Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!! - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-10, 22:54   #331
Zuzia12
Przyczajenie
 
Avatar Zuzia12
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 11
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Witam wszystkich. Przejrzalam temat i zaluje, ze nie trafilam tu wczesniej W kazdym razie musze sie podzielic moim problemem. Jakies dobre pare lat temu przez pewien okres uzywalam kremu do golenia Veet - ABSOLUTNIE ODRADZAM! Wprawdzie kazdy indywidualnie reaguje na rozne preparaty, ale moja skora jest wyjatkowo wrazliwa, podatna na podraznienia, uczulenia i wystepowanie roznego rodzaju krostek. Mialam problem z tradzikiem, ale na szczescie nie ma juz po nim wlasciwie sladu... Ale wracajac do nog, a konkretnie lydek - ten paskudny Veet przesuszyl mi skore lydek tak, ze do tej pory mam problemy z utrzymaniem odpowiedniego ich nawilzenia. I wlasnie stad wywodzi sie problem wrastajacych wloskow na lydkach :/ Uzywam depilatora co najmniej od roku i oczywiscie pojawiaja sie podraznienia, a konkretnie krostki. Niestety, nie moge sie przerzucic na golarke, bo wtedy dopiero mam zmasakrowane nogi: wloski wrastaja jak opetane. Depilator jest w porzadku, bo juz nie mam takiego problemu, ale ostatnio troche bardziej sie to nasililo. Wklepuje mnostwo balsamow, nawilzajacych, przywracajacych elastycznosc skory, ale i tak suchosc nie znika zupelnie i przez to pojawiaja sie te nieszczesne krostki, wloski wrastaja etc. Kupilam sobie niedawno lagodzacy balsam po depilacji Soraya (Rossman) - lagodzacy podraznienia i niby opozniajacy odrastanie wloskow, ale niestety efektow jeszcze nie widac. Aha, stusuje peeling gruboziarnisty i codziennie masuje sobie nozki rekawica, ale jak na razie nic szczegolnego to nie daje (odnosnie wloskow). W dodatko musze depilowac nogi co kilka dni, zeby normalnie wygladaly, a tu ciagle te podraznienia. Mam zamiar sprobowac jutro peelingu kawowego, tyle sie o nim tutaj dobrego naczytalam... Czy ktos byl/jest w podobnej sytuacji? Jakies rady, sugestie? Cokolwiek? ;]
Zuzia12 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 13:23   #332
olgaaa87
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 31
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Zuzia przykro mi to powiedziec ale balsamy i tak nic nie dają, radzę ci isc do apteki po tribiotic( male saszetki po okolo 1,5zł) i smarowac nic krostki az zejdą. pozatym musisz jak narazie natłuszczac nogi a nie nawilzac ja niedawno wyprobowalam pierwszy raz peeling kawowy i moge ci powiedziec ze warto sprobowac ja do fusów dodaje tylko zwykłą oliwke dla dzieci (podbieram mojej siostrzenicy:P) i moge ci powiedziec ze efekt jest super skóra naprwade dobrze zluszczona a dzieki oliwce nie musze stosowac juz zadnego balsami bo lekko je natłuszcza Najlepiej by bylo jakbys zamiescila zdjecia swoich nog to bysmy porownaly z naszymi nogami
I oczywiscie odradzam ci depilatora bo niszczy jednak za bardzo strukture wlosa i potem rosnie nie w tą strone co trzeba i nie przebija się przez skore tworząc stan zapalny. przy twojej bardzo wrazliwej skorze odradzam ci jakiekolwiek zapachowe i sztuczne kosmetyki, bo wlasnie substancje ktore nadają kosmetykom zapach powodują alergie. Ja sama tez mam dosc wrazliwą skore nog i po wszystkich piankach i zelach (takze Veet:/) mialam podraznioną skore ale jutro chce wyprobowac ogolic z oliwką dla dzieci ona jest wlasnie najlagodniejsza i same naturalne skladniki. wiem ze niektorzy nie lubią uczucia tłustych nóg ale jak sie ladnie wchlonie to nie są juz takie tłuste
poza tym od razy polecam po prostu pojscie do dermatologa albo do apteki i zapytaj sie farmaceutki (tylko uwazaj niektore to babiszony straszne i nic czlowiekowi nie pomogą >< ).
i jeszcze jedno pytanie cale twoje lydki tak wygląją czy tylko miejscami? a uda? są w porządku?
cholera nadal mam pokropkowane nogi zobaczymy jak bedzie jutro po goleniu:P
olgaaa87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 16:00   #333
lily_of_the_valley
Zadomowienie
 
