Wszystko o dekoloryzacji włosów - Strona 64 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Pokaż wyniki sondy: Z czarnego na blond?Czy wyjdzie kolor blond??
Oczywiście, że tak! 134 9,34%
Raczej tak! 188 13,11%
Raczej nie! 445 31,03%
Na pewno nie!Wyjdzie inny kolor! 667 46,51%
Głosujący: 1434. Nie możesz głosować w tej sondzie

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2007-09-10, 16:54   #1891
Różyczka_89
Rozeznanie
 
Avatar Różyczka_89
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 801
Dot.: z ciemnego brązu na platynowy blond

Ja mam swoje wloski taki bardzo ciemny braz,jakies 3 mies.temu farbowalam na czarno tzn wymieszalam farbe czarna z brazowa i wyszly takie czarne naturalne..i myslalam o srebrnych koncowkach i spodzie,ale tez slyszalam,ze bede musiala najpierw sciagnac kolor z wlosow a pozniej zafarbowac..i jak na razie sie wstrzymam co do tego,gdyz kiedys mialam pasemka i wypalilo mi wlosy i wszystkie pasemka wypadly hehe
__________________
Nocą,gdy cały świat śpi,czuwam i sercem jestem przy Tobie,marzę,że Ty ze swej gwiazdy ślesz myśli swoje,tak bardzo pragnę z Tobą być i marzeń tych nie przerwie mi nikt,nie ma na świecie miejsca,gdzie bym odejść chciała,bo tylko tu są razem serca dwa: Ty i Ja..
Różyczka_89 jest offline  
Stary 2007-09-10, 18:25   #1892
agata_
Raczkowanie
 
Avatar agata_
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 83
z ciemnego na średni,jasny blond??

witam
kupiłam sobie dzisiaj farbę Schwarzkopf Natural & Easy 542- Srebrzysty Średni Popielaty Blondnr542...hmm no właśnie tylko przeczytałam parę opinii na temat tej farby i prawie wszystkim kolor wyszedł ciemny blond-brąz no i nie wiem teraz bo chce mieć kolor bardziej zbliżony do średniego,jasnego blond a nie ciemnego

i tak się zastanawiam czy jakbym zmyła farbę wcześniej niż jest zalecane to czy kolorek może wyjść jaśniejszyna takim mi zależy

aha mój naturalny kolor to ciemny blond i włosy nie były nigdy farbowane
pozdr
__________________

agata_ jest offline  
Stary 2007-09-11, 09:39   #1893
madziulas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 5
Dot.: DEKOLORYZACJA WŁOSÓW

witam mam problem jak zwykle z wlosami. a wiec bylam u fryzjera chcac zafarbowac sobie wlosy z jasnego blondu na sredni blond. po chwili moje wlosy nie mialy koloru sredni blond a ciemny prawie brazowy myslalam ze padne o byl chyba szampon matrix. ratujcie co zrobic zeby miec kolor sredni blond moje wlosy juz s atakie slabe bo zawsze tylko rozjasniam teraz mam pare pasemek blond bo siostra mi zrobila ale ja chce swoj naturalny kolor
madziulas87 jest offline  
Stary 2007-09-11, 09:42   #1894
madziulas87
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 5
Dot.: DEKOLORYZACJA WŁOSÓW

a co do ciebie beatrisz to pasemka blond lub balejaz jesli chcesz do blondu zejsc
madziulas87 jest offline  
Stary 2007-09-11, 12:25   #1895
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: z ciemnego na średni,jasny blond??

mi wyszedl bardzo ciemny blond, bardzo ladny kolor, ale wlosy mialam rozjasniane i po dekoloryzacji, wiec moze dlatego tak mocno chwycil. dosc szybko sie spral.
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-09-11, 15:43   #1896
Paula Szyszka
Zadomowienie
 
Avatar Paula Szyszka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 486
Dot.: z ciemnego na średni,jasny blond??

truskawkowawiosna! dekoloryzacje robilas sama czy u fryziera i jaki mialas kolor wloskow przed dekoloryzacja? ja mam dosc ciemny braz i jakos znudzily mi sie juz moje wloski i chialam bardzo przejsc na taki ciemny popielaty blond i nie wiem co najlepiej zrobic w takiej sytuacji czy nalozyc dekoloryzator i ta farbke o ktorej piszecie hmmm?

