Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci? - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Paznokcie > Przedłużanie paznokci

Notka

Przedłużanie paznokci Techniki przedłużania paznokci, pytania o produkty do przedłużania paznokci, porady, paznokcie żelowe, akrylowe, kursy, szkolenia przedłużania paznokci

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-08, 17:11   #1
sardynka86
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 3

Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?


Cześć wszystkim jestem nowa na wizażu, a ponieważ jesteście specjalistkami w dziedzinie pazurków mam pytanie: moja siostra była w salonie kosmetycznym i chciała sobie zrobić pazurki żelowe, ale jak stylistka dowiedziała się, że moja siorka ma chorą tarczycę powiedziała, że nie zrobi jej żeli. Dlaczego??? zaciekawiło mnie to, bo myślałam, że każdy może sobie takie pazurki zrobic...
sardynka86 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 18:33   #2
kamila.bg
Rozeznanie
 
Avatar kamila.bg
 
Zarejestrowany: 2007-06
Wiadomości: 898
GG do kamila.bg
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Prawdopodobnie w takiej sytuacji material na paznokciach moze sie nie trzymac.
__________________
Jeśli nie chce Ci się zrobić czegoś dla siebie -zrób coś dla innych.
kamila.bg jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 18:54   #3
truskaffka
Zakorzenienie
 
Avatar truskaffka
 
Zarejestrowany: 2006-12
Lokalizacja: abc
Wiadomości: 4 294
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

preparaty uzywane do tego sa szkodliwe
__________________
(..) did you ever know
there's a light inside your bones
the hope that you can't hide
and it teases you every night (..)
truskaffka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 20:19   #4
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

wiecie co, jestem chora na tarczyce i to sa bzdury.
tarczyca nie jest choroba zakazna, nie prawda jest ze akryl czy zel zle sie trzyma. Ja mam paznokcie zdrowe i wszystko jest w pozadku, a chora tarczyca to nic innego jak hormony, a co maja chormony do do akrylu i zelu ?

A stylistka najwidoczniej sie wystraszyla bo nie wie co to choroba tarczycy.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 20:31   #5
villemcia
Wtajemniczenie
 
Avatar villemcia
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: WAWA
Wiadomości: 2 106
GG do villemcia
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

z tego co wiem, hormony jednak moga wpływac na paznokcie- moga nie znaczy ze musza...
i wiele instruktorek podaje przykład własnie chorej tarczycy i hormonow na to branych...

ale zamiast odmowic, powinna wykonac usluge ale zaznaczyc ze tak moze byc ze masa moze sie nie trzymac...i tyle...
__________________
stylizacja pazurków to moja pasja
villemcia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 21:14   #6
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

kiedy ja poszlam na kurs od razu pierwszego dnia dostalam sterte notatek dotyczaca stylizacji i oddzielna o chorobach i bylo tego duzo. i nigdzie nie napotkalam watku o tarczycy.

kiedy chodzilam w ciazy z pierwszym dzieckiem poszlam do znajomej aby mi zrobila pieknie stopki sama juz nie dalam rady i odmowila mi bo bylam w ciazy. pytanie sie nasowa a niby czemu? odp. bo jestem w ciazy. A ciaza to choroba? zastanawialam sie dlugo co bylo powodem nie zrobienia mi stopek. moczenie nog? to bym wogole nie mogla sie myc w ciazy skoro to szkodliwe. paznokcie mi odpadna od moczenia?

poszlam gdzies indziej i nie bylo problemu. Babe z wielki brzuchem ktora ledwo sie toczyla potraktowaly naprawde wyjatkowo. a moim stopkom ulzylo.

szkoldliwy jest alkohol w ciazy a mimo to kobiety w ciazy popijaja i mnie tez sie zdazylo a mimo to urodzilam silna i zdrowa dziewczynke.
jeszcze kilka dni temu nie moglam normalnie oddychac, katar, gardlo, kaszel, grzane wino pomoglo.

wiec naprawde nie rozumiem odmowy stylistki tarczyca to nie choroba paznokci.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-08, 22:06   #7
Angel@
Zakorzenienie
 
