka farbe?
i tak, masz racje zalezy mi na wlosach i to bardzo.. juz raz zrobilam z nimi taka masakre ze...
jak dorwałam sie do nozyczek.. chcialam troche pocieniować..;/ i tak pocieniowałam ze z dlugich zrobily mi sie krotkie nawet do ramion nie były... no i teraz czekam az mi urosna takie jakie chce.. od tego mojego ''cioniowania'' minelo juz ponad pol roku wiec wloski sa juz dluzsze.. ale do tego jakie ja mialam to musza rosnac jeszcze ponac 7 miesiecy ehh,, teraz sie ucze na swoich bledach.,. i juz wiem ze sama nozyczek do rak nie wezne..
i dlategio teraz tak nie wiem co z wlosami zrobic.. chce miec cale jednego koloru.. a jak narzie to mam czarne z okolo z ok 10 cm braz odrosty ktory tez maluje na braz .. swoje wloski mam blond..
a ze nie cche malowac na czarno to teraz juz nie wiem co i jak
podcinanie wlosow np odpada od czasu do czasu moge tylko troche koncowki podciac i tyle!!

heh moglby ktos wymyslic jakis latwy a przede wszystkim dobry sposob aby z czarnych zejsc do brazu ehh <marzyciel>
__________________
^^

"(...) No chodź, chodź ze mną do łóżka
Ja będę w tobie, a ty będziesz we mnie (...) "

Raissa



PalomaBlanKa
palomablanka jest offline  
Stary 2009-04-14, 08:22   #3193
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez palomablanka Pokaż wiadomość
heh moglby ktos wymyslic jakis latwy a przede wszystkim dobry sposob aby z czarnych zejsc do brazu ehh <marzyciel>
Ja pare dni temu zeszlam z czarnego brazu. Jesli chcesz miec to zrobione profesjonalnie, to idz do salonu fryzjerskiego, bo jesli sie na tym nie znasz, to efekty moga byc oplakane (tak jak w moim przypadku). Oczywiscie wizyta w salonie wiaze sie z kosztami, ja zaplacilam ok. 120 zl, i tak stosunkowo nieduzo. Nie zaluje, bo w koncu wygladam normalnie i moge cieszyc brazowymi wloskami )

Jesli upierasz sie, zeby zrobic to w domu, to proponuje isc do sklepu fryzjerskiego, kupic profesjonalny dekoloryzator (ok. 14 zl) i poprosic kogos, kto ma o tym jakiekolwiek pojecie o pomoc. Dekoloryzator naklada sie na dolne partie wlosow, zeby nie dotykal skory glowy, bo sie mozesz poparzyc. A, i omijaj miejsca, gdzie masz juz brazowe wlosy, szczegolnie na gorze, odrosty, bo potem przezyjesz szok.. Ja mialam tak, ze za duzo nalozylam na gorne partie i wlosy zrobily mi sie do polowy blond, miejscami zolte, a na dole pozostaly nietkniete..
Trzymaj go na glowie ok. 25 min., pamietajac o tym, zeby caly czas sprawdzac efekt. Bezposrednio po zmyciu dekoloryzatora i wysuszeniu wlosow, mozesz nalozyc brazowa farbe, tylko wybierz taka o odcien jasniejsza od pozadanego koloru.

Hm.. To powodzenia ^^
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-14, 09:14   #3194
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez kajooka Pokaż wiadomość
Ja pare dni temu zeszlam z czarnego brazu. Jesli chcesz miec to zrobione profesjonalnie, to idz do salonu fryzjerskiego, bo jesli sie na tym nie znasz, to efekty moga byc oplakane (tak jak w moim przypadku). Oczywiscie wizyta w salonie wiaze sie z kosztami, ja zaplacilam ok. 120 zl, i tak stosunkowo nieduzo. Nie zaluje, bo w koncu wygladam normalnie i moge cieszyc brazowymi wloskami )

