Kosmetyki firmy IWOSTIN. WĄTEK ZBIORCZY. - Strona 2 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2005-03-10, 16:31   #31
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

Angel82 napisał(a):
> Iwostin ma bardzo dobre opinie, ale ma w swoim składzie caprylic/capric trygliceryde a z tego co się orientuję, to składnik ten powoduje powstawanie zaskórników

niestety, trzeba sprawdzic na własnej skórze. mnie ten krem nie zatyka porów, wielu innym wizażankom też nie. ale na pewno są też osoby, którym zatyka- to poprostu kwestia indywidualnych właściwości skóry.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 20:49   #32
Artur
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2005-02
Wiadomości: 32
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

No mi akurat ten kremik zapycha pory, 3 dni stosowania i widac efekty... No ale jako krem do rak to sie nawet nadaje, tylko troszke drogi . Ja szukam jakiegos blokera ale nikt mi nie moze pomoc, cos co nie zatyka porow, ew jakis krem nawilzajacy z filtrem do cery tradzikowej. Jezeli ktos ma jakies propozycje to bardzo prosze o pomoc, na pm rzecz jasna (by nie rozwalac tego watku).Pa
Artur jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 21:14   #33
oliczka
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Wiadomości: 402
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

Ten kremik Iwostin na naczynka nazywa się po prostu Iwostin krem na naczynka. Na pewno będziesz z niego zadowolona. Zawiera wyciąg z kasztanowca, który uszczelnia naczynia krwionośne oraz wyciąg z nasion winogron, który też ma właściwości obkurczające oraz witaminę C. Pozdrawiam
oliczka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 21:26   #34
Obinka
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2005-01
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 19
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

Dzięki za odp. Na pewno się w niego zaopatrzę .
Pozdrawiam.
Obi
Obinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 21:36   #35
Angel82
Raczkowanie
 
Avatar Angel82
 
Zarejestrowany: 2003-06
Wiadomości: 203
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

Dziękuję za odpowiedzi Czyli 20-tka to za mało przy Effaclarze stosowanym tylko na noc?...
__________________
>>absolutely.no.regrets <<
Angel82 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 22:12   #36
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

mało- chyba, że będziesz sie smarowała filtrem naprawdę obficie i oczywiście unikała np. łapania pierwszych wiosennych promieni słońca.
stosowanie kwasu na noc nie ma żadnego znaczenia w kontekście wysokości spf.
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-03-10, 22:38   #37
Ania_D
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2004-06
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 366
Re: Iwostin- capric/caprylic trygliceryde? do Justy i nie tylko :)

tez uważam ze za mało.. spokojnie 40 albo i wiecej.. chyba nie chcesz sie narazieć na przebarwienia i inne niespodzianki
Ania_D jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-06-02, 10:34   #38
bluegirl
Zakorzenienie
 
Avatar bluegirl
 
Zarejestrowany: 2004-09
Lokalizacja: Busko Zdrój
Wiadomości: 16 909
GG do bluegirl Send a message via Skype™ to bluegirl
Dot.: Kremy Iwostin

ja mam ten nawilżający z filtrem i jestem bardzo zadowolona, całkiem przyzwoicie nawilża i nadaję się na dzień bo skóra sie nie świeci co dla mnie ejst bardzo ważne
nie polecam natomiast tego na noc odżywczego z witaminami, bo u mnie sie nie sprawdził, zapychał mi niestety pory, a odżywienia nie zauważyłam, dla mnie za ciężki, taki tłustawo oleisty
__________________
Świat w moich oczach nie mieni się tysiącem barw, ale za to pięknie pachnie.

http://bluegirl-ewa.blogspot.com/
bluegirl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-03, 15:24   #39
toruviel
Przyczajenie
 
Avatar toruviel
 
Zarejestrowany: 2005-04
Wiadomości: 19
Dot.: Re: IWOSTIN purritin

Wyciąham, bo mam pytanie - czy mogę się opalać w czasie gdy stosuję całą serię Purritin? (żel do mycia, krem na noc i żel na dzień).
toruviel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-03, 15:43   #40
BeataWi
Wtajemniczenie
 
Avatar BeataWi
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 2 144
GG do BeataWi
Dot.: Re: IWOSTIN purritin

Cytat:
Napisane przez amistad.k.m.s
Przepraszam Cię Berry, że się podepnę pod ten wątek , ale mam pytanie do użytkowniczek tych produktów. Nic nie napisałyście w swoich recenzjach jak kremiki działają na zaskórniki? (oczywiście jeśli macie takowe )

