Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-04-04, 08:08   #2161
magmac
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 204
Dot.: przedłużanie włosów- część II

smirky a jakie ty masz wloski? ja polecam te poniewaz oscyluja w cenie jaka chce przeznaczyc ta dziewczyna, podejrzewam, ze so cap sa swietne ale wyniosa 700zl a te 200, wiadomo, ze jakosciowo napewno nie beda podobne ale cena tez nie jest podobna
magmac jest offline  
Stary 2008-04-04, 08:08   #2162
PATII12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Xenia - maleńkie wyjaśnienie: nie zamierzałam przedłużac u tej Pani włosów nie interesują mnie tej kobiety wyniki, ale podczas szukania jakiejś informacji w necie ( nie pamiętam nawet jakiej ) weszłam na tą stronkę i zaitrygowana słusznością " twierdzenia " specjalistki przeniosłam pytanie na forum, bardzo się jednak cieszę że to zrobiłam, ponieważ nie dam sie już oszukac ( prawdopodobnie nie tylko ta kobieta stosuje takie praktyki ) a i byc może stanie się to ostrzeżenianiem dla innych niedoświadczonych ( jak ja ) dzięki wam oczywiście

A ja umówiona jestem na konsultacje za tydzień do kobiety do której wklejałam link wcześniej, a że wizualne efekty są ok. więc myślę że mogę zaryzykowac ( ach ten pierwszy raz....... )

Ja na latrend-y się szykowałam, ale teraz to z deczka zbaraniałam, chyba jeszcze raz wróce i poczytam..............
PATII12 jest offline  
Stary 2008-04-04, 09:46   #2163
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

O kurcze ja teraz tez nie wiem. Zapewniano mnie, ze La Trend sa dobre i latwe w uzyciu. Kontaktowalam sie nawet ze sprzedawcami i moja kolezanka ktora je nosila i byla zadowolona. Jednak mam mozliwosc kupienia Indyjskich Remów, wiec moze te? Ja nie moge nosic syntetycznych, jedynie naturalne w gre wchodza. Jak macie jakies ciekawe propozycje to dajcie znac i linka. Wole wiecej zainwestowac niz pozniej meczyc sie z wlosami w sumie
a co myslilcie o tych:
http://www.wlosyonline.pl/index.php?...f8b6575130721d

http://www.allegro.pl/item336912931_...remy_hit_.html

http://www.allegro.pl/item336417578_...remy_hit_.html
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-04, 10:12   #2164
smirky
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 234
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
o kurcze dziewczyny to teraz sama nie wiem. Ja kupowalabym wloski od allegrowiczki o nicku SuperWlosy i patrzylam na komentarzyki i miala same pozytywne. Stad tez moje przekonanie o dobrej jakosci wlosow. Chcialabym sprawdzone wlosy. Czy ktos jeszcze moze wypowiedziec w tym temacie?
Magmac a co sie z nimi dzialo? Plątały się, czy nie dawały czesac?
Smirky a Ty co polecasz?


Ja miałam różne naturalne. Z jednych byłam bardziej zadowolona(tzn. nigdy nie byłam zadowolona już po pierwszym dniu), z innymi przeżyłam tragedię. Ostatnio miałam profibry i monobraidy, oczywiście La Trend (od superwłosy - POLECAM!!). Monobraidy odpadają. Profibry zdejmowałam w takim samym stanie jakie zakładałam. Nie szukam już naturalnych. Można niezłego kołtuna sobie zafundować za duże pieniądze. Profibry wyglądają na bardziej naturalnie, niż same naturalne(bo są po obróbkach). Zwłaszcza na głowie lepiej wyglądają syntetyki La trend mimo, że ja mam swoje cienkie. NIE RYZYKUJCIE Z WŁOSAMI NATURALNYMI Z ALLEGRO!

