Wszystko o dekoloryzacji włosów - Strona 22 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Z czarnego na blond?Czy wyjdzie kolor blond??
Oczywiście, że tak! 134 9,34%
Raczej tak! 188 13,11%
Raczej nie! 445 31,03%
Na pewno nie!Wyjdzie inny kolor! 667 46,51%
Głosujący: 1434. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2006-06-04, 10:48   #631
devon4
Przyczajenie
 
Avatar devon4
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 12
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Niedawno mialam to samo, mozecie jeszcze spróbować płukać po kazdym myciu woda z dodatkiem soku z cytryny, mi troszke pomogło a przy okazji włosy nabiorą blasku. Pozdrawiam
devon4 jest offline  
Stary 2006-06-04, 11:15   #632
Soledad
Raczkowanie
 
Avatar Soledad
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Gdynia
Wiadomości: 342
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

echhh mialam to samo miesiac temu ale szybko sie wypral nawet zwyklymi szamponami tak po tygodniu juz byl ladny!! nie martw sie
__________________
zostalo 12 dni do moich wakacji!!!

Bienvenido Espana!!!

y Gaston... <3 *
y calor!!
y fiestas de reggaeton!!
pa' janguear con muxaxos fileoteaos guayando!

lo quiero DURO DURO DURO DURO DURO DURO!
Guay Guay Guay! Quemala!
Soledad jest offline  
Stary 2006-06-04, 17:37   #633
kusiaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 22
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

eeeh dzieki dziewczyny .. zaraz lece do sklepu po ten szamponik przeciwłupieżowy i cytrynke i będę cudowała .. Ciekawe jak jutro w szkole zareagują , narazie to boję się wyjść do ludzi =[
kusiaa jest offline  
Stary 2006-06-04, 19:08   #634
monia166
Raczkowanie
 
Avatar monia166
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 136
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

moze sprobuj tez np płukac włosy rumiankiem powinno troche rozjasnic włosy pozdrawiam
monia166 jest offline  
Stary 2006-06-04, 22:42   #635
Ela85
Raczkowanie
 
Avatar Ela85
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 121
jak wyjść z ciemnego brązu?

hej dziewczyny

włoski od jakiegoś czasu farbuje ciemnym brązem z Palette , jak same wiecie bardziej wychodzi czarny niż ciemny brąz, choć oczywiście jak porównam je z włosami mojej koleżanki, która farbuje czarnym kolorkiem to różnica jest. Chciałabym jednak troszke jaśniejsze włoski , albo nadać im jakiś bardziej brązowy odcień - co polecicie?
Ela85 jest offline  
Stary 2006-06-05, 07:46   #636
anciaahk
kosmitka
 
Avatar anciaahk
 
Zarejestrowany: 2005-10
Wiadomości: 19 409
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Wczoraj po umyciu głowy nałożyłam maskę lechera i poszłam spać i dzisiaj włoski są deczko jaśniejsze!! Boję się, żeby to jednak zamiast rozjaśnić spowoduje wyblaknięcie i spłowienie, ale planuję zakup odżywki loreal shine brown, ktoś ją polecał tu na forum - w odcieniu ciepły brąz. Może ona nada włosom zdrowy blask i ciepły odcień.

EDIT:
a może w połączeniu z tymi szamponami GLOSS L'Oreala, tylko ktory odcień do ciepłych brązów:
http://www.allegro.pl/search.php?str...&category=5363
__________________
mama

Posłuchaj, jak mi prędko bije Twoje serce...
anciaahk jest offline  
Stary 2006-06-05, 09:07   #637
kasienkaaa
BAN stały
 
Avatar kasienkaaa
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 113
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Cytat:
Napisane przez boniulka
Nic innego nie mogę Ci polecić,bo pozostaje jedynie dekoloryzacja bądz pasemka,ale zapewniam,że kolor się zmyje i powinien być taki jak chciałaś.
jeszcze zalezy od wlosów, bo mi dekoloryzacja nic nie dała,tez mialam ciemno brazowe wlosy i ani troche sie nie rozjasniły
kasienkaaa jest offline  
Stary 2006-06-05, 09:40   #638
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

