Proszę o pomoc w sprawie TETRALYSALU - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-08-20, 01:54   #1
Olga8
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2003-04
Wiadomości: 21

Proszę o pomoc w sprawie TETRALYSALU


Pozwalam sobie zadać troszkę przydłuuuuuuuugawe pytanie
Błagam o pomoc. Kto żyw!!!!!!
Mam 30 lat. Cierpię na umiarkowany trądzik od 13 roku życia.
Dwa lata temu stan mi się trochę pogorszył i udałam się do dermatologa.
Pan doktor nie specjalnie mnie ogladnął i o nic nie pytał wypisywał tylko recepty.
Przez 2 lata stosowałam naprzemiennie Aknemycin Plus, Zineryt, Izostrexin a przez ostatni miesiąc Skinoren.
Byłam bardzo cierpliwa przez 2 lata. Poprawy prawie żadnej.
Zaznaczam że nie mam silnego trądziku, taki powiedzmy umiarkowany, bardzo tłustą cerę i masę zaskórników.
Pan doktor powiedział że antybiotyk w moim przypadku jest niepotrzebny bo więcej szkody przyniesie niż porzytku.
W końcu straciłam cierpliwość i zmieniłam lekarza.
Bardzo miła pani od razu przepisała mi antybiotyk TETRALYSAL. Do tego Differin i Zineryt.
Recept nie wykupiłam jeszcze. Poczytałam tu u Was takie okropne rzeczy o antybiotykach na trądzik, o TETRALYSALU właśnie, że się wystraszyłam. Że niszczą wątrobę i żołądek a trądzik i tak potem wraca.
Dlatego piszę zdesperowana. Nie mam już siły iść do kolejnego lekarza. I nie stać mnie na wyrzucenie kolejnych 50 zł.
Jestem w kompletnej kropce teraz. Recepty sobie leżą a ja nie wiem co zrobić.
Chciałam zapytać czy TETRALYSAL bardzo niszczy wątrobę i żołądek. Czy może zanim zacznę brać lepiej zrobić próby wątrobowe. I na ile ten antybiotyk jest skuteczny.
Boję się że wydam dużą sumę na całą pełną terapię, a jest to dla mnie duży wydatek, zniszczę sobie zdrowie a trądzik i tak wróci.
Bardzo proszę o jakąś poradę jeśli chodzi o TETRALYSAL. Głównie chodzi mi właśnie o to czy on bardzo niszczy wątrobę.
Chciałam jeszcze dodać że od roku zażywam leki antydepresyjne Pramolan i Chloroprothixen.
Nie rodziłam, miesiączkuję regularnie. Przed miesiączką stan cery się pogarsza ale nie zawsze.
Unikam słońca, nie jem słodyczy, tłustych rzeczy, mało mięsa i żadnych fast-foodów.
Będę bardzo bardzo wdzięczna za odpowiedzi.
Olga8 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-08-20, 02:25   #2
madulka
Zadomowienie
 
Avatar madulka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Wiadomości: 1 312
Re: Proszę o pomoc w sprawie TETRALYSALU

Wg mnie tetralysal jest do niczego, po miesiacu kuracji wyglada sie jeszcze gorzej niz przed jej rozpoczeciem.

Edytowane przez madulka
Czas edycji: 2011-01-17 o 22:17
madulka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:17.