Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-10-26, 23:06   #1
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Talking

Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline


Tak wlasnie wybralam sie na wybory , a wlasciwie powinnam napisac tak nastalam sie w najdluzszej kolejce mojego zycia Wrzucam go zanim sie przeterminuje ...Byla to takze okazja ,zeby przetestowac serie Drem Mousse Maybelline , jak widac nizej


Oczy :
Maybelline Dream Matte Mousse, cienie Loreal ,Bell,brazowa kredka, 2000 Calorie Max Factor

Twarz:
Maybelline Dream Mousse ,Maybelline Sun Shimmer, roz Dream Matt Mousse, jakis blyszczyk ,ale nie pamietam jaki niestety ,chyba cos tu pomieszalam ...



Milego ogladania
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg wyborczy dymek 5 copy.jpg (74,4 KB, 318 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dymek wyborczy 2 copy.jpg (61,1 KB, 479 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dymek wyborczy 3.jpg (75,8 KB, 677 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dymek wyborczy.jpg (76,9 KB, 148 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg dymek oczy .jpg (44,7 KB, 250 załadowań)
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:11   #2
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Mniaaam!
Taką cię lubie, absolutnie pięknie
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:17   #3
Kobieta_słonecznik
Zakorzenienie
 
Avatar Kobieta_słonecznik
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: słonecznikowe pole :-)
Wiadomości: 3 176
Wpisy w blogu: 2
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Pięknie Wogóle bardzo lubie serie mussową z Maybelline
Kobieta_słonecznik jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:17   #4
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Vibesko - a to ma byc komplement ? Ja tez siebie taka lubie, bo czuje ,ze to ja nosze makijaz , a nie makijaz nosi mnie ...Dziekuje za pierwszy komentarz

Kobieta_slonecznik- dzieki Ja wczesniej nie mialam okazji wyprobowac ,ale w jakims magazynie byla fajna wkladna, z cieniem ,rozem i podkladem wiec nie moglam sie nie skusic skoro podali mi w zasadzie gotowy makijaz .Trzeba go tylko bylo nalozyc
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:23   #5
emzeta
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: ciemnogród
Wiadomości: 1 614
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Wow, pięknie! tak lubię, pozdrawiam
__________________
FILIP JEST JUŻ Z NAMI

Człowiek uczy się całe życie i głupi umiera

pumpkinkitchen - zapraszam
emzeta jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:34   #6
coldold
Proszkonizatorka
 
Avatar coldold
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: W pokoiku, samotnie, przy zielonej herbatce...
Wiadomości: 8 407
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Wow, ślicznie. Pewnie ta najdłuższa kolejka to byli faceci po numer do Ciebie, co?
__________________
Pamiętam, że tego czerwcowego dnia obudził mnie mój własny krzyk. Serce łomotało mi tak, jakby dusza chciała wyrwać się z piersi i uciec schodami w dół. Tata przybiegł natychmiast i wystraszony, przytulił mnie do siebie, usiłując uspokoić.
- Nie mogę przypomnieć sobie jej twarzy.
coldold jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-26, 23:45   #7
żurawinka
Zakorzenienie
 
Avatar żurawinka
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: kraina uśmiechu i dobrego humoru :-D
Wiadomości: 7 669
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Bardzo delikatnie, ale ładnie.
żurawinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 08:54   #8
DOKA1986
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Lublin
Wiadomości: 236
GG do DOKA1986
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Ładnie. Taki subtelny makijaz idealnie pasuje na codzień i do wszystkiego
DOKA1986 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 09:20   #9
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
Vibesko - a to ma byc komplement ? Ja tez siebie taka lubie, bo czuje ,ze to ja nosze makijaz , a nie makijaz nosi mnie ...Dziekuje za pierwszy komentarz
No oczywiście!
Ja przy takim delikatnym makijażu bardziej dostrzegam Twoje śliczne oczy i usta, którymi się niezmiennie zachwycam

A cień to mus Maybellina?
Bo chodzę koło niego już jakiś czas
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 09:59   #10
ciaszunia
Zakorzenienie
 
Avatar ciaszunia
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 5 132
GG do ciaszunia
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Mi sie bardzo podoba.Wygladasz tak swiezutko.Ale na takiej ladnej buzi to chyba wszytsko ladnie wyglada A co masz na ustach, ze sa tak ladnie cieliste?
ciaszunia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 11:07   #11
Maromavath
Vampire Aristocrat
 
Avatar Maromavath
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 10 918
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Wygladasz jak egzotyczna piękność
Chyba naprawdę przyzwyczaiłaś nas do takich makijaży
A może to dlatego, że wyglądasz napawdę wspaniale?
Tak trzymaj
Pozdrawiam
Maromavath jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 11:13   #12
guantanamera
Zakorzenienie
 
Avatar guantanamera
 
Zarejestrowany: 2006-12
Wiadomości: 5 358
GG do guantanamera
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

very very ladnie
__________________
Bardzo Babski Blog?
www.babialnia.pl
guantanamera jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 11:21   #13
Del
Wtajemniczenie
 
