Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII - Strona 12 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-14, 15:40   #331
anitka7
Raczkowanie
 
Avatar anitka7
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 118
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Ta Avenka jest super ale bieli mnie zbyt mocno
ale nadal jesterm fanka SVR 50 i poki co nie pojdzie w odstawke-no chyba,ze zrobia kombinacje z kolorem....i nie bedzie to zbyt korzystna zmiana.
Hexxana ten SVR 50 to jest taki barwiony? jak podklad?
Bo kusi mnie, jak wyglada na buzi? ja mam cere nie bardzo blada, raczej srednia, do tej pory uzywalam Avene mleczka dla dzieci 40
dzieki za pomoc
anitka7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-15, 00:19   #332
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez anitka7 Pokaż wiadomość
Hexxana ten SVR 50 to jest taki barwiony? jak podklad?
Bo kusi mnie, jak wyglada na buzi? ja mam cere nie bardzo blada, raczej srednia, do tej pory uzywalam Avene mleczka dla dzieci 40
dzieki za pomoc
Wystarczy skorzystac z wyszukiwarki SVR 50 ma swoj watek

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...ghlight=SVR+50

To jest moj faworyt choc nie sposob nalozyc go jak tradycyjny filtr.

Milej lektury

Asik,Utrapienie-spoznione zyczenia
Sama mam ogromne "tyly" z netem i Wizazem taki czas,takie tempo

Odnosnie kosmetykow mineralnych to zachwycam sie podkladem mineralnym Mary Kay-boski,Rhea jakos nie do konca mnie zachwycil choc cienie od nich sa bardzo fajne i pozwalaja na rozne kombinacje,pod warunkiem ze lubi sie taka konsystencje
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-15, 16:36   #333
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Hexx - dziękuję.
AsikS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-17, 08:04   #334
sylwiani
Zadomowienie
 
Avatar sylwiani
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: mazowieckie
Wiadomości: 1 140
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
Ja używam teraz SVR 50 i jestem bardzo zadowolona. Próbowałam Avenki ale za tępa była, natomiast Iwostin strasznie bielił.
jak się pierwszy raz przymierzałam, to też mnie okropnie bielił, ale teraz mniej, ale ja go po prostu wcieram w buzię, aż do całkowitego wchłonięcia
__________________
"Z każdym dniem mojego życia zwiększa się nieuchronnie liczba tych, którzy mogą mnie pocałować w dupę."
sylwiani jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-17, 20:28   #335
anitka7
Raczkowanie
 
Avatar anitka7
 
Zarejestrowany: 2008-01
Wiadomości: 118
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

[quote=Hexxana;6905142]Wystarczy skorzystac z wyszukiwarki SVR 50 ma swoj watek

http://wizaz.pl/forum/showthread.php...ghlight=SVR+50

To jest moj faworyt choc nie sposob nalozyc go jak tradycyjny filtr.

Milej lektury

Asik,Utrapienie-spoznione zyczenia
Sama mam ogromne "tyly" z netem i Wizazem taki czas,takie tempo

Dzieki juz sobie poczytalam i chyba kupie w ciemnio
anitka7 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-18, 11:06   #336
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Świętowanie w sieci ma swoje zalety. Dostałam więcej życzeń niż w realnym życiu

Jeszcze raz buziaki

Ogólnie, to staram się jakoś pozbierać i na bieżąco śledzić, co tam nowego na biochemii, ale nie ukrywam, że średnio mi wychodzi. Może teraz przez Święta się odkuję i w końcu zamiast raczkować, to chociaż się rozeznam
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 12:16   #337
Selekcjonerka
Rozeznanie
 
Avatar Selekcjonerka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 956
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Hej, Dziewczyny!

Dawno mnie tu nie było. Toteż, niczym filip z konopi, wyskoczę z pytaniem; kierowanym zwłaszcza do Moderatorek. Dlaczego właściwie nasze forum nazywa się "Biochemia Kosmetyczna", a nie po prostu "Chemia Kosmetyczna"? Jak wiadomo, do produkcji kosmetyków stosuje się różnorakie substancje, nie tylko te pochodzące od organizmów żywych, ba - część substancji nawet nie zalicza się do organicznych (tj. tych zawierających węgiel), jak choćby tlenek cynku, chlorek sodu, etc... Wytłumaczy mi ktoś?

