Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury > Fryzury i styling

Notka

Fryzury i styling Jak zrobić interesującą fryzurę? Jakich kosmetyków i akcesoriów do stylizacji włosów użyć? Podziel się swoim doświadczeniem ze stylizacji fryzur!

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-04-20, 07:45   #2671
ImYourDestiny
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 408
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Hej ja mam z kolei do was małe pytanie. Strasznie zniszczyłam włosy :/ (rozjaśniacz i prostownica potem znowu ciemny brąz) i już od ponad pół roku załamka, więc postanowiłam, że obetne te włosy na jakieś 5 cm od skóry i sobie przedłuże, bo nie wyobrażam sobie życia w krótkich włosach.
natomiasto boje się troche robić to fryzjerskimi sposobami. Już od jakiegoś miesiąca czytam o klinice Handsome Men, gdzie przedłużają włosy metodą Implant Micro Derme . Rozmawałam z jakaś panią o wszystkim na gg, dostałam też informacje na maila... jednak chcialam was zapytać czy jakaś wasza znajoma, lub może wy robiłyście tam przedłużanie? albo poprostu potrzebuje jakiś opinii, bo osobiście strasznie się "napaliłam" na tą metode
Chcialabym mieć włosy takie jakie jeszcze miałam we wrześniu :/ załączam zdjecie jaki efekt chce uzyskać. Teraz mam takie lekko za ramiona, średni brąz. Strasznie suche, szorstkie i zniszczone, czyli ogólnie nie do poznania :/ (a kosmetyki prawie nic nie pomogły, nawet te fryzjerskie...) :/
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 787.JPG (50,0 KB, 102 załadowań)
ImYourDestiny jest offline  
Stary 2008-04-20, 07:53   #2672
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez ImYourDestiny Pokaż wiadomość
Hej ja mam z kolei do was małe pytanie. Strasznie zniszczyłam włosy :/ (rozjaśniacz i prostownica potem znowu ciemny brąz) i już od ponad pół roku załamka, więc postanowiłam, że obetne te włosy na jakieś 5 cm od skóry i sobie przedłuże, bo nie wyobrażam sobie życia w krótkich włosach.
natomiasto boje się troche robić to fryzjerskimi sposobami. Już od jakiegoś miesiąca czytam o klinice Handsome Men, gdzie przedłużają włosy metodą Implant Micro Derme . Rozmawałam z jakaś panią o wszystkim na gg, dostałam też informacje na maila... jednak chcialam was zapytać czy jakaś wasza znajoma, lub może wy robiłyście tam przedłużanie? albo poprostu potrzebuje jakiś opinii, bo osobiście strasznie się "napaliłam" na tą metode
Chcialabym mieć włosy takie jakie jeszcze miałam we wrześniu :/ załączam zdjecie jaki efekt chce uzyskać. Teraz mam takie lekko za ramiona, średni brąz. Strasznie suche, szorstkie i zniszczone, czyli ogólnie nie do poznania :/ (a kosmetyki prawie nic nie pomogły, nawet te fryzjerskie...) :/
Nigdy nie slyszałam o takie metodzie ,ale skoro u nich przedluzała Dominika Ostalowka to mzoe bedzie dobra
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:22   #2673
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

ja mam na zimno tym klejem robione. Bardzo malutko aby warkoczk sie trzymal. Prostowalam omijaca zgrzew. Ja mialam do wyboru: polynne zloto, keratyne, badz ta metode co wybralam. Chcialam jak najmniej zniszczyc wloski i dlatego je wybralam.

