Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-04-06, 16:12   #2281
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Teje to jak sie dowiesz w urzedzie celnym co z tymi wlosami to daj znac bom sama wielce ciekawa. Spytalabym sie o to jutro kogos z pracownikow u mnie na wydziale ale nie wiem kto sie prawem celnym u mnie zajmuje. Niby prawo celne to czesc prawa finansowego ale jest na tyle hermetyczna dziedzina ze ktos od celnego a nie od finansow by sie przydal

ALe z tego co sie orientuje jest cos takiego jak wykaz towarow zakazanych do wwozu i wywozu z europejskiego obszaru celnego (np. rosliny i zwierzeta chronione, czesci takich roslin i zwierzat, zabytki itp.) ale zeby wlosy sie na tej liscie znajdowaly to nie kojarze. No ale jak napisalam wczesniej - lepiej sie dowiedziec niz potem jakies problemy miec Bo a noz widelec...
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 16:19   #2282
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
tak zauwazylam a w ogole ten etanol w odzywka to jest porazka.
Jak kiedys mialam jeszcze ludzkimi przedluzane to uzylam takiej odzywki gliss kurr pomaranczowej (nie w sprayu, tylko takiej bez splukiwania) i na glowie zrobil mi sie taki koltun i strak jeden wielki ze z kumplem (bo akurat mialam go wtedy pod reka) chyba ze dwie godziny to cos rozplatywalismy. Myslalam ze sobie pol wlasnych wlosow przy tym powyrywam. I dopiero po fakcie spojrzalam na skald tej odzywki a tam na drugim miejscu etanol i dopiero wtedy skojarzylam skad sie ten strak mi na wlosach zrobil taka bylam wsciekla ze lo matko no ale czlowiek uczy sie na bledach i teraz zawsze patrze na sklad tego co chce na wlosy nalozyc
etanol zwieksza przenikanie substancji aktywnych, ale przesusza i jakby nie patrzec szkodzi wlosom

mowilas o tej odzywce? http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=5540

faktycznie, paranoja, suche wlosy karmic denatem

ta jest bardzo przystepna http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=21676

zawsze mozna do jakiejs prostej maseczki dorzucic wlasne skladniki, oleje, proteiny albo jako maseczke stosowac najzwyklejsze maslo kokosowe ze sklepu ze zdrowa zywnoscia. przedluzanym wlosom, naturalnym i sztucznych zaszkodzic nie powinno.

mysle, ze bardziej moga zaszkodzic wlasnie preparaty do stylingu albo wszelkiej masci "biosilki" na bazie silikonow. jak za bardzo oblepi sie wlosy tego typu preparatami to moga bardziej wypadac pod wplywem grawitacji, tak mi sie przynajmniej wydaje
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-04-06, 16:20   #2283
Teje
Rozeznanie
 
Avatar Teje
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 898
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jutro zadzwonię i sprawdzę. Jak da się sprowadzić, to super, jak nie, kupię jak będe w Stanach i pod razu tam założe.
Teje jest offline  
Stary 2008-04-06, 16:22   #2284
Xenia
Rozeznanie
 
Avatar Xenia
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 740
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Na tej stronie co podala TEJE , spodobaly mi sie jedne wlosy na pierwszy rzut oka .Piekne , dlugie loki .Zachwycily mnie bardzo i nagle klikam na przod zdjecia a to FACET z broda ! Albo jestem inna albo po prostu nie chcialabym nosic wlosow od faceta . Poza tym niektorzy to ceny daja naprawde kosmiczne. Nie przejrzalam wszystkiego ale strona super.
Xenia jest offline  
Stary 2008-04-06, 16:29   #2285
Teje
Rozeznanie
 
Avatar Teje
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 898
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Xeniu, mam znajomego z Polski ( faceta) który ostanio ściął włosy długości 90cm i wywalił do kosza... Bo cytuję' A co innego można z nimi zrobić". Nie miałabym najmniejszych oporów, żeby nosić jego włsoki,a nie kupować od kogoć za 3000zł.
Teje jest offline  
Stary 2008-04-06, 17:01   #2286
TmargoT
Zakorzenienie
 
