Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Naturalne paznokcie

Notka

Naturalne paznokcie Manicure, pielęgnacja paznokci, odżywki do paznokci, choroby paznokci, olejowanie, lakiery do paznokci, sposoby na wzmocnienie paznokci.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-05-06, 11:44   #571
asiulka123
Zakorzenienie
 
Avatar asiulka123
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 3 593
Dot.: Łamliwe i słabe paznokcie;/

Ja oprócz olejku rycynowego polecam serum wzmacniające z wapniem i witaminą C firmy Wibo- do kupienia w Rossmannie . Może warto by też pomyśleć o wzmocnieniu organizmu od wewnątrz? Np. kuracja skrzypem polnym. Jest wiele preparatów z tym składnikiem, który świetnie wpływa na skórę, włosy i paznokcie, np. Humavit
__________________





asiulka123 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-05-26, 19:52   #572
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: rozdwajające i łamliwe paznokcie...

Cytat:
Napisane przez jolla11 Pokaż wiadomość
uzywam s-bond treatment Inglota,też podobno pomaga ta odżywka

Też mam tę odżywkę, ale mam wątpliwości co do tego, jak ją używać. Minimum 2 razy w tyg. pomalować nią pazurki a kolejnym tyg. zetrzeć tę warstwę zmywaczem i na nowo malować?
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 00:17   #573
tastytasty
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 2
Cytat:
Napisane przez guest Pokaż wiadomość
od jakiegos czasu b. rozdwajaja mi sie paznokcie , juz kiedys to przezylam ale nie w takim stopniu jak teraz - poprostu koszmar!! Maluje je odzywka do paznokci rozdwajajacych sie, lykam jakies tabletki ze srzypem i drozdzami, ale moje paznokcie maja to w nosie! Poradzcie co jeszcze, bo chcialaby przynajmniej na sylwestra miec ladne paznokcie.
Ja uważam że odzywka NAIL ENERGY - niemiecka,( podobno siostra ulepszona odżywki takiej zielonkawej Micro Cell) jest genialna... 3 tygodnie kuracji i mam pazury swoje naturalne wyglądające bardzo nienaturalnie bo jak TIPSY))))
można kupić w jakichś dobrych salonach chyba. pozdrawiam i polecam zeby spróbować, to obecnie hit w europie

pisałam już ze chyba obecnie nic lepszego na rynku nie ma .. tu jest super odżywka

Mówię super bo mi pomogła i moim znajomym które pracują ze mną, więc to mnie przekonało na 100%

Cytat:
Napisane przez guest Pokaż wiadomość
Czy mogłybyście polecić mi jakąś dobrą odżywkę do kruchych i rozdwajających się paznokci.Testowałam ju,ż odzywki Sally Hansen ale nie byłam jakoś szczególnie zadowolona.

może i sie powtarzam ale zobaczysz ze to CI pomoże.. spróbuj może małą buteleczkę najpierw kupic. Jak sie nie przekonasz to nie bedzie szkoda kaski

/ciach/

pozdrawiam

Cytat:
Napisane przez Gonia1 Pokaż wiadomość
Też mam tę odżywkę, ale mam wątpliwości co do tego, jak ją używać. Minimum 2 razy w tyg. pomalować nią pazurki a kolejnym tyg. zetrzeć tę warstwę zmywaczem i na nowo malować?

usunięte

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2007-06-28 o 19:16
tastytasty jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 18:45   #574
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: rozdwajające i łamliwe paznokcie...

Cytat:
Napisane przez tastytasty Pokaż wiadomość
usunięte
To nie jest odpowiedź na moje pytanie.

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2007-06-28 o 19:15
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-06-28, 18:59   #575
Agoosia
Zakorzenienie
 
Avatar Agoosia
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 568
Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia
Dot.: rozdwajające i łamliwe paznokcie...