Avatar lily_of_the_valley
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 1 340
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Juz od kilku dni przegladam ten watek, gdyz i mnie dotyczy ten problem. Mi juz wloski nie wrastaja ale pozostaly slady w postacy wielu kropek, juz lekko brazowych. Od niedzieli smaruje nogi alantanem i mam wrazenie ze pomaga bo plamki juz nie sa czerwone, jakby sie goily. Co drugi dzien robie peeling i jeszcze dodatkowo smaruje balsamem. Mam nadzieje ze jak najszybciej zejda. Na razie nogi gole maszynka, nie wiem kiedy wroce do depialtora, ale pewnie wroce. Depialtora uzywam prawie od roku a dopiero jakis miesiac temu zaczely mi wrastac wloski i pojawiac sie stany zapalne.
__________________
"Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem"
Arthur Schopenhauer
lily_of_the_valley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 16:03   #334
esolinka
Zadomowienie
 
Avatar esolinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Washington DC
Wiadomości: 1 045
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Dziewczynki - prośba Co to jest ten alanten i ile to kosztuje? Przepraszam, ze pytam - wiem, ze od jest w tym wątku, ale nie mam czasu poszukać (sesja) a bardzo chciałabym sie dowiedzieć.
esolinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 17:10   #335
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez mona05 Pokaż wiadomość
U mnie bikini to jedna wileka masakra...!! Wosk włoski wrastaja, golenie włoski się rozrastają... a na dodatek od wewnątrz ud wysoko mamcieniutkie , długie czerne włoski wygląda to fatalnieeee!! Ale boję się depilacji woskiem czy tym bardziej maszynką bo później będą ostre i twarde....
skąd ja to znam.. podpinam się i też proszę o rady!
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 17:15   #336
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

alantan to maść, tłusta, idealna na zadrapania, podrażnienia tani, do kupienia w (chyba?) kazdej aptece. ale na ranki po wrostach stosuje tribiotic. alantan na zadrapania. np maszynka... a wlasnie, moje juz sie goja
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 20:15   #337
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

lily of the valley - lepiej nie wracaj do depilatora!! jeśli zaczynają Ci wrastać włosy to gdy wrócisz do depilatora znów to się zacznie dziać.
Spójdź na zdjęcia naszych nóg (jakieś dwie strony wcześniej) i zastanów się czy chcesz takie mieć.
__________________
Mam gównianą pracę, za gównianą płacę...
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 20:44   #338
Koffee
Raczkowanie
 
Avatar Koffee
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 385
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Słuchajcie, a jak po depilacji laserem? Któraś dziewczyna z problemami próbowała? Bo jestem juz tak zdesperowana, że chyba zacznę pieniądze odkładać :|

Po depilacji depilatorem, maszynką, kremem włoski zwijają się pod skórą, otorbiają sie i otaczaja taką białą mazią - taką pryszczowatą. Muszę je wyciskać, póki są krótkie, bo inaczej rosną i robi się czerwona krosta, po której usunięciu - wycisnięciu - zostaje brązowa blizna (mam skłonność do blizn, kiedyś została mi nawet blizna po uderzeniu). Prawie całą zime nie depilowałam nóg (tylko dwa razy depilatorem) i jest lepiej, ale ostatnio ogoliłam kilka razy maszynką. Po maszynce nogi wyglądają troche lepiej, ale niedługo się zacznie koszmar z tawrdą szczecina zmaiast włosów - jest brunetką Wosk totalnie na mnie nie działa (w plastrach), po kremie włosy odrastają szybciej niz po maszynce.
__________________
Kjært barn har mange navn.
Koffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 21:54   #339
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