Pozdrawiam
Ja osobiscie tego kremu nie uzywam ale moge powiedziec cos na temat jego dzialania, na podstawie mojej 13-letniej corki. Musze zaznaczyc, ze probowala juz wszystkiego dostepnego na rynku, walka z jej zaskornikami trwa juz ponad rok, wysyp totalny i jak do tej pory nic nie pomagalo
Poprosilam dziewczyny o porade i polecily mi krem Purritin na noc oraz brewoxyl. Corka uzywa je od 1,5 miesiaca i dziewczyny stal sie cud, buzka wygladzona Co prawda mozna jeszcze cos znalezc, gdyby sie tak dokladnie przyjrzec, mysle, ze jesli jeszcze troche ich pouzywa buzka bedzie zupelnie gladka Jak dla mnie to kosmetyk wszechczasow i otrzymalaby ode mnie 5 gwiazdek, niestety ja go nie uzywam wiec i nie wystawie mu recenzji, ale polecam go z czystym sumieniem.
__________________
Wszystkim zlodziejom przepisow mowie NIE

Becia69


http://www.pajacyk.pl/
http://www.polskieserce.pl/
BeataWi jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-03, 20:25   #41
Smoczyca
Zakorzenienie
 
Avatar Smoczyca
 
Zarejestrowany: 2003-04
Lokalizacja: Gdańsk
Wiadomości: 4 575
GG do Smoczyca
Dot.: Re: IWOSTIN purritin

Cytat:
Napisane przez toruviel
Wyciąham, bo mam pytanie - czy mogę się opalać w czasie gdy stosuję całą serię Purritin? (żel do mycia, krem na noc i żel na dzień).
Cała seria Purritin zawiera składniki delikatnie złuszczające, więc w zasadzie nie powinnaś się za bardzo opalać. Opalanie się nie jest zbyt zdrowe. Na mój rozum ten Iwostin nie zawiera aż takich stężeń które byłyby o tej porze roku niebezpieczne - jestem przeciwniczką opalania, ale skoro lubisz, to możesz się trochę powystawiać, oczywiście koniecznie chroniąc się jakimiś sensownymi kremami z filtrem.
Smoczyca jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2005-07-03, 21:14   #42
Gonia1
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2003-02
Wiadomości: 4 526
Dot.: IWOSTIN purritin

Ja od jakichś 2 miesięcy używam żelu do mycia twarzy i żelu na dzień. Dość dobre są, choć ja oprócz nich stosuję retinoidy, i to pewnie one w dużej mierze przyczyniają się do zapobiegania zmianom trądzikowym. Ten żel na dzień taki fajny, leciutki... choć w jakieś 2 godziny po nałożeniu go świeci mi się cera... Ale porów nie zapycha.
Gonia1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-10, 17:12   #43
kochanie2
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 23
Żel pod oczy - IWOSTIN

Wlasnie zakupilam tez zel, gdyz mam straszne cienie pod oczami a on jest niby na nie bardzo skuteczny . Czy ktoras z was uzywala juz tego specyfiku?? Jakie sa wasze opinie na jego temat?? A moze polecacie cos skuteczniejszego?? Pozdrawiam...
kochanie2 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-10, 22:53   #44
moriam
Rozeznanie
 
Avatar moriam
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 950
Dot.: Żel pod oczy - IWOSTIN

tez mam cienie pod oczkami walcze z nimi walcze i nic..tak uroda-mowia
tego kremiku nie uzywalam, ale chetnie poczytam opinie, moze sie skusze
moriam jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-04-10, 23:12   #45
In_ThE_ShAdOwS
Wtajemniczenie
 
Avatar In_ThE_ShAdOwS
 
Zarejestrowany: 2005-07
Lokalizacja: Piła
Wiadomości: 2 907
Dot.: Żel pod oczy - IWOSTIN

Mam próbki tego zelu, ale jakoś nie wiele mi daje... Trudno jest mi go wklepać, w ogle sie nie wchłania, nie nawilża, nic... a o zniknieciu cieni po nieprzespanej nocy moge pomarzyc
In_ThE_ShAdOwS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-20, 20:19   #46
maniooreczka_87
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 236
Kren IWOSTIN na naczynka

Hej mam mieszaną i naczynkową cere. Własnie kupiłam sobie krem IWOSTIN na naczynka. Czy ktos używał? czy ten kremik nie zatyka porów i nie powoduje zaskórników? bardzo prosze o odpowiedz
maniooreczka_87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-05-20, 20:36   #47
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: Kren IWOSTIN na naczynka