Za to wygląda mi na reklamę.
Wysłałam PW do autorki całych 5 postów w jednym temacie.
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 13:51   #576
invissible
Zakorzenienie
 
Avatar invissible
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 555
Wpisy w blogu: 5
GG do invissible
Unhappy Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Dziewczyny, mam problem z paznokciami. Rozdwajają się, jeżeli nie są obcięte na króciutko albo pomalowane jakąś odżywką, płytka paznokcia jest szorstka i nieładna. To nie jest raczej żaden problem dermatologiczny - z natury mam kiepskie paznokcie, tak jak i cienkie włosy. Macie moze jakieś sprawdzone sposoby na poprawienie ich kondycji? Słyszalam, że mozna je odżywiać jedwabiem Farouka, ale nie bardzo wiem, na czym ta metoda polega... Ewentualnie, moze jakieś witaminy albo coś..? Biorę Skrzypovitę od jakiegoś czasu, ale poprawy ni widu, ni słychu.
Czy na stan moich paznokci moze mieć wpływ fakt, ze w dzieciństwie bardzo namiętnie je obgryzałam..?
invissible jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 14:09   #577
IzabelaPr
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: RAdom
Wiadomości: 43
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Hej......ja mam doslownie to samo i nie wiem co zerobic mam slabe cienkie wlosy i jest ich malo o paznokciach nie spomne jak zapuszcze to same sie lamia bo sa takie gietkie a rozdwajaja sie strasznie dlatego mam krotkie ale mam tez z tym problem i nie slyszalam co pomaga i chcialabym wiedziec jak mozna zapobiec temu..ktos mi mowil kiedys ze sok z cytryny ale akurat w to nie wierze...nie wiem co z odzywkami..ale trzeba byloby sie zorientowac w dobrym sklepie kosmetycznym..albo isc do kosmetyczki z tym...
IzabelaPr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 15:25   #578
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Dziewczyny proponuje przejść na podforum Naturalne paznokcie tam na pewno coś znajdziecie
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 15:28   #579
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

mozna moczyc je w rozgrzanej oliwie z oliwek lub olejku rycynowym...

z odzywek polecam sally hansen, z dodatkiem proszku diamentowego. dosc droga ok 40 zl-50zl..ale moja kolezanka po miesiacu stosowania ( tez jej sie rozdwajaly), miala super mocne i dlugie paznokcie.
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 15:35   #580
kilianna
Zakorzenienie
 
Avatar kilianna
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 6 028
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

na rynku jest pełno odzywek wzmacniających paznokcie i "leczących" już te rozdwojone i łamliwe. Może zobacz na KWC, co Wizażanki polecają?
Od wewnątrz też warto jest wzmacniac organizm witaminkami.
kilianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-01, 18:38   #581
IzabelaPr
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: RAdom
Wiadomości: 43
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Ok dzieki ..musze suie rozejrzec bo mama strasznie slabe i ochydnie to wyglada.....
IzabelaPr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-02, 10:33   #582
invissible
Zakorzenienie
 
Avatar invissible
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 3 555
Wpisy w blogu: 5
GG do invissible
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

szczerze przyznam, ze osobiścnie nie wierzę w te wszystkie odżywki. Stosowałam ich już kilkanaście, polecanych przez kosmetyczkę i nie, i żadna mi niestety nie pomogła. Dlatego szukam w sposobach naszych babek - te najczęściej skutkują. :P Macie jeszcze jakieś pomysły?

Truskaffka, jak nalezy przyżądzać tą oliwę, ile moczyć?
invissible jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-02, 10:42   #583
aagnieesia
Raczkowanie
 
Avatar aagnieesia
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Pułtusk
Wiadomości: 91
GG do aagnieesia
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Tabletki do ssania BIOTYNA firmy Zdrowit (cena ok. 8 zł.)
Ssać 2 tabletki dziennie.

