Oczy w cieniach Bi-Kor (1) - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-10-19, 19:16   #31
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Dzięki Dziewczyny za tyle miłych słów
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-20, 19:23   #32
airish3004
Przyczajenie
 
Avatar airish3004
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 28
Question Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

witam dziewczyny, tak przegladam ten watek i jestem naprawde zachwycona tymi cieniami, czy moge dowiedziec sie gdzie mozna kupic cienie tej firmy? i czy sa one dostepne za granica?
airish3004 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-20, 19:25   #33
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez airish3004 Pokaż wiadomość
witam dziewczyny, tak przegladam ten watek i jestem naprawde zachwycona tymi cieniami, czy moge dowiedziec sie gdzie mozna kupic cienie tej firmy? i czy sa one dostepne za granica?
W Polsce te cienie widziałam jedynie na targach kosmetycznych. Nazwa firmy Bi-Kor funkcjonuje w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. Na Zachodzie znajdziesz ją jako Ikos.

Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-20, 19:28   #34
airish3004
Przyczajenie
 
Avatar airish3004
 
Zarejestrowany: 2006-05
Lokalizacja: Kwidzyn
Wiadomości: 28
Unhappy Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

zastanawiam sie czy jest szansa znalezc je w szkocji, bo tam to w ogole jest wszystko jakos nie po naszemu:/ a juz jeslii chodzi o szkotki i makijarze to juz w ogole porazka
airish3004 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-20, 19:32   #35
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez airish3004 Pokaż wiadomość
zastanawiam sie czy jest szansa znalezc je w szkocji, bo tam to w ogole jest wszystko jakos nie po naszemu:/ a juz jeslii chodzi o szkotki i makijarze to juz w ogole porazka
Jeśli chodzi o Szkocję to nie mam zielonego pojęcia Na pewno są do dostania w Niemczech i Austrii, bo pamiętam, że tam kupowały niektóre Wizażanki.
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-20, 22:01   #36
oLaSeK=D
Zadomowienie
 
Avatar oLaSeK=D
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Paris, France
Wiadomości: 1 604
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Super!
oLaSeK=D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-21, 09:45   #37
ada_o
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 10
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Pierwszy wątek po zarejestrowaniu i już mi sie podoba i dla tych,dla których brwi sa za jasne, cera za niebieska i takie tam bzdury, proponuję wykonać sobie samej makijaż, zrobić fotkę przy świetle łazienkowym i przesłać na forum
__________________
Ada
www.twojmakijaz.pl
ada_o jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-21, 15:13   #38
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cieszę się, że Wam się podoba
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-21, 19:10   #39
Wiwianna
Zadomowienie
 
Avatar Wiwianna
 
Zarejestrowany: 2003-07
Lokalizacja: net
Wiadomości: 1 303
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Ach, lubię te cienie a w szczególności tę paletę kolorystyczną Świetnie
__________________
Wiwianna
Wiwianna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-03, 19:24   #40
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

KOlejna dobra propozycja, jak zwykle wszystko dopięte i wykonane na medal.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-07, 21:15   #41
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Wiwianno, Pomadko - dziękuję
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-07, 21:22   #42
sweetmadijka
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Wałbrzych
Wiadomości: 319
GG do sweetmadijka
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

piekne wreszcie znalazlam cos fajnego do piwnych oczek cuudoo
sweetmadijka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-07, 22:52   #43
dra
Zakorzenienie
 
Avatar dra
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 10 174
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

ładny makijaż
__________________
Dwa serduszka na zawsze w pamięci[*] 25.09.07[*]17.06.14
Życie to nie bajka, każdy o tym wie. Bajkę można powtórzyć - życia niestety nie...
dra jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-11, 11:07   #44
blackcoffee
Raczkowanie
 
Avatar blackcoffee
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 498
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Bardzo fajny makijaż. Nigdy nie umiem sobie takiego zrobić... Nie wiem jak rozprowadzać cień i kredkę na dolnej powiece zebym nie wyglądała jakbym się rozmazała albo jakbym miala podbite oczy..! jakieś porady..?
blackcoffee jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-11, 11:25   #45
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Dziękuję Dziewczęta