__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 22:05   #48
Dantea
Raczkowanie
 
Avatar Dantea
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 31
***iwostin***

Czesc! Czy ktos moze uzywa kremu na noc Purritin firmy IWOSTIN. Ja nigdy nie mialam okazji wyprobowac tej grupy specyfikow zawierajacych alfa hydroksykwasy i troche sie obawiam bo zaraz obok ich zachwalanej skuteczności widnieje pare objawow ubocznych.
Jak ktos mial okazje wyprobowac to bardzo prosze o opinie na temat dzialania i efektow.
Za kazda z gory dziekuje!
Dantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 22:28   #49
Marzenax
Raczkowanie
 
Avatar Marzenax
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 284
Dot.: ***iwostin***

Według mnie kremik jest bardzo fajny, tak jak większość kosmetyków Iwostin, Ale jeśli szukasz kremu z kwasmi to iwostin nie jest dobrym wyborem, bo zawiera kwasy raczej w śladowych ilościach - tak się domyślam po efektach.
Marzenax jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-05, 22:56   #50
Rayne
Wtajemniczenie
 
Avatar Rayne
 
Zarejestrowany: 2006-03
Lokalizacja: Gdańsk/Warszawa
Wiadomości: 2 927
Dot.: ***iwostin***

Opinii od groma i trochę jest tutaj oczywiście:
http://www.wizaz.pl/produkty/baza/ce...ls&itemid=7162
A druga sprawa - decydując się na jakikolwiek krem z kwasami należy pamiętać o odpowiedniej ochronie przeciwsłonecznej twarzy na dzień (codziennie, nie tylko przy 30 stopniach) - nawet, jeśli sam krem z kwasami stosujemy wyłącznie na noc.
Więcej informacji, zarówno o tym kremie, jak i innych "kwasidłach" znajduje się na Biochemii kosmetycznej, na którą serdecznie zapraszam.
__________________
Signature deleted.
Rayne jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 02:13   #51
Sweet_21
Zakorzenienie
 
Avatar Sweet_21
 
Zarejestrowany: 2006-05
Wiadomości: 8 054
Dot.: ***iwostin***

Witam! Używałam tego kremu jak równiez żelu do mycia buźki i żelu punktowego.Musze przyznac, że byłam zadowolona.Buźka Mi sie szybciej goiła i delikatnie rozjaśniała.Teraz mam buźke o wiele gładszą Dlatego polecam ten kremik jak i inne preparaty z tej serii chociaz spotkałam sie już z różnymi opiniami na ich temat.Jak to bywa na kazdego reaguje inaczej.A żelu punktowego u zywam do dziś jak Mi cosik wyskoczy
__________________

Bartuś
29.08.2009

"Byle smród co walczy z wentylatorem uważa się za Don Kichota"
/S.J.Lec/
Sweet_21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-06-06, 17:29   #52
Dantea
Raczkowanie
 
Avatar Dantea
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 31
Dot.: ***iwostin***

Dziekuje bardzo dziewuszki za opinie!
Dantea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-15, 08:36   #53
ot_to_ja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 6
Iwostin purritin

Witam!
Niedawno trafilem na to forum calkiem przypadkiem (zwlaszcza ze wzgledu ze jestem facetem:P) i zobaczylem ze mozna sie tu duzo ciekawych rzeczy dowiedziec.. jednak nie jestem w stanie przegladnac wszystkich watkow wiec zwracam sie z pytaniem tutaj... a mianowicie moja p. dermatolog stwierdzila ze moge zakonczyc juz leczenie u niej bo moja cera bardzo sie poprawila i zamiast dotychczasowych lekow co mi przepisywala( a byly to najrozniejsze leki na obszarze czasu kiedy sie leczylem) Iwostin puritin emulsje matujaca- na dzien, oraz iwostin puritin-krem na noc.... zakupilem juz kosmetyki i uzywalem ale wydaje mi sie ze po nich moja cera jest w gorszym stanie tzn. wychodza wypryski... lekkie biale kropeczki.... Chcialbym sie zapytac was czy ktos uzywal te kosmetyki i mial podobny problem.. bo ja narazie zrezygnowalem z uzywania ich, dobrze zrobilem? czy stosowac dalej?
ot_to_ja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-15, 11:21   #54
Little Angel
Wtajemniczenie
 
Avatar Little Angel
 
Zarejestrowany: 2006-02
Lokalizacja: Bydzia
Wiadomości: 2 458
Dot.: Iwostin purritin