Edytowane przez smirky
Czas edycji: 2008-04-04 o 10:34
smirky jest offline  
Stary 2008-04-04, 10:27   #2165
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

To gdzie mozna kupic w miare gatunkowo dobre wlosy, jak nie na allegro tam gdzie ja mieszkam nie ma sklepow z takimi rzeczami, najblizszy moze byc w Łodzi lub Toruniu. Dlatego jestem skazana na allegro. Poza tym ja zakladam wlosy po raz pierwszy nie chce tracic po 700zl, bo nie wiem jak mi sie beda nosily. Chce w miare tanie, albo dobre
Bym kupila syntetyki ale uczulona jestem i nie moge ich nosic
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-04, 11:06   #2166
smirky
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 234
Dot.: przedłużanie włosów- część II

adomajka
Ja szukałam kilka lat, dobrych naturalnych włosów i niestety nie znalazłam takowych. Uczulona? psychicznie to możliwe, ale tak kontaktowo - dziwne. Napewno? Czyli miałaś już do czynienia z profibrami? Powodzenia w poszukiwaniu. Mnie się nie udało.
smirky jest offline  
Stary 2008-04-04, 11:44   #2167
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

2 lata temione warkoczyki. Po 3 dniach dostalam na szyji starsznego uczulenia, krosty i swedzenie;/ Musialam je sciagnac bo nie wiem jakby sie to skonczylo. Ponad to nie moglam spac, glowa bolala;/
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-04, 12:33   #2168
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

mam pytanie:CZY KTÓRAŚ Z WAS nosiła na stałe taśmy?kolejna fryzjerka nie zakłada tego sposobu.czyżby był zły?

mozna być uczulonym na syntetyczne włosy,-osobiście widziałam skutki uboczne
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 12:46   #2169
senira666
Zakorzenienie
 
Avatar senira666
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: woj.śląskie
Wiadomości: 3 608
Dot.: przedłużanie włosów- część II

sorki ze tak dlugo ale problemy z netem mialam.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg HPIM1040.JPG (266,5 KB, 97 załadowań)
senira666 jest offline  
Stary 2008-04-04, 12:59   #2170
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez senira666 Pokaż wiadomość
sorki ze tak dlugo ale problemy z netem mialam.
jeśli mogłabym ci coś doradzić to wyrównaj tą różnice kolory poprzez wycieniowanie włosów-swoich.bo ten kolor złoty-czy miedź jak go tam nazywają jest pod skosem.lepszy efekt jeśli będzie w kształcie litery V.
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 13:08   #2171
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez smirky Pokaż wiadomość
Ja miałam różne naturalne. Z jednych byłam bardziej zadowolona(tzn. nigdy nie byłam zadowolona już po pierwszym dniu), z innymi przeżyłam tragedię. Ostatnio miałam profibry i monobraidy, oczywiście La Trend (od superwłosy - POLECAM!!). Monobraidy odpadają. Profibry zdejmowałam w takim samym stanie jakie zakładałam. Nie szukam już naturalnych. Można niezłego kołtuna sobie zafundować za duże pieniądze. Profibry wyglądają na bardziej naturalnie, niż same naturalne(bo są po obróbkach). Zwłaszcza na głowie lepiej wyglądają syntetyki La trend mimo, że ja mam swoje cienkie. NIE RYZYKUJCIE Z WŁOSAMI NATURALNYMI Z ALLEGRO!
A czemu monobraid odpadają?
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-04, 14:11   #2172
Cczarnula19
Raczkowanie
 
Avatar Cczarnula19
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 202
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Dziewczyny wlasnie zakupilam te wloski-tyle naczytalam sie dobrego o profibrach,ze sama nareszcie sie skusze)smirkyskozystalam z Twojej rady i kupilam od (kolor czarny)superwlosy .

http://allegro.pl/item335192244_wlos..._profibre.html

Dzwonilam tam i pani mi powiedziala,ze wysle w poniedzialek albo jutro uff-teraz sie znowu doczekac nie bede mogla)
Bede zakladac na tulejki(kolezanka fryzjerka mi zalozy)zamowilam tulejki i szydelko na stronie http://www.4great-hair.com/ .Nie wiem czemu oni na allegro maja drozej niz na tej stronce;//moze doliczaja sobie prowizje z allegro.
Mam jeszcze pytanie w sumie podobne jak ma TmargoT Ta dziewczyna co mi bedzie przedluzac jest fryzjerka,ja ja bede uczyc przedluzac na te tulejki(tyle ile umiem)takze ona nie jest jakas profesjonalistka,chodzi mi o to ile ona sobie moze za to policzyc-bo to jest jakies 2h pracy,a pozniejjeszcze podciecie..??Jak myslicie??