ufff Palette, może być ciężko...polecam Ci wyszukiwarkę wizażową ( dekoloryzacja, demakijaż itp). Tak w skrócie jeszcze dodam, że jeżeli chcesz zejśc do średniego brązu np to najłatwiej jest wykonac dekoloryzacje u fryzjera i na to brązik (choć dużo tu zalezy od stanu twoich włosów i efektu po dekoloryzacj) Jesli antomiast chcesz schodzić do koloru dużo jasniejszego , najlepiej robic to stopniowo poprzez pasemka.Ewentualnie kombinacja przez którą ja przechodzę( ściągam czarny tzn juz ściagnęłam) najpier dekoloryzacja ( u mnie demakijaz słabsza forma) u fryzjera ( na to farba bez amoniaku, żeby to jakoś wyglądało) a póżniej juź dalej schodzenie poprzez pasemka.
Mariti jest offline  
Stary 2006-06-05, 09:48   #639
monika83
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 378
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

no wlasnie mam ten sam problem zrobilam sobie troszke jasniejszy kolo to zlapalo tylko odrosty. a nie chce ich dekoloryzowac bo mam suche i zniszczone wlosy, a szczerze na fryzjera i apsemka to teraz nie bardzo mam kase
monika83 jest offline  
Stary 2006-06-05, 09:52   #640
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

Witam
Z tego co już wiem,to obawiam się,że fryzjer odmówi wykonania dekoloryzacji po Palette,było już o tym,że ta farba wzera się we włosy.Być może znajdziesz fryzjera z prawdziwego zdarzenia
Jest jeszcze domowa dekoloryzacja,ale nie wiem czy po Palette efekt bedzie przynajmniej zadowalający.
Pozdrawiam
__________________
Oba, kot i pies są bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za dużo: pozwala się tresować i o jedną cnotę za mało: nie kryje w sobie żadnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline  
Stary 2006-06-05, 10:18   #641
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

Cytat:
Napisane przez monika83
no wlasnie mam ten sam problem zrobilam sobie troszke jasniejszy kolo to zlapalo tylko odrosty. a nie chce ich dekoloryzowac bo mam suche i zniszczone wlosy, a szczerze na fryzjera i apsemka to teraz nie bardzo mam kase
w takim razie chyba nic nie zrobisz, możesz postawic jeszcze na dekoloryzacje domowa, a to tez dekoloryzacja i wcale nie jest tańsza ( chyba, że użyjesz Joanny ale szczerze nie polecam, dekoloryzator Garnier lub Loreal to koszt ok 50 zł).
Mariti jest offline  
Stary 2006-06-05, 10:20   #642
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 249
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

jeśli położysz jaśniejszą farbę na obecny kolor włosów to chwyci Ci tylko odrosty też jestem na etapie prób i błędów rozjaśniania i wydaje mi się, że najbezpieczniejsze jest rozjaśnianie przez pasemka
smerfeta01 jest offline  
Stary 2006-06-05, 14:11   #643
Ela85
Raczkowanie
 
Avatar Ela85
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 121
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

niestety mi raczej zaden fryzjer nie chce włoskow rozjasniac bo mam zniszczone i mowia ,ze baliby sie zeby nie odpadly . A czy mozna takim ciemnym wloskom nadac chociaz jakies refleksy ladne? sa przeciez szampony i odzywki do ciemnych wloskow braz - czy one cos daja? a moze jakbym zastosowala na obecne jakis szampon koloryzujacy bo nabralyby jakis ladnych refleksow? co o tym sadzicie?
Ela85 jest offline  
Stary 2006-06-05, 16:03   #644
czekoladka21
Zakorzenienie
 
Avatar czekoladka21
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 12 859
GG do czekoladka21
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

hej , ja mem swoje naturalne włosy ciemnobrązowe, ale zawsze farbowalam szamponem na ciemny brąz zeby nadac ladny polysk, jak kolor mi sie znudzil to zrobilam blond pasemka i na to dalam szampon sarni brąz, dalo to super efekt!!
czekoladka21 jest offline  
Stary 2006-06-05, 16:27   #645
magda*M
Rozeznanie
 
Avatar magda*M
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 838
GG do magda*M
Dot.: jak wyjść z ciemnego brązu?