koffee Nie gol na razie, jeśli nie masz ran rób codziennie mocny peeling (kawowy albo z cukru) i smaruj oxerilem (ok. 20 zl w aptece)
jeśli masz rany, to kup tribiotic i je wylecz. a później to co wyżej.
jeśli chcesz golić nogi to rób to z włosem i broń boże, nie używaj depilatora.
jeśli włos wrasta weź igłę (czystą, zdezynfekowaną) i delikatnie podhacz włos, żeby wyszedł na wierzch.
będzie dobrze... zobacz jakie ja mam nogi strach się bać
__________________
Mam gównianą pracę, za gównianą płacę...
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 22:25   #340
lily_of_the_valley
Zadomowienie
 
Avatar lily_of_the_valley
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 1 340
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez bejbii Pokaż wiadomość
lily of the valley - lepiej nie wracaj do depilatora!! jeśli zaczynają Ci wrastać włosy to gdy wrócisz do depilatora znów to się zacznie dziać.
Spójdź na zdjęcia naszych nóg (jakieś dwie strony wcześniej) i zastanów się czy chcesz takie mieć.
Widzialam wasze zdjecia i moje nogi wygladaja praktycznie tak samo. Na razie wloski juz mi nie wrastja pozostaly tylko ( a moze az ) slady po stanach zapalnych. Nie wiem co zorbie pozniej, na pewno sprobuje jeszcze depilatora i jesli sie to powtorzy to na pewno z niego zrezygnuje. Przez najblizsze miesiace bede uzywac tylko maszynki, to pewne
__________________
"Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem"
Arthur Schopenhauer
lily_of_the_valley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 22:25   #341
cassatta
Zadomowienie
 
Avatar cassatta
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 1 764
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cześć dziewczyny, przeglądam ten wątek i chciałam powiedzieć że jest też drugi wątek z tym samym problemem. Tam dziewczyny stosowały maść na odciski żeby zrobić dogłębny peeling. Mam ten sam problem jak wy wszystkie. Na początku maja zdecydowałam się na epilację laserem. Laser po pierwszym razie, średnio zniszczył mi około 60 % owłosienia na udach, bikini i pach. Minus jest taki że możecie zostać poparzone (tak jak ja) i jest to zabieg bolesny. Mnie tak mocno nie bolało bo byłam przyzwyczajona do depilatora. Po miesiącu zauważyłam że włoski mi nie wrastają, zauważam tylko te stare które siedziały wczesniej a nie chciałam ich wydłubywać. Mam nadzieje że do września uporam się z owłosieniem a później zajmę się pozostałymi bliznami i plamami.
cassatta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-11, 22:29   #342
Koffee
Raczkowanie
 
Avatar Koffee
 
Zarejestrowany: 2008-05
Lokalizacja: nibylandia
Wiadomości: 385
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

bejbii, dzięki

będę robic te pillingi i kupie te maść i z włosem się będe golić

cofnęłam się o kilka stron i zobaczyłam Twoje nogi - takie brązowe blizny własnie też mam, tylko że głównie przy kostkach - opalam nogi, zeby nie były tak widoczne
polecam maśc perłową AZ Medica No-scar - miałam ja na blizny na dłoniach, 50 ml ok. 70 zł (w aptece)

