Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!! - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-06-16, 00:32   #391
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cześć Dziewczyny,
Dziś dopiero zalogowalam sie na wizaz.pl i od deski do deski przeczytalam ten caly watek ... bo to jest problem ktory i mnie dotyczy. Zdjecia ktore zobaczylam pokazaly mi ze sa osoby ktore maja ten sam problem co ja. bo potwierdzam to co ktos napisal wczesniej, ze ja na zywo tzn w szkole, w autobusie itp. nigdy nie widzialam dziewczyny z takim problemem. a tu okazuje sie ze tworzmy jedenak pewna grupe ..
znam bol wrastajacych wlosow i jednego wielkiego podraznenia i uczac sie z tym juz zyc kilka lat (mam wrazenie ze nigdy tego nie zaakceptuje .. bo nogi to jednak duzy atut dziewczyny, i jak piszecie ogromny bol gdy latem czy tez zima na basenie, nie mozna swobodnie nalozyc stroju, sukienki, szortow .. a na ulicy mija sie tyle odkrytych, idealnych nog ). Mnie osobiscie bardzo to boli gdy patrez na te wszytskie gladkie nogi, zazdroszcze, ze gdy budze sie rano nie moge tylko narzucic na siebie sukienki i wyjsc z domu, a sie wkurzam ze znow spodnie. no wiec chca podzielic sie z Wami moimi dowiadczeniami powiem Wam tak:
1. uwazam ze ten problem to sprawa genow, bo tego wyleczyc sie nie da! niestety .. wydalam kupe kasy na dermatologow, specyfiki, czy to na recepte czy nie, owszem to dziala ale juz na blizne na slad, jednak to nie powoduje nie powstawania krostek, nie wrastania, moze pomaga lekko jak juz one sa ale nie spowoduje ze pojawiac sie nie beda
2. moim zdaniem cala ta akcja wlos wrastajacy zaczyna sie pod skora a tam jako tako zadzilac sie nie da, a wiec..
3. ktos powie laser, po piersze; kupa kasy, po drugie -probowalam-blizny po poparzeniu-; po trzecie mialam 3 zabiegi i starcilam moze 10 wlosow lacznie u mnie nie zadzialalo
4. krem do depilacji, jakos nie bardzo rozpuszcza moje wlosy, poza tym strasznie podraznia
4. golarka jednorazowa, odrost juz na wieczor po porannym goleniu
5. depilator-wrastanie ogromne
6. kiedy jest dobrze??? jak przez 2 tyg nie gole, daje im odpoczywac wtedy jako tako nie ma podraznienia, i te co wyciagnelam igla i=miejsca tez sie goja
a tak czym sie do nich nie dotken jest zle

i najwiekszy bol jest taki, ze kazdy mowi nie przjmuj sie, sa gorsze rzeczy, no tak to prawda, ale jak sobie radzic, gdy jest lato, gdy znajomi ida na basen, gdy jest przyjecie, a nogi pieka, zblizanmi kompletnie nie nadaja sie do pokazania:/, ja czasem jak mi odrastaja az normalnie czuje ogromny bol jak one tam pod skora sie wbijaja. no i watek meski .. boje sie do kogos zblizyc, a jak juz to jak ktos napisal nawet jesli facet mowi ze jest ok, nie jest zle, ja sie sama ze soba nie czuje z tym dobrze=nie moge sie odprezyc, i czuc swobodnie, gdy malo ze nogi, cale bikini nakropkowane, czadem czerwone, czasem zlotle krostki, jedno wielkie podrazneineie...

p.s. jak tylko mi sie uda dolacze tez zdjecia

Trzymajcie sie Kochane!
malo to pocieszajace ale jak mowie moim zdaniem to jakas 'wada genetyczna', leko na to nie ma, raz jest lepiej raz gorzej ale gladkich, jednolotych nog miec nie bedziemy nigdy ..:'(

dobrej nocy!
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 00:40   #392
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

a i jeszcze nie dodalam peelingi tez robie, ostra gabka i co rusz nowy peeling, ale efekt znikomy:/.
i po depilatorze po tygodniu wlosy odrastaja..
ale wiekszosc moich kolezanek tez go uzywa i .... zero wrastajacych wlosow i efekt utrzymuje sie do 4 tyg! tylko pozazdroscic:/
no i jak to wytlumaczyc??
wszytsko to kwestie indywidualne ..
jedni maja tak inni inaczej:/
jednak ta sprawa z tymi nogami jest b.dziwna:/ no i mimo ze jest nas troche to jednak stanowimi mniejszosc dotknieta tych problemem ..

szczegolnie teraz jest ciezko, jak jest lato ...
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 01:14   #393
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

i jak mowilam podraznienie znika, ranki sie goja jedynie jak nog niczym nie tykam;p no ale wtedy zarosnieta jestetm:/. i jest lekko lepiej jak stosuje golarke elektryczna, bo to ani wyrywanie z cebulka ani golenie namokro=pocieranie skory, i wtedy jakby z wloskami lepiej, tyle ze to czasochlonne i codziennie trzeba by powtarac + przy dotyku i jak sie patrzy pod katem te wloski sa 1-2mm wiec zadne to rozwiazanie;/ i trzeba by wstawac o 4 rano i to codziennie by miec na to czas = niemozliwe do wykonania
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 01:40   #394
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

paskudne czerwone punkciki.., które pojawiły sie na moich nogach to nie są chwilowe podrażnienia, towarzyszą mi juz od wielu lat i z całego serca ich nienawidzę!
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 01:52   #395
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

przepraszam, że się tak rozpisałam, po prostu wreszcie widzę, że tak wiele osób ma to samo, a to jednak pociesza [wokół mnie same gładkonogie szczęściary...:/]
szlag mnie już z tymi nogami trafia
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 12:07   #396
mona05
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 11
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Eweling nie dziwię Ci się, wiem jak to jest jak jedziesz nad jezioro i Twoje bikini wygląda jak po wojnie Mam tak samo nic nie działa. A na dodatek ja mam jeszcze sporo bardzo cieniutkich , długich, czarnych włosków wysoko na udach przy samym bikini. Wyglada to fatalnie ale ani tego golić bo będą odrastały gorsze ani woskiem bo będą wrastały tak jak inne i jeszcze nie dość, że bikini mam w bliznach to jeszcze uda będę miała. I tak to jest niestety.... Ja też nie wiem co mam robić próbowałam już tylu rzeczy że mam dość bo nic nie działa.
__________________
Monika



One life - One love...
mona05 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 12:14   #397
Paati89
Zakorzenienie
 
Avatar Paati89
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 9 256
Send a message via Skype™ to Paati89
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Taka dygresja z mojej strony: jezeli zakladasz watek,piszesz posty to uzywaj opcji "edytuj"...nie wolno pisac swoich postow jeden pod drugim.