A tak w ogóle pozdrawiam wszystkich!
__________________
Szanuj swoich adresatów.
Selekcjonerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 12:51   #338
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Decyzja zostala podjeta wtedy wspolnie i Szefostwo zgodzilo sie na taki ksztalt niejako,ze forum nie jest zwiazanie tylko z chemia lub bio.

Nie bardzo rozumiem idee pytania poniewaz w opisie "Biochemia Kosmetyczna" jest doskonale rozwiniecie tego.


************************* ************************* ************

Wesolych Swiat!!!
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: gif 52rj0bo5mo9.gif (51,7 KB, 2 załadowań)
__________________

Edytowane przez Hexxana
Czas edycji: 2008-03-20 o 13:25
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 15:07   #339
Ballerina
Raczkowanie
 
Avatar Ballerina
 
Zarejestrowany: 2007-05
Wiadomości: 40
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dziewczyny, kupiłam krem Neostrata Daytime Protection Cream SPF 15, zawiera filtry: Metoksycynamonian oktylu, Benzofenon-3, Dwutlenek tytanu. Mam pytanie czy mogę na ten krem zastosować jeszcze jakiś filtr ?
Ballerina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 15:23   #340
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Witam dziewczyny.Musze sie tylko wyżalić Nigdzie nie moge dostać avenki SPF 40
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-20, 21:47   #341
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 554
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez mogwaica Pokaż wiadomość
Witam dziewczyny.Musze sie tylko wyżalić Nigdzie nie moge dostać avenki SPF 40
Bo filtry o tej porze roku to jeszcze ciężko znaleźć w aptekach. Leży pare zakurzonych opakowań z zeszłorocznej dostawy Ostatnio coś sie ruszyło w super pharm ale tez nie w każdym. Ostatnio widziałam tylko jeden z LRP i dwa z Avene ale spf 20. Na moje szczęście był Klorane spf 50 który kupiłam w ciemno ale okazał się ideałem
Kucyk_Truskawkowy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 07:10   #342
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Bo filtry o tej porze roku to jeszcze ciężko znaleźć w aptekach. Leży pare zakurzonych opakowań z zeszłorocznej dostawy Ostatnio coś sie ruszyło w super pharm ale tez nie w każdym.
No, niestety się zgadza, bo sama miałam problem z kupnem czegoś sensownego. Chociaż niebagatelnym plusem jest to, że można kupić sobie filtry z zeszłego sezonu w całkiem, całkiem kuszących cenach. Naprawdę, to dzięki temu miałam możliwość wypróbować LRP, z czego do tej pory miałam tylko 1 czy 2 próbki.
Ogólnie, coraz bardziej skłaniam się ku filtrom mineralnym. Oprócz Avene jest jeszcze jakiś mineralny?
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 09:05   #343
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 554
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez utrapienie Pokaż wiadomość
No, niestety się zgadza, bo sama miałam problem z kupnem czegoś sensownego. Chociaż niebagatelnym plusem jest to, że można kupić sobie filtry z zeszłego sezonu w całkiem, całkiem kuszących cenach
Nie w super pharm. Tam ceny zostały takie jak były Zapłaciłam za Kloranke 43zł No ale musiałam mieć nowy flitr natychmiast i nie chciało mi się szukać gdzie indziej.
Kucyk_Truskawkowy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 09:22   #344
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dla krakusek przy placu wszystkich swietych jest apteka, w ktorej maja filtry i znizke bodajze 5% na Avene
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 11:21   #345
yeah
Zadomowienie
 
Avatar yeah
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 807
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez utrapienie Pokaż wiadomość
No, niestety się zgadza, bo sama miałam problem z kupnem czegoś sensownego. Chociaż niebagatelnym plusem jest to, że można kupić sobie filtry z zeszłego sezonu w całkiem, całkiem kuszących cenach. Naprawdę, to dzięki temu miałam możliwość wypróbować LRP, z czego do tej pory miałam tylko 1 czy 2 próbki.
Ogólnie, coraz bardziej skłaniam się ku filtrom mineralnym. Oprócz Avene jest jeszcze jakiś mineralny?
utrapienie, masz na myśli ten http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=11308 ?
yeah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 11:38   #346
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez yeah Pokaż wiadomość
Nie, mam na myśli ten:

http://www.lekolandia.pl/product_inf...oducts_id/3012

lubię go
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 11:40   #347
yeah
Zadomowienie
 
