Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-03-07, 22:46   #1351
deangell
Raczkowanie
 
Avatar deangell
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: dom Myszków
Wiadomości: 57
Send a message via Skype™ to deangell
Dot.: przedłużanie włosów- część II

było za duże , teraz ok
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC000121.JPG (19,1 KB, 99 załadowań)
deangell jest offline  
Stary 2008-03-07, 22:48   #1352
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

ale ja od 3 miesiecy mam profibre.

Romans z monofibrami byl krotki i burzliwy i skonczyl sie bardzo szybko.

Wszystko co pisalam ostatnio jest o profibrach


(EDIT) kurcze ja widzialam twojego posta ze niby mam monofibre i dlatego odpisalam - echhhh ewidentnie mam halucynacje ze zmeczenia.

Pisalam kilku osobom na priva jak dbac o profibre wiec to wszystko wezme w jedna wiadomosc dla ciebie zbiore

Edytowane przez zaba84
Czas edycji: 2008-03-07 o 22:53 Powód: dopisek
zaba84 jest offline  
Stary 2008-03-08, 08:00   #1353
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Dziewczyny HELP HELP!

Któraś z Was pisała że syntetyki są ciemniejsze niż w rzeczywistości. Wstawiam wam zdjęcie mojego koloru włosów i powiedzcie mi czy zamówić kolor 4 czy 6 ?

http://www.allegro.pl/item316594965_...kosc_70cm.html link do aukcji

Dla jasności zdjęcie to kawałek mojej grzywki
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpeg b6bdf46b7f.jpeg (46,4 KB, 49 załadowań)
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2008-03-08, 08:10   #1354
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Dziewczyny HELP HELP!

Któraś z Was pisała że syntetyki są ciemniejsze niż w rzeczywistości. Wstawiam wam zdjęcie mojego koloru włosów i powiedzcie mi czy zamówić kolor 4 czy 6 ?

http://www.allegro.pl/item316594965_...kosc_70cm.html link do aukcji

Dla jasności zdjęcie to kawałek mojej grzywki
Wg mnie 4 może się okazac kolorem czarnym.


33 czekoladowy jest zblizony do twojego koloru


Zapytaj sprzedajaacego, czy jak ci kolor nie podpasuje, to bedziesz mogla wymienic.

Te wlosy nie wydaja mi sie dobre gatunkowo...
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-08, 08:32   #1355
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Anastazja dzięki Gatunkowo dobre nie będą pewnie bo cudów za 65zł oczekiwać nie można Ale to tylko na próbę.
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2008-03-08, 08:51   #1356
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Anastazja dzięki Gatunkowo dobre nie będą pewnie bo cudów za 65zł oczekiwać nie można Ale to tylko na próbę.

A co chcesz sprawdzić ?
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-08, 09:20   #1357
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: przedłużanie włosów- część II

czy mam na tyle długie włosy że nie będą się za bardzo odznaczać od tych na clipach. Bo mam je prawie do ramion i obawiam się że będzie to nieestetycznie wyglądać. Kupiłam je i założe kilka razy zobacze jak się to będzie sprawować i kupie jakieś naturalne na taśmie albo profibry
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2008-03-08, 10:26   #1358
Xenia
Rozeznanie
 
Avatar Xenia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 740
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Zdjelam .Dzieki serdeczne wszystkim za rady.
Allegro i neutralizatory nie wchodzily w ogole w gre , bo ja potrzebowalam zdjac na juz a przesylka idzie do Niemiec wieki...
Niemki kochaja sie we wlosach naturalnych i przewaznie keratynie.
Syntetykow to tu nie widze a zakladanych na Racoona tym bardziej.Dlatego osoby zadnej do zdjecia nie znalazlam.

Mialam aceton i rzeczywiscie pasemka zsunely sie idealnie .Balam sie dotykac tej waty jak ognia , bo ostatnim razem jak mi maz zdejmowal keratyne i dotykal "tego plynu" palec mu caly spuchl i obieral sie tygodniami .
Najgorzej sie wyczesuje resztki i mialam wrazenie , ze wyrwalam sobie przy tym bardzo duzo wlosow.

