Mikrodermabrazja Trójmiasto-pomóżcie proszę! - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz

Narzędzia
Stary 2007-11-24, 12:12   #1
anabella87
Przyczajenie

Exclamation

Mikrodermabrazja Trójmiasto-pomóżcie proszę!

Witajcie Kochane!
Chciałabym się dowiedzieć, gdzie najlepiej w Trójmieście wykonać zabieg mikrodermabrazji (u dermatologa). Zależy mi najbardziej na usunięciu dziurek z czoła i z nosa, małych blizenek po trądziku. Proszę, doradźcie mi, gdzie ten zabieg będzie wykonany najlepiej, ile za niego zapłacę, czy będzie możliwe wykonanie go tylko na czoło i nos? Dodam, że tutaj studiuję, więc jak będzie wyglądała pierwsza wizyta u dermatologa, czy będę musiała płacić za wizytę, czy będzie ona w ramach Funduszu? przepraszam że stawiam Wam takie banalne pytania, ale naprawdę mało wiem w tym temacie.
Z góry dziękuję za pomoc!
anabella87 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-05, 16:29   #2
anabella87
Przyczajenie

Dot.: Mikrodermabrazja Trójmiasto-pomóżcie proszę!

Bardzo Was prosze o jakieś wskazówki, naprawdę mi na tym zależy!
Stary 2007-12-05, 16:34   #3
Anethka
Zakorzenienie

Chętnie bym pomogła, ale niestety nie mam o tym pojęcia. I prawie sobie język połamałam próbując wymówić to jakże "łatwe" słowo "mikrodermabrazja" :P.
Stary 2007-12-07, 14:03   #4
anabella87
Przyczajenie

proszę, doradźcie mi jakiś gabinet, będę bardzo wdzięczna!
Stary 2007-12-07, 19:12   #5
Gonia
Zakorzenienie

może Dermis w Gdańsku? Nie byłam tam osobiście ale wiem, że tam takie zabiegi wykonują lekarze....

Gonia jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2007-12-13, 15:04   #6
anabella87
Przyczajenie