Avatar yeah
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 807
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez utrapienie Pokaż wiadomość
czyli polecasz? bo mi się klorane kończy i pora dalej coś testować, a chciałabym mineralny
yeah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 15:28   #348
Selekcjonerka
Rozeznanie
 
Avatar Selekcjonerka
 
Zarejestrowany: 2005-12
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 956
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Decyzja zostala podjeta wtedy wspolnie i Szefostwo zgodzilo sie na taki ksztalt niejako,ze forum nie jest zwiazanie tylko z chemia lub bio.

Nie bardzo rozumiem idee pytania poniewaz w opisie "Biochemia Kosmetyczna" jest doskonale rozwiniecie tego.
"Idea" to chyba zbyt górnolotnie powiedziane, celem natomiast było zaspokojenie mojej ciekawości. Cel ów nie jest dla mnie jednakże na tyle istotny, żebym musiała go osiągnąć. Dlatego cofam pytanie.
Jeżeli natomiast przez "ideę" rozumiesz genezę tego pytania, już tłumaczę: mam na studiach biochemię i prawie nijak nie ma się do tego, o czym pisze się na tym forum. Jego zakres tematyczny najlepiej chyba wpisywałby się w kosmetykologię.
__________________
Szanuj swoich adresatów.
Selekcjonerka jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-21, 15:50   #349
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
Dla krakusek przy placu wszystkich swietych jest apteka, w ktorej maja filtry i znizke bodajze 5% na Avene
to jest apteka 'Pod złotym słoniem', prawda? to chwyt matketingowy - w innych aptekach ceny bez rabatu są o wiele niższe niż tam. ja niestety się nabrałam i teraz chodzę po kosmetyki do europejskiej w Galerii Krakowskiej, albo przywożę z domu (w Krakowie tylko studiuję, a u mnie jest o wiele taniej).
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 02:01   #350
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
to jest apteka 'Pod złotym słoniem', prawda? to chwyt matketingowy - w innych aptekach ceny bez rabatu są o wiele niższe niż tam. ja niestety się nabrałam i teraz chodzę po kosmetyki do europejskiej w Galerii Krakowskiej, albo przywożę z domu (w Krakowie tylko studiuję, a u mnie jest o wiele taniej).
No prosze - zatem ja tez sie nabralam
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 11:57   #351
dor6
Wtajemniczenie
 
Avatar dor6
 
Zarejestrowany: 2005-08
Wiadomości: 2 111
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez mogwaica Pokaż wiadomość
Witam dziewczyny.Musze sie tylko wyżalić Nigdzie nie moge dostać avenki SPF 40

A zaglądałaś może tutaj http://www.aptekawsieci.pl/go/_info/?id=9427

Ja też używam Avene i całą zimę zaopatruję się w tej aptece - nigdy jeszcze nie miałam problemu z zakupem jakiegokolwiek filtra
__________________
moja fragrantica
dor6 jest teraz online   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 12:05   #352
Kucyk_Truskawkowy
Zakorzenienie
 
Avatar Kucyk_Truskawkowy
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 3 554
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Wiem ze wolno łączyć filtry tylko tej samej firmy. Ale mogłabym kłaść najpierw Klorane spf 50+ a po 20 minutach na to koloryzująca Avenke 50+? Skoro oba filtry należą do Pierre Fabre?
Kucyk_Truskawkowy jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 12:08   #353
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Anitko - dziękuję.