Prawda jest taka , ze nie moge teraz na siebie patrzec.Jak ktos nosi miesiacami dlugie geste wlosy i nagle je zdejmie a pod spodem taka lichota ...to sie az slabo robi . W poniedzialek ide do fryzjera sie obciac byle tylko nie widziec tego malenkiego mysiego ogonka .
No szok.
Jednak wlosy prawde mowiac sa w dobrej kondycji po przedluzaniu, pomimo tego , ze raczej nieumiejtnie je zdejmowalam , to nie moge powiedziec aby wygladaly strasznie.

Teraz jak tak czytam o tych tasmach to sama zaczynam miec na nie ochote .W chwili obecnej pasowalaby mi metoda , ktora moge zalozyc i zdjac w kazdej chwili.
Xenia jest offline  
Stary 2008-03-08, 10:52   #1359
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Xenia, dobrze, że wszystko ok.
Poszukaj w niemczech, może znajdziesz jakieś fajne włosy
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-08, 13:00   #1360
deangell
Raczkowanie
 
Avatar deangell
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: dom Myszków
Wiadomości: 57
Send a message via Skype™ to deangell
Dot.: przedłużanie włosów- część II

żaba ja czekam na maila plizz, o 17 ide zakładać swoje pro fibry zrobiłam 170 pasemek do mikroringów, a tak w ogóle to nie przesadziłam????
deangell jest offline  
Stary 2008-03-08, 13:29   #1361
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez deangell Pokaż wiadomość
żaba ja czekam na maila plizz, o 17 ide zakładać swoje pro fibry zrobiłam 170 pasemek do mikroringów, a tak w ogóle to nie przesadziłam????

Już wiadomość prywatna do ciebie poszła
zaba84 jest offline  
Stary 2008-03-08, 13:44   #1362
deangell
Raczkowanie
 
Avatar deangell
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: dom Myszków
Wiadomości: 57
Send a message via Skype™ to deangell
Dot.: przedłużanie włosów- część II

czytałam , dzieki, dzięki JESTEŚ WSPANIAŁA !!!!
__________________
deangell
Niebo mnie nieche a, piekło obawia sie że nim zawładnę
deangell jest offline  
Stary 2008-03-08, 14:45   #1363
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
Anastazjo argument o miszczu z allegro to cios ponizej pasa

Ale jak mozna zalozyc profibre samemu na klej czy cos innego skoro one wystepuja tylko luzem (nawet w wariancie z koncowkami do ringow czy na keratyne ich nie ma)

Przeoczyłam twojego posta

Ja to zrobłam tak:
Odmierzyłam odpowiednie części na pasemka z całej paczki włosow luzem.
Końcówki (włosów na pasemko) moczyłam w kleju, czekałam 1 minutę, az klej troszke stwardnieje, formowałam goncówkę. Póżniej ta koncówke przykladałam do głowy, do wydzielonego pasma moich włosów, jak najbliżej skóry. Swoje włosy i tak powstałe pasemko formowalam, jak to się robi w racoonie. Przy pomocy bibuły roluje sie swoje włosy i pasmo.

Wpadłam na ten pomysł, jak zobaczyłam chyba na telewizji regionalnej, jak przedłuża się włosy. Pani miała włosy naturalne europejskie luzem, formowała je w pasma, moczyła w keratynie z woskiem i łaczyła je z włosami klientki.

Oczywiście te moje łączenie były większe. Dwukrotna wielkość "O" na waszej klawiaturze.
A jej łączenia podobno miały wielkość "ziarna ryżu"; jak dla mnie wyglądało one jak odmiana ryżu giganta

Prosze powyższego wpisu nie brac za instruktaż, samodzielne przedłużanie włosów przy pomocy gold glue jest pracochłonne - mi zajeło 5 godzin i niebezpieczne - mały palec przylepił mi sie do czoła.