Zaba Powiedz jak ja mam wlosy tak do lopatek ,to jak je wycieniowac te profibry?Mocno-tak,zeby przejscia nie bylo?Jak one najlepiej wygladaja,chyba takie pocieniowane co nie?Tez bede miec czarne -mam nadzieje,ze nie swieca sie za bardzo bo ja mam swoje wlosy ,matowe;/
Cczarnula19 jest offline  
Stary 2008-04-04, 14:22   #2173
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez Cczarnula19 Pokaż wiadomość
Dziewczyny wlasnie zakupilam te wloski-tyle naczytalam sie dobrego o profibrach,ze sama nareszcie sie skusze)smirkyskozystalam z Twojej rady i kupilam od (kolor czarny)superwlosy .

http://allegro.pl/item335192244_wlos..._profibre.html

Dzwonilam tam i pani mi powiedziala,ze wysle w poniedzialek albo jutro uff-teraz sie znowu doczekac nie bede mogla)
Bede zakladac na tulejki(kolezanka fryzjerka mi zalozy)zamowilam tulejki i szydelko na stronie http://www.4great-hair.com/ .Nie wiem czemu oni na allegro maja drozej niz na tej stronce;//moze doliczaja sobie prowizje z allegro.
Mam jeszcze pytanie w sumie podobne jak ma TmargoT Ta dziewczyna co mi bedzie przedluzac jest fryzjerka,ja ja bede uczyc przedluzac na te tulejki(tyle ile umiem)takze ona nie jest jakas profesjonalistka,chodzi mi o to ile ona sobie moze za to policzyc-bo to jest jakies 2h pracy,a pozniejjeszcze podciecie..??Jak myslicie??

Zaba Powiedz jak ja mam wlosy tak do lopatek ,to jak je wycieniowac te profibry?Mocno-tak,zeby przejscia nie bylo?Jak one najlepiej wygladaja,chyba takie pocieniowane co nie?Tez bede miec czarne -mam nadzieje,ze nie swieca sie za bardzo bo ja mam swoje wlosy ,matowe;/
jeśli to pojedyńcze to ponoć 2 zł od pasemka.moja powiedziała,ze weźmie 100 zł za całość.
co do cieniowania do wycieniuj od swojej długości.zresztą to zależy jaki efekt chcesz uzyskać.czy mają to być włosy proste długie,ciężkie to zrób wycieniuj od swoich do końca przedłużanych.a może puszyste,falowane-wtedy musi wycieniować mocno,zeby się podniosły i dały efekt lekkosci.
zobaczysz jak to wyjdzie na koniec.przecież przy samym zakładaniu też się cieniują,zrób tylko to przejscie ze swoich do "sztucznych"
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 15:14   #2174
Xenia
Rozeznanie
 
Avatar Xenia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 740
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Czarnula ja chyba miala te same wlosy co Zaba , tez profibry i tez gdzies do lopatek. Renia mi je wycieniowala i choc balam sie , bo nigdy raczej nie cieniowalam przedluzonych , to z reka na sercu trzeba przyznac , ze to jest koniecznoscia. Wlosy stopily sie w calosc. Wygladaly naturalnie .Zatarla sie granica i tak juz zostalo nawet jak wlosow nie chcialo mi sie ukladac po myciu.
Xenia jest offline  
Stary 2008-04-04, 15:34   #2175
Cczarnula19
Raczkowanie
 
Avatar Cczarnula19
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 202
Dot.: przedłużanie włosów- część II

TmargoT Dziekie wielkie-wlasnie chce taki lekki efekt ,naturalny
Xenia
Cytat:
przyznac , ze to jest koniecznoscia
a dlaczego,pewnie bo wygladaja naturalniej tak?
Cczarnula19 jest offline  
Stary 2008-04-04, 15:43   #2176
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

jeśli chcesz lekkie to naturalnym jest,że muszą być mocno wycieniowane.włosy długie są cięzkie.jeśli górną warstwę-pierwszą bedziesz miała np,do szyi to uniosą się ładnie.-zawsze miałam tak cieniowane moje włosy (kiedy były jeszcze dlugie)
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:20   #2177
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Ale ladne tne syntetyki Ja w koncu kupilam wloski od Minique:
http://allegro.pl/item341092773_wlos...m_dl_45cm.html
W poniedziałek mam się ich spodziewać Przetsraszylam sie tych opinii od LaTrend, a te wloski podobno sa dobrej jakosci i cena tez bardzo zadowalajaca
Czarnula wklej konicznie zdjecia jak sobie zrobisz