Problem wzastajacych wloskow takze i mnie dotyczy. Niestety... dzieje sie to tylko po uzyciu depilatora...czasem peeling nic nie daje..wtedy na zmiane uzywam maszynki do golenia po peelingu... nastepnym razem znow depilator juz nie powoduje wrastania wloskow
__________________
Tattoomaniaczka
Początkowa Włosomaniaczka
Akcja : Zapuszczanie włosów trwa

Paati89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 16:34   #398
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

PAATI89

jednorazowe wrasatanie czy podraznienei ktore znika jak sie zamienia metode golenia to nie to samo co ten problem o ktorym tu piszemy.
pryszczyki na nogach i wrastajace wloski sa po kazdej z mozliwych metod depilacji, jednynie pozwolenie cialu 'zarosnąć' jako tako likwiduje problem jednak to zadne ROZWIAZANIE :/

p.s. nie chce Wam tu niszczyc forum wiec musze sie dopytac jako ze pierwszy raz w zyciu korzytsam z forum -przepraszam - bo nie wiedzialam ze nie mozna wklejac swoich postow jeden po drugim ale nie beardzo zrozumiaoam ta opcje edytuj, ktos moze to dokladniej wytlumaczyc? dzieki!
"""""Taka dygresja z mojej strony: jezeli zakladasz watek,piszesz posty to uzywaj opcji "edytuj"...nie wolno pisac swoich postow jeden pod drugim.""""""

MIlego dnia Kochane!
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-16, 17:01   #399
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:49
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-17, 19:38   #400
Silwena
Wtajemniczenie
 
Avatar Silwena
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 304
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Witajcie Wizażanki
Problem ten sam co Wasz, czytałam zarówno ten temat, jak i wątek zbiorczy o bliznach po depilacji... (ten drugi mnie przeraża, sposobami, które tam polecają) Naczytałam już się tych postów i uznałam, że czas spróbować polepszyć stan swojej skóry. Waham się jednak z tym od czego zacząć, a to dlatego, że przyszłość z maszynką codziennie i kłuciem odrostów mi sie nie uśmiecha
W sierpniu miną 3 lata odkąd używam depilatora. Kłopociki, z usuwaniem włosków na nogach, mam od zawsze, wcześniej kilka lat goliłam je maszynkami (jednorazówki, dla kobiet, etc) doprowadziałam tym włoski do niesamowitej grubości i czarności, co uniemożliwiało, mi tak czy siak, chodzenie w czymś krótszym niż do kostek, ze względu na to, że po goleniu zawsze włoski odrastały w ciągu połowy dnia, a skóra po dłuższym goleniu nigdy już nie miała jednolitego koloru, gdyż było widac na niej czubki skoszonych czarnych włosów. Jakby nie patrzeć było/jest i będzie nieestetycznie
Problem mój tkwi też w tym, że jak co jakiś czas goliłam nogi, miedzy stosowaniem depilatora, to zauwazyłam, że wrasta mi ogromna ilość włosków po tym (wrastaja nie wgłąb, lecz poziomo pod skórę, co mozna wydrapac, ale jest ich mnóstwo). Co innego po depilowaniu, wrostów mam mniej (są wgłąb w postaci czarnych punktów/uwypukleń minimalnych, które po nacisnieciu okazują się włosami czasem 1,5 cm)
Mój TŻ nie chce słyszeć o żadnym poparzeniu nóg maścią na odciski.. o której piszą kobietki w wątku zbiorczym dot. blizn, ja mam w tej chwili same blizny i doprawdy nie wiem teraz czym i jak się zacząć ratować. Niektóre plamki (szczególnie takie 3 większe) mam juz od dwóch lat i nie widać by jaśniały, więc jestem sceptyczna czy to jest w stanie kiedys zejść... Wszystkie mówicie tu o odstawieniu depilatora, ale ja o goleniu i ranach nie chce nawet słyszeć Z wyciskaniem wrostków nie miałabym problemu, przestałabym na amen, gdyby nie strach, ze taki wrost wgłab nogi nie uszkodzi (wśrodku struktury skóry etc)
W ciagu 2 tygodni wesprę się tez wizytą u dermatologa, a na razie podpytuje Was. Z tego co zapamiętałam kosia992 pisała sporo o cebulkach, że są za każdym uzyciem depilatora wykręcane etc Powiedz mi, kosia992 czy to wróciło/wraca u Ciebie do naturalnego stanu, sprzed depilacji? Da się nareperować te powykręcane cebulki? czy da się przywrócić im wzrost w naturalna stronę? Bo mam kłopoty z ustaleniem tego

moje nieszczęsne plamy :

Edytowane przez Silwena
Czas edycji: 2008-06-17 o 19:46 Powód: interpunkcja
Silwena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-17, 20:54   #401
kosia992
Raczkowanie
 
Avatar kosia992
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: Bytom
Wiadomości: 71
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

.
__________________

Edytowane przez kosia992
Czas edycji: 2010-02-02 o 18:49
kosia992 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-17, 21:51   #402
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez kosia992 Pokaż wiadomość
Ludzie, to nie ma nic wspólnego z kolorem włosów! Ja jestem naturalną blondynką (nie sugerować się zdjęciem obok:P) a jestem owłosioną małpą! to wina hormonów, albo genetycznie jakoś. Mój tata wygląda jak goryl i ja i mój brat też jesteśmy owłosieni (lol jak to brzmi). Moja mama jest blondynką. W ogóle nie ma problemów z owłosieniem. Jak widać kolor włosów na głowie przejęłam po mamie a reszteę po tacie, ehhh.