Jak już pisałam ten klej jest sam w sobie beznadziejny. Tam gdzie miałam włosy pod spodem i było mu cieplo, robił się miękki i gumowaty. Tylko tam, gdzie miał dopływ powietrza był ok.
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-08, 14:54   #1364
1985SiWA
Zakorzenienie
 
Avatar 1985SiWA
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 10 211
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez byliczka Pokaż wiadomość
Dziewczyny HELP HELP!

Któraś z Was pisała że syntetyki są ciemniejsze niż w rzeczywistości. Wstawiam wam zdjęcie mojego koloru włosów i powiedzcie mi czy zamówić kolor 4 czy 6 ?

http://www.allegro.pl/item316594965_...kosc_70cm.html link do aukcji

Dla jasności zdjęcie to kawałek mojej grzywki

Ja nosze 4-ke a włosy mam ciemniejsze
__________________
02.09.2015 dr. L.P Ostrava, Czechy - Żelki! już są
395 ml Sebbin Clasic, Textured Okrągłe Wysoki Profil + korekcja powiek górnych
1985SiWA jest offline  
Stary 2008-03-08, 14:56   #1365
byliczka
Zakorzenienie
 
Avatar byliczka
 
Zarejestrowany: 2006-07
Lokalizacja: Cracow
Wiadomości: 9 876
Dot.: przedłużanie włosów- część II

:rotlf: Nastka argument z palcem przylepionym do czoła mówi wszystko Mimo to widać że spryciula z Ciebie

1985SiWA poprosiłam o wysłanie mi koloru 33 Zobaczymy jak będzie wyglądać. poprzednie miałam naturalne 6 ale teraz ufarbowałam włosy i są za jasne.
__________________
byliczka jest offline  
Stary 2008-03-08, 16:17   #1366
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Witam! Już od jakiegoś czasu chciałabym przedłużyć włosy i mam problem, mianowicie jestem w UK. Znacie kogoś kto to robi? Albo we Wrocławiu albo Bournemouth? Ewentualnie okolice? Z góry dziękuje za porady odnośnie metod i dobrych fryzjerek. Tu gdzie teraz mieszkam chcą za to 250 funtów. Trochę mnie to zabiło...
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-08, 17:33   #1367
jusii
Rozeznanie
 
Avatar jusii
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 814
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez deangell Pokaż wiadomość
żaba ja czekam na maila plizz, o 17 ide zakładać swoje pro fibry zrobiłam 170 pasemek do mikroringów, a tak w ogóle to nie przesadziłam????
chętnie bym zobaczyła fotki "przed i po"

zaba84 dzięki za info o pro fibrach
jusii jest offline  
Stary 2008-03-08, 18:11   #1368
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jusii nie ma za co

Mam nadzieję że pieczołowicie zbierane doświadczenia z profibrami się przydadzą.

A ja swoje wymieniam na nowe 21 marca
zaba84 jest offline  
Stary 2008-03-09, 10:20   #1369
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Wiecie co mam do was pytanie
Otoz na jakiej stronie (nie allegro) kupie wlosy na klipy ale 50 cm lub wiecej Wie ktoras moze ???
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2008-03-09, 14:44   #1370
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jestem w trakcie umawiania sie na przedluzanie. Podam adres ogloszenia, czy ktos przedluzal u tej Pani? http://www.wroclaw.gumtree.pl/wroclaw/14/21181614.html
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:15   #1371
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Jestem w trakcie umawiania sie na przedluzanie. Podam adres ogloszenia, czy ktos przedluzal u tej Pani? http://www.wroclaw.gumtree.pl/wroclaw/14/21181614.html

Jak ktoś odaje tylko nr gg to źle o nim swiadczy!!! Bedziesz później szukac wiatru w polu. Każdy może sobie wyskrobać takie ogłoszenie. Mikroringi trzeba umiec zakładać.