Avatar TmargoT
 
Zarejestrowany: 2008-01
Lokalizacja: Neverland
Wiadomości: 25 335
Dot.: przedłużanie włosów- część II

nie wiem ,jak to jest za granicą wschodnią,ale w czechach i w polsce na włosy naturalne trzeba miec atest.kazdy kto nimi handluje powinien je mieć.zastanawia mnie ,czy oni piszą co jest w paczce,bo jesli tak to może być problem.raczej nie płaciłabym z góry na konto.
TmargoT jest offline  
Stary 2008-04-06, 17:35   #2287
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez truskawkowawiosna Pokaż wiadomość
etanol zwieksza przenikanie substancji aktywnych, ale przesusza i jakby nie patrzec szkodzi wlosom

mowilas o tej odzywce? http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=5540

faktycznie, paranoja, suche wlosy karmic denatem

ta jest bardzo przystepna http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=21676

zawsze mozna do jakiejs prostej maseczki dorzucic wlasne skladniki, oleje, proteiny albo jako maseczke stosowac najzwyklejsze maslo kokosowe ze sklepu ze zdrowa zywnoscia. przedluzanym wlosom, naturalnym i sztucznych zaszkodzic nie powinno.

mysle, ze bardziej moga zaszkodzic wlasnie preparaty do stylingu albo wszelkiej masci "biosilki" na bazie silikonow. jak za bardzo oblepi sie wlosy tego typu preparatami to moga bardziej wypadac pod wplywem grawitacji, tak mi sie przynajmniej wydaje
dokladni o ta odzywke mi chodzilo mowie wam ze to co mi z wlosami zrobil to byl tragedia normalnie mialam ochote to cudo producentowi wsadzic wiadomo gdzie

a co masz na mysli z tym robieniem samemu odzywki do wlosow? chodzi np o kupienie skladnikow i samemu sobie ukrecic maseczke do wlosow tak jak dziewczyny siedzace na biochemii kreca wlsane kremy i tym podobne bo ja zielona w tej kwestii jak trawa na wiosne chyba zajrze do tego dzialu o domowej roboty kosmetykach - a noz bedzie cos o odzywkach domowej roboty.

Na szczescie juz wielkich problemow z pielegnacja nie mam bo syntetyki sa malo wymagajace pod tym wzgledem - owszem trzeba o nie dbac ale nie wymagaja super full wypas szamponow i odzywek

a co do meskich wlosow - swego czasu wiekszosc znajomych mialam dlugowlosych (w ogole dlugowlosi mezczyzni strasznie mnie kreca) i szczerze mowiac zazdroscilam im strasznie tych wlosow, bo nie byly katowane chemia, lokowkami, suszarkami, prostownicami i innymi cudami. No ale niestety wiekszosc dlugowlosych panow sie poobcinala i tak jak znajomy Teje wywalila wlosy do kosza, a to bylo zanim zaczelam przedluzac i teraz mi sie plakac chce ak pomysle ile i jakich siwetnych jakosciowo wlosow bym miala
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 17:49   #2288
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość

a co masz na mysli z tym robieniem samemu odzywki do wlosow? chodzi np o kupienie skladnikow i samemu sobie ukrecic maseczke do wlosow tak jak dziewczyny siedzace na biochemii kreca wlsane kremy i tym podobne bo ja zielona w tej kwestii jak trawa na wiosne chyba zajrze do tego dzialu o domowej roboty kosmetykach - a noz bedzie cos o odzywkach domowej roboty.