Zewnętrzna strona nóg - macie na myśli tą przy kości piszczelowej?
hehe znam to.. golić wlosy skąd się da ;p tylko że ja jestem brunetką i wszyscy w mojej rodzinie tez mają ciemne włosy... ;| moje kumpele to blondynki i nie wiedzą że jak się ma ciemne włosy na nogach to je trzeba przed każdym wyjściem odsłaniającym nogi golić.. ale co tam.. zazdroszcze im że nic im nie wrasta.. wogóle nie widać u nich tych 'kropeczek' jakie są po depilacji, przy mieszku włoska.. ja je mam, moje nożyskanie są jednolitej barwy, niby w domu wydaje mi się że jest ok, a potem mam skalę porównawczą i widzę te ciemniejsze punkciki.. łeee po co nam te włosy na nogach??? i wogóle? tylko na głowie i wystarczy!
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 00:22   #403
Silwena
Wtajemniczenie
 
Avatar Silwena
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 304
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Dzięki kosia992 za odpowiedź, zapytam dermy czy da się te "cebule" zmusić do normalnego wzrostu.
Mam jeszcze taką uwagę, że to co jestem w stanie stwierdzić, z obserwacji, to fakt i/lub zbieg okoliczności, ze przez pół roku łykania Diane35, nie miałam żadnego wrostu, choć nogi depilowałam co tydzien, ale jak widać, pół roku to za krótki czas, by którekolwiek przebarwienie zeszło albo chociaż pojasniało Nic sie nie zdarzyło Masowanie myjkami/gabkami do masażu, peelingi i cierpliwość, to za mało Thx, za zamieszczenie pliku pdf z wyszczególnionymi maśćkami Tribioticu używałam właśnie kiedyś PO rozdrapaniu wrostu, ale nie zapobiegało to przebarwieniom. Natomiast nie próbowałam ani złuszczać ani nawilżyć skóry, więc podpytam derme co sądzi o moczniku (o ile sama z tym nie wyjdzie) Jesli ona nie powie mi nic ciekawego, sama zacznę chyba od kremu Pilarix z 20% mocznikiem. Jestem alergikiem do tego z wrazliwą skórą, więc bojam tego 30% Co jest jeszcze przykre... ja, by posiadać przebarwienie na nodze, nie musze miec stanu zapalnego, w sumie niewiele moich "krop" jest po stanie zapalnym, sa to po prostu plamy po usunieciu danego wrostka (nawet jesli po kąpieli został miękko i łatwo wyjęty).
Wszystko czego się "nabawię" na skórze, goi się barrrrrrdzo powoli.. ehh

Jutro jeszcze raz przeczytam cały wątek, ponieważ nadal nie wiem co robić, czy czekac co powie derma..
czy rzucić ten depilator, czy nie.. bo na dziś czuję, że wiem, że nic nie wiem..

Dobranoc Wizażanki !

Edytowane przez Silwena
Czas edycji: 2008-06-18 o 01:41
Silwena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 15:06   #404
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cześć Dziewczyny,

zgodnie z obietnica zmieszczam foty, zrobione komorka, wiec moze jakos srednia, ale w pelni ukazuje bol opisywanego tu watku:/. jak wiadomo cale te kropki blizny wrosty itp dobrze nie wygladaja wiec i foty nie sa za ladne ... ale czesc z Was moze sie pocieszy ze ma lepsze nogi, a czesc zobaczy ze nia sa same z problemem. dodam ze 2 tyg ich wogle nie tykalam:/ tak tak wiem dlugo, ale chcialam im dac odpoczc, ale co z tego, skoro bylo lepiej, jak wczoraj wydepilowalam, i dzis juz jest fatalnie;/.
z tymi skreconymi wloskami tez mi sie tak robi, ale wydaje mi sie ze one sie juz nie rozprostowuja:/.
no dobra to na razie tyle. nic nowego by Nam pomoc nie wymyslilam
milego dnia



Do kosia992

dzieki za wytlumaczenie regul "edycji" , zrozumialam doskonle;;p


Depilacja laserem ...
chcialam jeszcze dodac ze te male biale kropeczki-blizny to nie od dlubania;[ ale wlasnie to pozostalosci po depilacji laserowej ktora wlosow nie zlikwidowala ;//// tylko moja kase i zostawila po sobie pozostalosc


eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 18:20   #405
Pisklak23
Raczkowanie
 
Avatar Pisklak23
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 99
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Witam, ja tez mam podobny do Was problem. I niby wiem jak sobie z nim poradzić, a jednak to nie jest takie proste...Z problemem wrastających włosków miałam już kłopoty w 2005 r (wszystko "zasługa" depilatora), pamiętam że pomogło mi wtedy niegolenie nóg przez dłuższy czas i odstawienie depilatora. Teraz z zimie (przed Sylwestrem) ponownie wydepilowałam nogi depilatorem, no i zaczęła się masakra... Nie będę się tutaj rozpisywać, bo każda z nas zna to az nazbyt dokładnie z własnego doświadczenia. A lato tuż, tuż..... Postanowiłam więc powrócić do mojej sprawdzonej metody ratunku dla nóg.
A więc
1) nie golę nóg, przyznam że czuję się z tym bardzo niekomfortowo, ale cóż począć....trzeba dać skórze odpocząć i zregenerować się ,
2) 2 lub 3 razy dziennie smaruje nogi kremem oliwkowym ziaja, który natłuszcza skórę i wygładza ją. trochę również "odżywia i regeneruje" blizny i przebarwienia, których na szczęście jest coraz mniej.
3) stany zapalne po wyciągniętych włoskach traktuje punktowo maścią tribiotyk, jest dobra bo usuwa ropę, czasami daję miejscowo maść cynkową, ale ona nie jest az taka super w działaniu. po 4) peeling - 2 lub 3 razy w tygodniu, odnawia skórę , usuwa stare komórki skóry - słowem pozwala się jej na nowo odradzać, spłyca blizny i przebarwienia
5) pozytywne myślenie, kiedyś udało mi się wygrać walkę z wrastającymi włoskami, teraz tez się uda! Tylko potrzeba czasu, systematyczności i cierpliwości... Po prostu żyć sobie dalej, robić co się lubi, nie traktować swojego problemu jako największej tragedii na świecie
6) nie byłam u żadnego dermatologa, wiem może by mi pomógł tu i teraz a może nie? Nie chcę smarować swoich nóg tonami maści, chcę je wyleczyć tak jak wtedy w 2005 roku. Gdybym nie użyła depilatora miałabym dzisiaj spokój....Ale cóż. Ważne że nie jestem sama w walce o piękne nogi które można pokazać światu.