asiaczek1986 moze kolezanka miala na cieplo ta metoda? Bo tez o niej slyszalam niepochlebne opinie?
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:39   #2674
osii123
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 63
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Witam mialam zamiar przeczytac caly watek o przedluzaniu ale przy ktorejs z kolei stronie wymieklam wiec moze sie ktos nade mna zlituje i mi odpowie bede bardzo wdzieczna. kompletnie sie nie znam na tych metodach i malo wiem ale chcialabym sobie przedluzyc i zagescic troszke wlosy bardziej zalezy mi na przedluzeniu nie chce bardzo zageszczac zeby to sztucznie nie wygladalo.swoje mam niestety zadkie i cienkie. Jaka metode polecacie i jakie wlosy?nie chce po zdjeciu doczepianych wlosow nie miec prawie swoich:/bede wdzieczna za kazda odpowiedz
osii123 jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:40   #2675
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez osii123 Pokaż wiadomość
Witam mialam zamiar przeczytac caly watek o przedluzaniu ale przy ktorejs z kolei stronie wymieklam wiec moze sie ktos nade mna zlituje i mi odpowie bede bardzo wdzieczna. kompletnie sie nie znam na tych metodach i malo wiem ale chcialabym sobie przedluzyc i zagescic troszke wlosy bardziej zalezy mi na przedluzeniu nie chce bardzo zageszczac zeby to sztucznie nie wygladalo.swoje mam niestety zadkie i cienkie. Jaka metode polecacie i jakie wlosy?nie chce po zdjeciu doczepianych wlosow nie miec prawie swoich:/bede wdzieczna za kazda odpowiedz
To moze wlosy na tasmie ?
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:44   #2676
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez osii123 Pokaż wiadomość
Witam mialam zamiar przeczytac caly watek o przedluzaniu ale przy ktorejs z kolei stronie wymieklam wiec moze sie ktos nade mna zlituje i mi odpowie bede bardzo wdzieczna. kompletnie sie nie znam na tych metodach i malo wiem ale chcialabym sobie przedluzyc i zagescic troszke wlosy bardziej zalezy mi na przedluzeniu nie chce bardzo zageszczac zeby to sztucznie nie wygladalo.swoje mam niestety zadkie i cienkie. Jaka metode polecacie i jakie wlosy?nie chce po zdjeciu doczepianych wlosow nie miec prawie swoich:/bede wdzieczna za kazda odpowiedz
ja przeczytalam prawie calosc zanim zdecydowalam sie przedluzyc i powiem szczerze, ze kazda metoda ma swoje plusy i minusy i po kazdej istnieje pewne ryzyko. Sa zwolenniczki tulejek, micoringow, metody warkoczykowej, czy zgrzewow na cieplo. I kazda z nas bedzie polecala pewnie moetode ktora ma na glowie Ja postanowilam zaryzykowac i zrobic taka jaka mi doradzila osoba, ktora mi je zakladala. Istnieje ryzyko ze po zdjeciu wlosow bede musiala je sciac, ale jest takze mozliwosc ze beda piekne jak nigdy Jesli chodzi o wlosy to ja polecam naturalne jednak, bo mozna z nimi wszystko robic. Ja kupowalam swoj ena allegro od Moniqueshop. Pozdrawiam
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:49   #2677
ImYourDestiny
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 408
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez WweronikaWw Pokaż wiadomość
Nigdy nie slyszałam o takie metodzie ,ale skoro u nich przedluzała Dominika Ostalowka to mzoe bedzie dobra
no moze bedzie :P fajnie by było =) i fajnie tez ze te włosy trzymaja sie jakies 5-7 lat i można dosłownie wszytko. wiązać w wysoki kucyk, prostować, kręcić, farbować, spac w nich, pływac itd :P bo sa wszczepiane w mikroskóre a nie "splatane" z naszymi czyli równiez nie niszcza włosów. Przeraża mnie tylko cena bo zaczynają sie od 3 tys... a to co ja chcę to będzie pewnie z 6 tysięcy :| ale... są zniżki, np. jesli wyrazi się zgode na zdjęcie do internetu przed i po zabiegu i można spłacić w dwóch ratach... Jak przeglądałąm ten wątek to niektóre dziewczyny dawały 1000 zł na włosy na 4 miesiące... wiec myśle że bardziej opłaca się zrobić w handsome men
ImYourDestiny jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:51   #2678
asiaczek1986
Przyczajenie
 