Na szczescie juz wielkich problemow z pielegnacja nie mam bo syntetyki sa malo wymagajace pod tym wzgledem - owszem trzeba o nie dbac ale nie wymagaja super full wypas szamponow i odzywek
nie kazdy kupujac kosmetyki patrzy na sklady, wpakuje etanol na syntetyczne wlosy a potem jest zdziwiony, ze ich wyglad sie pogarsza systematycznie

bardziej mysle o ulepszaniu gotowych odzywek bierzesz odzywke o prostym, łagodnym składzie i dodajesz skladniki-wiesz co do niej wrzucasz, wiec zaszkodzic nie powinna tak jak niektore sklepowe(np. ta Gliss Kur )

np. zoltko, miod, rycyne, oleje(migdalowy, kokosowy, łopianowy, z kielkow pszenicy)

a przy syntetykach lepiej unikac tez preparatow o dosc niskim pH(np. z kwasami owocowymi, kwasem mlekowym). naturalnym bardzo sluza, a syntetykom moga zaszkodzic. stawialabym bardziej na kosmetyki o dzialaniu zmiekczajacym i antystatycznym

http://www.laboratoriumurody.pl/forum/ ciekawa strona
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-04-06, 18:11   #2289
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

http://www.fotka.pl/profil/Justynka873/ całkiem fajnie ma zrobione włosy, to syntetyki czy naturalne?

Patrzcie co ona sobie doczepiła <szok> http://www.fotka.pl/profil/ZatrzymajmyCzas1/
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 18:56   #2290
anastazjaa
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-04
Wiadomości: 1 666
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
anastazjaa z tego co pamiętam to nosisz włosy w kolorze 22. Właśnie ten kolor mam zamiar kupić. Tylko zastanawiam się czy to jest bardzo jasny blond w zimnym odcieniu? Bo na Twoich zdjęciach wygląda trochę ciepło, ale wiadomo, to może wina aparatu.
22 z LaTrendu jest raczej beżowy. Nie ma odcienia platyny, nie jest też żółty. Na zdjęciach wyszedł faktycznie bardziej cipły niż jest w realu.

Widziałam a tej aukcji kolor 20 - blond gołębi. Jeszcze go w realu nie widzialam.
http://www.allegro.pl/item328074004_...a_pasemka.html
A moj kolor w realu mozna przyrównac do 613 na zdjęciu tej aukcji.

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
Patrzcie co ona sobie doczepiła <szok> http://www.fotka.pl/profil/ZatrzymajmyCzas1/
Wrrrr...jaka drapieżna kicia Czego sie nie robi, żeby byc AG
__________________
Poszukuje X-POSE Stardust, Christina Aquilera !!!
anastazjaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:01   #2291
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość

Patrzcie co ona sobie doczepiła <szok> http://www.fotka.pl/profil/ZatrzymajmyCzas1/
ło matko boska umarłam się normalnie przetsraszyłam:mdle je:

i jeszcze ta super czarna krecha na dolnej powiece

oswieccie mnie - jak sie tak swiadomie oszpecac mozna

sprawdzilam - ona ma 17 lat domyślam się że jej idolką jest Jola z big brothera

A widziałyście komentarze do jej zdjęć - oni tak na serio czy sobie z niej jaja robią
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:06   #2292
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Też skojarzyłam ją z tą Jolą, że to jej idolka. Patrz na te tipsy.

A tamta blondynka co ma za włosy?
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:12   #2293
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Jesli ta blondynka ma je przedluzane to pewnie ludzkimi bo koncowki wygladaja na troche przesuszone a przy syntetykach tak nie jest
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:22   #2294
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez anastazjaa Pokaż wiadomość
22 z LaTrendu jest raczej beżowy. Nie ma odcienia platyny, nie jest też żółty. Na zdjęciach wyszedł faktycznie bardziej cipły niż jest w realu.

Widziałam a tej aukcji kolor 20 - blond gołębi. Jeszcze go w realu nie widzialam.
http://www.allegro.pl/item328074004_...a_pasemka.html
A moj kolor w realu mozna przyrównac do 613 na zdjęciu tej aukcji.