Pozdrawiam sorki za przydługaśny post
Pisklak23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 19:44   #406
bejbii
Rozeznanie
 
Avatar bejbii
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: DKA
Wiadomości: 987
Wpisy w blogu: 1
GG do bejbii
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Pisklak23 - witamy w klubie

Powiedz mi, co to za Ziaja? możesz linka do KWC z nią wkleić.
Dzięki
__________________
Mam gównianą pracę, za gównianą płacę...
bejbii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-18, 21:31   #407
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

A ja dzisiaj załozyłam miniówkę ale wcześbiej wysmarowałam nogi fluidem, który nie dał żadnego efektu, korektor też nie Zastanawiam się nad tymi rajstopami w sprayu i chciałam je na allegro kupić bo tam tańsze, ale nigdzie w sklepie ich nie ma, abym mogła odcień dobrać.
A tak poza tym nigdzie nie mogę znaleźć tribioticu. No normalnie wszędzie oblatałam i nigdzie nie dowieźli. A bardzo by mi się przydał, bo jak mam strupa, to siłą go zdrapuje, no i rana się robi większa, a blizna głębsza. a tak to szybciej by mi sie to zagoiło
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 00:01   #408
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Napisane przez eweling Pokaż wiadomość
Cześć Dziewczyny,

zgodnie z obietnica zmieszczam foty, zrobione komorka, wiec moze jakos srednia, ale w pelni ukazuje bol opisywanego tu watku:/. jak wiadomo cale te kropki blizny wrosty itp dobrze nie wygladaja wiec i foty nie sa za ladne ... ale czesc z Was moze sie pocieszy ze ma lepsze nogi, a czesc zobaczy ze nia sa same z problemem. dodam ze 2 tyg ich wogle nie tykalam:/ tak tak wiem dlugo, ale chcialam im dac odpoczc, ale co z tego, skoro bylo lepiej, jak wczoraj wydepilowalam, i dzis juz jest fatalnie;/.
z tymi skreconymi wloskami tez mi sie tak robi, ale wydaje mi sie ze one sie juz nie rozprostowuja:/.
no dobra to na razie tyle. nic nowego by Nam pomoc nie wymyslilam
milego dnia



Do kosia992

dzieki za wytlumaczenie regul "edycji" , zrozumialam doskonle;;p


Depilacja laserem ...
chcialam jeszcze dodac ze te male biale kropeczki-blizny to nie od dlubania;[ ale wlasnie to pozostalosci po depilacji laserowej ktora wlosow nie zlikwidowala ;//// tylko moja kase i zostawila po sobie pozostalosc


nie obraz sie, ale nie ma co krytykowac skutecznosci usuwania owlosienia laserem skoro mialo sie tylko 3 zabiegi

aby skutecznosc byla max trzeba wykonac conajmniej 6-8 serii w parotygodniowych odstepach, inaczej szkoda kasy w ogole.

btw: blizny po laserze to niestety czasem wina samych klientek np. nie przyznaja sie, ze biora leki fotouczulajace np. tabletki antykoncepcyjne

przyczyny moga byc rozne
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 00:31   #409
eweling
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Lokalizacja: Wawa/Bialystok
Wiadomości: 18
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

quote=truskawkowawiosna

nie obraz sie, ale nie ma co krytykowac skutecznosci usuwania owlosienia laserem skoro mialo sie tylko 3 zabiegi

aby skutecznosc byla max trzeba wykonac conajmniej 6-8 serii w parotygodniowych odstepach, inaczej szkoda kasy w ogole.

btw: blizny po laserze to niestety czasem wina samych klientek np. nie przyznaja sie, ze biora leki fotouczulajace np. tabletki antykoncepcyjne

przyczyny moga byc rozne[/quote]


Nie obrazilam sie
generalnie wchodzac na to forum chcialam podzielic sie moim doswiadczeniami, a z reka na sercu mowie ze spcjalista od depilacji laserowej nie jestem, tyle ze o tym napomnialam- masz racej 3 zabiegi moze to bylo za malo, ale mowiac juz tak generalnie (robilam cale nogi) lydki to koszt ok 500zl, uda tez 500, bikini 300, tazem 1300zl pomnozyc przez 8-10 razy, same policzcie... i plus co sie ostatnio duzo pisze ze niby po 3-5 lata trzeba to powtarzac bo znow wlosy rosna!!! to na grom ten zabieg.. dobry marketing..

p.s. blizny ...
nie bralam tabletek uczulajacych antykoncepcyjnych czy tez zadnych innych, nie opalalm sie od dluzszego czasu, wyplenilam zalecenia dane mi przez lekarza dlugo przed zabiegiem, a takich poparzen jakie mialam nie zycze nikomu... i musze powiedziec ze pozostalosc - te biale plamki to i tak cud ze to takie male zostalo. odpuszcze juz sobie doklande opisanie tych poparzen bo to bylo dosc okropne.

dobrej nocy!
eweling jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 12:40   #410
Awariss
Raczkowanie
 
Avatar Awariss
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Wolverhampton
Wiadomości: 53
GG do Awariss
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

ale sie naczytalam..od poczatku do konca, tylko liste masci gdzies przeoczylam.
Mi nic nie pomaga.Ani peelingi, ani masci. Nawet to, ze olewam golenie. dermatologa opinia? 'Ma Pani taka urode'... Jedyne co mi sie udalo, to polikwidowac czesc pryszczy z wloskami. Nogi sa w miare gladkie, ale normalnie kropa na kropie.
Szukam jakiejs dobrej rady lub specyfiku. I tak jak inne osoby, Dziekuje Bogu, ze znalazlam dziewczyny z identycznym problemem. Musze jeszcze troszke Was poczytac...

aha.. a rzeczy ktore stosowalam to :
hasceral, tribiotic, sudocrem, alantan plus, masc z wit. A.
a Moze to co zostalo to juz sa blizny? Chyba nie. Po zdjeciach patrzac mam identyczne nogi jak sweetDreams, moze tylko troszke mniej czerwonych punktow.