Dziewczyny - wesołych Świąt i wszystkiego dobrego.
AsikS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 13:02   #354
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez dor6 Pokaż wiadomość
A zaglądałaś może tutaj http://www.aptekawsieci.pl/go/_info/?id=9427

Ja też używam Avene i całą zimę zaopatruję się w tej aptece - nigdy jeszcze nie miałam problemu z zakupem jakiegokolwiek filtra
Dzięki wielkie
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-22, 14:00   #355
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Selekcjonerka Pokaż wiadomość
"Idea" to chyba zbyt górnolotnie powiedziane, celem natomiast było zaspokojenie mojej ciekawości. Cel ów nie jest dla mnie jednakże na tyle istotny, żebym musiała go osiągnąć. Dlatego cofam pytanie.
Jeżeli natomiast przez "ideę" rozumiesz genezę tego pytania, już tłumaczę: mam na studiach biochemię i prawie nijak nie ma się do tego, o czym pisze się na tym forum. Jego zakres tematyczny najlepiej chyba wpisywałby się w kosmetykologię.
http://www.wizaz.pl/forum/showthread.php?t=109968

Owocnej lektury,ktora zaspokoi ciekawosc
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 22:30   #356
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Przyszlam pomarudzic. Chociaz przerzucilam sie juz jakis czas temu na naturalna pielegnacje, a do tego wcinam tabletki na poprawe stanu cery - jest beznadziejna. Gdyby nie to, ze mineraly dobrze kryja....

Mam na policzkach tradzik i plamy "po", ktore wygladaja jak wysypka. Stosuje: BHA2%, nawilzam sie zelem hialuronowym zmieszanym z pantenolem, zmywam dziob hydrolatami. W dzien grzecznie filtr Aveny i mineraly wlasnie. Nie moge patrzec na twarz, mam ochote wrocic do Lysanelu, ale chyba po dwoch miesiacach przerwy to troche za wczesnie? No, moze niecalych 3, nie wiem dokladnie Na plecach tez mam tradzik spowrotem Nie mam ochoty isc do swojej cudownej dermatolog, ktora znow przepisze mi jakis fantastyczny antybiotyk, ktorego efekty ponownie prysna w momencie, kiedy watroba tego nie wytrzyma. Coraz powazniej mysle o zmianie filtra, bo mimo staran - nie moge sie do Aveny w 100% przekonac. Moze to ona mnie tak podraznia? Kiedy stosowalam niestabilnego Dermedica mialam gladziutka i swietnie nawilzona buzie...Zamierzam wyprobowac Antheliosa - mam nadzieje, ze mozna go zmiksowac z mineralami?
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 23:07   #357
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
Przyszlam pomarudzic. Chociaz przerzucilam sie juz jakis czas temu na naturalna pielegnacje, a do tego wcinam tabletki na poprawe stanu cery - jest beznadziejna. Gdyby nie to, ze mineraly dobrze kryja....

Mam na policzkach tradzik i plamy "po", ktore wygladaja jak wysypka. Stosuje: BHA2%, nawilzam sie zelem hialuronowym zmieszanym z pantenolem, zmywam dziob hydrolatami. W dzien grzecznie filtr Aveny i mineraly wlasnie. Nie moge patrzec na twarz, mam ochote wrocic do Lysanelu, ale chyba po dwoch miesiacach przerwy to troche za wczesnie? No, moze niecalych 3, nie wiem dokladnie Na plecach tez mam tradzik spowrotem Nie mam ochoty isc do swojej cudownej dermatolog, ktora znow przepisze mi jakis fantastyczny antybiotyk, ktorego efekty ponownie prysna w momencie, kiedy watroba tego nie wytrzyma. Coraz powazniej mysle o zmianie filtra, bo mimo staran - nie moge sie do Aveny w 100% przekonac. Moze to ona mnie tak podraznia? Kiedy stosowalam niestabilnego Dermedica mialam gladziutka i swietnie nawilzona buzie...Zamierzam wyprobowac Antheliosa - mam nadzieje, ze mozna go zmiksowac z mineralami?
Moze to,co napisze nie bedzie zbyt popularne ale....wg mnie lepiej postawic na dopasowanie kosmetykow do cery niz odwrotnie a wiem,ze z filtrami bywa roznie i skoro filtry Avene nie pasuja Ci w 100% to po co sie meczyc?
Lepiej postawic na stabilny filtr,ktorego moze i oslabimy kolorowka ktora destabilizuje Parsol ale skora nie bedzie sie meczyc i uzyskamy efekt z jakiego bedziemy zadowolone.