Jesli upierasz sie, zeby zrobic to w domu, to proponuje isc do sklepu fryzjerskiego, kupic profesjonalny dekoloryzator (ok. 14 zl) i poprosic kogos, kto ma o tym jakiekolwiek pojecie o pomoc. Dekoloryzator naklada sie na dolne partie wlosow, zeby nie dotykal skory glowy, bo sie mozesz poparzyc. A, i omijaj miejsca, gdzie masz juz brazowe wlosy, szczegolnie na gorze, odrosty, bo potem przezyjesz szok.. Ja mialam tak, ze za duzo nalozylam na gorne partie i wlosy zrobily mi sie do polowy blond, miejscami zolte, a na dole pozostaly nietkniete..
Trzymaj go na glowie ok. 25 min., pamietajac o tym, zeby caly czas sprawdzac efekt. Bezposrednio po zmyciu dekoloryzatora i wysuszeniu wlosow, mozesz nalozyc brazowa farbe, tylko wybierz taka o odcien jasniejsza od pozadanego koloru.

Hm.. To powodzenia ^^
.....
tak jak napisała koleżanka,najwazniejsze jest zeby dekoloryzator nie dotykał twoich naturalnych brązowych włosów ,tylo te czarne koncówki.........moim zdaniem to jest NIEWYKONALNE zeby zrobic to samemu...jak nałozysz preparat z tyłu głowy????
Farb profesjonalnych jest mnóstwo....z tanszych a niezłych mogę polecic Ducastell'a lub jeszcze tansze ARTEGO.<jednak osobno dokupujemy d nich wode utlenioną o odpowiednim stęzeniu> .Sciągacze koloru są rzędu 60-100zł,nie znam takiego za 14zł
Ewentualnie można spróbowac zastosowac rozjaśniacz,EWENTUALNIE.. . z tanszych a nienajgorszych:Silver i inne z tej serii..np ''Whiter'' rozjasniacz z optycznym wybielaczem,CENA RZĘDU 50zł.....z rozjasniaczy w saszetkach;Globe Platiner 4,60zł
ALE szczerze nie polecam robic tego samemu w domku.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-14, 12:02   #3195
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez dark01 Pokaż wiadomość
Sciągacze koloru są rzędu 60-100zł,nie znam takiego za 14zł
Ja tyle zaplacilam za swoj, w profesjonalnym sklepie fryzjerskim. Sama sie zdziwilam, ze tak tanio, ale moze dlatego, ze ten sklep to taka bardziej hurtownia.. Zreszta, widzialam, ze w salonie kobieta miala identyczny dekoloryzator )
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-14, 13:45   #3196
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez kajooka Pokaż wiadomość
Ja tyle zaplacilam za swoj, w profesjonalnym sklepie fryzjerskim. Sama sie zdziwilam, ze tak tanio, ale moze dlatego, ze ten sklep to taka bardziej hurtownia.. Zreszta, widzialam, ze w salonie kobieta miala identyczny dekoloryzator )
.......
możliwe, fajnie by było jakbys podała producenta tego preparatu,tez zaopatruje się w profesjonalnych hurtowniach,podpytałam pracujących u mnie fryzjerek i tez nie kojarzą czegos tak taniego.Ale fajnie jak da sie na czyms przyoszczedzic...jeśli dobrze działa dany kosmetyk.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-14, 15:27   #3197
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez dark01 Pokaż wiadomość
.......
możliwe, fajnie by było jakbys podała producenta tego preparatu,tez zaopatruje się w profesjonalnych hurtowniach,podpytałam pracujących u mnie fryzjerek i tez nie kojarzą czegos tak taniego.Ale fajnie jak da sie na czyms przyoszczedzic...jeśli dobrze działa dany kosmetyk.
Nie pamietam nazwy, niestety :/ To byla brazowa buteleczka i do tego biala saszetka.. Hm.. No nie moge sobie przypomniec tej nazwy ^^
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-14, 15:45   #3198
palomablanka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 240
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

a jesli do rozjasnienia wlosow uzyje rozjasniacza to takze nie dawac go na odrosty?
__________________
^^