Aha.. i jeszcze slynny folisan plyn mialam. Lepiej nie gadac. Nic nie pomoglo...

Edytowane przez Awariss
Czas edycji: 2008-06-19 o 17:20
Awariss jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 15:38   #411
Pisklak23
Raczkowanie
 
Avatar Pisklak23
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 99
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Do bejbii

Dziękuję za przyjęcie mnie do klubu, fajnie wiedzieć że czlowiek nie jest sam ze swoim problemem ;-)

http://www.wizaz.pl/forum/showthread...=21339&page=14

Ten krem kupiłam właściwie do twarzy (duże opakowanie), a że spisuje sie super to postanowiłam nogi też nim smarować. Później może spróbuje balsamu z tej serii, powinien równie dobrze działać. Krem jest tłusty, ale coś obiło mi się o uszy, że taką skórę z problemami lepiej natłuszczać, po to by ją regenerować i chronić niż nawilżać..... Zobaczymy...

Przepraszam za błędny link, to moje pierwsze kroki na forum. Poniżej link do kremu oliwkowego Ziaja lekka formuła.
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=13595

Edytowane przez Pisklak23
Czas edycji: 2008-06-19 o 15:41 Powód: błędny link
Pisklak23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 16:38   #412
amelia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 60
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

witam wszystkich ! jestem kolejną ofiarą niewłaściwego depilowania i forum czytuje już od kilku miesięcy a teraz postanowiłam się zarejestrować i 'ujawnić' z włoskami walczę od 2 lat i nie jest łatwo bo moje nogi w fazie najsilniejszego wrastania wyglądały jeszcze gorzej od tych które tutaj pokazałyście. najpierw muszę napisać że krem veet przeciw wrastaniu jest bardzo dobry i mnie akurat pomógł (piszę to bo w poprzednich postach pojawiły się jakieś negatywne opinie).ja stosuję go regularnie tzn 2 razy dziennie i efekty są rewelacyjne - włosy się rozjaśniły i odrastają barrdzo powoli. w porównaniu z tym co było przed jego zakupem to 8my cud świata: ) aha i taka wskazówka dla tych walczących z bliznami - szukajcie kosmetyków z ekstraktem z grapefruita lub winogron (jest on m.in w tym kremie veet który tak został skrytykowany;p). jeśli zaczniecie regularnie go stosować naprawdę pomoże! na początku mojej przygody z tym kremem musiałam nauczyć się systematyczności co było trudne ale warto było.efekt-mam o wiele jaśniejsze chaszcze na nogach i nie odrastają po jednym dniu tylko po 3!
pozdrawiam( :
amelia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 20:00   #413
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cytat:
Nie obrazilam sie
generalnie wchodzac na to forum chcialam podzielic sie moim doswiadczeniami, a z reka na sercu mowie ze spcjalista od depilacji laserowej nie jestem, tyle ze o tym napomnialam- masz racej 3 zabiegi moze to bylo za malo, ale mowiac juz tak generalnie (robilam cale nogi) lydki to koszt ok 500zl, uda tez 500, bikini 300, tazem 1300zl pomnozyc przez 8-10 razy, same policzcie... i plus co sie ostatnio duzo pisze ze niby po 3-5 lata trzeba to powtarzac bo znow wlosy rosna!!! to na grom ten zabieg.. dobry marketing..

p.s. blizny ...
nie bralam tabletek uczulajacych antykoncepcyjnych czy tez zadnych innych, nie opalalm sie od dluzszego czasu, wyplenilam zalecenia dane mi przez lekarza dlugo przed zabiegiem, a takich poparzen jakie mialam nie zycze nikomu... i musze powiedziec ze pozostalosc - te biale plamki to i tak cud ze to takie male zostalo. odpuszcze juz sobie doklande opisanie tych poparzen bo to bylo dosc okropne.

dobrej nocy!
chodzi mi o to, ze forum podczytuje wiele dziewczyn: przeczytaja, ze laser jest przereklamowany i nieskuteczny, a nie wiedza, ze 3 serie to za malo.

ja wiem, ze to bardzo duzo kasy jak juz robic to porzadnie albo wcale.

a co do poparzen

no niestety, powiklania sie zdarzaja, najczesciej to niestety wina osoby wykonujacej np. zle dobrana dawka. no i nie kazdy moze byc poddany temu zabiegowi i mysle sobie, ze kliniki dermatologiczne stawiaja niestety przede wszystkim na zysk i nie mysla o dobrze klientki


a co do ekstraktow z winogron czy grapefruita- one nie maja jakis super wybielajacych wlasciwosci, szkoda czasu i kasy.

pomoc moga kwasy AHA
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-19, 21:50   #414
SweetDreams93
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Gliwice
Wiadomości: 244
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

witam nowe wizażanki walczące z wrastającymi włoskami dołączajcie do walki!

dzisiaj byłam na kąpielisku.. ale się na moje nogi gapili O.o jak na kosmite ale ja olalam. i do wody, tam nóg nie widać. a po powrocie do domu... zobaczyłam takie 'szare' plamki na nogach.. ooo wiedziałam już co się dzieje... wrosty. piękne nowe wrosty.... do wyciśnięcia .. no to nkłułam igiełką i eycisnęłam... o chryste jakie czorne włosy!.. z OGROMNĄ cebulką... myślałam że zostaną ropne czerwone ślady, ale psychika mi siadła, nie posmarowałam ich niczym, tylko tak jak na nie patrzyłam tak pod prysznic, i wygrzebałam skądś stary żel garniera (nie uzywam bo strasznie wysusza i z alkoholem:|) trochę gąbką przetarłam.. a potem polałam ranki wodą utlenioną. i już nic więcej.. musiałam jeszcze wyjść, a jak zakładałam spodnie (długie oczywiście ) to zobaczyłam że powysuszały sie i nie rozpaprałam nic! zwykła woda utleniona pięknie odkaziła ślady po wyciśniętych włoskach... łoł. ale to chyba jednorazowa radiość.. po prostu cud się stał i nic nie rozpaprałam na nowo..