Wrrrr...jaka drapieżna kicia Czego sie nie robi, żeby byc AG
Dzięki bardzo.
To ja już nie wiem które zamówić. Te gołębie są za jasne dla mnie i zbyt siwe. Szkoda, że jak zakładałam u fryzjerki włosy to nie zapytałam jakim odcieniem.
Dziewczyny, a czy jakbym wysłała zdjęcie moich włosów to któraś zna się na tyle, żeby ocenić jaki to odcień?
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:33   #2295
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
Jesli ta blondynka ma je przedluzane to pewnie ludzkimi bo koncowki wygladaja na troche przesuszone a przy syntetykach tak nie jest

To mam kolejny dylemat czy syntetyki brać czy naturalne... Ale mam jeszcze 3 tyg. na zastanowienie co w końcu kupię.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:36   #2296
marryme21
Zakorzenienie
 
Avatar marryme21
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 160
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Smile
Masz bardzo ładne włosy.Efekt jest bardzo naturalny.
Czy te Twoje włosy ze sklepu-online są mocno wycieniowane na końcach?
Ile czasu już je nosisz?


Dziewczyny,znalazłam taki filmik :

http://pl.youtube.com/watch?v=ow_J4vaK4J0

Czy któraś z Was miała kiedyś tak przedłużane włosy?
Zastanawiam się co to za metoda.Tutaj chyba pisze o tym dokładniej,ale ja niestety nie znam niemieckiego:


http://www.brigitte.de/gesund/a_z/ha...ex.html?p=1#a2
marryme21 jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:50   #2297
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
oswieccie mnie - jak sie tak swiadomie oszpecac mozna

sprawdzilam - ona ma 17 lat domyślam się że jej idolką jest Jola z big brothera

A widziałyście komentarze do jej zdjęć - oni tak na serio czy sobie z niej jaja robią
Ja mysle, ze jednak nie robia sobie jaj Zauwazylam ostatnio, ze takie laski robia wrazenie na facetach przynajmniej u nas w miescie;p

truskawkowawiosna, czyli polecasz odzywke z linka i do tego pododowac no; olejek rycynowy i inne cuda. A ile tego tam dac?
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:54   #2298
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
To mam kolejny dylemat czy syntetyki brać czy naturalne... Ale mam jeszcze 3 tyg. na zastanowienie co w końcu kupię.

a w jakich kwestiach masz dylemat, poza tym ze dotyczy ludzkie vs. syntetyki
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 19:58   #2299
abercrombie&fitch
Zadomowienie
 
Avatar abercrombie&fitch
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 1 836
Dot.: przedłużanie włosów- część II

marryme21, to taśma przyszywana do warkoczyka. Ktoś kiedyś pisał o tym ale już nie pamiętam.
abercrombie&fitch jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:00   #2300
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

No bo tak:
- naturalne można farbować, kręcić, prostować, a syntetyki nie bardzo,
- naturalne to naturalne, nie mają takiego połysku jak syntetyki, naturalniej wyglądają,
- syntetyki nie obciążają jak naturalne,
- naturalne mogą się rozdwoić, a syntetyki nie,
- naturalne jakbym brała to Remy, a syntetyków jest kilka rodzajów (profibre, monofibre), a co dopiero wybierać firmę,
- naturalne mogę pofarbować jakby coś z kolorem nie tak było.
Na razie sobie tyle przypomniałam, jak coś to dopiszę.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:00   #2301
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Ja mysle, ze jednak nie robia sobie jaj Zauwazylam ostatnio, ze takie laski robia wrazenie na facetach przynajmniej u nas w miescie;p

truskawkowawiosna, czyli polecasz odzywke z linka i do tego pododowac no; olejek rycynowy i inne cuda. A ile tego tam dac?
ta z linka to slynny wax. powiem szczerze ze jest to dobra odzywka ale nie do wlosow przedluzanych. bo cala jego sila na wplywie na cebulki wlosowe a przy przdluzanych cebulek nie ma. Stosowalam waxa na wlasne wlosy, moj lysiejacy tata tez ja stosowal i do wlasnych wlosow z problemami polecam, ale do przedluzanych nie

ja bym na twoim miejscu ta prze Smile polecana kallosa kupila.