Po Lysanel raczej bym nie siegala tymbardziej,ze niebawem zacznie robic sie coraz cieplej.....znam tez osoby,ktore choc bardzo staraly polubic sie z filtrami to nie bardzo im sie udalo.

Naturalna pielegnacja tez nie jest wolna od wad i w tym wszystkijm wazne jest zachowanie umiaru by znalezc dla siebie tzw."zloty srodek",wiem ze to trudne
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 23:37   #358
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Moze to,co napisze nie bedzie zbyt popularne ale....wg mnie lepiej postawic na dopasowanie kosmetykow do cery niz odwrotnie a wiem,ze z filtrami bywa roznie i skoro filtry Avene nie pasuja Ci w 100% to po co sie meczyc?
Lepiej postawic na stabilny filtr,ktorego moze i oslabimy kolorowka ktora destabilizuje Parsol ale skora nie bedzie sie meczyc i uzyskamy efekt z jakiego bedziemy zadowolone.

Po Lysanel raczej bym nie siegala tymbardziej,ze niebawem zacznie robic sie coraz cieplej.....znam tez osoby,ktore choc bardzo staraly polubic sie z filtrami to nie bardzo im sie udalo.

Naturalna pielegnacja tez nie jest wolna od wad i w tym wszystkijm wazne jest zachowanie umiaru by znalezc dla siebie tzw."zloty srodek",wiem ze to trudne
Hmmmmm...Dziekuje za odpowiedz Sek w tym, ze proporcjonalnie do wzrostu swiadomosci wzrasta nieswiadomosc i coraz trudniej znalezc ten cudowny "zloty srodek" - jesli wogole istnieje. Jestem co do dzialania filtrow sceptyczna z roznych wzgledow, ale z innych nie moge sobie odmowic. Zobaczymy jak to sie potoczy

A-a dziewczyny! Jesli mozecie polecic cos antypryszczowego: punktowego, czy jakies specjalne kremy, toniki - byle nie mazidlowe To bede bardzo zobowiazana. Uciekam szukac czegos o micelach, bo rzucilo mi sie w oczy w paru wypowiedziach, ze pomagaja przy skorze tradzikowej...Jestem ciekawa co to za eliksiry
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-24, 23:51   #359
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
Hmmmmm...Dziekuje za odpowiedz Sek w tym, ze proporcjonalnie do wzrostu swiadomosci wzrasta nieswiadomosc i coraz trudniej znalezc ten cudowny "zloty srodek" - jesli wogole istnieje. Jestem co do dzialania filtrow sceptyczna z roznych wzgledow, ale z innych nie moge sobie odmowic. Zobaczymy jak to sie potoczy

A-a dziewczyny! Jesli mozecie polecic cos antypryszczowego: punktowego, czy jakies specjalne kremy, toniki - byle nie mazidlowe To bede bardzo zobowiazana. Uciekam szukac czegos o micelach, bo rzucilo mi sie w oczy w paru wypowiedziach, ze pomagaja przy skorze tradzikowej...Jestem ciekawa co to za eliksiry
Linoderm Acne
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16477
Niezla tez jest Vitella Ictamo

Plyny micelarne sa niezle ale tez trzeba trafic na swoj typ....jak ze wszystkim

Dla mnie filtr to praktycznie niczym krem pielegnacyjny ale to glownie dlatego,ze trafilam na swoje typy poczas kuracji kwasowych czy retinowych stal sie obowiazkowy i...tak juz zostalo

Powodzenia
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-25, 00:00   #360
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Linoderm Acne
http://www.wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=16477
Niezla tez jest Vitella Ictamo

Plyny micelarne sa niezle ale tez trzeba trafic na swoj typ....jak ze wszystkim

Dla mnie filtr to praktycznie niczym krem pielegnacyjny ale to glownie dlatego,ze trafilam na swoje typy poczas kuracji kwasowych czy retinowych stal sie obowiazkowy i...tak juz zostalo

Powodzenia
dziekuje zabieram sie za czytanie o tych specyfikach i pedze na zakupy
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:10.