a właśnie, włoski potrafią głeboko pod blizną wrosnąc.. mój rekordowy włos rósł sobie właśnie pod największą nabrzmiałą blizną.. rozpaprałam, ale mam spokój jjuz.

eweling, widzę że miałaś parę przygód z nogami.. ale nie masz stanów zapalnych.. z trwałych śladów to ja widzę strupki i malutkie blizny.


ja mam nawet na tyłku blizny. ;P
SweetDreams93 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 10:53   #415
MagdaM
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 4
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Ja walczę ze swoimi nogami już ładnych parę lat. Jestem brunetką i geny odziedziczyłam po tacie - całe ciało owłosione ( nogi owłosiaone, ręce owłosione, grubszy meszek nad górną wargą i błogi ale ciemnawy meszek na całym ciele, który przy bladej skórze jest baaaardzo widoczny, więc muszę być przynajmniej trochę opalona żeby się dobrze czuć).

będąc chyba w 5 klasie szkoły podstawowej zaczęłam golić nogi i to był mój największy błąd. W 2 liceum, kupiłam depilator i zaczęłam się min depilować. O ile samo kupno błędem nie było, bo teraz z niego korzystam, o tyle depilowanie się nim wtedy to masakryczne posunięcie - zapalenia mieszków włosowych, blizny, włoski zaczęły sie wrastać i wogóle te zdjecia które tu oglądam to cacka. Wtedy wróciłam do maszynki, ale ile można sie męczyć, rano przed wf golenie a o 10 już papier ścierny na nogach. Wtedy podsłuchałam rozmowy mojej koleżanki na temat depilacji woskiem u kosmetyczki i pokazywała nogi - miodzio. Inna koleżanka, jak rozmawiałyśmy o depilacji powiedziała ze używa wosku, a jak sie zapytałam o depilator, powiedziała, ze kiedyś spróbowała i miaął po nim strasne uczulenie, więc sumując wszystko WOSK WYGRAŁ i postanowiłam spróbować, w końcu i tak gorzej już być nie mogło. I tak kolejne 5 miesięcy upłynęłao pod znakiem gorącego wosku u kosmetyczki. Potem już szłam na wosk tak co 2-3 miesiąc a w między czasie maszynka albo krem. Potem odważyłam się znowu na depilator i okazało się że nie mam już po nim problemów z zapaleniami. I teraz na zmianę używam 3 metod depilacji - depilator, potem maszynka, żeby przed kolejnym depilatorem włoski powyprowadzać i znowu depilator. Teraz szykuję sie do kosmetyczki znowu bo już chyba od roku nie odwiedzałam salonu więc ostatnie trzy razy to tylko maszynka, żeby włoski nabrały trochę mocy, i żeby było co usuwać

Oczywiście nie rozstaję sie z takimi specyfikami jak zasypka, woda utleniona, był moment kiedy bardzo pomagał mi roztwór wody z sodą oczyszczoną (rozjaśniał i dezynfekował) teraz odkryłam piling solą do kompieli a póżniej dezynfekcję wodą utlenioną (a jak większe pryszcze to woda utleniona w kremie (peroxygel) - bardzo ładnie podsusza i tylko te miejsca które chcę bo nie ścieka)

teraz zaczełam stosować jeszcze jeden kosmetyk - Balneum intensive (balsam do ciała) z mocznikiem, na ulotce napisane jest ze stosuje sie go np przy łuszczycy bądź przy trądziku. Ale ten specyfik dopiero sprawdzam.

Z doświadczeń wiem ze skóra u mnie na nogach wygłądała najlepiej nad morzem, codzienny piling piaskiem, kąpiele w morskiej wodzie, i codzienne smarowanie balsamikami no i oczywiście słoneczko i opalenizna

Już dwa lata temu pokazałam nogi ludziom na plaży, ale tam to jeszcze pomogła mi opalenizna uzyskana w solarium, przez co wszystko było mniej widoczne no i szybciej się skóra złuszczała (i z solarium ani ogólnie z opalania nie zrezygnuję nawet jeżeli to ma utrwalać blizny, bo dzięki temu naprawde sa dużo mniej widoczne)
Rok temu miałam jeszcze mniejsze opory, a byłam z 30 osobową grupką samych dobrych znajomych w Bułgarii no oczywiście opalenizna też zrobiła swoje.

A to że jest lepiej to juz wiem na 100%, bo jeszcze 2,5 roku temu słyszałam różne docinki, ale wzięłam sie za konkretne działania i przeciągu pół roku bardzo sie poprawił stan moich nóg (kosmetyczka i solarium + oczywiście pilingi i wszystko co powyżej). Teraz już mi sie nie zdażają zadne komentarze nawet od dzeiwczym które wcześniej szczerze mówiły jak to wszystko wygląda

Jasne ze mam problemy z wrostami i to mnie teraz najbardziej absorbuje, ale to nic w porównaniu do tego co było wcześniej, bo to są tylko małe ciemne ślady, które (przynajmniej ja zawsze sobie to wmawiam) z daleka, tzn z wysokości oczu tyglądają jak pieprzyki:P no i tylko te strupki eh. No ale jak strace cierpliwość i sie wezme za dłubanie (a to niestety moja duża słabość i gdyby nie to, to moje togi teraz byłyby w jeszcze lepszym stanie) to po prostu przez kolejne 3-4 dni zakładam spodnie. A latem z rególy chodzę w spódnicach za kolana, bo o ile łydki to jeszcze jak cie mogę, to moje uda z tylu to największy mój ból, bo oczywiście jak zaczełam sie golić to całe nogi

sumując wszystko napiszę jeszcze co pomogło mi się wziąc za siebie.
Po 1. uświadomienie sobie problemu i opracowanie ścieżki działania
po 2. Facet
po 3. koleżanka ze studiów, która okazało sie że łydki w jeszcze gorszym stanie niż ja i nic sobie z tego nie robiła.