Cytat:
Napisane przez ot_to_ja
Witam!
Niedawno trafilem na to forum calkiem przypadkiem (zwlaszcza ze wzgledu ze jestem facetem:P) i zobaczylem ze mozna sie tu duzo ciekawych rzeczy dowiedziec.. jednak nie jestem w stanie przegladnac wszystkich watkow wiec zwracam sie z pytaniem tutaj... a mianowicie moja p. dermatolog stwierdzila ze moge zakonczyc juz leczenie u niej bo moja cera bardzo sie poprawila i zamiast dotychczasowych lekow co mi przepisywala( a byly to najrozniejsze leki na obszarze czasu kiedy sie leczylem) Iwostin puritin emulsje matujaca- na dzien, oraz iwostin puritin-krem na noc.... zakupilem juz kosmetyki i uzywalem ale wydaje mi sie ze po nich moja cera jest w gorszym stanie tzn. wychodza wypryski... lekkie biale kropeczki.... Chcialbym sie zapytac was czy ktos uzywal te kosmetyki i mial podobny problem.. bo ja narazie zrezygnowalem z uzywania ich, dobrze zrobilem? czy stosowac dalej?
Nie wiem czy dobrze zrobilesMoze akurat tobie te kosmetyki nie sluza.
Mi uspokoily cere.
Little Angel jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-15, 12:36   #55
olenkaaa_1
Raczkowanie
 
Avatar olenkaaa_1
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 213
Dot.: Iwostin purritin

mnie też nie służy ten krem
miałam uczucie,że jest za ciężki
i <czy to możliwe>zapycha pory <?>
__________________

olenkaaa_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-15, 12:57   #56
Fudge
Raczkowanie
 
Avatar Fudge
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 261
GG do Fudge
Dot.: Iwostin purritin

Cały czas używam Iwostin Purriti emulsja matująca na dzień. Na ogół radzi sobie z krostkami ale jak mam gorszy dzień dla cery i jakiś wyjątkowo uparty pryszcz to nie ma nic lepszego jak maśc "Acne Derm". Dostępna jest w aptekach bez recepty, stusuje sie ją punktowo. Zapłacisz za nią ok 20zł ale na długo wystarcza. Pozdrowionka
__________________
18.06.2011
Fudge jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-15, 17:40   #57
fistaszkowa
Raczkowanie
 
Avatar fistaszkowa
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: podkarpacie
Wiadomości: 266
Dot.: Iwostin purritin

mi też na początku krem troszke pogorszył cere ale szybko przeszło, co krem mi dał? hmm nic szczególnego -poprawił koloryt cery wydaje mi sie ze troszke ją oczyscił ale bez spektakularnych efektów ... a dodałam do niego olejku herbacianego (choc go juz ma w swoim składzie) i dzieki temu nie wychodziły mi nowe wypryski =] a co do acne-dermu to bardzo dobry krem który jest skuteczny w wybielaniu zmian potrądzikowych, zaczerwien i blizn ale teraz na lato go nie polecam bo to jest kwas i może dodatkowo zapaskudzić cere jesli nie bedziesz używał odpowiedni wysokich filtrów na słonce ..
fistaszkowa jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 10:12   #58
Fudge
Raczkowanie
 
Avatar Fudge
 
Zarejestrowany: 2005-08
Lokalizacja: Kielce
Wiadomości: 261
GG do Fudge
Dot.: Iwostin purritin

No nie wiem, może jestem jakimś wyjątkiem, ale opalam się dosyc dużo i używam AcneDermu i nic mi sie nie dzieje ... Cerę mam ładnie jednolicie opaloną a krostki znikaja i nic mi się nie "zapaskudziło"
__________________
18.06.2011
Fudge jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 14:16   #59
ot_to_ja
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 6
Dot.: Iwostin purritin

wlasnie nie wiem czy to jest od tej emulsji czy od przesuszenia skory, bo jak sie opalam to potem chyba za bardzo przesuszam skore i mysle ze to tez moze byc od tego...no ale dziekuje za odp. moze zrobie jeszcze jedno podejscie . Tylko mam pytanko, a mianowicie: czy moge sie opalac z ta emulsja matujaca czy zmyc kosmetyk i potem jakis olejek do opalania?
ot_to_ja jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2006-07-16, 14:19   #60
olenkaaa_1
Raczkowanie
 
Avatar olenkaaa_1
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: południe
Wiadomości: 213
Dot.: Iwostin purritin

Fudge przebarwienia zwykle wyłażą po czasie
__________________

olenkaaa_1 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 12:20.