Dla mnie nie ma nic lepszego!!!
aagnieesia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-02, 10:45   #584
IzabelaPr
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-06
Lokalizacja: RAdom
Wiadomości: 43
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

aagnieesia------------- ej ale powaznie?? mowisz to z doswiadczenia??
IzabelaPr jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-04, 23:26   #585
lele
Zakorzenienie
 
Avatar lele
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 13 077
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=68893

proponuje uzyc wyszukiwarki przed zalozeniem nowego watku.. link do watku z radami babuni przesylam powyzej
lele jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-07, 08:26   #586
a-n-k-a
Raczkowanie
 
Avatar a-n-k-a
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 36
Thumbs up

Wiecie co , ja też mam bardzo cienkie paznokcie, łamiące i rozdwajające się. Zresztą zawsze miałam cienkie paznokcie i nawet jak już sie uda zapuścić, to nie mam białych końcówek, tylko takie przezroczystebo takie cienkie

Ostatnio strasznie mi sie rozdwajały i to jeszcze w miejscach nie wystających poza opuszek. Ja mam niską hemoglobinę, co oznacza mało żelaza i większość problemów myślę, że stąd.(polecam morfologię)

W każdym razie załamana , że już nic mi nie pomoże(używałam już chyba wszystkich odżywek świata) postanowiłam z odżywek w formie lakieru przerzucić się na wchłaniające odżywki i nie malować panokci.

Początki z Strong Results Avonu były tragiczne, paznokcie się jeszcze gorzej łamały po tygodniu na maksa połamane i wysuszone. Szczerze mówiąc sam "zapach" tej odżywki przyprawia mnie o ból głowy, czuć jakieś chemikalia

Załmana trafiłam na stoisko inglota. Z Inglota miałam już wychwalany Silk Wrap, który mnie nie pomógł nic a nic, ale znalazłam Nowość W-Bond, odżywkę z keratyną w formie płynu/emulsji(?) wsiąkającej w paznokieć. Odżywka jest zupełnie bezzapachowa co mnie ucieszyło. Dokupiłam jeszcze krem do rąk i paznokci Oriflame oraz żel stymulujący wzrost panokci( żeby szybciej sie doczekać normalnych pazurków) Efekty-marzenie. Cudem już było to, że w ogóle mogłam niemalować panokci i jakoś przeżyły Taką kurację stosuję od maja, mam długie paznokcie!!!których nie uświadczyłamod niepamiętnych czasów. Oczywiście zdarza się że się złamią, prawdopodobnienigdy nie będą mocne i grube, ale w ogóle ich już nie maluję
Jak urosną czy kilka się rozdwoi to piłuję i zapuszczam znowu. Cudów nie ma , ale stan paznokci naprawdębardzo sie poprawil

Aha jeszcze jedno zapomnijcie o nożyczkach i obcinaczach, jeszcze bardziej "rozklejają płtke" Ja piłuję pilnikiem mineralnym Killys (ok 9 zł) Czasami to już mnie cholera trafia, bo długo się piłuje, ale dzięki temu delikatnie

Zapomnijcie też o zmywaczach z acetonemale to chyba oczywiste

Edytowane przez Agoosia
Czas edycji: 2007-07-07 o 09:36 Powód: dubel
a-n-k-a jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-10, 19:50   #587
Roxette
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: małopolskie
Wiadomości: 1 264
GG do Roxette
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

kolejny raz na tym forum napiszę o tym, co mi pomogło, kiedy w końcu zaczęłam dbać o paznokcie
nie wiem, czy taką odżywkę polecała kosmetyczka, szczerze wątpię, b pewnie polecała coś z droższych rzeczy jak to najczęściej bywa
popytajcie dziewczyny o bombę witaminową diademu
kurcze, jak to jeszcze raz napiszę na jakimś wątku, to mnie chyba moderatorzy zjedzą i pomyślą, ze jakaś reklama czy coś, ale to naprawde dobry produkt
Roxette jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-11, 09:02   #588
kootek_mamrotek
Zakorzenienie
 
