Moj debiut na MM - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Galeria Makijażu - Moje Makijaże

Notka

Galeria Makijażu - Moje Makijaże Forum prezentujące galerie makijażu Wizażanek. Zapraszamy do prezentowania tutaj swoich makijaży jak też wymiany doświadczeń i opinii na ich temat.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2007-11-17, 16:56   #1
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509

Moj debiut na MM


To jest mój debiut na MM
Na poczatku muszę zaznaczyć że niestety nie jestem dobra w robieniu makijażu.Wiem że jeszcze wiele muszę się nauczyc.
Proszę o opinie i rady co powinnam zmienić,poprawić,czego sie nauczyć.Bede wdzięczna za konstruktywną krytykę

Dodam jeszcze że zdaję sobie sprawe z tego,że rzesy wyglądają okropnie-jest to efekt kończącego sie tuszu

podkład Kolastyna Satin make-up
puder naturalny hypoalergiczny Wibo
kuleczki Vollare
brązy z paletki cieni Ruby Rose
eye liner Lovely
tusz Maybelline
pomadka nawilżająca
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg montaz.jpg (33,0 KB, 222 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_0768.jpg (108,8 KB, 185 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 100_0764 (2).jpg (106,9 KB, 182 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg jhakdh.jpg (91,2 KB, 105 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg ikhbkihk.jpg (101,5 KB, 77 załadowań)

Edytowane przez Lara-21
Czas edycji: 2007-11-19 o 20:19
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:09   #2
eweska
Moderatoreska
 
Avatar eweska
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: śląsk
Wiadomości: 20 145
Dot.: Moj debiut na MM

Makijaz delikatny, ale bardzo ladny, doczepilabym sie do rzes bardziej bym je podkreslila.
Debiut jak najbardziej udany, masz cudne oczy.
eweska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:13   #3
czarnachinka
Zadomowienie
 
Avatar czarnachinka
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 1 331
Dot.: Moj debiut na MM

Ładna, proporcjonalna buzia Makijaż delikatny i podoba mi się. Podziwiam również Twoje brwi O rzęsach sama wspomniałaś, chętnie więc je zobaczę w innym tuszu
czarnachinka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:14   #4
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez eweska Pokaż wiadomość
Makijaz delikatny, ale bardzo ladny, doczepilabym sie do rzes bardziej bym je podkreslila.
Debiut jak najbardziej udany, masz cudne oczy.
Dziękuję za opinie Tak jak już pisałam wiem że rzesy nie wyglądają dobrze ale kończył mi sie tusz i nie chciałam ich bardziej tuszować bo strasznie sie sklejały.
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:46   #5
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Moj debiut na MM

Jak nie jestes dobra to ja nie wiem , co nam bedziesz pokazywac jak juz bedziesz Mnie sie bardzo podoba .Bardzo rowne ,plynne cieniowanie,prosta kreska ...Wszystko nalozone odpowiednio Nie ma sie czego czepiac ...Poza tym piekna z Ciebie dziewczyna
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 17:57   #6
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez czarnachinka Pokaż wiadomość
Ładna, proporcjonalna buzia Makijaż delikatny i podoba mi się. Podziwiam również Twoje brwi O rzęsach sama wspomniałaś, chętnie więc je zobaczę w innym tuszu
dziękuję nowy tusz już dzisiaj został zakupiony,wiec nastepnym razem rzesy powinny lepiej wyglądać

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
Jak nie jestes dobra to ja nie wiem , co nam bedziesz pokazywac jak juz bedziesz Mnie sie bardzo podoba .Bardzo rowne ,plynne cieniowanie,prosta kreska ...Wszystko nalozone odpowiednio Nie ma sie czego czepiac ...Poza tym piekna z Ciebie dziewczyna
dziękuję bardzo mi miło usłyszeć tak miłe słowa z ust jednego z moich makijażowych guru
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:03   #7
Inesis
Rozeznanie
 
Avatar Inesis
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: gdzies po drugiej stronie nieba
Wiadomości: 613
Dot.: Moj debiut na MM