No ja mam ten sam problem . Też właśnie walczę o ładny jasny brąz na głowie, a mam czarne (włosy były oczywiście farbowane ciemnymi brązami: palette i wella). Z natury tez jestem ciemną brunetką i pewnie dlatego wychodziły czarne.
I podobnie jak kilka z was kasy na pasemka nie mam, a dekoloryzować włosy mi szkoda (chociaż są w dobrym stanie). Od kilku miesięcy po prostu nakładam jaśniejsze farby, ale kolory jakie mi czasami wychodziły (a właściwie to co zostawało jak się spierały), to możnabyło się za głowę złapać .Niepotrzebnie nakładałam jakieś moca jasne szatyny, ciemne fiolety (nie wiem co mi strzeliło ) i teraz nie mogę się pozbyć z kilku cm włosów rudawej poświaty (która doprowadza mnie do szału!!!).
Także właśnie te kilka cm mam już jaśniejsze włosy (ale co do koloru, to szkoda gadać), a reszta do ramion to czarne. No wygląda to faktycznie nieciekawie, ale co zrobić... Teraz ostatnio nakładałam ciemny popielaty blond londy i troszkę te rudości się przykryły.
Stwierdziłam, że będę nakładała własnie tą londę, bo jak już się pozbędę reszty okropnego koloru, to z tego kolorku może mi wyjść właśnie ładny jasny, chłodny brąz ( a takiego szukam ).
Ale się wyżaliłam . Pozdrawiam
magda*M jest offline  
Stary 2006-06-06, 15:15   #646
monia166
Raczkowanie
 
Avatar monia166
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 136
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Cytat:
Napisane przez kusiaa
hej dziewczyny macie jakieś pomysły albo sposoby, na to jak zmyć ciemną farbę .. Chciałam sobie pofarbować na jasny brąz a mi wyszedł ciemny brąz , wpadający niemal że w czarny .. jestem załamana i nie wiem co mam zrobić .. Wiem , że po jakimś czasie tak czy siak kolor trochę sie sam zmyje. Ale nie chcem tyle czekać więc jak któraś z was ma podobny problem i wie jak go się pozbyć , to proszę o pomoc
i jak tam poskutkowalo cosik?:p zmyla sie juz ta farbka?:p
monia166 jest offline  
Stary 2006-06-06, 20:23   #647
devon4
Przyczajenie
 
Avatar devon4
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 12
Unhappy Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Zaczne od poczatku moim naturalnym kolorem jest taki "mysi" braz, poniewaz zawsze lubilam bardziej zdecydowane kolory wiec zafarbowalam na sredni braz, wyszedl mi prawie czarny ale to nie koniec pojawily sie odrosty takie juz nawet sporawe ale stwierdzilam ze nie chce farbowac znow na ciemno wiec kupilam gorzka czekolade wellatonu krem koloryzujacy z nadzieja ze zrobia sie brazowe ale jak mozecie sie domyslac zlapal tylko odrosty ktore sa obecnie rude a reszta jest nadal czarna , wygladam OKROPNIE a marzy mi sie taki chlodny braz jaki znalazlam gdzies na tym forum i pomyslalam o dekoloryzacji i nalozeniu takiego odcienia aby chociaz raz w zyciu miec taki kolor jaki chce , a moje pytanie jest nastepujace czy moje wlosy i tak bardzo oslabione i wypadajace nie zostana w rekach fryzjerowi po takim zabiegu ????Czy ktoras z Was`miala robiony taki zabieg? Jezeli tak to prosze napiszcie jaki byl stan waszych wlosow po sciagnieciu farby. Z gory dziekuje i pozdrawiam
devon4 jest offline  
Stary 2006-06-06, 20:38   #648
boniulka
Zadomowienie
 
Avatar boniulka
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Mazury
Wiadomości: 1 374
GG do boniulka
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Witaj
Nikt nie udzieli Ci odpowiedzi wprost o to jak niszczy,dekoloryzacja niszczy wlosy to napewno ale to w jakim stopniu ulegną zniszczeniu zalezy od kondycji włosów i to jak o nie dbasz.Ja robiłam sobie dekoloryzaje już kilka razy i moje włosy nigdy nie ucierpiały wizualnie,nie wiem czy jest to też sprawa genetyczna ale napewno chodzi tez o ich odżywianie.
Pozdrawiam
__________________
Oba, kot i pies są bogate w cnoty i talenty, ale pies ma o jeden talent za dużo: pozwala się tresować i o jedną cnotę za mało: nie kryje w sobie żadnych tajemnic
Erich Kastner
boniulka jest offline  
Stary 2006-06-06, 20:39   #649
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

wątków o dekoloryzacji bylo juz sporo
wpisz w wyszukiwarke "dekoloryzacja" i poczytaj
pozdrawiam
Kalex jest offline  
Stary 2006-06-06, 20:42   #650
devon4
Przyczajenie
 
