matowy żel :( - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2007-10-29, 23:58   #1
mala_j
Przyczajenie

matowy żel :(

Cześć dziewczyny

dopiero zaczynam swoją przygodę z żelami, dodam, że jestem po kursie z którego oprócz cienkiego portfela nie wiele wyniosłam, a wszystko wychodzi dopiero w praniu :/ Kupiłam żele z SPN i mam z nimi mały problem. Są trochę za rzadkie i zalewają mi skórki-nie bardzo wiem jak mam sobie z tym poradzić? A drugi problem to ich bardzo słaby połysk-czy wszystkie żele z tej firmy takie są? Dodam, że wszystkie jakie posiadam są jednofazowe.
Z góry dziękuję za pomoc i przepraszam, jeśli post umieściłam w złym miejscu.
mala_j jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-30, 10:10   #2
asia58
Przyczajenie

Dot.: matowy żel :(

Mam ten sam problem, dowiedziałam się ostatnio, że żele jednofazowe mają to do siebie iż tracą połysk, warto użyć glossa ale też jestem początkujaca wiec może ktoś doświadczony się wypowie!
asia58 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-30, 10:19   #3
Agoosia
Zakorzenienie

Wpisy w blogu: 3
Send a message via Skype™ to Agoosia

A jakiego żelu używasz? (nazwa) jeśli lubisz gęste żele, to SPN ma super Buildery, gęściutkie, ale świetnie siępoziomują, na formę idealne, jest clear i pink (oba nadają się do zatapiania ozdób).
Czym przemywasz żel na koniec przedłużania?
Tak, jak Asia polecam mega glossa albo glossa z SPN albo inny nabłyszczający żel, albo UV protektor, błysk jak marzenie
Agoosia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-10-30, 11:18   #4
Gusia5
Przyczajenie

Cześć! Jeśli żel jest matowy to niekoniecznie wina jego złej jakości. Pamiętaj o wymianie żarówek co ok. 400 godzin.