Avatar asiaczek1986
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 29
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez osii123 Pokaż wiadomość
Witam mialam zamiar przeczytac caly watek o przedluzaniu ale przy ktorejs z kolei stronie wymieklam wiec moze sie ktos nade mna zlituje i mi odpowie bede bardzo wdzieczna. kompletnie sie nie znam na tych metodach i malo wiem ale chcialabym sobie przedluzyc i zagescic troszke wlosy bardziej zalezy mi na przedluzeniu nie chce bardzo zageszczac zeby to sztucznie nie wygladalo.swoje mam niestety zadkie i cienkie. Jaka metode polecacie i jakie wlosy?nie chce po zdjeciu doczepianych wlosow nie miec prawie swoich:/bede wdzieczna za kazda odpowiedz

Ja oczywiscie polecam metode Microrings tak jak juz napisałam we wczesniejszym poscie Wyzej rowniez sa załączone zdjecia
asiaczek1986 jest offline  
Stary 2008-04-20, 09:52   #2679
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez ImYourDestiny Pokaż wiadomość
no moze bedzie :P fajnie by było =) i fajnie tez ze te włosy trzymaja sie jakies 5-7 lat i można dosłownie wszytko. wiązać w wysoki kucyk, prostować, kręcić, farbować, spac w nich, pływac itd :P bo sa wszczepiane w mikroskóre a nie "splatane" z naszymi czyli równiez nie niszcza włosów. Przeraża mnie tylko cena bo zaczynają sie od 3 tys... a to co ja chcę to będzie pewnie z 6 tysięcy :| ale... są zniżki, np. jesli wyrazi się zgode na zdjęcie do internetu przed i po zabiegu i można spłacić w dwóch ratach... Jak przeglądałąm ten wątek to niektóre dziewczyny dawały 1000 zł na włosy na 4 miesiące... wiec myśle że bardziej opłaca się zrobić w handsome men
Cena bardzo wysoka ,ale to profesionalna firma z tego co widze same gwiazdy robily u nich wlosy
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:17   #2680
magmac
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 204
Dot.: przedłużanie włosów- część II

adomajka a mozesz fotki wkleic? ile masz juz te wlosy? mylas je? nie placza sie? kupowalas te za 159 czy jakos tak
magmac jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:28   #2681
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Oto moje wrazenie po pierwszym myciu, suszeniu i prostowaniu wlosow...

Umylam wlosy szamponem Matrix Biolage, delikatnie pasujac glowe, troche nalozylam na dol wlosow i powoli splukalam wlosy, delikatnie przeczesalam placami. Nalozylam placente na sam kucyk i zawinelam w folie aluminiowa. Poczekalam 30 min i splukalam wlosy. Delikatne scisnelam wlosy by odsaczyc je z wody i delikatnie po uprzednim rozczesaniu szczotka z naturalnego wlosia zawinelam na 10 min w recznik. Pozniej ponownie przeczesalam i pozostawilam do wyschniecie. po jakies godzinie podsuszylam suszarka i zawiazalam w warkocz. Polozylam sie spac. Rano wstalam przeczesalam i zaczelam prostowac. Uzywalam Babyliss do prostowania. Psikalam na koncowke unikalam laczen.
Wlosy nie sa piekne...niestety;/ Nawet nie wygladaja na dobrze wyprostowane;/ Pomijam fakt, ze stracilam duza garc wlosow;/

Albo ja cos robie zle, albo juz sama nie wiem. Ale jak tak ma byc zawsze to ja sie poddaje;/ nie jestem zadowolona teraz;/ Moze jak podetne je znacznie to bedzie lepiej....

magmac - nie placza sie...kupowalam za 150zl, a foteczki sa chyba strone wczesniej, lub gora dwie.
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:31   #2682
asiaczek1986
Przyczajenie
 
Avatar asiaczek1986
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 29
Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
ja mam na zimno tym klejem robione. Bardzo malutko aby warkoczk sie trzymal. Prostowalam omijaca zgrzew. Ja mialam do wyboru: polynne zloto, keratyne, badz ta metode co wybralam. Chcialam jak najmniej zniszczyc wloski i dlatego je wybralam.

asiaczek1986 moze kolezanka miala na cieplo ta metoda? Bo tez o niej slyszalam niepochlebne opinie?
Nie wlasnie miała rowniez metoda na zimno, prosze zobaczyc to jest logiczne skoro metoda na zimno to odrazu mozna zauwazyc ze ciezko beda wlosy przyjmowaly gorace urzadzenia do stylizacji włosów.