Avatar devon4
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 12
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Dzieki za szybką reakcje
W takim razie biore sie za wyszukiwanie
devon4 jest offline  
Stary 2006-06-06, 20:54   #651
Kalex
Zakorzenienie
 
Avatar Kalex
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 6 299
GG do Kalex
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

nie ma sprawy, na pewno coś znajdziesz
Kalex jest offline  
Stary 2006-06-07, 12:12   #652
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 249
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

dodam tylko, że z ciemnych włosów bardzo trudno ściągnąć kolor, a jeśli już ta sztuka się uda to rzeczywiście pozostają one bardzo osłabione i zniszczone może najpierw zafunduj sobie pasemka w wymarzonym kolorze ?
smerfeta01 jest offline  
Stary 2006-06-07, 13:25   #653
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Witaj, dekoloryzację robiłam nie raz i nic się z włosami nie stało Robiłam w domu dekoloryzatorem loreal- bo chciałam mieć jaśniejszy kolor. Kolor wyszedł dośc jasny, ale w niektórych partiach wpadający w rudy , w innych miejsach całkiem biały. Potem nalożyłam farbę też loreal z kolorem taki jak chciałam. Uzywałam też dekoloryzatora Garnier ( tańszy bo ok. 30 zł) ale nietety ten słabo rozjaśnia i miałam włosy ciemny pomarańczowy Duzo zależy też od tego w jakim stanie masz włosy i jak reagują na takie zabiegi, znam kobiety, którym po farbach wypadają. Ale to już twoja decyzja czy zrobić to czy nie
Ninedin jest offline  
Stary 2006-06-07, 13:44   #654
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Cytat:
Napisane przez smerfeta01
dodam tylko, że z ciemnych włosów bardzo trudno ściągnąć kolor, a jeśli już ta sztuka się uda to rzeczywiście pozostają one bardzo osłabione i zniszczone może najpierw zafunduj sobie pasemka w wymarzonym kolorze ?
Wiekszośc dziewczyn jesli dekoloryzuje to własnie z ciemnych włosów Ja pododbnie jak Boniulka robiłam to kilka razy i tragedii nie było.Dobra odzywka to konieczność , ale czy bardzo osłabione i zniszczone??? Jak juz zostało napisane to zalezy od kondycji włosa, jego zniszczenia w chwili dekoloryzacji a nie od koloru z jakiego się schodzi ( choć przy ciemnych włosach, chcąc otrzymac dużo jasniejszy odcień trzyma się dekoloryzator dłużej) Zaryzykuje nawet stwierdzenie, że jasne włosy gorzej znosza tem zabieg bo same w sobie są cieńsze i delikatniejsze.
Mariti jest offline  
Stary 2006-06-07, 13:44   #655
Mariti
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2004-09
Wiadomości: 2 431
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Cytat:
Napisane przez smerfeta01
dodam tylko, że z ciemnych włosów bardzo trudno ściągnąć kolor, a jeśli już ta sztuka się uda to rzeczywiście pozostają one bardzo osłabione i zniszczone może najpierw zafunduj sobie pasemka w wymarzonym kolorze ?
.
Ale rzeczywiście schodzenie poprzez pasemka jest teraz bardzo popularne.
Mariti jest offline  
Stary 2006-06-07, 14:11   #656
smerfeta01
Zakorzenienie
 