Cytat:
Minus jest taki że możecie zostać poparzone (tak jak ja) i jest to zabieg bolesny.
łomatkoicórko, ktoś Cię w garażu depilował? to chyba straszny nieprofesjonalizm, tak kogoś poparzyć... no, ale jak nie wrastają, to musze zacząć pieniądze odkładać
__________________
Kjært barn har mange navn.
Koffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 18:47   #343
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Hej dziewczyny, dołączam do klubu wrastającego włosa. Ja zaczęłam używać depilatora w wieku 15 lat, wiem, głupia byłam, ale wtedy jakoś ie szukałam wrastających włosów, moja mania rozdrapywania zaczęła się jakieś 2 lata temu, a depilatora nie używam już od roku. Przejrzałam cały wątek i spisałam wszytskie te kremiki, które polecacie. Narazie od jakiegoś tygodnia stosuje cepan, 4 x dziennnie i już mi się prawie skończył. Kutro wstawie jakieś zdjątko, żebyście porównały. Tylko moje włoski są takie strasznie mocne i czarne, ale staram się jak najrzadziej golić, a jedyny krem jaki na nie dziala to Veet (mnie nie podrażnia), ale cholerstwo podrożalo i jak jeszcze ie dawno udawało mi się go za 13zł kupić, to teraz mniej jak 20 nie ma
a moje blizny są widoczne nawet pod rajstopami, bo ostatnio ojciec zapytał się czy jakiś samochód mnie ochlapał, bo mam rajstopy w ciapki
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 18:49   #344
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Zapomniałam dodać, ze robię też często peelingi. Jakieś 2 x w tygodniu. nie częsciej, bo nie chce skóry podrażnić, bo on bardzo mocny jest. Ja stosuje peeling z soli (praktycznie sama sól, żelu tylko na tyle, zeby to sypkie nie było), dużo czytałam o kawowym, jednak mnie zapach kawy bardzo drażni:/
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 18:56   #345
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:45
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 19:35   #346
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Chodziło mi Veet do depilacji. Ten przeciwko wrastaniu też mam, ale też podrożał o jakąś dyche.
Spisałam wszystkie specyfiki, które nie były na recepte ( w sumie jeszcze nie wszytskie wiem na co działają)
Alatan Plus; Pilarix; xerial 30; oxeril; contractubex; cepan, tribiotic; lysanel
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 20:15   #347
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:48
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 20:32   #348
viviennnne
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 3
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Dziewczyny, ale wy straszne macie te nogi! Ja się mogę pochwalić idealnie gładkimi i ładnymi nogami, potem dodam zdjęcia, bo na razie mi aparat zakosili, ale mam jeden problem - bowiem bladość. Ale to nic, opale się w wakacje, ja używam normalnie maszynki do golenia i nic mi nie jest. Najgorzej jest w okolicach bikini, to to dopiero tragedia. Nie wiem już co mam zrobić.
viviennnne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 20:35   #349
Fuxia83
Zadomowienie
 
Avatar Fuxia83
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Anglia
Wiadomości: 1 038
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Ja na swoje nieszczescie jestem brunetka i niestety na lydkach rosna mi czarne wloski :/ malo tego zauwazylam ze z roku na rok mam ich wiecej i sa ciemniejsze ... u mnie golenie maszynka odpada, nie dosc ze wloski odrastaly mi po kilku godzinach to jeszcze skora wygladala okropnie, wiec dla mnie depilator jest ok, stosuje go tylko na lydkach bo nie wiem czy wiecie ale od depilatora powstaje cellulit, ja mam cellulit na lydkach ale jest widoczny tylko jak scisne skore, niech sobie bedzie, nie widac go w normalnych warunkach
Niestety mam problem z wrastajacymi wloskami, co za okropienstwo ... czemu nie jestem naturalna blondynka, o jasnych wlosach ... wszedzie!!!!!!!!!
Codziennie masuje lydki szorstka rekawica, sporo pomaga, no i od kilku dni przerzucilam sie z balsamu nawilzajacego na krem natluszczajacy z bisabolol'em - skora jest fajna i mieciutka
Moj patent na chodzenie w krotkiej spodniczce, to podkolanowki mam rozne od cieniutkich po bardzo grube, w zaleznosci od tego jak moje lydki wygladaja
Moj problem dotyczy wlasciwie tylko lydek i bikini
__________________
Badanie piersi - raz w miesiącu