Bo jednak mimo wszystko nie wszystko co mozna na wlasne wlosy z pozytywnym skutkiem nakladac wywoluje pozytywne skutki przy przedluzanych.

Na bank musi to byc cos do wlosow suchych bo przedluzane wlosy najbarszije potrzebuja nawilzanai.

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
No bo tak:
- naturalne można farbować, kręcić, prostować, a syntetyki nie bardzo,
- naturalne to naturalne, nie mają takiego połysku jak syntetyki, naturalniej wyglądają,
- syntetyki nie obciążają jak naturalne,
- naturalne mogą się rozdwoić, a syntetyki nie,
- naturalne jakbym brała to Remy, a syntetyków jest kilka rodzajów (profibre, monofibre), a co dopiero wybierać firmę.
Na razie sobie tyle przypomniałam, jak coś to dopiszę.
sie w pelni zgadzam z tym co napisalas. Co do rodzajow czyli ze profibre, monofibre, monobraid, monofile itp. to sa to rodzaje wlosow syntetycznych rozniace sie miedzy soba faktura:

Profibre - Latrend - wywiniete koncowki (jak na zdjeciach ktore wkleilam)
Monofibre - Dome - ksztalt litery s
Monobraid - Latrend - proste jak druty (tzw. zylety)
Monofile - Dama - rozne faktury - od prostych po mocno krecone.

Z tymi nazwami jest tak jak np z modelami samochodow (jest np fiat uno i jest fiat panda ).

Ja bym jeszcze dodala ze ciezko ludzkimi (poza tasma doszywana do warkocza) uzyskac taka burze wlosow jak przy syntetykach, a to dlatego ze syntetyki sa lzejsze.

Ale nie moge sie zgodzic ze syntetyki wygladaja nie naturalnie

wybor jest trudny i tak naprawde jedynie metoda prob i bledow mozna znalezc to co cie bedzie w pelni satysfakcjonowalo.

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2008-04-06 o 20:26
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:09   #2302
marryme21
Zakorzenienie
 
Avatar marryme21
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 4 160
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez abercrombie&fitch Pokaż wiadomość
marryme21, to taśma przyszywana do warkoczyka. Ktoś kiedyś pisał o tym ale już nie pamiętam.

Miałam kiedyś przedłużane na taśmę właśnie,ale miałam robiony warkoczyk.A na tym filmiku nie widziałam warkoczyka, włosy były wiązane nitką i potem do nich doszywana taśma.Trochę to wygląda licho,wydaje mi się ,że włosy mogą się odczepić.Zastanawiam się czy to jest lepsze od warkoczyka.
marryme21 jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:11   #2303
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

prosze moderatora o niemordowanie mnie za posta pod postem ale nie wiem jak zrobic ze napisze posta i chce dodac do niego cytat normalnie niegramotna jakas jestem
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:23   #2304
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość

truskawkowawiosna, czyli polecasz odzywke z linka i do tego pododowac no; olejek rycynowy i inne cuda. A ile tego tam dac?

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
ta z linka to slynny wax. powiem szczerze ze jest to dobra odzywka ale nie do wlosow przedluzanych. bo cala jego sila na wplywie na cebulki wlosowe a przy przdluzanych cebulek nie ma. Stosowalam waxa na wlasne wlosy, moj lysiejacy tata tez ja stosowal i do wlasnych wlosow z problemami polecam, ale do przedluzanych nie

ja bym na twoim miejscu ta prze Smile polecana kallosa kupila.

Bo jednak mimo wszystko nie wszystko co mozna na wlasne wlosy z pozytywnym skutkiem nakladac wywoluje pozytywne skutki przy przedluzanych.

