masci ze sterydami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-13, 00:34   #1
rumiannek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4

masci ze sterydami


nie stusujcie Elocomu, szczegolnie na twarz!!! to jest silny srodek na bazie sterydow, przepisal mi go lekarz pierwszego kontaktu. dziala szybko i poprawa jest bardzo widoczna, ale radosc nie trwa dlugo. Moja skora szybko uzaleznila sie od Elocomu i teraz nic mi nie pomaga. Przypuszczam ze mam od tego tradzik sterydowy. Czy ktos wie wiecej na ten temat? Za kazdym razem gdy probuje odstawic elecom jest 100 razy gorzej. Ostatnio dermatolog przypisal mi Hydrocortison ale nie wiem czy moge go stosowac...
rumiannek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-13, 06:19   #2
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Dot.: masci ze sterydami

mozesz przejściowo stosować hydrokortyzon w ramach "łagodnego" odstawiania elocomu.
użyj wyszukiwarki- są na wizazu posty osób z podobnym problemem.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-13, 14:12   #3
kaaSkaa
BAN stały
 
Avatar kaaSkaa
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 862
Dot.: masci ze sterydami

http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=184186
Jak widzisz sama też to przeżywałam..

Na pocieszenie moge powiedzieć że jest to w 100% wyleczalne i przy dobrym leczeniu i cierpiwości wszystko dobrze się zakończy
kaaSkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-14, 14:21   #4
xenia10
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 3
Dot.: masci ze sterydami

Miałam podobny problem, z tym ,że sterydy podawane były mi w kroplówce.Wystąpiła pózniej reakcja posterydowa objawiająca się zaczerwienieniem twarzy , grudkami i drobnymi łojotokowymi krosteczkami. Byłam u dermatologa i znów mam ładną cerę. U lekarki
dowiedziałam się , że:
1. od sterydów, zwłaszcza na twarzy,z daleka, bo oprócz trądziku posterydowego konsekwencją jest trądzik różowaty i ROZSTĘPY na buzi.
2.Przez jakiś czas unikac słońca i solarium , bo to pogłębi problem.
3.Leczenie nie jest błyskawiczne , ale daje efekty.
4.Przepisała mi wit PP, żel Metronidazol i maśc do zrobienia w aptece .
5.ABSOLUTNIE ODSTAWIĆ MAŚCI STERYDOWE.
Ja już po tygodniu byłam ''wygojona'' . U Ciebie może trwać to dłużej , ale warto poczekać na efekty.Receptę(składniki) na masć zachowałam. Jak będziesz chciała to Ci podam. Ale wypisać musi ją lekarz.
xenia10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-15, 11:22   #5
rumiannek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4
Dot.: masci ze sterydami

KaaSkaa dziekuje za pocieszenie, bo juz stracilam nadzieje ze to kiedykolwiek przejdzie. Dostalam zwolnienie lekarskie, leze w domu z okladami na twarzy bo pieczenie jest nie do zniesienia. Dermatolog przypisal mi doustnie antybiotyk, alermed, witamine pp i inne witaminki.
Jutro ide na wizyte kontrolna wiec Xenia jak mozesz podaj mi skladniki leku, chociaz takie masci do zrobienia tez juz stosowalam...
Mimo wszystko nie zamierzam poddac sie w walce z elocomem! :/
rumiannek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-15, 15:44   #6
kaaSkaa
BAN stały
 
Avatar kaaSkaa
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 862
Dot.: masci ze sterydami

Cytat:
Napisane przez rumiannek Pokaż wiadomość
KaaSkaa dziekuje za pocieszenie, bo juz stracilam nadzieje ze to kiedykolwiek przejdzie. Dostalam zwolnienie lekarskie, leze w domu z okladami na twarzy bo pieczenie jest nie do zniesienia. Dermatolog przypisal mi doustnie antybiotyk, alermed, witamine pp i inne witaminki.
Jutro ide na wizyte kontrolna wiec Xenia jak mozesz podaj mi skladniki leku, chociaz takie masci do zrobienia tez juz stosowalam...
Mimo wszystko nie zamierzam poddac sie w walce z elocomem! :/
Nie ma sprawy, jak będziesz miała jakieś pytania to wal śmiało
A przez ile stosowałaś elocom?
kaaSkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-15, 17:49   #7
rumiannek
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 4
Dot.: masci ze sterydami