Cytat:
Napisane przez blackcoffee Pokaż wiadomość
Bardzo fajny makijaż. Nigdy nie umiem sobie takiego zrobić... Nie wiem jak rozprowadzać cień i kredkę na dolnej powiece zebym nie wyglądała jakbym się rozmazała albo jakbym miala podbite oczy..! jakieś porady..?
A czym nakładasz cienie? Aplikatorkiem? Może wygodniejszy będzie pędzelek, np. tzw. kropka, malutki, który można wygodnie poprowadzić. Co zaś się tyczy nakładania kredki, to tu jedyne co mogę polecić to ćwiczenia

Pozdrawiam!
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-11, 14:48   #46
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

piekne!!! tak ten fiolet z ciemnymi oczami wspolgra ze az zazdroszcze CI ze mam niebieskie oczy
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-11, 15:39   #47
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

zawsze swietne takie ciemne makiajze robisz ahhh a te cienie ze szkoly znam fajne sa
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-12, 10:41   #48
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
piekne!!! tak ten fiolet z ciemnymi oczami wspolgra ze az zazdroszcze CI ze mam niebieskie oczy
Cytat:
Napisane przez gamegirl Pokaż wiadomość
zawsze swietne takie ciemne makiajze robisz ahhh a te cienie ze szkoly znam fajne sa
Dziękuję
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 16:45   #49
emka21
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-12
Wiadomości: 1
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

ładny makijaż)
emka21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 19:53   #50
Pauleena
Rozeznanie
 
Avatar Pauleena
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 841
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Wykonanie bardzo mi sie podoba... oprócz tego, że nie znosze fioletu i różu nic mi nie przeszkadza
możesz mi powiedzieć co masz na powiekach na tym zdjęciu? i jaki to kolorek? bo u mnie na komputerze wygląda na jakiś odcień brązu...
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg SSA54586.JPG (27,4 KB, 16 załadowań)
Pauleena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 04:03   #51
kasiek1122
Zakorzenienie
 
Avatar kasiek1122
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 3 084
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez Pauleena Pokaż wiadomość
Wykonanie bardzo mi sie podoba... oprócz tego, że nie znosze fioletu i różu nic mi nie przeszkadza
możesz mi powiedzieć co masz na powiekach na tym zdjęciu? i jaki to kolorek? bo u mnie na komputerze wygląda na jakiś odcień brązu...
ja na swoim widzę śliwkę i czerwień
__________________
Wymianka
kasiek1122 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 09:43   #52
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez emka21 Pokaż wiadomość
ładny makijaż)
Dziękuję

Cytat:
Napisane przez Pauleena Pokaż wiadomość
Wykonanie bardzo mi sie podoba... oprócz tego, że nie znosze fioletu i różu nic mi nie przeszkadza
możesz mi powiedzieć co masz na powiekach na tym zdjęciu? i jaki to kolorek? bo u mnie na komputerze wygląda na jakiś odcień brązu...
To śliwka Heleny Rubinstein, sypki cień o odcieniu nr 13 the madonna
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 09:51   #53
ANGEL-A8
Wtajemniczenie
 
Avatar ANGEL-A8
 
Zarejestrowany: 2007-05
Lokalizacja: dolnośląskie
Wiadomości: 2 561
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Naprawdę bardzo ładny makijaż) Masz zdolności. Pozdrawiam
ANGEL-A8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 10:12   #54
Pauleena
Rozeznanie
 
Avatar Pauleena
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 841
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Cytat:
Napisane przez kasiek1122 Pokaż wiadomość
ja na swoim widzę śliwkę i czerwień
I miałaś rację bardzo ładne cienie... tylko kolor nie bardzo mi sie podoba, będę musiała sobie takie zakupić w jakimś ciemniejszych odcieniach
Pauleena jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 10:41   #55
Lipinka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 475
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

ale oczyska kolorek przepiekny. Masz soczewki czy naturalny?
Lipinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-14, 11:01   #56
Anahstasia
Zakorzenienie
 
Avatar Anahstasia
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 5 832
Wpisy w blogu: 19
Dot.: Oczy w cieniach Bi-Kor (1)

Dziękuję Dziewczęta
A kolor oczu jak najbardziej naturalny
Anahstasia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 20:09.