"(...) No chodź, chodź ze mną do łóżka
Ja będę w tobie, a ty będziesz we mnie (...) "

Raissa



PalomaBlanKa
palomablanka jest offline  
Stary 2009-04-14, 17:39   #3199
dark01
Zakorzenienie
 
Avatar dark01
 
Zarejestrowany: 2006-09
Lokalizacja: Warszawa/Łęczna
Wiadomości: 5 133
GG do dark01 Send a message via Skype™ to dark01
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez palomablanka Pokaż wiadomość
a jesli do rozjasnienia wlosow uzyje rozjasniacza to takze nie dawac go na odrosty?
......
hmmm....najlepiej jest dac rozjasniacz tak jak dekoloryzator tylko na ciemne konce,,,a na odrost NIE... dlatego,ze te najciemniejsze włosy mogą praktycznie sie nie rozjaśnic nawet o 2 tony...natomiast odrost moze sie rozjasnic nawet do rudego blonu...baaaardzo cięzko Ci będzie wtedy zafarbować tą róznice kolorystyczną.
__________________
DO ZApamiętania : Dry skin is a lack of oil, dehydrated skin is a lack of water.

wizażowo&pazurkowo
dark01 jest offline  
Stary 2009-04-14, 17:40   #3200
lilyblack
Zadomowienie
 
Avatar lilyblack
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: tam gdzie mieszka mój głos.
Wiadomości: 1 739
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez kajooka Pokaż wiadomość
Ja pare dni temu zeszlam z czarnego brazu. Jesli chcesz miec to zrobione profesjonalnie, to idz do salonu fryzjerskiego, bo jesli sie na tym nie znasz, to efekty moga byc oplakane (tak jak w moim przypadku). Oczywiscie wizyta w salonie wiaze sie z kosztami, ja zaplacilam ok. 120 zl, i tak stosunkowo nieduzo. Nie zaluje, bo w koncu wygladam normalnie i moge cieszyc brazowymi wloskami )

Jesli upierasz sie, zeby zrobic to w domu, to proponuje isc do sklepu fryzjerskiego, kupic profesjonalny dekoloryzator (ok. 14 zl) i poprosic kogos, kto ma o tym jakiekolwiek pojecie o pomoc. Dekoloryzator naklada sie na dolne partie wlosow, zeby nie dotykal skory glowy, bo sie mozesz poparzyc. A, i omijaj miejsca, gdzie masz juz brazowe wlosy, szczegolnie na gorze, odrosty, bo potem przezyjesz szok.. Ja mialam tak, ze za duzo nalozylam na gorne partie i wlosy zrobily mi sie do polowy blond, miejscami zolte, a na dole pozostaly nietkniete..
Trzymaj go na glowie ok. 25 min., pamietajac o tym, zeby caly czas sprawdzac efekt. Bezposrednio po zmyciu dekoloryzatora i wysuszeniu wlosow, mozesz nalozyc brazowa farbe, tylko wybierz taka o odcien jasniejsza od pozadanego koloru.


Hm.. To powodzenia ^^


a gdzie robiaś tą dekoloaryzacje ? bo w sumie jesczez nie tak drogo..
__________________
lilyblack jest offline  
Stary 2009-04-14, 23:37   #3201
paulina009
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-03
Lokalizacja: Radom
Wiadomości: 3
GG do paulina009
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Witam, byłam dziś w salonie w Radomiu i Pani powiedziała ze koszt dekoloryzacji to ok.150 zł. Jedyne co mnie zadziwiło to to że Pani mi powiedziała że dekoloryzacja mi nie zniszczy w ogóle włosów, co dziwne bo tutaj czytałam inaczej. Zastanawiam się czy wydać te 150zł czy kupować co 2mies farbę za 15zł i zostać przy czarnym...
paulina009 jest offline  
Stary 2009-04-15, 06:46   #3202
kajooka
Raczkowanie
 