Na bank musi to byc cos do wlosow suchych bo przedluzane wlosy najbarszije potrzebuja nawilzanai.
to nie jest ten slynny Wax na porost wlosow, pewnie pomyslalas o tym http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=267

ten nie regeneruje zbytnio wlosow, a wrecz je wysusza(silny detergent na poczatku skladu), to tak jakby trzymac szampon pol godziny na wlosach

wersja polska jest bardziej dla wlosow niz cebulek, ekstrakt z miodu i olejek ze slodkich migdalow, pochodna lanoliny to swietne nawilzacze do wlosow

a co do "samoróbek", proporcje najlepiej dobierac metoda prob, ja uzywam czesto tej maseczki http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=8627 tania, naprawde nawilza i poprawia kondycje wlosow, ma prosty sklad. do tego dodaje czasem zoltko, rycyne,miod wielokwiatowy, jogurt naturalny, olej łopianowy i mam super tania bombę odzywczo-nawilzajaca dla wlosow. a co najwazniejsze, wlosy sa wygladzone bez uzycia silikonow, blyszcza same z siebie.

a maseczka mleczna Kallosa nie jest zła, prosta, bez silkonow, tylko srodkow zapachowych jest tak duzo, ze moze zrobic sie niedobrze


EDIT:
Zaba
robisz tak

klikasz w wypowiedz osoby, ktora pominelas(opcja-odpowiedz) kopiujesz zawartosc okienka. wylaczasz i wracasz do swojego postu uzywajac opcji edytuj, wklejasz to co skopiowalas i komentujesz

Edytowane przez truskawkowawiosna
Czas edycji: 2008-04-06 o 20:25 Powód: musze cos dodac
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:27   #2305
Motylek1985
Raczkowanie
 
Avatar Motylek1985
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 146
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
Też skojarzyłam ją z tą Jolą, że to jej idolka. Patrz na te tipsy.

A tamta blondynka co ma za włosy?
dziuniaaa lepiej nie mów głośno patrz co ma napisane w "o mnie"

cyt."Co do dziewczyn- żałosne jesteście... lepiej w ogóle nie piszcie bo szkoda mi was. Jestem jaka jestem nie zmienie się-jestem dumna z tego jak wyglądam...Dostaje minimum po 20 jedynek dziennie, dlatego nie robi to już na mnie wrażenia-jest cała skala ocen, dlatego nie krępować się hehehe.To jak wyglądam nie musi byc adekwatne do tego jak sie zachowuje ;] Wszystkim facetom, ktorym jedno w głowie moge jedynie zasmiac sie w twarz. A kolezanka ktore porownuja mnie do Jolki z BB pokazac srodkowy palec. żenadaaaa dziewczynki ;] Paszoł won zajmować się swoim ryjkiem i swoimi problemami."

: D
Motylek1985 jest offline  
Stary 2008-04-06, 20:50   #2306
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez zaba84 Pokaż wiadomość
ta z linka to slynny wax. powiem szczerze ze jest to dobra odzywka ale nie do wlosow przedluzanych. bo cala jego sila na wplywie na cebulki wlosowe a przy przdluzanych cebulek nie ma. Stosowalam waxa na wlasne wlosy, moj lysiejacy tata tez ja stosowal i do wlasnych wlosow z problemami polecam, ale do przedluzanych nie

ja bym na twoim miejscu ta prze Smile polecana kallosa kupila.

Bo jednak mimo wszystko nie wszystko co mozna na wlasne wlosy z pozytywnym skutkiem nakladac wywoluje pozytywne skutki przy przedluzanych.

Na bank musi to byc cos do wlosow suchych bo przedluzane wlosy najbarszije potrzebuja nawilzanai.



sie w pelni zgadzam z tym co napisalas. Co do rodzajow czyli ze profibre, monofibre, monobraid, monofile itp. to sa to rodzaje wlosow syntetycznych rozniace sie miedzy soba faktura:

Profibre - Latrend - wywiniete koncowki (jak na zdjeciach ktore wkleilam)
Monofibre - Dome - ksztalt litery s
Monobraid - Latrend - proste jak druty (tzw. zylety)
Monofile - Dama - rozne faktury - od prostych po mocno krecone.

Z tymi nazwami jest tak jak np z modelami samochodow (jest np fiat uno i jest fiat panda ).