agata życze powodzonka mam nadzieje ze wyjdzie ci ladny kolorek! podobno jak sie trzyma ta farbke krocej to kolorek wychodzi jasniejszy ale moze ci sie pozniej szybciej zmyc z wloskow
Paula Szyszka jest offline  
Stary 2007-09-11, 16:45   #1897
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: z ciemnego na średni,jasny blond??

mialam farbowane na czarno trwala farba a obecnie mam jasny/sredni popielaty blond(uzywam plukanek flor illum)

nalozylam dekoloryzator, 3 razy rozjasnialam, pare razy farbowalam, wlosy mialam dlugie, bardzo sie zniszczyly, po rozjasniaczu a nie dekoloryzatorze, ale teraz od dziwo sa w super kondycji, po odzywkach i odpowiedniej pielegnacji, niestety troche trzeba bylo je obciac ale ogolnie nie polecam tego zabiegu w domu, bo moze byc kiepsko, mi sie udalo, ale etap zniszczonych wlosow jest naprawde niefajny. zapuszczam swoje naturalne odrosty i juz nie chce nigdy farbowac
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-09-11, 17:10   #1898
agata_
Raczkowanie
 
Avatar agata_
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 83
Dot.: z ciemnego na średni,jasny blond??

Cytat:
Napisane przez Paula Szyszka Pokaż wiadomość
agata życze powodzonka mam nadzieje ze wyjdzie ci ladny kolorek! podobno jak sie trzyma ta farbke krocej to kolorek wychodzi jasniejszy ale moze ci sie pozniej szybciej zmyc z wloskow
dzięki
heh dzisiaj nakładam farbę ciekawe co wyjdzieteż mam nadzieje że będzie ładny kolorek
__________________

agata_ jest offline  
Stary 2007-09-11, 18:11   #1899
Paula Szyszka
Zadomowienie
 
Avatar Paula Szyszka
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Bydgoszcz
Wiadomości: 1 486
Dot.: z ciemnego na średni,jasny blond??

koniecznie dodaj fotke jak juz bedziesz miala gotowe wloski nie moge sie doczekac trzymam kciuki!


co do zapuszczania swoich wloskow to chyba jest dobry pomysl tylko ze ja mam zawsze z tym problem! w sumie mam na wlosach farbe bardzo podobna do naturalnych moih wloskow ( wiec z odrostami nie bedzie duzego problemu) ale nigdy nie moge wytrzymac dluzej nic 3 miesiace zawsze nie cos zkusi zeby znowu ufarbowac to chyba jest takie uzaleznienie juz najgorsze ze chcialabym cos w sobie zmienic i miec ladny chlodny ciemny blondzik ale mam podobno typowa urode do ciemnych wloskow co zrobic bede musiala sie chyba zadowolic moimi
Paula Szyszka jest offline  
Stary 2007-09-12, 14:23   #1900
nioniol
Raczkowanie
 
Avatar nioniol
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 128
Smile Dot.: z ciemnego brązu na platynowy blond

Wkurza mnie to, że jeżeli zacznie się pytać odekoloryzację, to kazdy wysyła cię zaraz do fryzjera....
Mam taki sam problem- obecnie moje włosy średni brąz. Zamierzam kupić w sklepie internetowym profesjonalny rozjaśniacz/dekoloryzant Vitalitys albo OFF Limits i zrobię to sama w domu. Wydatek rzędu ok.80 zł(+ rozjaśniacz,+ aktywator+przesyłka). Nie kupuj żadnebo L'oreala albo Joanny, bo to szajs i za słabe, wychodzi zwykle pomarańczowy albo w najlepszym razie żółty kurczak.
Pozdro!
Niech żyje BLOND POWER!!!
__________________
chcę być lepsza
nioniol jest offline  
Stary 2007-09-12, 14:30   #1901
emememsss
Raczkowanie
 
Avatar emememsss
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 146
Wpisy w blogu: 1
Dot.: z ciemnego brązu na platynowy blond