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Oto moje wrazenie po pierwszym myciu, suszeniu i prostowaniu wlosow...

Umylam wlosy szamponem Matrix Biolage, delikatnie pasujac glowe, troche nalozylam na dol wlosow i powoli splukalam wlosy, delikatnie przeczesalam placami. Nalozylam placente na sam kucyk i zawinelam w folie aluminiowa. Poczekalam 30 min i splukalam wlosy. Delikatne scisnelam wlosy by odsaczyc je z wody i delikatnie po uprzednim rozczesaniu szczotka z naturalnego wlosia zawinelam na 10 min w recznik. Pozniej ponownie przeczesalam i pozostawilam do wyschniecie. po jakies godzinie podsuszylam suszarka i zawiazalam w warkocz. Polozylam sie spac. Rano wstalam przeczesalam i zaczelam prostowac. Uzywalam Babyliss do prostowania. Psikalam na koncowke unikalam laczen.
Wlosy nie sa piekne...niestety;/ Nawet nie wygladaja na dobrze wyprostowane;/ Pomijam fakt, ze stracilam duza garc wlosow;/

Albo ja cos robie zle, albo juz sama nie wiem. Ale jak tak ma byc zawsze to ja sie poddaje;/ nie jestem zadowolona teraz;/ Moze jak podetne je znacznie to bedzie lepiej....
Dodam jeszcze ze nigdy nie kładłam sie spac z mokrymi włosami suszyłam je po kazdym umyciu i wolałam robic to rano niz wieczorem. Nie wiazalam rowniez wlosow w warkocz na noc.
asiaczek1986 jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:40   #2683
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez asiaczek1986 Pokaż wiadomość
Nie wlasnie miała rowniez metoda na zimno, prosze zobaczyc to jest logiczne skoro metoda na zimno to odrazu mozna zauwazyc ze ciezko beda wlosy przyjmowaly gorace urzadzenia do stylizacji włosów.
No ale metoda na zimno logicznie jest bardziej bezpieczna niz na cieplo. Zobaczymy co bedzie jak je zdejme. Planowalam i tak sciac wlosy za ucho jak je zdejme, wiec az takiej szkody nie odczuje.
Tulejki i microringi tez bralam pod uwage, ale slyszalam ze precinaja wlosy i obciazaja je strasznie. Bardzo trudno wybrac metode w sam raz dla swoich wlosow, bo kazdy cos innego mowi i trudno kazdego sluchac.
Asiczek a powiedz mi, czy kolezanka tez miala miekkie te laczenia? Bo takiego dzisiaj mam dziwne wrazenie ze sa miekkie;p
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:46   #2684
asiaczek1986
Przyczajenie
 
Avatar asiaczek1986
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: Szczecin
Wiadomości: 29
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Tak wyglądają moje włosy po 7 miesiącach noszenia przedłuzanych
Obecnie jestem za granica i po powrocie mam zamiar kolejny raz je przedłuzyc
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 0169621040.jpg (67,8 KB, 207 załadowań)
asiaczek1986 jest offline  
Stary 2008-04-20, 10:49   #2685
truskawkowawiosna
Moderator
 
Avatar truskawkowawiosna
 
Zarejestrowany: 2006-03
Wiadomości: 9 815
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Oto moje wrazenie po pierwszym myciu, suszeniu i prostowaniu wlosow...