Cytologia - raz w roku

USG ginekologiczne - co 3 lata
Fuxia83 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 21:07   #350
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Fuxia, świetny pomysł z tymi podkolankami. Ostatnio widziałam takie zarąbiste białe w stylu amerykańska uczennica, ale obawiam się jak to się przyjmie na polskich ulicach (mieszkam w niezawielkim mieście).
A co myślicie o laserze? Ja mam ochotę zakupić sobie ten depilator laserowy, ale on 600zł kosztuje:/. a już się cieszyłam, że odłożyłam sobie tysiąc i znowu go przeturmanie, bo reszta pewnie na wpisowe na uczelnie pójdzie
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 21:10   #351
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:48
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-12, 21:25   #352
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

A co do natłuszczania polecacie? (w rozsądnej cenie?)
__________________
Mam gównianą pracę, za gównianą płacę...
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 08:54   #353
emna111
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 14
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cześć

Przeczytałam cały watek i znalazłam wiele pomocnych rad. Nie wiedziałam że jest tyle specyfików w aptece na wrastające włoski i ciemne plamy po wyciskaniu ich.
Wczoraj byłam w aptece i kupiłam wszystko co było możliwe, oprócz tribiotiku, bo nie mogłam znaleźć (to była apteka samoobsługowa).
Zrobiłam sobie piling kawowy (naprawdę świetny!) i zaczęłam stosowanie oxerilu i miejscowo cepan. Zobaczymy co będzie.

Dla mnie też odwaliło w wieku 14 - 15 lat i zaczęłam golić nogi - najpierw maszynką a potem takim prymitywnym depilatorem "Ladys". Dlaczego ja byłam taka głupia . Miałam wtedy koleżankę, jak zaczęły nam rosnąć na nogach włosy, to ona miała nawet ciemniejsze, ale się nie depilowała. Po 10 latach efekt jest taki, że teraz ja chodzę w spodniach a ona ma piękne gładkie nogi.
Jaki ten świat jest niesprawiedliwy.

Teraz depiluję nogi tylko na specjalne okazje (mniej więcej raz na 2-3 miesiące). Używam wosku na ciepło "Sensual" firmy Joanna. Jest świetny i niedrogi (12 - 20 zł zależy od sklepu). Dla mnie opakowanie wystarcza na 2,5 raza. W opakowaniu jest emulsja nawilżająco - łagodząca po depilacji.

Czy próbowałyście używać balsamów osłabiających odrastające po depilacji włoski? Ja używam balsamu z AVON. Wcześniej używałam innych (marek nieznanych), ale dopiero po AVON widzę efekty. Odrasta mi mniej włosków, są trochę jaśniejsze i cieńsze. Tego balsamu używam po depilacji raz dziennie do momentu aż wyrosną włoski, potem przestaję, choduję je przez następne 2-3 miesiace i znowu depilacja i balsam.


Cytat:
=olgaaa87;7825798]KURDEEEE!! wlasnie wrocilam z apteki poniewaz wszystkie badziewia mi sie skonczyly, poszlam zakupic: alantan plus, tribioryk, aspiryne, gliceryne i wode destylowaną. Te trzy ostatnie są mi potrzebne jak juz wspominalam do zrobienia plynu ktory podobno bardzo dobrze oczyszcza
Czy możesz napisać dokładnie co to za specyfik (jak działa), i jakie są proporcje?
emna111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 10:08   #354
plotkara0804
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 440
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

mówicie że stosujecie peelingi. Czytał makiedys że czeste stosowanie peelingów "ściera" opalenizne. tzn nie jestesmy juz tak brązowiutkie . Prawda?
plotkara0804 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 12:16   #355
lily_of_the_valley
Zadomowienie
 