Cytat:
Napisane przez nioniol Pokaż wiadomość
Wkurza mnie to, że jeżeli zacznie się pytać odekoloryzację, to kazdy wysyła cię zaraz do fryzjera....
Mam taki sam problem- obecnie moje włosy średni brąz. Zamierzam kupić w sklepie internetowym profesjonalny rozjaśniacz/dekoloryzant Vitalitys albo OFF Limits i zrobię to sama w domu. Wydatek rzędu ok.80 zł(+ rozjaśniacz,+ aktywator+przesyłka). Nie kupuj żadnebo L'oreala albo Joanny, bo to szajs i za słabe, wychodzi zwykle pomarańczowy albo w najlepszym razie żółty kurczak.
Pozdro!
Niech żyje BLOND POWER!!!
Odeslanie do fryzjera to najrozsadniejsza rada w tej kwestii. Nie kazdy tak jak Ty orientuje sie o istnieniu profesjonalnych dekoloryztorow. Nie kazdy tez potrafi ich uzywac. Tylko dobry fryzjer jest w stanie ocenic kondycje wlosa i zdecydowac ile nalezy trzymac na glowie dekoloryzator. Ja np. mam bardzo odporne wlosy i dzieki swoim spontanicznym pomyslom i pewnosci, ze nie zrobie sobie krzywdy doprowadzilam je prawie do ruiny. A i tak moja fryzjerka byla zdziwiona, ze udalo mi sie sciagnac kolor tak ladnie, bo zazwyczaj klientki przychodza z masakra na glowie po takich zabiegach Takze ostroznosci nigdy za wiele.
emememsss jest offline  
Stary 2007-09-12, 15:31   #1902
xxkaciaxx
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 276
Dot.: z ciemnego brązu na platynowy blond

Hmm, ja nie wiem. Ja bym najpierw pasemkami rozjasniała, powoli. No chyba, że jakiś cienkuśkimi pasemkami balejaż z rozjaśniaczem. Chociaż nie wiem, ciemny brąz to ciężka sprawa. No ale i tak najlepiej iść do dobrego fryzjera. Od razu ci platyna nie wyjdzie, to na pewno. Stopniowo wszystko, i pewnie długo bd trwało, znacyz długo, oo kilka wizyt! Ja mam platynę, ale z farbowanych na żółto-brzoskwiniowo włosów, i sam fryzjer był zaskoczony, że taki kolor ladny wyszedł, bo żadko wychodzi.

Aha, to że się kupi profesjonalne dekoloryzatory to nie znaczy, że od razu ci wyjdzie. No chyba, że jesteś po fachu? Wystarczy pomyśleć, jakby to było takie proste kupić farbnać to po co by fryzjer istniał? Skończył, szkołę, szkoli się więć jest specem, ot co^^
xxkaciaxx jest offline  
Stary 2007-09-14, 01:17   #1903
melissam
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1
Jak się pozbyć farby do włosów.

Hej Dziewczyny

Mój problem jest podobny do tego, który ma wiele z Was. Chcę wrócić do naturalnego koloru włosów. Teraz mam rudo -śliwkowy, naturalny był ciemnoblond. Problem polega na tym, że rady których sobie udzielacie w innych wątkach są nie dla mnie. Niestety okazało się, że mam alergię na farbę do włosów (!!) i muszę się jej pozbyć NIE zamieniając na inną. Obciąć na 1cm jeżyka ?? szkoda by było. Czy są jakiekolwiek DOMOWE albo fryzjerskie sposoby na pozbycie się farby?? Włosy mogą się nawet zniszczyć, przeżyję po prostu nie chcę już mieć więcej alergii!!
melissam jest offline  
Stary 2007-09-14, 10:24   #1904
BabciaWeatherwax
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 5 833
Dot.: Jak się pozbyć farby do włosów.

Nie ma takich sposobów. W grę wchodziłby dekoloryzator, ale on jest jeszcze bardziej agresywny od farby (którą zresztą trzeba po nim też użyc), więc w Twoim przypadku odpada. Obawiam się, że pozostaje obcięcie
__________________
liberalny
<tolerancyjny, nie stosujący przymusu, wolnościowy, nierygorystyczny>
(Słownik Języka Polskiego PWN)

Jędrek ma...