Delikatny, suptelny> <no wiadomo tusz,ale to napisałaś>, widac że wykonany jest bardzo starannie TAK TRZYMAC Mi sie podoba.
__________________
"żyj tak jakby ten dzień byl ostatnim. Jutro nie pewne, wczoraj nie do Ciebie nalezy, dziś tylko jest twoim" św M Kolbe
Inesis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:05   #8
Vibeska
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Wiadomości: 4 984
GG do Vibeska
Dot.: Moj debiut na MM

Zachwyciła mnie Twoja śliczna buzia, jesteś przepiękna kobietą.
Makijaż też jest śliczny, taki delikatny, podkresla wszystko to co trzeba.
Masz rację, popracowałabym nad rzęsami, bo brakuje mi właśnie takiej kropki nad i
__________________
I'm woman in love !!!!
Vibeska jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:08   #9
Daisy23
Zadomowienie
 
Avatar Daisy23
 
Zarejestrowany: 2007-04
Wiadomości: 1 536
Dot.: Moj debiut na MM

Lara - zaraz wybije glowa sufit Kochana jestes No i zapomnialam dokonac oficjalnego powitania Witamy na MM!
Daisy23 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:14   #10
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez Inesis Pokaż wiadomość
Delikatny, suptelny> <no wiadomo tusz,ale to napisałaś>, widac że wykonany jest bardzo starannie TAK TRZYMAC Mi sie podoba.
dziękuje

Cytat:
Napisane przez Vibeska Pokaż wiadomość
Zachwyciła mnie Twoja śliczna buzia, jesteś przepiękna kobietą.
Makijaż też jest śliczny, taki delikatny, podkresla wszystko to co trzeba.
Masz rację, popracowałabym nad rzęsami, bo brakuje mi właśnie takiej kropki nad i
Następnym razem popracuję nad rzęsamidziękuję za opinie

Cytat:
Napisane przez Daisy23 Pokaż wiadomość
Lara - zaraz wybije glowa sufit Kochana jestes No i zapomnialam dokonac oficjalnego powitania Witamy na MM!
dziękuje jeszcze raz
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:18   #11
Coco trini
Raczkowanie
 
Avatar Coco trini
 
Zarejestrowany: 2006-06
Lokalizacja: KrK
Wiadomości: 328
Dot.: Moj debiut na MM

Bardzo ładny makijażdelikatny i suptelny takie lubie najbardziej!
Powiedz jaki masz odcien podkładu z kolastyny??
__________________
POMOC DLA WANDY http://wizaz.pl/forum/showthread.php...5#post39786455

Dziękuje za każda pomoc
Coco trini jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:27   #12
candibar
Zakorzenienie
 
Avatar candibar
 
Zarejestrowany: 2005-11
Wiadomości: 3 200
Dot.: Moj debiut na MM

Bardzo ładny makijaż, nie widzę niedociągnięć. Świetnie ci pasuje!
candibar jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 18:32   #13
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez Coco trini Pokaż wiadomość
Bardzo ładny makijażdelikatny i suptelny takie lubie najbardziej!
Powiedz jaki masz odcien podkładu z kolastyny??
używam podkładu kolastyny w odcieniu beżu

Cytat:
Napisane przez candibar Pokaż wiadomość
Bardzo ładny makijaż, nie widzę niedociągnięć. Świetnie ci pasuje!
dziękuję
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:12   #14
fruity
Wtajemniczenie
 
Zarejestrowany: 2007-03
Lokalizacja: Frankfurt nad Odra
Wiadomości: 2 506
Wyślij wiadomość przez ICQ do fruity GG do fruity
Dot.: Moj debiut na MM

Makijaz bardzo delikatny, ladnie Ci w nim. Ale zapuscilabym po lewej stronie brwi z przodu, bo jest nierowno.
fruity jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:14   #15
Tajemnicza667
Zadomowienie
 
Avatar Tajemnicza667
 
Zarejestrowany: 2006-01
Lokalizacja: Okolice Głogowa (dolnośląskie) / Wrocław
Wiadomości: 1 985
Dot.: Moj debiut na MM