Ja tez chcialam na tulejki, ale po
1) slyszalam ze jak chodze do sauny i libie kapac sie w bardzo cieplej wodzie to sie roztapiaja (te z silikonem)
2) przy myciu glowy spadaja

I co do moich warkoczykow to uwierzcie mi, ze u mnie kilka kolezanek mialo problem z uczuleniem. Mozliwe ze osoba ktora nam zakladala miala kiepska jakosc wloskow;/
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:34   #2178
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Probuje caly dzien zrobic dobrej jakosci zdjecie ale albo mam dwie lewe rece albo to takie skomplikowane ale za cholere mi zrobienie zdjecia nie wychodzi. A chce pstryknac fote wlosom z tylu zeby to cieniowanie pokazac i albo zdjecie jest ciemne i nic nie widac albo jak lampa blyskowa przywali to jest tak przeswietlone ze tez nic nie widac. A kurcze wydaje mi sie ze fota by najlepiej pkazala jak sa cieniowane bo jak zaczne opisywac to sie zaplatam jak 100 m sznurka w kieszeni Bo naprawde wlosy trzeba pocieniowac zwlaszcza gdy swoje ma sie dosc krotkie - ja niby owszem swoje mam juz sporo za ramiona ale mam je mocno cieniowane wiec gorna warstwa co luzem zostaje i korone tworzy jest tak przed ramiona i jakby to zostawic bez cieniowania to by niezabardzo wygladalo bo na czubku przed ramiona a potem nagle do lopatek Eh probuje dalej jakas znosna fote strzelic - a noz sie uda

Czarnula profibry maja polysk ktory zwlaszcza na zdjeciach z lampa blyskowa "wali po oczach" ale normalnie to nie jest taki mega sztuczny polysk tylko takich zdrowych zadbanych wlsoow. jesli swoje masz matowe to troche nablyszczacza i po klopocie

Tak jak Xenia pisze - jest to koniecznoscia bo sprawia ze osobom trzecim trudno zauwazyc przejscie wlasnych wlosow w przedluzane.


[EDIT] udało mi się foty w miare zadowalajace zrobic. Z gory przepraszam za raczej kiepska jakosc ale sama je robilam i staralam sie jak moglam. na pewno bardziej wyrazne by byly gdyby ktos mi je zrobil. A poza prezentowana fryz jest w stylu "mam dzis migrene, leze w lozku i nie chce mi sie czesac" Jak je wyszczotkowac to wygladaja o niebo lepiej ale ja nawet szczotki do lapy nie mam sily wziac - tak mnie glowa boli i tak mi slabo.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_1518.JPG (75,1 KB, 106 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1519.JPG (92,5 KB, 84 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1520.JPG (93,0 KB, 103 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1536.JPG (77,9 KB, 89 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg IMG_1539.JPG (74,0 KB, 101 załadowań)
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:44   #2179
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

zaba spróbuj zrobić fotę w lustrze.stań tyłem do lustra i cyknij.
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:46   #2180
Xenia
Rozeznanie
 
Avatar Xenia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 740
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jak to slicznie Tmargot powiedziala, " wlosy uniosa sie ladnie" .
Pokaze Wam przedostatnie dzielo jakie mi stworzyla na glowie pani z Allegro.( naturalne indyjskie , rzekomo nie placzace sie)
Wlosy jak zwykle niepocieniowane i ledwiez wrocilam do domu po dwugodzinnej podrozy autem ...to moje wlasne juz sie zaczynaly unosic i wyraznie odznaczac od pozostalych , przedluzonych .
To sobie wyobrazcie jak bylo nastepnego dnia i pozniej .
Moje niepodciete zniszczone konce uniosly sie na dobre i tak juz zostaly.
Tylko i wylacznie kucyk , bo ja jestem uczulona na partacko wykonane wlosy i wyrazna dla oczu laika granice laczenia !
Z ta wtopa wytrzymalam ani 2 miesiace.
Wlosy swieze wygladaja ladnie , jakosciowo byly kiepskie , o czym przekonalam sie juz wkrotce.