Avatar Angel@
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: @
Wiadomości: 6 789
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Też mam tarczycę. Nigdy nie spotkałam się z informacją, że przy tej chorobie nie można nakładać żelu/akrylu
To racja, że tarczyca to problemy z hormonami i może mieć to wpływ na trzymanie się masy ale przecież nie musi i chyba w większości przypadków nie ma. Bogu dzięki u mnie jest wszystko ok
Angel@ jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-09, 21:05   #8
kajka1403
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 74
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

jest wiele powodów które wpłyaja na to by paznokcjie nie zostały założone napewno nie tarczyca żel nie jest szkodliwym produktem pod tym względem dlatego jestem zdziwiona postepowaniem kosmetyczki
kajka1403 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-13, 11:54   #9
edithw
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-04
Lokalizacja: Rybnik
Wiadomości: 2
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Moze stylistka miała zły dzień i się jej nie chciało ?
__________________
edithw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 09:04   #10
żaba :)
Raczkowanie
 
Avatar żaba :)
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 417
GG do żaba :)
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Moja instruktorka na kursie powiedziała mi, że jeżeli ktoś ma np nadczynność tarczycy wówczas jest zwiększona produkcja hormonów w organiźmie i możliwe, że żel nie będzie się dobrze trzymał - może nastąpić "pocenie się" płytki i masa zacznie odchodzić. To samo tyczy się kobiet w ciąży (burza hormonalna), zdarza się nawet, że u kobiet w ciąży (choć nie jest to reguła) żel schodzi po kilku dniach.
żaba :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 10:05   #11
bochema
Zadomowienie
 
Avatar bochema
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Legionowo
Wiadomości: 1 055
GG do bochema
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Cytat:
Napisane przez żaba :) Pokaż wiadomość
Moja instruktorka na kursie powiedziała mi, że jeżeli ktoś ma np nadczynność tarczycy wówczas jest zwiększona produkcja hormonów w organiźmie i możliwe, że żel nie będzie się dobrze trzymał - może nastąpić "pocenie się" płytki i masa zacznie odchodzić. To samo tyczy się kobiet w ciąży (burza hormonalna), zdarza się nawet, że u kobiet w ciąży (choć nie jest to reguła) żel schodzi po kilku dniach.
tylko ze ja nie chcialam klasc w ciazy zadnych akrylow, zeli tylko doprowadzenie moich stop do kultury. a z ta tarczyca to chyba przypadejk jeden na milion.
dziewczyna widocznie sie przyznala ze jest chora na tarczyce tamta sie przestraszyla i nie zrobila dziewczynie.
bochema jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 10:39   #12
żaba :)
Raczkowanie
 
Avatar żaba :)
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 417
GG do żaba :)
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Zgadzam się z tym, że dziewczyna mogła się przestraszyć. Ja również nie słyszałam o tym by osobom z np nadczynnością tarczycy nie można było nakładać żelu. Ja po prostu poinformowałabym klientkę o tym, że istnieje ryzyko, że paznokcie mogą trzymać się słabiej, ale tak jak mówię, nie jest to regułą.
żaba :) jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 10:49   #13
layla_lbn
Zakorzenienie
 
Avatar layla_lbn
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Warszawa (czasem Lublin)
Wiadomości: 17 440
Wpisy w blogu: 2
GG do layla_lbn Send a message via Skype™ to layla_lbn
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Cytat:
Napisane przez truskaffka Pokaż wiadomość
preparaty uzywane do tego sa szkodliwe
Jak ja lubie te Twoje lakoniczne wypowiedzi, niemalze na kazdy temat.

Tylko moglabys napisac cos wiecej?? .
Co dokladnie jest szkodliwe, jak dziala, etc.
__________________
Gdy już posmakowałeś lotu,
zawsze będziesz chodzić po ziemi z oczami utkwionymi w niebo,
bo tam właśnie byłeś i tam zawsze będziesz pragnął powrócić.

Chciałbym poznać człowieka, który wymyślił seks, żeby zobaczyć nad czym teraz pracuje


layla_lbn jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 10:59   #14
claudia.c
Raczkowanie
 
Avatar claudia.c
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Radom-Szydłowiec
Wiadomości: 170
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

ja mam siostre cioteczną chorą na tarczyce która leczy się już ładnych kilka latek i wciąż bierze antybiotyki
i zawsze jak chce robie jej pazurki i wszystko trzyma sie cacy

nie powinno się odmawiać usługi tylko trzeba podkreslić że nie wiemy jak pazurki będą się w tej sytuacji trzymać
claudia.c jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-16, 11:22   #15
Albertyna
Zakorzenienie
 
Avatar Albertyna
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 783
Dot.: Dlaczego stylistka nie chce zrobić paznokci?

Nie krytykujmy tak tej dziewcvzyny, bo nie znamy jej szefowej.
Moze za kazda reklamacje dostaje od niej straszne baty i dlatego woli nie ryzykowac?
__________________
Pozdrowionka!
Albertyna
Albertyna jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Przedłużanie paznokci


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 00:51.