może w przyszłym tygodniu jakoś pochwalę sie Wam efektami mojej dwuletniej pracy
i z doświadczenia mojego, bardzo polecam gorący wosk u kosmetyczki, mino że po pierwsych dwóch razach chciałm zrezygnować.

po tym jak przeczytałam wątek, chcę jeszcze spróbować tego kremu Veet, no i nastawiam sie na nawilżanie

pozdrawiam Was serdecznie

ps. no to sie wypociłam
MagdaM jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 11:22   #416
amelia77
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 60
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

widzę kolejną nową osobę (oprócz mnie ;p) tak jeszcze co do kremu veet to muszę dodać że on nie wysusza skóry bo jest z lanoliną i gliceryną, doczytuję jeszcze ten wątek od początku i mi się nasunęło żeby to napisać.i szczerze mówiąc to nie wiem czy takie ekstrakty i inne pierdoły to strata pieniędzy, wiadomo że każdemu co innego pomaga ja jednak u siebie widzę dużą poprawę po własnie takich pierdołach.wcale nie są takie drogie i wolę wydać parę złotych na buteleczkę olejku niż np 50zł za krem który może mieć gorsze działanie (a nawet jeśli takie samo to i tak się nie opłaca go kupować^^)
wiecie co mnie bardzo ostatnio denerwuje?że moje blizny wydają mi się bardzo widoczne a jak ostatnio założyłam rajstopy i kiecke to nikt nie widział w moich nogach nic dziwnego.nie wiem już czy mi się wydaje że są takie widoczne czy co ...chyba jestem przeczulona na tym punkcie. a pomyśleć że rok temu byłam pewna że w to lato założę krótkie spodnie bez skrępowania i jak prawdziwa baba zacznę nosić kiecki. ale mam jeszcze opory i chyba będę dalej kisić pupsko w gaciach...
w dodatku rozpaprałam starą bliznę bo myślałam że jest w niej włos.wygląda delikatnie mówiąc obrzydliwie a tak dobrze było.ech
ja moje nogi załatwiłam woskiem do depilacji na zimno a wszystko przez brak nawilżania odpowiedniego.i po roku zaczęły mi się pojawiać wrosty ale jeszcze nie byłam świadoma co to.na początku używania wosku to była rzeźnia.wiadomo- małolata zaczynająca używać wosku;p moje pierwsze lato z tymi syfami na łydkach spędziłam nad morzem i własnie tam znacznie poprawił się mój stan (jak u MagdyM) ale potem znowu było to samo bo wosku nie odtawiłam..i mam do teraz pamiątkę.
amelia77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 13:21   #417
Silwena
Wtajemniczenie
 
Avatar Silwena
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 2 304
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Cześć dziewczyny
Nie wiem co to za chochlik się wdarł na forum, ale nie ma mojego posta ze wczoraj..usunięty? Nie wiem..więc napiszę jeszcze raz. Przedwczoraj byłam w dermatologa. Stara metodą chce wyleczyć mi przebarwienia, bo wspaniałomyslnie dała mi Cepan..jak wiadomo, maść ta jest na blizny innego rodzaju, więc nawet nie wykupywałam (a próbować i śmierdolić cebulą nie chcę). Nie kazała mi też odstawiać depilatora, pewnie dlatego, że nie mam juz stanów zapalnych. Nie wiem, dziwnie mi się z nią rozmawiało (ale to pewnie dlatego, że nastawiona jest głownie na leczenie mojej buzi, a o nogi 1raz marudziłam). Postanowiłam, że odstawię depilator, spróbuję na nowo przyzywczaic skóre do golenia, chociaż tego panicznie się boję Włoski mam słabe i jaśniutkie, a teraz znów staną się ostre i nogi już nie będą gładkie Włoski po goleniu odrastały mi po połowie dnia, a na drugi dzień miałam już wrosty poziome podskórne... znów się zacznie No aleee.. korzystając z porad w tematach o depilacji, zaopatrzyłam się w Rossmannie w maszynki dla kobiet, piankę do golenia, oliwkę do nawilżania i masażu, sudocrem i w aptece w spirytus salicylowy i aspiryny Bayera (na maseczke). Teraz czas nauczyć się systematyczności

SweetDreams93, imponujesz mi z tym kapieliskiem i w ogóle, z taką postawą LATO JEST TWOJE ! tak 3maj i czerp ze słonka jak najwięcej

Pisklak23, może troszkę Ci podpowiem, oczywiście zrobisz jak chcesz, ale IMO ten kremik Ziaji, skoro jest do buzi, to nie bedzie działał tak samo skutecznie na grubszą skóre nóg i tak ładnie ją nawilżał. Polecam Ci w tym celu oliwki szczególnie Nivea Baby - tutaj opinia na KWC oraz inną, którą sama stosuje HiPP - również wysoka ocenia na KWC Niedrogi kosmetyk, a calkowicie naturalny. Poczytajcie o oliwkach

amelia77 i MagdaM witajcie, wspominacie o opalaniu, też się na to nastawiam, ale delikatnie chusteczkami samoopalajacymi i balsamami brązującymi, jak coś z tego wyjdzie, to też się podzielę uwagami, na razie za waszą radą, dopóki się nie skuszę na kwasy (np krem Pilarix) to będę modzić na różne sposoby aż się uda

Edytowane przez Silwena
Czas edycji: 2008-06-21 o 13:24 Powód: interpunkcja
Silwena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 14:23   #418
Tesiaczek
Zakorzenienie
 
Avatar Tesiaczek
 
Zarejestrowany: 2008-05
Wiadomości: 3 691
GG do Tesiaczek
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

ja w sumie na razie większych efektów po veecie nie zauważyłam, ale muszę przyznać, że nogi są po nim bardzo aksamitne i gdyby nie moje blizny, to by były idealne. Jak narazie zamówiłam sobie ten olejek krokoszowy i jakiś niemiecki balsam na blizny. Jak mi przyjdzie to zdam wam efekty. Wczoraj byłam jeszcze w kilku aptekach, i oczywiście nie mieli tribiotiku, chciałam też balsam z mocznikiem, ale strzasznie drogi. Napiszcie jeśli macie co molecić, ale tak do 40zł
Tesiaczek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 15:37   #419
Pisklak23
Raczkowanie
 