Avatar Del
 
Zarejestrowany: 2006-08
Lokalizacja: Wreszcie Gdańsk :)
Wiadomości: 2 367
GG do Del
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Prześlicznie wyszedł Ci ten dymek
__________________
Adoptuj ślicznego Kota

Del jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 11:32   #14
skrawka
Wtajemniczenie
 
Avatar skrawka
 
Zarejestrowany: 2005-05
Wiadomości: 2 332
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

ślicznie!
a jaki to odcień cieni do oczu? Jakaś nazwa?
skrawka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 11:39   #15
gamegirl
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 3 952
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

ahhh Daisy 2 zdiecie aaaa fantastyczne idealna cera super oczy podkreslone!!

jak Ty to robisz co?:P

a jak w ogole w szkole?:P
gamegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 12:41   #16
mona1978
Zakorzenienie
 
Avatar mona1978
 
Zarejestrowany: 2004-10
Lokalizacja: Studio Stylizacji 4U
Wiadomości: 6 688
GG do mona1978
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Lekki dymek ale fotki to nie wyszły za bardzo
Szkoda bo ja lubie Ciebie oglądać i Twoje makijaże, a takie ciemne fotki niewiele pokazują Buuuuu (chodzi mi o fotki oczek )
mona1978 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 12:50   #17
ania_lublin
Raczkowanie
 
Avatar ania_lublin
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 385
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

piekniutki, jak zwykle zreszta masz ogromny talent
ania_lublin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 12:52   #18
madie
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-03
Wiadomości: 7 223
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Makijaż świetnie podkreśla oczy choć nie są mocno pomalowane. Zdjęcia tyłem do światła to chyba nienajlepszy pomysł ale całe szczęście są dwie ładne foteczki
Super jest. Pokazuj się częściej
madie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 13:37   #19
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Śliczne oczy, rewelacyjna cera i wogóle co tu dużo mówić... strasznie mi się podoba!!
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 14:43   #20
Korlat
Rozeznanie
 
Avatar Korlat
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 779
GG do Korlat
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Pieknie Juz od dluzszeo czasu sledze Twoje makijaze i dochodze do wniosku, ze chyba nigdy nie dojde do takiej perfekcji...
Mam tez pytanie natury technicznej, mianowicie jak nakladalas te cienie? Bo juz od jakiegos czasu sie do nich przymierzam, ale zastanawiam sie czy beda sie ladnie roprowadzac i czy mozna nimi ladnie wycieniowac powieke, czy moze lepiej nadaja sie na cienie bazowe?
Korlat jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 17:59   #21
phdwao
Zakorzenienie
 
Avatar phdwao
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Wlkp.
Wiadomości: 22 836
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

bardzo fajnie..podoba mi się...podkład DMM nie każdemu pasuje bo jest "wymagający",jednak jak widac u Ciebie spisuje się świetnie..Makijaż jest dobry na codzień, dodaje Ci takiej delikatności...
...fajnie
phdwao jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 18:36   #22
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Dziewczyny , bardzo wam dziekuje !

coldold- chcialabym Mialam obstawe w postaci swojego chlopaka ...odstraszal wszystkich No i ogromna konkurencje w postaci innych polskich dziewczyn -musze stwierdzic obiektywnie ,ze Polki to naprawde piekne kobiety.

Vibeska - tak, ja go potraktowalam jako baze , i musze przyznac ,ze swietnie sie sprawdzil . Poza tym tak sobie tylko zartowalam

ciaszunia - dziekuje Na pewno lekko wklepany podklad i na to odrobine jakiegos delikatnego rozu.


Maromavath - milo mi , milo Ale pewnie nie raz jeszcze wrzuce tu makijaz , ktory na mnie nie bedzie " lezal " na kims trzeba cwiczyc !

skrawka-odcien 10 - Caramel Karma-Bardzo ladny braz z opalizujacymu na zloto drobinkami .Calkiem porzadny cien.

gamegirl- dziekuje cera nie jest idealna , bo dostalam jakiejs "kaszkowatej " wysypki na brodzie i w okolicach ust ,niestety nawet najbardziej odporna buzia zaczyna sie buntowac przy tak intensywnej eksploatacji .A szkola ok ,ale jestem okropnie zajeta .Za tydzien ma swoje trzy pierwsze prace na zaliczenie , ktore powedruja do mojego portfolio...Stresuje sie , bo mamy zaprojektowac caly makijaz bez wiedzy , kto bedzie nasza modelka .Taka rosyjska ruletka .


mona 1978 - Mona, eeeeee... A co ja mam poradzic na to ? Bo ja juz sama nie wiem .Chyba poszukam tutaj jakiegos polskiego fotografa i sie oddam w jego rece , chyba musze wziac kilka lekcji ...Ja bym chciala miec wiecej cierpliwosci i serca do fotografii ,ale jakos nadal nie mam ...Robienie fotek komus -jeszcze jakos sobie radze ...Sobie -porazka. Jestem fotograficzna analfabetka

ania_lublin- bardzo jestes mila , dziekuje

madie - bo fotki w druga strone wyszly za blade ,i chcialam pokombinowac . Tak zle i tak niedobrze No , ale tak czy inaczej , ciesze sie ,ze cos dojrzalas i sie podoba .