Umylam wlosy szamponem Matrix Biolage, delikatnie pasujac glowe, troche nalozylam na dol wlosow i powoli splukalam wlosy, delikatnie przeczesalam placami. Nalozylam placente na sam kucyk i zawinelam w folie aluminiowa. Poczekalam 30 min i splukalam wlosy. Delikatne scisnelam wlosy by odsaczyc je z wody i delikatnie po uprzednim rozczesaniu szczotka z naturalnego wlosia zawinelam na 10 min w recznik. Pozniej ponownie przeczesalam i pozostawilam do wyschniecie. po jakies godzinie podsuszylam suszarka i zawiazalam w warkocz. Polozylam sie spac. Rano wstalam przeczesalam i zaczelam prostowac. Uzywalam Babyliss do prostowania. Psikalam na koncowke unikalam laczen.
Wlosy nie sa piekne...niestety;/ Nawet nie wygladaja na dobrze wyprostowane;/ Pomijam fakt, ze stracilam duza garc wlosow;/

Albo ja cos robie zle, albo juz sama nie wiem. Ale jak tak ma byc zawsze to ja sie poddaje;/ nie jestem zadowolona teraz;/ Moze jak podetne je znacznie to bedzie lepiej....

magmac - nie placza sie...kupowalam za 150zl, a foteczki sa chyba strone wczesniej, lub gora dwie.
zle uzywalas tego sprayu

jezeli psikasz przed prostownica to wlosy po prostu zle wygladaja.

trzeba spsikac lekko wilgotne, poduszyc suszarka a potem przejechac prostownica, efekt olsniewajacy.

chociaz ten spray babyliss pro jest na etanolu, na dluzsza mete moze pogorszyc stan wlosow
mikroREKLAMA
MAMOTOTO Tkaniny, dzianiny, haft, handmade WROCŁAW
Sprzedajemy dzianiny, tkaniny, dresówki bawełniane. Zajmujemy się haftem komputerowym. Szyjemy dla małych i dużych:)

Ta reklama pokazywana jest pod 9 815 postami tego użytkownika na forum. Jak założyć taką reklamę? (klik!)
truskawkowawiosna jest offline  
Stary 2008-04-20, 11:01   #2686
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

truskawkowawiosna juz wszystko jasne bo wygladaly jakby tluste byly to na co najlepiej je prostowac? Babyliss zostawie jak zdejme wlosy najwyzej lub komus sprzedam
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 11:01   #2687
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Oto moje wrazenie po pierwszym myciu, suszeniu i prostowaniu wlosow...

Umylam wlosy szamponem Matrix Biolage, delikatnie pasujac glowe, troche nalozylam na dol wlosow i powoli splukalam wlosy, delikatnie przeczesalam placami. Nalozylam placente na sam kucyk i zawinelam w folie aluminiowa. Poczekalam 30 min i splukalam wlosy. Delikatne scisnelam wlosy by odsaczyc je z wody i delikatnie po uprzednim rozczesaniu szczotka z naturalnego wlosia zawinelam na 10 min w recznik. Pozniej ponownie przeczesalam i pozostawilam do wyschniecie. po jakies godzinie podsuszylam suszarka i zawiazalam w warkocz. Polozylam sie spac. Rano wstalam przeczesalam i zaczelam prostowac. Uzywalam Babyliss do prostowania. Psikalam na koncowke unikalam laczen.
Wlosy nie sa piekne...niestety;/ Nawet nie wygladaja na dobrze wyprostowane;/ Pomijam fakt, ze stracilam duza garc wlosow;/

Albo ja cos robie zle, albo juz sama nie wiem. Ale jak tak ma byc zawsze to ja sie poddaje;/ nie jestem zadowolona teraz;/ Moze jak podetne je znacznie to bedzie lepiej....

magmac - nie placza sie...kupowalam za 150zl, a foteczki sa chyba strone wczesniej, lub gora dwie.
Może poprostu kupiłaś kiepskie włosy. Ja miałam (a właściwie nadal jeszcze mam) europejskie, więc żadne cudo, a nie wyglądają najgorzej. No i robiłam tak samo jak ty, psikałam Babylissem bezpośrednio przed prostowaniem. Może spróbuj dodatkowe jakieś serum na końcówi, jedwab.
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-20, 11:06   #2688
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
Może poprostu kupiłaś kiepskie włosy. Ja miałam (a właściwie nadal jeszcze mam) europejskie, więc żadne cudo, a nie wyglądają najgorzej. No i robiłam tak samo jak ty, psikałam Babylissem bezpośrednio przed prostowaniem. Może spróbuj dodatkowe jakieś serum na końcówi, jedwab.
Nie wiem wydawalo mis ie, ze sa dobrej jakosci. Monique udzielala sie tutaj, na allegro miala same dobre komentarze i pisalala ze sa 100% naturalne i dobre. Mozliwe, ze pecha mialam, albo po prostu tak jak mowi truskawkowowiosna zle je prostowalam. Ja mam swoje naturalne wloski bardzo wymagajace. Rano po obudzeniu musze je umyc, bo je wyprostowac nie daja;p moze te doczepiane podchwycily marudnosc tamtych