Masz śliczne duże oczy! Makijaż jest ok
__________________

Tajemnicza667 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:33   #16
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Moj debiut na MM

witaj na MM
Makijaż świetlisty i lekki, doskonale podkreśla Twoją urodę (piękna twarz). Poprawiałabym tylko zakończenie kreski-delikatne uniesienie i wysmuklenie na samym końcu oraz staranniej wytuszowała rzęsy.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:39   #17
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez fruity Pokaż wiadomość
Makijaz bardzo delikatny, ladnie Ci w nim. Ale zapuscilabym po lewej stronie brwi z przodu, bo jest nierowno.
dziekuję.Makijaz jest delikatny bo tak właśnie maluję się na codzien jęsli chodzi o brwi to faktycznie sa troszkę nierówne,ale nie wiem czy uda mi się je zapuścić,bo tak mam że te włoski ktore zawsze usuwam sa bardzo słabe i bardzo rzadkie i nie wiem czy bedzie to dobrze wygladało jesli pozwolę im urosnąć i tak je zostawie

Cytat:
Napisane przez Tajemnicza667 Pokaż wiadomość
Masz śliczne duże oczy! Makijaż jest ok
dziekuje kochana jesteś naprawdę nie spodziewałam sie tylu pozytywnych opinii!
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:43   #18
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
witaj na MM
Makijaż świetlisty i lekki, doskonale podkreśla Twoją urodę (piękna twarz). Poprawiałabym tylko zakończenie kreski-delikatne uniesienie i wysmuklenie na samym końcu oraz staranniej wytuszowała rzęsy.
Dziekuje eye linera używam od niedawna i nie wiem dokładnie jak poprowadzić kreskę tak,by pasowała do moich oczu i aby korygowała opadające kąciki ,proszę o rady w tej kwestii.
A o rzęsach juz piasałam
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:48   #19
agabil1
nabija na KOPIĘ kopistów.
okrutnica jakaś...
 
Avatar agabil1
 
Zarejestrowany: 2003-10
Lokalizacja: Łódź
Wiadomości: 37 291
Wpisy w blogu: 5
GG do agabil1
Dot.: Moj debiut na MM

powinnaś ją na koniec lekko unieś do góry tak by optycznie skorygowała lekko opadające kąciki.
__________________
nie pozwalam kopiować i rozpowszechniać zdjęć



agabil1 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:55   #20
ania_lublin
Raczkowanie
 
Avatar ania_lublin
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: LBN
Wiadomości: 385
Dot.: Moj debiut na MM

pieknie wszystko takie dopracowane, idealne kreseczki, fajne cieniowanie, slicznie

btw. jaka farba malujesz wloski, bo masz piekny kolorek ????
ania_lublin jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 19:55   #21
kosmita77
Zakorzenienie
 
Avatar kosmita77
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 4 854
Dot.: Moj debiut na MM

sliczny delikatny makijaz, idealnie pasuje do Twoich oczu w ogole masz ladne oczki i kolor wlosow super. tak nie na temat: jaki to kolor?
kosmita77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 20:16   #22
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez agabil1 Pokaż wiadomość
powinnaś ją na koniec lekko unieś do góry tak by optycznie skorygowała lekko opadające kąciki.
Spróbuję tak zrobic następnym razem

Cytat:
Napisane przez ania_lublin Pokaż wiadomość
pieknie wszystko takie dopracowane, idealne kreseczki, fajne cieniowanie, slicznie

btw. jaka farba malujesz wloski, bo masz piekny kolorek ????
Cytat:
Napisane przez kosmita77 Pokaż wiadomość
sliczny delikatny makijaz, idealnie pasuje do Twoich oczu w ogole masz ladne oczki i kolor wlosow super. tak nie na temat: jaki to kolor?