Jak interesuje cie wrocław, to w podobnej cenie masz u Papilator, wpisz w google. Jest konkretny salon, strona www, zdjęckia klientek, od lat robią warkoczyki.
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:47   #1372
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Nie kumam a co powinna jeszcze podac? Przeciez wysyla zdjecia, i podaje inne namiary na prosbe. Ja tez raczej nie dawalabym swoich danych na necie. A ta strona Papilator to cenny prawie dwa razy tyle... Nie wiem juz sama...
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:50   #1373
kami828
Zadomowienie
 
Avatar kami828
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: pomorze
Wiadomości: 1 240
Dot.: przedłużanie włosów- część II

W zakładaniu mikroringów nie ma nic trudnego,sama założyłam sobie 18 pasemek i jest wszystko ok,nie wyczesują sie bo ringi są dobrze ściśnięte,nie wyrywają bo dałam więcej włosów...To NIC trudnego.Dokupuje sobie jeszcze 20 albo 40 pasemek i tez sama sobie je założe
kami828 jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:51   #1374
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Nie kumam a co powinna jeszcze podac? Przeciez wysyla zdjecia, i podaje inne namiary na prosbe. Ja tez raczej nie dawalabym swoich danych na necie.

Imie Nazwisko, zawód, certyfikaty, doświadczenie fryzjerkie...

Jak nie pdoaje swoich danych na necie, to może też nie podawac klientom

Przyjdzie ci dziewczyna do domu z nikąd, przedłuzy włosy, aty później będziesz pisac do niej na gadu

SZOK!!!


Pomimo tego, że ringi to nie filozafia, taka bezimienna znachorka może ci poucinąć ringami włosy, lub założyc jak nasz MISZCZ z allegro...
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:54   #1375
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jesli robi to na czarno o sie nie dziwie ze nie daje zadnych danych. Na prosbe moze to zrobic u siebie....
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:57   #1376
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez Anariel Pokaż wiadomość
Jesli robi to na czarno o sie nie dziwie ze nie daje zadnych danych. Na prosbe moze to zrobic u siebie....

Teraz przeczytaj to co napisałas, i zadaj sobie pytanie, jaka masz gwarancję dobrze przedłuzonych włosów???

Jesli Ci wysłała zdjęcia przedłużonych przez siebie włosów, to wklej, pomożemy Ci podjąć decyzję.

Poproś jeszcze o fotke założonych juz ringów
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-09, 15:59   #1377
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Wlasnie po to pisze, ze chce sie poradzic... Nigdy tego nie robilam i bede tylko tydzien czasu. Szukam pewniaka...
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-09, 16:03   #1378
Anariel
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Bournemouth, Anglia
Wiadomości: 2 470
Wpisy w blogu: 3
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Zdjecia jeszcze nie doszly, dzis ma mi wyslac jak tylko dostane to wkleje. Macie jakiegos pomysla u kogo moge przedluzyc mieszczac sie w 800zl?
Anariel jest offline  
Stary 2008-03-09, 16:04   #1379
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Podalam ci pewniaka z Wrocławia, tej Pani niestety nie znam.
Na podstwie nr gg i tego nieprofesjonalnego ogłoszenie nie można nić dobrego powiedziec.
Możesz wyglądać jak Jess lub, niestety, jak Britney

Jak bedziesz miała zdjęcia, to wrzuć.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg jess.jpg (50,8 KB, 77 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg br5.jpg (49,3 KB, 106 załadowań)
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-03-09, 16:05   #1380
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

To jak szukasz pewniaka to nie lepiej zrobic to u kogoś polecanego, kto zajmuje sie tyl od dawna, a nie jest anonimowym miszczem (Anastazja - kocham to slowo).

Zreszta to twoje wlosy, a nie nasze i jak cos to ty bedziesz zalowac a nie my.

Anastazja dobrzci radzi.

A argument z tym ze robi to na czarno - kochana nie takie misie kozaczyly skarbowce a teraz cierpia
zaba84 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzura, przedłużanie włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:58.