Ja bym jeszcze dodala ze ciezko ludzkimi (poza tasma doszywana do warkocza) uzyskac taka burze wlosow jak przy syntetykach, a to dlatego ze syntetyki sa lzejsze.

Ale nie moge sie zgodzic ze syntetyki wygladaja nie naturalnie

wybor jest trudny i tak naprawde jedynie metoda prob i bledow mozna znalezc to co cie bedzie w pelni satysfakcjonowalo.
No właśnie i na co się tu zdecydować. Boję się obciążenia włosów, bo swoje zapuszczam i nie chcę ich w jakikolwiek sposób uszkodzić, a jak mi się zachce prostych długich włosów to co. A moje są lekko falowane, Profibre by pasowały . Ale trudno fajne syntetyki na taśmie widze znaleźć.
Dzięki za odpowiedź. A co dłużej by "żyło" syntetyki czy naturalne? Wydaje mi się, że chyba syntetyki.

Cytat:
Napisane przez Motylek1985 Pokaż wiadomość
dziuniaaa lepiej nie mów głośno patrz co ma napisane w "o mnie"

cyt."Co do dziewczyn- żałosne jesteście... lepiej w ogóle nie piszcie bo szkoda mi was. Jestem jaka jestem nie zmienie się-jestem dumna z tego jak wyglądam...Dostaje minimum po 20 jedynek dziennie, dlatego nie robi to już na mnie wrażenia-jest cała skala ocen, dlatego nie krępować się hehehe.To jak wyglądam nie musi byc adekwatne do tego jak sie zachowuje ;] Wszystkim facetom, ktorym jedno w głowie moge jedynie zasmiac sie w twarz. A kolezanka ktore porownuja mnie do Jolki z BB pokazac srodkowy palec. żenadaaaa dziewczynki ;] Paszoł won zajmować się swoim ryjkiem i swoimi problemami."

: D

Hehe.
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-06, 21:00   #2307
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

dziuniaa profibrow w ogole na tasmie nie ma
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-06, 22:01   #2308
Teje
Rozeznanie
 
Avatar Teje
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 898
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Dziuniaaa, to zależy od jakości naturalnych. W dobrych możan chodzic nawet i dwa lata, kiepskie musisz zminiać nawet co niecałe dwa miesiące i częściej.
Teje jest offline  
Stary 2008-04-06, 22:22   #2309
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Znalazlam tego kallosa i ta pollena-malwa na allego. Sa dosc tanie w porownnaiu z matrixem wiec zamowie obie. Szampon do tego Creme of Natura czy Goldwell Kerasilk? I po kazdym myciu glowy klasc odzywke?

W ogole bylam wczoraj w sklepie z wlosami i mialam okazje przyjrzec sie wlosom syntetycznym. Musze dodac, ze bylam z moim chlopakiem i on myslal, ze sa naturalne. W dotyku byly swietne, az musialam sie upewnic u sprzedawcy, ze to na pewno syntetyki Jakbym nie miala uczulenia to bym sie pewnie na takie sliczne fale skusila
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-07, 06:23   #2310
Monisia_666
Rozeznanie
 
Avatar Monisia_666
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 814
Dot.: przedłużanie włosów- część II

dziewczyny ja jeszcze wroce do tego zdjecia ta laska czarna to ma oczywiscie syntetyki i jakiejs kiepskiej jakosci ktore za dlugo nosila albo nie umie pielegnowac ( albo i jedno i drugie) prawda? bo mnie troche syntetyki przerazily jak ja zobaczylad ale normalnie tak nie wygladaja prawda, tzn jak sie o nie dba w dodatku na clipach?

ale wiecie co wam powiem ze na fotach nie wygladaja ladnie ani naturalne ani syntetyki, bo syntetyki sie swieca a naturalne znow sa takie matowe, wygladaja jak takie szorstkie zniszczone wlosy ... te kiepskie po pierwszym myciu na glowie tez niestety...
Monisia_666 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzura, przedłużanie włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:57.