Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-07-15, 14:41   #1
Edii
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 683

Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy


Dziewczyny kochane,
potrzebuje naprawdę silnie nawilżających kremów: do buźki ale na noc i pod oczka.
Przejrzałam KW, ale nic mi się w głowie nie rozjaśniło , proszę więc o radę!!!! Może możecie mi coś polecić?
__________________
Edii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-15, 18:01   #2
Agga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 45
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

hmm..., z wlasnego doswiadczenia moge polecic Vichy Thermal S1 i S2 oraz ten nowy Thermal mix oraz z La Rocha, nazwa chyba Hydrance (opakowanie z taka sprytna pompka)

pozdrawiam
Agga
Agga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-15, 21:03   #3
Taira
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 84
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

hmmm znam kilka fajnie nawilzajacych kremików do buzki ktorych sama uzywam ale rzaden niestety nie jest na noc ale np.Garnier komfort suchej skóry ... uzywam go na codzien i od dawna juz i jestem osobiscie z niego bardzo zadowolona papapa
Taira jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 09:37   #4
Edii
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 683
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

Dziewczyny, a pod oczy??? coś silnie nawilżającego???
__________________
Edii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 09:43   #5
Agga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 45
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

pod oczy uzywam kremu z serii AA Eye Perfect, ale nie wiem czy bedzie wystarczajaco nawilzajacy, dla mnie jest ok
Agga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 09:45   #6
Edii
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 683
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

Agga, a masz ten kremik na noc czy na dzień?
__________________
Edii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 11:11   #7
sylkaka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 34
GG do sylkaka
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

Witaj!
Tez mam problemy z cera sucha, a moze raczej juz odwodniona... Uzywalam VICHY Thermal i byl ok. Najbardziej
jednak pomaga mi polski kremik Dax Cosmetics nawilzajacy "Minerały". Teraz uzywam serii "Perfecta"- jest rowniez fajna. Wiem, ze seria Re-lipid jest calkiem ok na sucha cere. Proponuje sprobowac, ceny nie sa zabojcze, wiec mozna zaszalec))) Życze powodzenia.
sylkaka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 11:38   #8
Agga
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2003-05
Wiadomości: 45
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

mam krem na dzien, ale przyznaje, ze uzywam go zarowno na dzien, jak i na noc, juz chyba od ponad roku, jestem naprawde zadowolona
Agga jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 19:24   #9
Edii
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2004-02
Wiadomości: 683
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

Dziękuję kochane za rady!
__________________
Edii jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-07-16, 21:36   #10
Rena
Zakorzenienie
 
Avatar Rena
 
Zarejestrowany: 2004-07
Lokalizacja: Paris
Wiadomości: 21 518
Wpisy w blogu: 6
Re: Kremy silnie nawilżające, do twarzy i pod oczy

Taira napisał(a):
> ale np.Garnier komfort suchej skóry ... uzywam go na codzien i od dawna juz i jestem osobiscie z niego bardzo zadowolona papapa

Ja go użwyalam i nie bylam zadowolona
Rena jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:20.