Dziekuję dziewczyny w sprawie koloru włosów nie odpowiem Wam dokładnie jaki to kolor,ponieważ farbowałam włosy jakiś czas temu,pierwszy raz wybrałam ten kolor i nie pamietam dokładnie nazwy
Była to farba Garnier 100% kolor,sprawdziłam w necie odcienie tej farby i wydaje mi się,że był to głęboki mahoniowy szatyn,jestem tego pewna tak na 80%
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 20:40   #23
samarah
Wtajemniczenie
 
Avatar samarah
 
Zarejestrowany: 2007-02
Lokalizacja: z magicznego zakątka...
Wiadomości: 2 539
Dot.: Moj debiut na MM

Udany debiut śliczny, delikatny, dzienny makijaż! Bardzo mi się podoba... czekam na kolejne!
__________________
Moje portfolio:
Bo życie jest piękne...
samarah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 20:45   #24
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez samarah Pokaż wiadomość
Udany debiut śliczny, delikatny, dzienny makijaż! Bardzo mi się podoba... czekam na kolejne!
Zoatałam tak ciepło przyjęta przez Was drogie Wizażanki,że na pewno niedługo pokażę swój następny makijaż,dziekuję
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 20:53   #25
anusiaa89
Zadomowienie
 
Avatar anusiaa89
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 1 295
Dot.: Moj debiut na MM

makijaż bardzo mi sie podoba. Sliczna z Ciebie dziewczyna i masz sliczne włoski, chcialam sie pytać jak to kolor ale dziewczyny mnie uprzedzily pozdrawiam
__________________

anusiaa89 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 21:14   #26
maja55
Zakorzenienie
 
Avatar maja55
 
Zarejestrowany: 2004-05
Wiadomości: 7 258
Dot.: Moj debiut na MM

Witaj na MM

Makijaz cudowny - kobiecy, delikatny i świetlisty. Może nie jest skomplikowany, ale za to wykonany z ogromną precyzją
Bardzo udany debiut
__________________
P F C
maja55 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 22:14   #27
pasywno-agresywna
Zakorzenienie
 
Avatar pasywno-agresywna
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: Katowice
Wiadomości: 3 526
GG do pasywno-agresywna
Dot.: Moj debiut na MM

Ładny, delikatny makijaż, podkreśla Twoją urodę.
pasywno-agresywna jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 22:20   #28
szpilka_77
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Krk ;]
Wiadomości: 1 073
Dot.: Moj debiut na MM

bardzo fajny dzienny makijaż starannie wykonany, kolorystyka Ci pasuje
__________________


szpilka_77 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 22:39   #29
Pomadka
Pomadkorator
 
Avatar Pomadka
 
Zarejestrowany: 2003-08
Lokalizacja: Wizaż. Tu mnie zawsze znajdziesz! :)
Wiadomości: 14 776
Wpisy w blogu: 3
Dot.: Moj debiut na MM

Bardzo grzeczna propozycja.
__________________
♪♪♪♪♪♪ ♪♪♪♪♪♪
Pomadka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-11-17, 22:43   #30
Lara-21
Wtajemniczenie
 
Avatar Lara-21
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Evesham
Wiadomości: 2 509
Dot.: Moj debiut na MM

Cytat:
Napisane przez anusiaa89 Pokaż wiadomość
makijaż bardzo mi sie podoba. Sliczna z Ciebie dziewczyna i masz sliczne włoski, chcialam sie pytać jak to kolor ale dziewczyny mnie uprzedzily pozdrawiam
Cytat:
Napisane przez maja55 Pokaż wiadomość
Witaj na MM

Makijaz cudowny - kobiecy, delikatny i świetlisty. Może nie jest skomplikowany, ale za to wykonany z ogromną precyzją
Bardzo udany debiut
Cytat:
Napisane przez pasywno-agresywna Pokaż wiadomość
Ładny, delikatny makijaż, podkreśla Twoją urodę.
Cytat:
Napisane przez szpilka_77 Pokaż wiadomość
bardzo fajny dzienny makijaż starannie wykonany, kolorystyka Ci pasuje
Bardzo Wam dziewczyny dziekuje

Cytat:
Napisane przez Pomadka Pokaż wiadomość
Bardzo grzeczna propozycja.
To tak na początek taki grzeczny makijaz
dziekuję za opinie
Lara-21 jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Galeria Makijażu - Moje Makijaże


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 09:27.