Avatar kajooka
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Londyn
Wiadomości: 154
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Cytat:
Napisane przez lilyblack Pokaż wiadomość
a gdzie robiaś tą dekoloaryzacje ? bo w sumie jesczez nie tak drogo..
W Rzeszowie, w salonie Mariusa (Rotunda).
kajooka jest offline  
Stary 2009-04-15, 21:46   #3203
LetMeBe786
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2009-04
Wiadomości: 1
Unhappy Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

Prosze pomocy pomalowalam wlosy na sredni braz.. i wyszly mi czarne:/ szukam jakiegos domowego sposobu... nie za bardzo wiem jak mam je rozjasnic i nie mam mozliwosci jechania do fryzjerki zeby to naprawila;( widac odcien brazu ale wygladaja jak czarne...
wiec: jak mam je rozjasnic?? czy prubowac z octem? z woda utleniona? z cytryna probowalam i troszeczke zeszlo:/ a moze same sie 'zmyja'? a jak tak to mniej wiecej kiedy?
prosze pomocy!!;(
LetMeBe786 jest offline  
Stary 2009-04-15, 21:55   #3204
Aggie125
Zakorzenienie
 
Avatar Aggie125
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 14 856
Wpisy w blogu: 2
GG do Aggie125
Thumbs down Dot.: Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

Skoro nie napisalaś czym pofarbowalaś wosy, to nikt Ci nie powie, czy kolor zejdzie i kiedy. Jaka farba, trwałą czy tymczasowo koloryzyjącą, do ilu myć?

Nie kombinuj z woda utlenioną, raczej przepłukuj włosy woda z rozpuszczoną aspiryną (pomaga wymyc kolor).
__________________

Wymiana -lakiery do paznokci (OPI, MySecret, LA Colors, Sinful Colors, Revlon, Essence) oraz perfumy (Voile d'Ambre YR, Cedre SL)
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=229655
Aggie125 jest offline  
Stary 2009-04-16, 02:16   #3205
tewa1259
Zadomowienie
 
Avatar tewa1259
 
Zarejestrowany: 2009-02
Lokalizacja: gdzieś daleko
Wiadomości: 1 112
Dot.: Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

mam ten sam problem! pozostaje nam tylko dekoloryzacja albo kąpiel OCZYWIŚCIE przez doświadczonego fryzjera bo w domu narobisz sobie jeszcze gorzej!
__________________
uwielbiam ten stan,
kiedy wszystko wydaje się różowe
i ocieka lukrem.
tewa1259 jest offline  
Stary 2009-04-16, 09:57   #3206
małolata
Raczkowanie
 
Avatar małolata
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 142
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

tylko dekoloryzacja, rozjaśnianie lub kąpiel rozjaśniająca. Ja robie to zawsze sama z domu, bo szkoda mi 200zl na fryzjera za coś, co sobie moge sama na głowie wyczarować a efekty bardzo zbliżone
małolata jest offline  
Stary 2009-04-16, 14:42   #3207
RobertaPardo
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-12
Lokalizacja: 3miasto
Wiadomości: 88
Dot.: Mam CZARNE wlosy ;(((( jak je rozjaśnić??

Mam problem, 3 miesiace temu sciagalam czarna farbe, wyszedl kasztan, włosy praktycznie nie zniszczone i błyszczące. Z natury mam grube włosy. ok. tydzien temu poszlam je rozjasnic jeszcze raz- tym razem pasemka+ farba. Włosy są dość suche i tam gdzie są pasemka troche gumowate( ale tylko kiedy są mokre). Chcialabym zafarbować włosy zeby wyrównac różnice miedzy pasemkami. Czy 8 dni to wystarczająco długo od poprzedniego zabiegu zeby farbować znowu? I czy moze lepiej powinnam uzyc farby ton w ton. Zastanawiam sie miedzy wellatonem(farba trwala) i richesse L'oreal(ton w ton). Boję się tez ze po Richesse mohą wyjść w zielonkawym odcieniu. PS: teraz mam miedź-blond a chcialabym wyrównać do odcienia tofii.
RobertaPardo jest offline  
Stary 2009-04-16, 14:49   #3208
yesterday151
Raczkowanie
 