a serum na koncowki mam z Avonu, moze byc?
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 12:16   #2689
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Nie wiem wydawalo mis ie, ze sa dobrej jakosci. Monique udzielala sie tutaj, na allegro miala same dobre komentarze i pisalala ze sa 100% naturalne i dobre. Mozliwe, ze pecha mialam, albo po prostu tak jak mowi truskawkowowiosna zle je prostowalam. Ja mam swoje naturalne wloski bardzo wymagajace. Rano po obudzeniu musze je umyc, bo je wyprostowac nie daja;p moze te doczepiane podchwycily marudnosc tamtych

a serum na koncowki mam z Avonu, moze byc?
To skoro włosy powinny być ok to juz sama nie wiem. Może rzeczywiście spróbuj zrobić jak pisała truskawkowawiosna. A co do tego serum to nie znam go, ale pewnie może być. Wszystko co ma silikony na naturlne włosy powinno dobrze działać.
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-20, 12:17   #2690
zaba84
Raczkowanie
 
Avatar zaba84
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Białystok / Śląsk
Wiadomości: 425
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
Oto moje wrazenie po pierwszym myciu, suszeniu i prostowaniu wlosow...

Umylam wlosy szamponem Matrix Biolage, delikatnie pasujac glowe, troche nalozylam na dol wlosow i powoli splukalam wlosy, delikatnie przeczesalam placami. Nalozylam placente na sam kucyk i zawinelam w folie aluminiowa. Poczekalam 30 min i splukalam wlosy. Delikatne scisnelam wlosy by odsaczyc je z wody i delikatnie po uprzednim rozczesaniu szczotka z naturalnego wlosia zawinelam na 10 min w recznik. Pozniej ponownie przeczesalam i pozostawilam do wyschniecie. po jakies godzinie podsuszylam suszarka i zawiazalam w warkocz. Polozylam sie spac. Rano wstalam przeczesalam i zaczelam prostowac. Uzywalam Babyliss do prostowania. Psikalam na koncowke unikalam laczen.
Wlosy nie sa piekne...niestety;/ Nawet nie wygladaja na dobrze wyprostowane;/ Pomijam fakt, ze stracilam duza garc wlosow;/

Albo ja cos robie zle, albo juz sama nie wiem. Ale jak tak ma byc zawsze to ja sie poddaje;/ nie jestem zadowolona teraz;/ Moze jak podetne je znacznie to bedzie lepiej....

magmac - nie placza sie...kupowalam za 150zl, a foteczki sa chyba strone wczesniej, lub gora dwie.
a wlasne włosy też czesałas jak były mokre? Nie czesz wlosow mokrych, co najwyzej przeczes je palcami delikatnie ale nie szczotka.

Cytat:
Napisane przez asiaczek1986 Pokaż wiadomość
Nie wlasnie miała rowniez metoda na zimno, prosze zobaczyc to jest logiczne skoro metoda na zimno to odrazu mozna zauwazyc ze ciezko beda wlosy przyjmowaly gorace urzadzenia do stylizacji włosów.



Dodam jeszcze ze nigdy nie kładłam sie spac z mokrymi włosami suszyłam je po kazdym umyciu i wolałam robic to rano niz wieczorem. Nie wiazalam rowniez wlosow w warkocz na noc.
jedno nie ma zwiazku z drugim bo tu chodzi o wlosy a nie o miejsce laczen. do metod na cieplo i na zimno uzywa sie takich samych wlosow wiec to rozumowanie jest nielogiczne.


Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
No ale metoda na zimno logicznie jest bardziej bezpieczna niz na cieplo. Zobaczymy co bedzie jak je zdejme. Planowalam i tak sciac wlosy za ucho jak je zdejme, wiec az takiej szkody nie odczuje.
Tulejki i microringi tez bralam pod uwage, ale slyszalam ze precinaja wlosy i obciazaja je strasznie. Bardzo trudno wybrac metode w sam raz dla swoich wlosow, bo kazdy cos innego mowi i trudno kazdego sluchac.
Asiczek a powiedz mi, czy kolezanka tez miala miekkie te laczenia? Bo takiego dzisiaj mam dziwne wrazenie ze sa miekkie;p
nieprawda. Kazda metoda jest bezpieczna pod warunkiem ze jest dobrze wykonana. Zle zrobione ringi czy tulejki moga zrobic taka sama krzywde jak zle zrobiona keratyna czy racoon.
zaba84 jest offline  
Stary 2008-04-20, 13:10   #2691
BabyOnion
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 72
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez asiaczek1986 Pokaż wiadomość
Ja tez z checia pochwale sie jak slicznie przedluzyla mi włosy Pani ze Szczecina cena przystepna kolor idealnie dobrany
Włosy po raz pierwszy nosilam 4,5 miesiaca pozniej po podciagnieciu kolejne 3 miesiace zdjecie w kreconych włosach jest zrobione miesiac po podciagnieciu ich na nowo.
pozdrawiam

Przepiekne!!!!! Bardzo mi sie podobaja!!
BabyOnion jest offline  
Stary 2008-04-20, 13:12   #2692
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

narazie włosy nie wyglądają niestety dobrze. Do srody przemęcze się jakoś w związanych. Może fryzjer coś pomyśli by je naprawić.
Ale co zrobić żeby tak nie wypadały?

I zamierzam dzisiaj jechać do sklepu i kupić coś nowego do prostowania: może Nivea lub Loreal? Ale do środy daruje sobie i tak wszelkie zabiegi


Ps: (po edicie) na suche włoski zrobiłam dwa warkocze zaraz po wyprostowaniu i przed chwile je zdjelam. Cale mam pofalowane. Moze to tez jakis sposob. Zostwic je po umyciu lekko mokre i zaplesc warkocze a rano zamiast prostowac zostawiac falowane?

Edytowane przez adomajka
Czas edycji: 2008-04-20 o 13:33
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 13:39   #2693
Giga10
Rozeznanie
 
Avatar Giga10
 
Zarejestrowany: 2008-02
Wiadomości: 510
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Przyznaję się bez bicia - nie czytałam od początku tego wątku ale chciałabym zapytać. Mojej koleżance zostało ok 10 takich kępek włosów /nawet mam problemy z fachowym nazewnictwem / Każda taka kępka zakończona jest takim jakby przylepcem, przypomina to rzepy /tak jak np buty na rzepy/. Włosy wyglądają bardzo ładnie i są naturalne. Czy możecie powiedzieć mi swoją opinię, jak się je przyczepia, na jak długo, czy to widać i czy w ogóle warto? Będę baaardzo wdzięczna za poradę
Giga10 jest offline  
Stary 2008-04-20, 15:55   #2694
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
narazie włosy nie wyglądają niestety dobrze. Do srody przemęcze się jakoś w związanych. Może fryzjer coś pomyśli by je naprawić.
Ale co zrobić żeby tak nie wypadały?

I zamierzam dzisiaj jechać do sklepu i kupić coś nowego do prostowania: może Nivea lub Loreal? Ale do środy daruje sobie i tak wszelkie zabiegi