Forum techniczne dla katalogu kosmetyków
mikroREKLAMA
Smaczny?...
No pewnie :-D

Ta reklama pokazywana jest pod 5 833 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
BabciaWeatherwax jest offline  
Stary 2007-09-16, 15:20   #1905
kinnia90
Raczkowanie
 
Avatar kinnia90
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Konin
Wiadomości: 38
Dot.: DEKOLORYZACJA WŁOSÓW

Hej!

odliczam sie jako kolejna pokrzywdzona Palettem :P

chciałam ciemny brąz a wyszedł czarny z (o zgrozo) fioletowym przebłyskiem :/ teraz po codziennym robieniu maseczki z szamponu przeciwłupiezowego i moczenia głowy z naparze z rumianku pojawiaja mi sie w koncu w niektórych miejscach brązowe pasemka nareszcie. ale wiem ze czeka mnie duzo pracy zeby zejsc do popielatego blondu... na szczescie było to moje pierwsze farbowanie wiec moze obejdzie sie bez dekoloryzacji.
__________________
Jestem Nowa Ale Się Staram
kinnia90 jest offline  
Stary 2007-09-18, 21:17   #1906
princess_69
Raczkowanie
 
Avatar princess_69
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 165
GG do princess_69
Dot.: DEKOLORYZACJA WŁOSÓW

Slyszałam ze jesli chcesz zmyc kolor z włosów, to mozna zastosowac Nizoral, nie mowie to o calkowitym wybieleniu.. Ale Czesciowo.. Myjac włosy raz na jakis czas Nizoralem, a w miedzy czasie myc szamponem z rumianku (chyba) do naturalnego rozjasniania wlosow Do tego pielegnacja: (nafta kosmetyczna + Żółtko + Troche soku z cytryny) Regularne stosowanie moze spowodowac zdrowe i jasne włosy.. Wszystko co napisalam jest naturalna metodą.. Zmyjecie kolor ktory wam nie odpowiada, a przy okazji dzieki żółtkowi i Nafcie, dbacie o włosy, kiedy stwierdzicie ze kolor juz nie schodzi z tonacji, mozecie isc do wryzjera zeby zdjac jeszcze farbe, albo kupic Dekoloryzator i samemy wykonac zabieg.. I znowu przed kazdym myciem wsmarowywac nafte z żółtkiem, co spowrotem pobudzi do Życia wasze cebulki.. ;> Pozdrawiam..
__________________
...Co Mnie Nie Zabije To Mnie Wzmocni...
princess_69 jest offline  
Stary 2007-09-22, 14:06   #1907
adrian_kC
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 32
z czarnych na brąz

Witam. mam problem z wlosami, poniewaz od dwoch lat malowalam je na czarno, ale juz mi sie znudzily w zwiazku z tym zachcialo mi sie braziku (prawie takiego jaki mialam przed malowaniem).No zafarbowalam wlosy juz kilkrotnie na braz, a wciaz wychodzi czarny
Obecnie teoretycznie mam kolor sredni braz, ale w praktyce to zywkly czarny. Zawsze, gdy maluje wloski na braz wychodzi czarny co mam zrobic zeby wyszedl mi ladny braz?
pozdrawiam
adrian_kC jest offline  
Stary 2007-09-22, 14:20   #1908
kokuryu
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 828
Dot.: z czarnych na brąz

Potrzebna będzie dekoloryzacja. Poszukaj o niej wątków w wyszukiwarce. Są bardzo rozbudowane i z pewnością znajdziesz w nich coś dla siebie.
kokuryu jest offline  
Stary 2007-09-22, 14:27   #1909
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: z czarnych na brąz

powtorze moje ulubione fryzjerskie hasełko FARBA NIE ZMYWA FARBY, dlatego nadal masz czarne. musisz uzyc dekoloryzatora, a potem nalozyc braz, tylko on moze wyjsc z cieplym poblaskiem
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2007-09-26, 19:45   #1910
anulkaaa89
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 606
Post z czarnych na brązowe

Witam dziewczyny

Jestem tu nowa i może juz taki wątek był ale zabardzo niewiem jeszcze jak sie poruszać na tym forum i dlatego pisze

Zacznę może od tego że teraz mam czarne włosy, a chciałabym mieć brązowe. Włosy mam naturalnie czarne, ale zawsze pogłębiałam kolor czarnymi farbami i teraz tez mam farbowane.