Avatar smerfeta01
 
Zarejestrowany: 2004-04
Lokalizacja: Cieszyn
Wiadomości: 8 249
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Cytat:
Napisane przez Mariti
Wiekszośc dziewczyn jesli dekoloryzuje to własnie z ciemnych włosów Ja pododbnie jak Boniulka robiłam to kilka razy i tragedii nie było.Dobra odzywka to konieczność , ale czy bardzo osłabione i zniszczone??? Jak juz zostało napisane to zalezy od kondycji włosa, jego zniszczenia w chwili dekoloryzacji a nie od koloru z jakiego się schodzi ( choć przy ciemnych włosach, chcąc otrzymac dużo jasniejszy odcień trzyma się dekoloryzator dłużej) Zaryzykuje nawet stwierdzenie, że jasne włosy gorzej znosza tem zabieg bo same w sobie są cieńsze i delikatniejsze.
sama jestem przed dekoloryzacją i mam mnóstwo wątpliwości gdy tak czytam że niektóre dziewczyny wydały 100zł. za dekoloryzację bo chciały mieć jaśniejszy kolor a z błędu fryzjera mają praktycznie kolor ciemniejszy to zastanawiam się czy nie zdecydować się na rozjaśnianie w domu, oczywiscie nie całej czupryny tylko własnie pasemka ten rozjaśniacz L'oreala jest dobry ?
smerfeta01 jest offline  
Stary 2006-06-07, 14:50   #657
Ninedin
Zakorzenienie
 
Avatar Ninedin
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Rzeszów
Wiadomości: 6 886
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Dekoloryzator Loreala droższy bo ok. 50-60 zł kosztuje, ale rozjaśnia lepiej niż ten Garniera. Szkoda,że nie zrobiłam fotki. Musiałam zdekoloryzować bo brąz z Garnier wyszedł czarno, potem zmył się dość znacznie, jednak nie miałam pewności,że kolejna farba nie wyjdzie znowu czarno. Jest określony czas przez jaki się trzyma na włoskach, ja trzymałam ok 20-25, nie potrzebowałam całkiem białych wiec nie trzymałam max Dodam,że moje włosy cieżko się rozjaśniają, byłam naprawdę zaskoczona,że tak jasno to wyszło.Pozdrawiam
Ninedin jest offline  
Stary 2006-06-07, 16:29   #658
kusiaa
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 22
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Cytat:
Napisane przez monia166
i jak tam poskutkowalo cosik?:p zmyla sie juz ta farbka?:p
hmm no może ale ..tak troszeczke :P .. póki co myję 2razy dziennie włosy i wcieram cytrynkę :P ..

A dziewczyny mi w kalsie powiedzialy , ze dobrze mi w tym kolorze , ale i tak jakos nie bardzo sie czuje w takich ciemnych i wole swoj naturalny (nieco jasniejszy) .. Ale i tak najwazniejsze , ze sie pozbylam pasemek ..
kusiaa jest offline  
Stary 2006-06-07, 18:21   #659
amberka19
Przyczajenie
 
Avatar amberka19
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 15
Dot.: Czy Dekoloryzacja Bardzo Niszczy Wlosy?

Witaj, ja jestem naturalną brunetką,ale przez trzy latka miałam blond włosy.Radzę Ci nie wierz w pozorną oszczędność i zainwestuj w dobrego fryzjera. A potem możesz kupić odżywkę-maseczkę HENNA TREATMENT WAX ktora baaaaaaaaaaaardzo wzmacnia włosy i nie jest bardzo droga. Mam nadzieję,że bedziesz miała wymarzony kolorek
amberka19 jest offline  
Stary 2006-06-07, 18:35   #660
monia166
Raczkowanie
 
Avatar monia166
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 136
Dot.: czym zmyć ciemną farbę :( ??

Cytat:
Napisane przez kusiaa
hmm no może ale ..tak troszeczke :P .. póki co myję 2razy dziennie włosy i wcieram cytrynkę :P ..

A dziewczyny mi w kalsie powiedzialy , ze dobrze mi w tym kolorze , ale i tak jakos nie bardzo sie czuje w takich ciemnych i wole swoj naturalny (nieco jasniejszy) .. Ale i tak najwazniejsze , ze sie pozbylam pasemek ..
eheh to dobrze
monia166 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blon i brąz, blond, brązowe, celestial, czarne, czarne włosy, czarny, czerń burgund wiśnia, czerwony, dekoloryzacja, dekoloryzator, elgon, farba, farbowanie, farbowanie włosów, fryzury, loreal, palette, platyna, platynowy, pomoc, problem, rozjasniacz, rozjaśniacz, rozjaśnianie, rozjaśnianie włosów, rozjaśnić, rude, rudy, włosy, zczarnego na rudy, zła farba, zmiana koloru, zmywanie koloru

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:21.