Z boku !
http://img141.imageshack.us/img141/1064/bokys3.jpg

http://img201.imageshack.us/img201/1003/ztylubs4.jpg
Kto sie przyjrzy zobaczy gdzie sie moje koncza , nasteonego dnia nie trzeba bylo sie juz przygladac .Bylo widac jak byk!
Xenia jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:46   #2181
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

TmargoT - udalo mi sie - juz zaladowalam je do porzedniego posta. Z lustrem probowalam ale efekt byl bardzo kiepski, wiec postawilam na szafce wzielam samowyzwalacz wlaczylam i robilam gimnastyke zeby sie w kadr zmiescic
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:48   #2182
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
TmargoT - udalo mi sie - juz zaladowalam je do porzedniego posta. Z lustrem probowalam ale efekt byl bardzo kiepski, wiec postawilam na szafce wzielam samowyzwalacz wlaczylam i robilam gimnastyke zeby sie w kadr zmiescic
efekt boski.one się tak same falują,czy kręcisz?dużo masz pasemek/
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 16:51   #2183
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

same sie tak faluja - zadnych walkow i tym podobnych wynalazkow. Wezme na jednej focie zaznacze kreskami jak sa cieniowane bo jak pisalam leze w lozku z migrena wiec ich nawet do zdjecia nie przeczesalam szczotka. A cieniowane sa warstwami dosc mocno i wyglada to tak ze sie kazda warstwa wywija. Ide walczyc z fota w paincie - wkleje efekt, bo moze jak pozaznaczam te warstwy to bedzie lepiej widac jak je cieniowac

A jesli chodzi o ilosc pasemek to nie wiem ile ich jest ale sa to prawie 3 paczki - dwie mi Renia zalozyla, ale uznalam ze dla mnie za malo tych wlosow jest, wiec kupilam jedna paczke sama i sobie na ringi zalozylam jeszcze ponad pol tej dodatkowej paczki wiec sporo tego jest bo warkocz gruuuuuubasny wychodzi.


[EDIT] no i pobawiłam się w paicie i zrobiłam czerwone kreski na wysokosci warstw włosów. Bo te profibry maja wywijajace sie koncowki wiec im są bardziej pocieniowane tym wrażenie falowania jest większe bo każda warstwa włosów się wywija
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg IMG_1520.JPG (95,3 KB, 105 załadowań)
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-04, 18:06   #2184
PATII12
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 17
Dot.: przedłużanie włosów- część II

zaba84 - po prostu niesamowite ekstra masz włoski, ładnie zrobione no suuuper.
jak ja bym chciała żeby u mnie tez tak ładnie wyglądało chociaż w 90 %
PATII12 jest offline  
Stary 2008-04-04, 18:11   #2185
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez PATII12 Pokaż wiadomość
zaba84 - po prostu niesamowite ekstra masz włoski, ładnie zrobione no suuuper.
jak ja bym chciała żeby u mnie tez tak ładnie wyglądało chociaż w 90 %
żaba włosy są piękne
dlatego musi być dużo pasemek.moje pierwsze przedłużanie to koszmar.dałam tylko 100 pasemek i było bidniutko,zodziutko.kucyk był taki cienki,że w grzywce miałam więcej włosów.kuzynka dawała mi co centymetr pasemko.dodam,że nie miałam kasy na więcej,a ona się uczyła.
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-04, 18:24   #2186
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Dziekuje za komplementy sie zawstydzilam normalnie.

A wiecie co - przyznam sie bez bicia - ja sobie sama w domu docieniowuje wlosy Bo zawsze mam wrazenie ze nie sa tak wycieniowane jakbym chciala, wiec po przedluzenie od razu je myje (bo przestaja byc takie dosc sztywne) i jak sa juz prawie suche, ale nadal lekko wilgotne biore nozyczki i sobie je docieniowuje. W ogole to mam wrazenie ze cieniowanie sprawia ze wlosy oprocz lekkosci nabieraja tez objetosci.