Avatar kootek_mamrotek
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 6 773
GG do kootek_mamrotek
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

od kiedy pamietam to zawsze mialam problem z paznokciami- najpierw obgryzanie pozniej jak juz przestalam to niemilosiernie sie lamaly, rozdwajaly- problem byl o tyle beznadziejny ze plytka jeszcze nie wyszla poza to przyczepienie opuszka gdzie robi sie biala koncowka a juz byly rozdwojone uzywalam wszystkiego co wpadlo mi w rece: inglot, joko, bell, oriflame, sensique i wiele wiele innych. Ale trafilam wlasnie na strong results i zobaczylam poprawe ten strong results ma postac olejku ktory wchlania sie w plytke panokcia - smarowalam kiedy sobie przypomnialam - wychodzilo 2-3 razy dziennie i nie malowalam wtedy paznokci bo i tak sie nie da - plytka jest nawilzona i tlusta zaden lakier sie do niej nie bedzie trzymal. Gdy zobaczylam efekty - paznokcie zaczynaly o wiele szybciej rosnac i byly twardsze postanowilam sie wzmocnic jeszcze od srodka wszyscy polecaja skrzypowite ale ja kupilam salfazin - wychodzi troszke taniej i jest mocniejszy. Stosuje go juz ponad miesiac i nigdy nie mialam jeszcze takich zdrowych paznokci sa bardzo elastyczne, dlugie , nie ma mowy o jakimkolwiek rozdwajaniu, naprawde polecamwiem ze nie na wszystkich dziala ta dzywka ale jest spory % ludzi ktorzy uwielbiaja tą odzywke tak jak ja kosztuje ok 13 zł
__________________
"Burza łamie drzewa, a trzciną tylko kołysze.."
kootek_mamrotek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-12, 10:18   #589
kissable
Rozeznanie
 
Avatar kissable
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 585
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Nie czytalam calego watku to nie wiem czy juz ktos nie pisal. Moje paznokcie tez maja jakas dziwna tendencje do rozdwajania sie. Bardzo pomógl mi na to olejek ze skrzypu Nie mam juz pudelka, a jest on w buleleczce jak lakier do paznokci i tez naklada sie pedzelkiem. W aptece dalam za niego jakies 6 zł, po niedlugim czasie paznokcie staly sie twarde, szybciej rosną no i przestaly sie rozdwajac ::
kissable jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-12, 12:37   #590
mal_a_gosia
Wtajemniczenie
 
Avatar mal_a_gosia
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 2 190
Wpisy w blogu: 5
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Dla mnie jedynym ratunkiem przed łamliwością/rozdwajalnością i innymi takimi jest... lakier do paznokci. Po prostu kiedy są pomalowane, są twarde i nic się nie rozdwaja, bo nie ma jak.

; )
mal_a_gosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-12, 12:41   #591
n89
Raczkowanie
 
Avatar n89
 
Zarejestrowany: 2007-03
Wiadomości: 147
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Ja też ostatnio miałam problem z moimi paznokciami.
Mam bardzo cienkie paznokcie, które przez ostatnie 3 miesiące cały czas malowałam, a potem zmywałam lakier zmywaczem ziołowym Delii.
Na efekty nie trzeba było długo czekać- żółta, odbarwiona płytka paznokcia, rozdwajanie się.Paznokcie stały się bardzo suche z nawet zaczeły się łuszczyć.
W końcu trzeba było zacząć działać.Zamierzałam kupić sobie jakąś odżywkę, ale taką, żeby pomogła. Przeczytałam recenzje w KWC i zdecydowałam się na Serum wzmacniające z wapniem i witaminą C Wibo. Cieszyła się bardzo dobrą opinią, a na dodatek cena przystępna- mniej niz 5 zł.
Kupiłam ją dwa tygodnie temu i od razu rozpoczęłam stosowanie. Dałam sobie na razie spokój z lakierami i muszę powiedzieć, że jestem naprawdę miło zaskoczona. Serum naprawdę pomaga. Różnicę było widać już w ciągu pierwszego dnia stosowania! Obenie pozbyłam się problemu z moimi paznokciami- nie łuszczą się już, nie rozdwajają, nie są suche!
A jeśli chodzi o tabletki, to mozecie spróbować Revalid- moja mama stosowała go przez kilka miesiecy, ponieważ miała problemy nie tylko z paznokciami i z wypadaniem włosów i bardzo jej ten preparat pomógł.
__________________
[ori_pyc]168616[/ori_pyc]