Avatar lily_of_the_valley
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Stargard
Wiadomości: 1 340
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez viviennnne Pokaż wiadomość
Dziewczyny, ale wy straszne macie te nogi! Ja się mogę pochwalić idealnie gładkimi i ładnymi nogami, potem dodam zdjęcia, bo na razie mi aparat zakosili, ale mam jeden problem - bowiem bladość. Ale to nic, opale się w wakacje, ja używam normalnie maszynki do golenia i nic mi nie jest. Najgorzej jest w okolicach bikini, to to dopiero tragedia. Nie wiem już co mam zrobić.
Nie musisz dobijac ludzi. Ta wypowiedz nie jest za mila i nie pomagasz chwalac sie ze masz ladne i gladkie nogi :| Bladosc nog to zaden problem i nie stanowi tragedii. A jesli chodzi o bikini to praktycznie kazdy ma tam problem.
__________________
"Kto jest okrutny w stosunku do zwierząt, ten nie może być dobrym człowiekiem"
Arthur Schopenhauer
lily_of_the_valley jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 13:05   #356
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez plotkara0804 Pokaż wiadomość
mówicie że stosujecie peelingi. Czytał makiedys że czeste stosowanie peelingów "ściera" opalenizne. tzn nie jestesmy juz tak brązowiutkie . Prawda?
na pewno peelingi troche ścierają opaleniznę, ale stosowanie ich przed opalaniem i czasmi w trakcie sprawia, że opalenizna jest trwalsza.
Ja sam jeszcze jakieś dwa iesiące temu miałam ślady od kostiumu kąpielowego.

A to zdjęcia moich nóg. Sorki, że takie z włochami, no ale samie wiecie, że najlepiej dac im troche odpocząc. Dodatkowo z górnej perspektywy moje łydki wyszły jakoś grubo i krótko, no ale nie ważne.
Zdjęcia są tylko wewnętrznej strony, ale w sumie one wyglądają tak samo dookoła
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 13:13   #357
emna111
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 14
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Normalnie jakbym swoje oglądała.
emna111 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 14:56   #358
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez kosia992 Pokaż wiadomość
Moje blizny też widać pod rajstopami, ale od paru dni leje na to i chodzę w krótkich spodenkach.
i tak trzymać!!! lać na nich, najwyżej trochę się podziwią. tez się przełamałam i udaję ze nie widzę spojrzeń innych ludzi.
ps jeszcze nie widzialam dziewczyny z takimi hm wyraźnymi śladami, więc pragnę zapoczątkować tą erę!
moje nogi mają się dobrze... chociaż ostatnio wycisnęłam 3 włoski, ale zaraz tribiotic na ranki. nie wrosly.. uff. a ranki się zagoiły. a wszystko przez golenie pod włos:P teraz golę pod włos tylko tam gdzie nie wrastają ( mam takie bezpieczne niewrastające placki na nogach) i ogolnie nie widac specjalnie zebym nieogolona była a 'z włosem' bezpieczniej.. poza tym nawilżam! po goleniu kremem nivea. takim najzwyklejszym w niebieskim okrągłym pudełeczku i jak dla mnie jest idealny goi ewentualne podrażnienia, a potem można bawić się z balsamami. albo humektanem. tylko te blizny...
ps. Tesiaczek, widzę że masz jeszcze stany zapalne. idź z nimi do dermy i postaraj się dostać zineryt albo inny lek antybakteryjny i wysuszający, a te czerwone kropki zbledną i będą 'jak normalna skóra'.
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 15:04   #359
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez viviennnne Pokaż wiadomość
Dziewczyny, ale wy straszne macie te nogi! Ja się mogę pochwalić idealnie gładkimi i ładnymi nogami, potem dodam zdjęcia, bo na razie mi aparat zakosili, ale mam jeden problem - bowiem bladość. Ale to nic, opale się w wakacje, ja używam normalnie maszynki do golenia i nic mi nie jest. Najgorzej jest w okolicach bikini, to to dopiero tragedia. Nie wiem już co mam zrobić.
no coment, ale jednak. viviennnnnnnne! trafiłaś! to właśnie wątek o bladych, acz idealnie gładkich nóżkach! nie wiem co poradzić. <zonk>
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-13, 15:25   #360
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:48
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-08-16 15:31:59


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 06:31.