Avatar yesterday151
 
Zarejestrowany: 2008-08
Lokalizacja: Zasiedmiogórogród
Wiadomości: 123
Dot.: Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

Cytat:
Napisane przez LetMeBe786 Pokaż wiadomość
Prosze pomocy pomalowalam wlosy na sredni braz.. i wyszly mi czarne:/ szukam jakiegos domowego sposobu... nie za bardzo wiem jak mam je rozjasnic i nie mam mozliwosci jechania do fryzjerki zeby to naprawila;( widac odcien brazu ale wygladaja jak czarne...
wiec: jak mam je rozjasnic?? czy prubowac z octem? z woda utleniona? z cytryna probowalam i troszeczke zeszlo:/ a moze same sie 'zmyja'? a jak tak to mniej wiecej kiedy?
prosze pomocy!!;(
miałam ten sa problem gdy farbowałam włosy na studniowkę miał wyjść piękny czekoladowy-brąz, a wyszła czerń. Fryzjerka stwierdziła, że moję sobie sama zdjąć kolor rozjaśniaczem, ale wolałam sama się za to nie brać, bo efekt mógł wyjść jeszcze gorszy. Za dekoloryzację i poferbowanie włosów do łokcia zapłaciłam w salonie 130 zł.
Moim zdaniem lepiej wydać trochę więcej kasy niż samemu się bawić i potem żałować...
__________________
Żyję jak emu - po swojemu.
Oddycham tym, co mogę,
a duszę się tym, co muszę.
yesterday151 jest offline  
Stary 2009-04-16, 21:08   #3209
litlle_star
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: warszawa
Wiadomości: 155
Dot.: Wszystko o dekoloryzacji włosów

Mam ciemno brązowe włosy. No i w tamte wakacje niechący wybałam ciemny czy średni brąz ( Oo) szamponetke.
No i nakładam. Gdzieś z dobra godzinę się z tym męczyłam, zanim wszystko było okej i do tego wszystko posprzątane.

Patrze w lustro, a tu nic. A w te wakacje chciałabym na czarno.
Ale mam do was pytanie, czy jak sie przefarbuje, to będzie cokolwiek widać? Oo
litlle_star jest offline  
Stary 2009-04-16, 21:11   #3210
lilyblack
Zadomowienie
 
Avatar lilyblack
 
Zarejestrowany: 2009-01
Lokalizacja: tam gdzie mieszka mój głos.
Wiadomości: 1 739
Dot.: Pomocy!!;( "czarne" wlosy:/ jak rozjasnic?

Cytat:
Napisane przez yesterday151 Pokaż wiadomość
miałam ten sa problem gdy farbowałam włosy na studniowkę miał wyjść piękny czekoladowy-brąz, a wyszła czerń. Fryzjerka stwierdziła, że moję sobie sama zdjąć kolor rozjaśniaczem, ale wolałam sama się za to nie brać, bo efekt mógł wyjść jeszcze gorszy. Za dekoloryzację i poferbowanie włosów do łokcia zapłaciłam w salonie 130 zł.
Moim zdaniem lepiej wydać trochę więcej kasy niż samemu się bawić i potem żałować...

gdzie robiłaś ? bo mam taki sam problem. tyle, że włosy do ramion.
__________________
lilyblack jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blon i brąz, blond, brązowe, celestial, czarne, czarne włosy, czarny, czerń burgund wiśnia, czerwony, dekoloryzacja, dekoloryzator, elgon, farba, farbowanie, farbowanie włosów, fryzury, loreal, palette, platyna, platynowy, pomoc, problem, rozjasniacz, rozjaśniacz, rozjaśnianie, rozjaśnianie włosów, rozjaśnić, rude, rudy, włosy, zczarnego na rudy, zła farba, zmiana koloru, zmywanie koloru

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 16:42.