***

n89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-12, 15:09   #592
iwONKA595
Zadomowienie
 
Avatar iwONKA595
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: ck ;-))
Wiadomości: 1 435
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

moje paznokcie tez sie okropnie rozdwajaly - prawie do polowy palca, no i zakupilam odzywke z Rimmela - 2 weeks treatment i przeszlo jak reka odjal.jest naprawde super! polecam
__________________
Przyjaciele są jak ciche anioły, które podnoszą nas, gdy nasze skrzydła zapomniały jak latać.
iwONKA595 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-13, 09:05   #593
k@mil@
Raczkowanie
 
Avatar k@mil@
 
Zarejestrowany: 2007-02
Wiadomości: 72
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Już pisałam kiedyś o oliwie z oliwek, ale napiszę jeszcze raz. Podgrzewasz oliwę (tylko nie za bardzo, żeby się nie poparzyć). Dodajesz do niej kilka kropli wit. A i kilka wit.E . Dostaniesz je bez problemu w każdej aptece. W tej ciepłej miksturze moczysz pazurki codziennie przez 10-15 min. . Na koniec lekko wycierasz chusteczką. Oliwy możesz używać tej samej co poprzedniego dnia (nie ma potrzeby brać świeżej) tylko musisz pamiętać, żeby dodać witaminy. Regularne stosowanie naprawdę pomaga.
k@mil@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-15, 10:35   #594
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

Od siebie polecam: przestać obgryzać!, moczenie w olejku rycynowym lub oliwie albo to i to, Skrzyp Polny w różnych tabletkach, Serum Wzmacniające z Wapniem i wit. C Wibo, odżywkę wzmacniającą Avon.
Dzięki temu zapuściłam długie pazurki.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-31, 07:41   #595
niunia999
Raczkowanie
 
Avatar niunia999
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 58
Dot.: Łamliwe i słabe paznokcie;/

Dziewczyny pomóżcie mi. Moje paznokcie sie rozdwajają i są łamliwe. No i właśnie wpadłam na pomysł zrobienia sobie tipsów Moja koleżanka powiedziała żebym tego nie robiłam bo jeszcze bardziej zniszczę paznokcie, poleciła mi żelowanie(utwardzanie paznokci). Teraz nie wiem co zrobićCo myślicie zrobić czy nie?
niunia999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-07-31, 13:28   #596
karolinkamalinka
Zadomowienie
 
Avatar karolinkamalinka
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 1 065
Dot.: Łamliwe i słabe paznokcie;/

Cytat:
Napisane przez niunia999 Pokaż wiadomość
Dziewczyny pomóżcie mi. Moje paznokcie sie rozdwajają i są łamliwe. No i właśnie wpadłam na pomysł zrobienia sobie tipsów Moja koleżanka powiedziała żebym tego nie robiłam bo jeszcze bardziej zniszczę paznokcie, poleciła mi żelowanie(utwardzanie paznokci). Teraz nie wiem co zrobićCo myślicie zrobić czy nie?
Żel na położony na naturalne paznokcie poprawi napewno ich wygląd i spowoduje,że nie będą się łamały, oczywiście o ile zostanie dobrze położony.Natomiast napewno nie poprawi stanu Twoich paznokcie, a może go pogorszyć na dłuższą metę. Jeśli zależy Ci na dobrej kondycji naturalnych paznokci to ja bym postawiła na regularne stosowanie odżywek, łykanie suplemntu np. skrzyp polny i zadbanie o zdrową dietę
Mi po zdjęciu tipsów na słabe paznokcie bardzo pomogło serum Wibo Lovley z wapniem i wit.C, ale stosowane bardzo regularnie, ja zauważyłam poprawę już po 10 dniach stosowania.
karolinkamalinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-02, 08:07   #597
niunia999
Raczkowanie
 