Elocom pierwszy raz zastosowalam 2 lata temu na delikatne uczulenie. Od razu mi pomogl i przez jakis czas mialam spokoj. Pozniej musialam smarowac coraz czesciej i nie wiedzialam o co chodzi. Po jakims czasie zauwazylam ze moja skora uzaleznila sie od elocomu. Smarowalam sie nim codziennie od jakiegos roku. Dermatolog ostrzegal mnie ze jak bede go odstawiac to bedzie zle ale nie wiedzialam ze az tak bardzo. W tej chwili wstydze sie wychodzic z domu. :/. Na razie wysypka caly czas zaostrza sie. Mam nadzieje ze to dlugo nie potrwa i wkrotce zaczne zauwazac poprawe. pozdrawiam
rumiannek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-15, 19:18   #8
xenia10
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2007-11
Wiadomości: 3
Dot.: masci ze sterydami

Podaję skład maści do zrobienia w aptece :
cupri sulfurici
zinci sulfurici ad 0,05
zinci oxydati 10,0
aq. destil
lanolini aa 5,0
vaselini albi ad 40,0
mf.ung.
Jak mówiłam wcześniej, po odstawieniu sterydów, zastosowaniu wit pp , metronidozalu i owej maści ,po paru dniach moja twarz wróciła do porządku , czego i Tobie życzę.
xenia10 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 18:05   #9
maltusia87
Rozeznanie
 
Avatar maltusia87
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 657
Dot.: masci ze sterydami

a skad mam wiedzieć, czy maść jest maścią sterydową
maltusia87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-20, 19:14   #10
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 018
GG do hawrodytka
Dot.: masci ze sterydami

O cholera! A ja mam elocom - lekarz przepisal mi go na uczulenie i pomogl - zauwazylam, ze fajnie wysusza i stosowalam go punktowo na pryszcze:/ ale jak teraz to przeczytalam to sie powaznie wystraszylam. Masc zachowam, bo uczulenie u mnie pojawia sie dosc czesto, ale wara od twarzy !!!
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-02-21, 18:09   #11
kaaSkaa
BAN stały
 
Avatar kaaSkaa
 
Zarejestrowany: 2006-06
Wiadomości: 862
Dot.: masci ze sterydami

Cytat:
Napisane przez hawrodytka Pokaż wiadomość
O cholera! A ja mam elocom - lekarz przepisal mi go na uczulenie i pomogl - zauwazylam, ze fajnie wysusza i stosowalam go punktowo na pryszcze:/ ale jak teraz to przeczytalam to sie powaznie wystraszylam. Masc zachowam, bo uczulenie u mnie pojawia sie dosc czesto, ale wara od twarzy !!!
Codziennie stosowałaś?
kaaSkaa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-20, 10:01   #12
lidzia66
Raczkowanie
 
Avatar lidzia66
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: in my dream :)
Wiadomości: 296
Dot.: masci ze sterydami

hej kobietki! chciałam tylko napisać (długo przesiaduje w aptece więc się trochę naczytałam heh taki zawód)
ELOCOMU nie można stosować na twarz oraz na powierzchniach gdzie skóra styka się ze skórą np pod pachami !!!



ot takie ostrzeżenie


buziole
lidzia66 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-20, 10:12   #13
hawrodytka
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: woj.Opolskie m. Gł........
Wiadomości: 2 018
GG do hawrodytka
Dot.: masci ze sterydami

nie. Od czasu do czasu jak wyskoczylo cos wiekszego. Teraz juz nie uzywam.
Lidzia! A ja wlasnie elocom stosowalam pod pachami, bo dostalam paskudnego uczulenia od antyperspirantu. masc zosatala przepisana mi przez lekarza! Cholera jasna... i jak tu ufac lekarzom.
hawrodytka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2009-02-20, 11:02   #14
luffka
Zakorzenienie
 
Avatar luffka
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Białystok/Warszawa
Wiadomości: 3 548
Dot.: masci ze sterydami

Też używałam Elocomu, mam alergię i za uchem zrobiła mi się paskudna ranka, która nie chciała się goić. lekarz pierwszego kontaktu wypisał Elocom, posmarowałam i na drugi dzień już nic nie miałam! Pamiętam jaka byłam przeszczęśliwa, że znalazłam taką cudowną maść... Zaczęłam czytać o niej w internecie... i się przestraszyłam! Maść wylądowała w koszu...
Dobrze, że nie dałam się nabrać, że zaczęłam grzebać w internecie żeby się o niej czegoś dowiedzieć, bo pewnie też bym się od niej uzależniła...
__________________
narysuj mi coś!

fata viam invenient
luffka jest teraz online   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:52.