I moje pytanie jest takie czy są jakieś farby do ciemnych włosów które zafarbowały by je na brązowo bez zdejmowania koloru?

Jeżeli wiecie coś na ten temat to piszcie

Z góry dzięki
__________________


Fragrantica
anulkaaa89 jest offline  
Stary 2007-09-26, 21:01   #1911
Anja92
Wtajemniczenie
 
Avatar Anja92
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 507
GG do Anja92
Dot.: z czarnych na brązowe

Moja mama też farbuje na czarno i chciałaby miec chociaż ciemno brązowe. Używała już sporo farb i zazwyczaj jest tak że ładnie biorą dosyc jaśniejsze odrosty a czarny zostaje bez zmian . Wydaje mi się więc że bez fryzjera się nie obejdzie.
__________________

Anja92 jest offline  
Stary 2007-09-27, 09:23   #1912
julittaa22
Zadomowienie
 
Avatar julittaa22
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Bolesławiec
Wiadomości: 1 863
Post Dot.: z czarnych na brązowe

Moja mama tez farbowala na czarno cale zycie ale od jakiegos czasu zaczełam jej nakladac ciemny braz i wypłukał sie ten czarny kolor a został brąz.Wiec zacznij sie farbowac na brazowo wiem ze troszke to potrwa ale nie zniszczysz włosów.
julittaa22 jest offline  
Stary 2007-09-27, 10:54   #1913
nice one
Przyczajenie
 
Avatar nice one
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 17
Dot.: z czarnych na brązowe

Widzę, że mamy podobny problem Ja mam co prawda włosy w naturalnym kolorze przybliżonym do czekoladowego brązu z palette... I tak jakoś zachciało mi się przyciemnieć. Do tej pory myślalam, że wyglądam dobrze w ciemnych włosach, ale wczorajsze farbowanie na czarno okazało się kompletną klapą. Najchętniej cofnęłabym się w czasie, ale niestety - nie jest tak łatwo. Dziekuję tylko, że użyłam farby do 24 zmyć, a nie odbiło mi, żeb się przemalować na trwało Teraz mam tylko pytanie.. Jak się tego szybciej pozbyć? Bo obawiam się, że spędzenie całego dnia pod prysznicem i umycie włosów 24 razy pod rząd może nie okazać się pomocne Ponadto pomysł jest dość absurdalny Czy ktoś móglby mi może powiedzieć, ile musiałabym mniej więcej zaliczyć, żeby móc z powrotem skutecznie wrócić do bycia brunetką? Byłabym bardzo wdzięczna

PS. Anulka.. Przepraszam, że Ci się wpycham do tematu
nice one jest offline  
Stary 2007-09-27, 12:51   #1914
*cassandra*
Przyczajenie
 
Avatar *cassandra*
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Świdnik
Wiadomości: 22
Dot.: z czarnych na brązowe

Malowalam wlosy na czarno farba Wella Soft Color. Ostatnio znudzil mi sie ten kolor i probowalam zmienic go na ciemny braz. Efekt mizerny, ta farba tak wzarla mi sie we wlosy ze nie da sie jej wywabic. Zamalowaly mi sie tylko odrosty Efekt jest taki, ze wczoraj znow kupilam sobie czarna farbe i pomaluje wlosy znow na czarno, bo nie mam zamiaru scinac wlosow na 3 cm
*cassandra* jest offline  
Stary 2007-09-27, 15:16   #1915
anulkaaa89
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 606
Dot.: z czarnych na brązowe

nice one : a nic sie nie stało

Ostatnio widziałam jakies farby brillance do ciemnych włosów i tam jest kolor brązowy ale tylko jeden i jest jakiś taki strasznie jaśniutki więc wątpie że moje włosy on wezmie

julittaa22 : i chyba właśnie tak zrobie
__________________


Fragrantica
anulkaaa89 jest offline  
Stary 2007-09-27, 15:18   #1916
Anja92
Wtajemniczenie
 
Avatar Anja92
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 507
GG do Anja92
Dot.: z czarnych na brązowe