Korlat -Po pierwsze , nie ma makijazy doskonalych i perfekcyjnych ...Ja zawsze jak juz widze zdjecia , to widze cos , co moglabym poprawic . I nie chodzi o to ,ze jest brzydko lub zle . Trzeba cierpliwie cwiczyc, to caly sekret .Zacznij od dwoch cieni ,wycwicz .Pozniej doloz nastepny-wycwicz .Sama zobaczysz jak szybko pojdzie ...Mysle ,ze za pare lat bede z usmiechem patrzec na to , co robie teraz ...Czlowiek sie cale zycie uczy.
Po drugie- cien nakladalam palcem ,jako baze .Ladnie sie roztarl i zostawia pudrowe wykonczenie .Nie wiem , czy sprawdzi sie do cieniowania .Byc moze dwa odcienie tak ,nad wiecej chyba trudno by bylo zapanowac .

phdawao - mnie pasowal ten podklad .Ja nie lubie pudrowac podkladu ,wiec ten sie swietnie sprawdza , bo zostawia pudrowe wykonczenie .Dziekuje za komentarz
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 19:00   #23
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Daisy, to ja z ogromną niecierpliwością czekam na twoje kolejne makijaże
Czy pokażesz te, które będą na pracę zaliczeniową ??

No i skusiłaś mnie na cień, oj Ty, akurat jest na nie promocja
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 19:39   #24
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Vibesko - jesli sie naprawde skusisz to wybierz taki kolor , ktory naprawde bedzie Ci sluzyl ,zebym nie miala wyrzutow sumienia !
Hmmm, jeszcze nie wiem , bede musiala to przemyslec . ..Nie wiem , czy mi to wyjdzie na zdrowie . Jesli bede zadowolona to pewnie wam pokaze , jesli nie to raczej nie bede sie bawila w kopanie lezacego ...Na pewno pokaze wam na sobie przynajmniej dwie propozycje, ktore najpierw zrobie na sobie ...Jak juz pisze o szkole to sie pochwale ,ze jutro ide do swojej pierwszej " pracy " ,oczywiscie bezplatnie Bede robic makijaz do charytatywnego przedstawienia w dublinskim teatrze ze swoim nauczycielem i jeszcze kilkoma innymi studentami ,caly tydzien na to czekalam
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 20:35   #25
Migotka81
Zakorzenienie
 
Avatar Migotka81
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Olsztyn
Wiadomości: 3 714
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Piękny makijaż bardzo Ci pasuje i wygladasz w nim ślicznie jestem oczarowana
Migotka81 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 20:50   #26
myszeczka00
Wtajemniczenie
 
Avatar myszeczka00
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: szczyt góry
Wiadomości: 2 523
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Kolorystyka cieni uwydatniła tęczówkę Bardzo ładnie
__________________
Ain't No Mountain High Enough

myszeczka00 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-27, 20:55   #27
miss_seepy
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-06
Wiadomości: 2 573
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

:- ......................... ... ] (szczeka piec metrow w dół)



__________________

miss_seepy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-28, 00:14   #28
CzarnyElf
Zakorzenienie
 
Avatar CzarnyElf
 
Zarejestrowany: 2004-05
Lokalizacja: USA
Wiadomości: 12 737
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Super ten makijaz a Twoja cera
__________________
BSW
http://psychologiawusa.blogspot.com
CzarnyElf jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-28, 10:23   #29
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

migotka81- bardzo dziekuje

myszczeczka00- fakt , gdy maluje sie na brazowo -uwydatniaja sie moje niebieskie refleksy w oczach . Choc sam oczy mam szaro-niebiesko-zielone . Milo mi ,ze sie podoba

miss_seepy- nie wiedzialam , ze zwykly makijaz moze wywolac taka reakcje Fajnie ,ze tak Ci sie podoba

CzarnyElfie- dziekuje , a moja cera to akurat w tym czasie troche nawalala .Dostalam jakiegos podraznienia na brodzie i w okolicach ust ,ale za kilka dni zeszlo
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-28, 10:28   #30
black.coffee.
Raczkowanie
 
Avatar black.coffee.
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 427
Dot.: Wyborczy dymek. Dream Mousse- Maybelline

Makijaż śliczny i Ty wyglądasz super, ale koniecznie po eksperymentuj z aparatem, bo później to wszystko procentuje na zdjęciach, nie wolno się zrażać
__________________
i get a little warm in my heart
when i think of winter

(moja i e. galeria )
black.coffee. jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:53.