Avatar Pisklak23
 
Zarejestrowany: 2008-04
Wiadomości: 99
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Do Tesiaczek

Ja wczoraj byłam w aptece i również chciałam kupić tribiotyk, ale przemiły pan farmaceuta powiedział mi, że nie ma i najprawdopodobniej już nie będzie. Podobno jest jaką dziwna sprawa z tą maścią i hurtownie już jej nie zamawiają, a apteki wysprzedają starsze zapasy tribiotyku i też nie zamawiają nowych. Niestety nie dowiedziałam się dokładnie o co chodzi z tą maścią , bo była dość duża kolejka, więc nie było czasu na gadki przy okienku. Teraz w sumie żałuję, bo uważam tą maść za całkiem dobrą i dziwi mnie to co pan farmaceuta powiedział.
Pisklak23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-06-21, 16:39   #420
funkstar
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-06
Wiadomości: 2
Dot.: Wrastające włoski i pryszczki na nogach !!! Pilne !!!

Witam Was wszystkie, w koncu postanowilam zalozyc konto i napisac Od ponad roku sumiennie gmeram w tym forum i wyszukuje porad dotyczacych tej przerazajacej dolegliwosci :/ Od ok 1,5 roku zaczelam usuwac wloski depilatorem, na zmiane ze zwykla maszynka (ktorej uzywalam wczesniej od 12 roku zycia!), moje wlosy sa koszmarnie czarne, grube i niesamowicie szybko odrastaja, takie geny Myslalam ze cale zycie przechodze w spodniach i placzac po katach, ale od ok dwoch miesiecy po pracochlonnych zmaganiach widze wyrazna poprawe i chce się tym podzielic ale uprzedzam troche sie rozpisze

- Zaczne od tego co wogole nie podzialalo. Smarowalam nogi domowym odpowiednikiem tego plynu Folisan: (1 lub 2 tabletki aspiryny rozpuszczone w 1/4 szklanki ciepłej wody + gliceryna) i nic.. Peelingi z kawa, sola, nie pomogly , balsam Balneum Intensive (z mocznikiem) rowniez, smarowanie oliwka tez (podobno tylko zwieksza powstawanie krostek itp. bo zatyka - dowiedzialam sie ostatnio od znajomej ktorej matka jest lekarka), Alantan cudem takze nie byl. Duzo tego było ale przejde dalej

-Troche czytalam o zapaleniu mieszkow wlosowych, związanym z tym rogowaceniem skory, itp. (gesia skorka). Wzielam pod uwage porady o niedoborze witamin A i E, slabym nawilżeniu skory, było o peelingach sola, ale z nia mialam zle wspomnienia, może troche pomogla ale podrażniała ranki.

-Wiec Kupilam tabletki Capivit Hydrocontrol ktore oprocz tych witamin nawilzaja skore. Po miesiącu pani w aptece polecila mi zamiast tego Belissa Hydro, jednak była bez Wit. A ale tansza wiec wzielam

- Wazne było dobre i czeste nawilżenie skory, np. balsamem isana wit. E (Rossmann) razem z mascia z Wit. A (tylko Ta była dobra, bardziej tlusta od innych).
- Podczas kapieli używałam przeroznych rzeczy mylam nogi, bikini np. antybakteryjnym zelem do mycia twarzy, czy plynu do higieny intymnej Venus z Kora Debu , regenujacy i przeciwzapalny. Jednak najlepszy jest peelingujacy zel pod prysznic Eveline – z lagodzaca Alantonina, nawilżającymi algami i Wit. A i E. Uzywalam go codziennie a mocnymi peelingami nie chciałam meczyc i podrazniac skory.

- Kupilam kremSoraya Care&Control na blizny i przebarwienia. Jednak używałam tylko na bikini, jest dosc drogi bo do twarzy ale bardzo wydajny. I szybkie efekty!

- Jako ze przyszly cieple dni a z solarium nie korzystam kupilam krem Nivea Body Summer Beauty Brazujaco-Ujedrniajacy. O dziwo pomaga na wloski! Bo swietnie nawilza i mysle ze dziala bo zawiera wyciag z pestek winogron a czytalam ze również pomaga. I super „opala” wiec problemy staja się mniej widoczne

- Tydzien temu skusilam się na krem No-Scar. Mimo ze drogi, ale rewelacja! Smarowalam się nim wraz z mascia z Wit.A i masowalam te miejsca pare minut, już nastepnego dnia widziałam roznice, POLECAM!

- Ze specyfikow to chyba wszystko, jednak zauważyłam tez znaczna poprawe gdy zmienilam sposób w jaki depiluje się depilatorem. Nie robie mocnych peelingow przed, bo okropnie podraznia, najwyżej dzien wczesniej. Dezynfekuje dokladnie i nakładkę i cialo przed jak i po, oraz ‘smaruje’ talkiem.

- Wczoraj smarowalam nogi wacikiem nasaczonym roztworem z sody oczyszczonej i widze mniej zaczerwien. Naprawde pomaga na wszelkie krostki, syfki, itp. Łyżeczkę sody zalewam wrzaca woda i staram się przytrzymac wacik choc na pare sekund bo parzy, ale pomaga, dawna rada Dziadka

- Co dziwne gdy niedawno pierwszy raz ogolilam depilatorem pachy, nie staly się ani troche zaczerwienione, w krostkach, i nie wrosl mi ani jeden wlosek! Może to dzieki tabletkom albo dezodorantowi z Wit. E ? Zmienilam dezodorant , tabletek na razie nie jem i zaczynaja mi wrastac wiec cos w tym jest.


Troche tego wyszlo! Oczywiście nie stosowalam wszystkiego naraz każdego dnia, bo bym cale zycie w lazience spędziła. Pare kosmetykow uzywalam na zmiane, lub gdy jeden sie skonczyl uzywalam drugiego. Nie katuje juz tak skory i to rowniez daje efekty. Jednak nie wszystko przyszlo od razu.. Meoda prob i bledow powoli sie udaje, zobaczymy jak bedzie,powiedzmy za miesiac. Wam rowniez zycze znalezienia odpowiedniej metody!
funkstar jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-08-16 15:31:59


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:56.