Mam nadzieje ze te krechy czerwone co na focie zrobilam pomoga troche wam potem przy cieniowaniu swoich

Pamietam moje pierwsze przedluzanie - to byl pelen spontan - znalazlam dziewczyne ktora sie tym dorywczo zajmuje i zrobila mi cale 80 pasemek na microringi - moje wlasne do ramion i nagle cienki mysi ogonek do pasa wygladalam prawie tak dobrze jak efekty pracy "miszczow z allegro" - czeski metal w wersji hardcore. Ona mi ich w dadatku nie wycieniowala wiec wyobrazcie sobie ja efekt wygladal Bylam tak wsciekla ze chcialam mordowac. Ale plus tego jest taki ze jestem teraz na partactwo wyczulona

Sama sie zastanawiam ile tych pasemek moze byc - dwie i pol paczki to chyba ze 200 pasemek bedzie Choc pewnie kiedys z nudow ogladajac jakis film policze ile ich mam. Bo z tego co wiem to z paczki profibrow powinno wyjsc 100 pasemek 1 gramowych ale zawsze sa jakies straty we wlosach przy ich pasemkowaniu.
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-04, 18:52   #2187
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Monisia_666 na pisałam mi w privie, że włosy LaTrend na taśmie z allegro są kiepskie...
Kupował je ktoś na aukcji

"Miszcza" z allegro też wysyśliła forumowa specjalistke od wszystkiego ktora wszystkie rozumy zjadla i na wszystkim sie zna


Vanessa chodze do tej Mietły, bo mają u nas monopol niestety/ Nie polecam wlosów naturalnych i wszystkich ponny bo przetestowałam i są kiepskie.
A co do wlosów naturalnych to kupowałam u nich z dwa lata temu, więc moze sie coś zmieniło. Napewno cena, brałam za ok 100 pln za standardową taśmę, a teraz krzyczą 170...
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-04-04, 19:34   #2188
magmac
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 204
Dot.: przedłużanie włosów- część II

anastazja czy ty kupilas wloski z tej aukcji http://www.allegro.pl/item339331406_...ale_40cm_.html
magmac jest offline  
Stary 2008-04-04, 19:54   #2189
Cczarnula19
Raczkowanie
 
Avatar Cczarnula19
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 202
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Zaba:ju pi:Dziekuje Ci bardzoo.Masz sliczne te wloski!!Wlasnie tak sobie wycieniujeTYlko o jakies 10cm dluzszeJa chce takie sameee juz sie nie moge doczekacaha ja tez myslalam,ze je odrazu umyje,zeby byly miekksze.Widze,ze Ty masz swoje tez dosyc dlugie,a przede wszystkim geste!200pasemekja zamowilam 1 paczke to pewnie bede miala jakis 100tak jak mowilas.TYlko,ze ja mam rzadkie wlosy,wrecz b. rzadkie i mysle ,ze to wystarczy..obyZ araz jak przedluze i wycieniuje,a bedzie to pod koniec nast. tygodnia(zaraz jak dostane wlosy bede dzialac)to wrzuce foteczkiZaba zrobilas mistrzostwo skoro mowisz,ze sama podcinaszNaprawde duzo mi podpowiedzialas

anastazjaa wlasnie drogo maja w tym wlosy sklepcoraz lepsze ceny sobie krzycza.Napoczatku tez od nich kupowalam-moze (naturalne na tasmie)gatunkowo nie byly zle,ale wyczesywaly sie masakrycznie!a cena nie mala

Wiecie co ja powiem tej kolezance,ze dam jej 50zl za calosc!Jak jest dobra kolezanka to mnie nie zlupi
Cczarnula19 jest offline  
Stary 2008-04-04, 20:07   #2190
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

patrze na wloski. I te syntetyczne kosztowaly 100zl, a ja za naturalne dalam 150zl ciekawe jaka bedzie roznica Kupowal juz ktos z Was wloski o Monique? Bo jak czytalam poprzedni watek to bardzo ja chwalilycie

Ja tez chce scieniowac wloski, a czy pozniej nadaja sie po takim obcieciu do ponownego uzytku?
adomajka jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzura, przedłużanie włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:58.