czy to przez capivit???? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-02, 22:31   #1
anetkapoznan
Raczkowanie
 
Avatar anetkapoznan
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 106
Question

czy to przez capivit????


witam mam do was pytanko od jakiegos czasu zaczelam braz capivit hydro control zuzylam dopiero pol opakowania... po tak krotkim czasie zauwarzylam ze mam straszne tluste wlosy praktycznie przez jeden dzien mam takie jak bym nue myla nie wiadomo ile a ptredzej mylam raz na 3 dni chociaz o tak moglam pozniej.... czy to przez te tabletk dostalam takie wlosy??z gory dzieki za odp
anetkapoznan jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-03, 17:35   #2
olivvka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 157
Dot.: czy to przez capivit????

Capivit hydrocontrol zawiera ogórecznik, który jak się dowiedziałam może mieć takie działanie na skórę. Jeżeli nie zmieniłaś szamponu ani nie bierzesz jeszcze innych tabletek to prawdopobnie Twoje włosy przetłuszczają się przez capivit, ale by mieć pewność to radziłabym zrezygnować z niego i zaobserwować czy włosy wrócą do normalności (oczywiście trzeba trochę poczekać, aż organizm się pozbędzie zapasów capivitu)
olivvka jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 01:12.