Ps: (po edicie) na suche włoski zrobiłam dwa warkocze zaraz po wyprostowaniu i przed chwile je zdjelam. Cale mam pofalowane. Moze to tez jakis sposob. Zostwic je po umyciu lekko mokre i zaplesc warkocze a rano zamiast prostowac zostawiac falowane?
Zostawienie włosów mokrych na noc nie jest najlepszym pomysłem. Nawet jeśli będą związane. A co jest nie tak z tymi włosami? Są sztywne, napuszone? Jakie to były włosy?
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-20, 16:23   #2695
adomajka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2008-04
Lokalizacja: Trójmiasto
Wiadomości: 2 216
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez kaja_1985r Pokaż wiadomość
Zostawienie włosów mokrych na noc nie jest najlepszym pomysłem. Nawet jeśli będą związane. A co jest nie tak z tymi włosami? Są sztywne, napuszone? Jakie to były włosy?
jakby to powiedziec sa jakby napuszone. Co chwile musze je czesac bo wygladaja jakby nie widzialy grzebienia od paru dni prostowalam je z mama, ale po 20 min nie wygladaly wcale jakby byly prostowane, wrecz jkabym je po kapieli zostawila bez jakiejkolwiek ingerencji i wypadaja przy kazdym czesaniu

to były włosy kupilam te :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=341092773
adomajka jest offline  
Stary 2008-04-20, 16:31   #2696
WweronikaWw
Zakorzenienie
 
Avatar WweronikaWw
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Slask
Wiadomości: 3 457
GG do WweronikaWw
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
jakby to powiedziec sa jakby napuszone. Co chwile musze je czesac bo wygladaja jakby nie widzialy grzebienia od paru dni prostowalam je z mama, ale po 20 min nie wygladaly wcale jakby byly prostowane, wrecz jkabym je po kapieli zostawila bez jakiejkolwiek ingerencji i wypadaja przy kazdym czesaniu

to były włosy kupilam te :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=341092773
Przeczytałam gdzies negatywna opinie o tych wlosach.Tez byla mowa wlasnie o puszeniu (ze wygladaja jak potargane)
__________________

Papierosy
zapuszczanie
WweronikaWw jest offline  
Stary 2008-04-20, 16:48   #2697
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez adomajka Pokaż wiadomość
jakby to powiedziec sa jakby napuszone. Co chwile musze je czesac bo wygladaja jakby nie widzialy grzebienia od paru dni prostowalam je z mama, ale po 20 min nie wygladaly wcale jakby byly prostowane, wrecz jkabym je po kapieli zostawila bez jakiejkolwiek ingerencji i wypadaja przy kazdym czesaniu

to były włosy kupilam te :
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=341092773
Więc chyba to jednak musi byc wina włosów. Bo generalnie naturalne włosy po pierwszym myciu zazwyczaj nie wyglądają już tak pieknie jak zaraz po założeniu. Mogą się zrobić trochę sztywne właśnie i puszące. Ale po wyprostowaniu wszystko powinno być ok. Może potrzymaj następnym razem jak będziesz je myła dłużej odżywkę na włosach. I chyba będziesz musiała zrezygnować z suszenia.
kaja_1985r jest offline  
Stary 2008-04-20, 17:00   #2698
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez mala19881 Pokaż wiadomość
Ja kupilam wloski z wlosyonline. dalam 160 zl za 2 metry tasmy!! wloski sa sliczne, mieciutkie, co prawda ich nie mylam, ale mam na klipsy, wiec zadko je myje. jedyna ich wada to to,ze sa strasznie ciezkie.

zalaczam fotke
Które to konkretnie włoski?
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-20, 17:20   #2699
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: przedłużanie włosów- część II

http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=338403877

tu nie są czasem zdjęcia Anastazji?

ups, sorry za post pod postem:P


http://www.wlosy-sklep.pl/picture/sl...eaving613d.jpg i jeszcze te pony z włosy sklep, ponoć dobre są tam włosy, ale ogólnie o ponych słyszałam że kiepskie są, opłaca się kupować?
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-04-20, 17:40   #2700
kaja_1985r
Rozeznanie
 
Avatar kaja_1985r
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 993
Dot.: przedłużanie włosów- część II

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=338403877

tu nie są czasem zdjęcia Anastazji?

ups, sorry za post pod postem:P
Tak, to są jej włosy. Może to jej aukcja, bo ona sprzedawała te włosy.
Co do tych włosów to Anastazja wysłała mi ich jedno pasemko i jestem zachwycona. Na pewno kiedyś sobie takie kupię, bo są śliczne.
kaja_1985r jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
fryzura, przedłużanie włosów

Nowe wątki na forum Fryzury i styling


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:57.