Avatar niunia999
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: opolskie
Wiadomości: 58
Dot.: Łamliwe i słabe paznokcie;/

Byłam wczoraj u kosmetyczki, zobaczyła moje paznokcie i powiedziała że moge zrobić, bo moje sie rozdwajają ale nie są „papierowe”. Więc chyba zrobię. Ona dobrze robi tipsy, dużo moich koleżanek u niej robi. Pozdrawiam i dzięki za wszystko
niunia999 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-04, 12:04   #598
Kadunia
Zakorzenienie
 
Avatar Kadunia
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 9 439
Dot.: Dobre odżywki do łamliwych/połamanych paznokci

bardzo dobrą odżywką w lakierze jest Delia Coral z ceramidami a taka do wchłaniania to serum Wibo Lovely z wiśnią - ekstra a z innych sposobow to oczywiscie olejek rycynowy, oliwka, masc z wit A
__________________

Kadunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-05, 01:30   #599
cu.Kinia
Wtajemniczenie
 
Avatar cu.Kinia
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 2 008
GG do cu.Kinia
Dot.: Dobre odżywki do łamliwych/połamanych paznokci

Dziewczyny, ja jestem idealnym przykładem na to, że olejek rycynowy + trochę cierpliwości = duży sukces Już naprawdę wiele razy przestawałam obgryzać paznokcie, ale wracałam do tego wstrętnego nawyku . Tym razem powiedziałam sobie : ogarnij się . Chciałam sprawdzić, czy sam olejek rycynowy rzeczywiście jest tak skuteczny i na początku nie zaopatrzyłam się w Skrzypovitę. Chciałam sprawdzić działanie olejku bez żadnych ,,wspomagaczy". Wcześniej moje paznokcie były TRAGICZNE. I powtarzam to za każdym razem - łamały się w połowie, jak tylko zaczynała odrastać biała końcówka ! A odkąd na swoje obżarte pazury nałożyłam olejek po raz pierwszy, to ANI RAZU żaden z paznokci się nie złamał. Pięknie rosną Niedawno do obsady dołączyła Skrzypovita, więc liczę na to, że w końcu uda mi się wygrać z pazurkami Uparłam się, że nie założę tipsów, i chociażbym miała wypróbować wszystkie odżywki na tym świecie, to uda mi się je poskromić No i udało się. Ich kształt pozostawia jeszcze wprawdzie dużo do życzenia ( tak samo, jak krzywa ,,linia uśmiechu"), ale tym później zajmie się manicurzystka
A jeśli chodzi o odżywki w formie lakierów, to dwie moje znajome chwalą sobie Calcium Żel - Joko. Ja też nabyłam kiedyś tą odżywkę, ale nie zauważyłam aż takiej poprawy, jak po olejku. Poza tym czytałam kiedyś, że dla paznokci lepsze są odżywki w formie olejków, a nie lakierów, bo niestety sporo jest tam chemii . Polecana jest też zmiana pilniczka na szklany. Ceny są różne - ja za swój zapłaciłam na Allegro 7 zł.
Pozdrawiam i życzę CIERPLIWOŚCI, w nagrodę dostaniecie supermocne paznokietki
cu.Kinia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-08-28, 13:38   #600
mishki
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: domek
Wiadomości: 117
Dot.: Zniszczone, rozdwajające się paznokcie :(

na mnie nie dzialaja nawet najlepsze odzywki (Nail Tek 2). Polecam za to reklamowane tabletki Merz Spezial - mi pomogly
__________________
- Książka może być ciekawa, interesująca, cudowna, fascynująca... Jaka jeszcze Czesiu?
- Za***ista.
- Precz mi z klasy ty oszołomie ty!

mishki jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Tagi
łamią, paznockie, paznokcie, rozdwajają, rozdwojone

Nowe wątki na forum Naturalne paznokcie


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2017-01-30 19:17:56


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:57.