krem CERNOR,witaminy,a sińce i doły pod oczami - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki

Notka

Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki Tutaj możesz zadać pytanie kosmetyczce, wymienić się doświadczeniem, opowiedzieć o swojej pielęgnacji.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2004-10-04, 13:14   #1
Nicość
Raczkowanie
 
Avatar Nicość
 
Zarejestrowany: 2004-03
Lokalizacja: różnie to bywa
Wiadomości: 340

krem CERNOR,witaminy,a sińce i doły pod oczami


Od kilku lat cierpię na silne migreny,bol sprawil,ze pod oczami zrobily mi sie straszne zapadnięcia i sińce.Przyczytalam o kremie CERNOR,zamierzam go sobie kupic,bo to chyba moja ostatnia deska ratunku.Zanim jednak go zakupię,mam pytanie ( w związku z tym,ze jest on dość drogi):czy nie bedzie przeszkadzac jego stosowaniu zazywanie przeze mnie witaminy A,PP,i C (jestem w koncowej fazie leczenia tradziku)?Moze ktoras z Was używala tego kremu-jakie opinie?
Nicość jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2004-10-04, 23:04   #2
Justy
Zakorzenienie
 
Avatar Justy
 
Zarejestrowany: 2002-02
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 4 762
Re: krem CERNOR,witaminy,a sińce i doły pod oczami

póki co opinie są raczej pozytywne:
http://www.wizaz.pl/w-agora/view.php...key=1065471162

http://groups.google.pl/groups?hl=pl...ws.gazeta.pl#s

http://groups.google.pl/groups?hl=pl...pl&frame=right
Justy jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Pielęgnacja - Pytania do kosmetyczki


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 04:44.