Te farby chyba rozjaśniają tylko naturalnie ciemne ( nietknięte farbą ), są takie też z Pallette i Loreala ( największy wybór ). Znajoma fryzjerka raz zrobiła mojej mamie fioletem z Pallette ( właśnie z tej serii ) i tylko taki połysk się zrobił ale czarny został
__________________

Anja92 jest offline  
Stary 2007-09-27, 15:32   #1917
Lunyxa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-09
Wiadomości: 141
Dot.: z czarnych na brązowe

Jeśli ktoś zafarbował się na czarno tylko raz czy dwa, to mycie przeciwłupieżowym szamponem + farbowanie na brąz mogłoby pomóc.
Ale z doświadczenia polecam schodzenie z czerni balejażem! Ja farbowałam włosy na czarno prawie 3 lata, więc były bardzo mocno przesiąknięte barwnikiem. Mur beton. No i mi się zamarzył śliczny brązik Farbowałam się przez pół roku na ciemny brąz, ale łapało tylko odrosty, a że mam włosy za łopatki czekałabym pewnie ze trzy lata aż osiągnęłabym czuprynkę brązową. No i nie wyglądało to elegancko:\ W końcu poszłam do fryzjera i mam balejaż Wahałam się, ale teraz nie żałuję. Rozjaśnione zostały pasma, a potem na całe włosy został nałożony toner w ciepłym brązie. Efekt? Jestem zachwycona Mam różne kolory na głowie - kasztan, miedź, brąz, czarny, w sztucznym świetle nawet bordo pasemka Wygląda to dość oryginalnie. Chcę dojść do zimnego brązu, ale po rozjaśnianiu czarnych ciężko uzyskać od razu zimny odcień. Pewnie jeszcze będę musiała parę razy zrobić balejaż zanim osiągnę wymarzony brąz (albo farbować na zimny brąz), ale ogromnie się cieszę, że patrząc w lustro nie widzę już tej czarnuli! Cera nabrała optycznie kolorów, oprawa oczu wydaje się wyraźniejsza i ciemniejsza, bo przy czerni potrzebowałam mocnego makijażu, żeby wydobyć oczy i nie wyglądać blado.

Byłam u sprawdzonego fryzjera i nie zauważyłam zniszczenia włosów, a wręcz bardziej lśnią po tym tonerze, który zastosowała fryzjerka (goldwell) i są milutkie . Naczytałam się historii o odpadających gumowych włosach, ale wszystko poszło ok

A co do pytania, to widziałam "ultrarozjaśniające loreale do ciemnych włosów", ale ja bym odradzała - pewnie rozjaśnią mocno odrosty, a czarną resztę minimalnie.

Polecam naukę korzystania z wyszukiwarki - było już kilka takich tematów
Lunyxa jest offline  
Stary 2007-09-27, 17:22   #1918
anulkaaa89
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Białystok
Wiadomości: 606
Dot.: z czarnych na brązowe

Lunyxa : a ile kosztuje taki balejaż a potem nakładanie tego tonera? tak mniej wiecej
__________________


Fragrantica
anulkaaa89 jest offline  
Stary 2007-09-27, 17:34   #1919
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: z czarnych na brązowe

z pallete jest taka specjalna farba do ciemnych wlosow ktora rozjasnia kolor bez dekoloryzacji.
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline  
Stary 2007-09-27, 17:38   #1920
Anja92
Wtajemniczenie
 
Avatar Anja92
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 2 507
GG do Anja92
Dot.: z czarnych na brązowe

Cytat:
Napisane przez truskaffka Pokaż wiadomość
z pallete jest taka specjalna farba do ciemnych wlosow ktora rozjasnia kolor bez dekoloryzacji.
Nie działa
__________________

Anja92 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blon i brąz, blond, brązowe, celestial, czarne, czarne włosy, czarny, czerń burgund wiśnia, czerwony, dekoloryzacja, dekoloryzator, elgon, farba, farbowanie, farbowanie włosów, fryzury, loreal, palette, platyna, platynowy, pomoc, problem, rozjasniacz, rozjaśniacz, rozjaśnianie, rozjaśnianie włosów, rozjaśnić, rude, rudy, włosy, zczarnego na rudy, zła farba, zmiana koloru, zmywanie koloru

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 18:56.