Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII - Strona 14 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-03-26, 10:24   #391
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

To jeszcze ja się przyłącze do wyrazów współczucia - doskonale wiem co czujesz! Miałam śliczną czarną kocicę, niestety miała wypadek i zmuszona byłam amputować jej łapkę, jednakże to była twarda sztuka i nauczyła się jakoś funkcjonować na 3. Do czasu gdy nie uderzył jej samochód i zmiażdżył niestety tę zdrową stronę, znów przeżyła a ja miałam do wyboru albo skazanie jej na życie na 2 łapkach albo uśpienie. Do tej pory nie mogę się jakoś zdecydować na następną kicię choć minęło już 6 lat
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 10:29   #392
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
To jeszcze ja się przyłącze do wyrazów współczucia - doskonale wiem co czujesz! Miałam śliczną czarną kocicę, niestety miała wypadek i zmuszona byłam amputować jej łapkę, jednakże to była twarda sztuka i nauczyła się jakoś funkcjonować na 3. Do czasu gdy nie uderzył jej samochód i zmiażdżył niestety tę zdrową stronę, znów przeżyła a ja miałam do wyboru albo skazanie jej na życie na 2 łapkach albo uśpienie. Do tej pory nie mogę się jakoś zdecydować na następną kicię choć minęło już 6 lat
Ojej Coraz czesciej przekonuje sie, ze moje obawy przed wypuszczaniem kotow samopas na zewnatrz sa uzasadnione choc mam wrazenie, ze je wcale w swiat nie ciagnie i wystarczaja kontrolowane spacery co jakis czas.
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 14:49   #393
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
To jeszcze ja się przyłącze do wyrazów współczucia - doskonale wiem co czujesz! Miałam śliczną czarną kocicę, niestety miała wypadek i zmuszona byłam amputować jej łapkę, jednakże to była twarda sztuka i nauczyła się jakoś funkcjonować na 3. Do czasu gdy nie uderzył jej samochód i zmiażdżył niestety tę zdrową stronę, znów przeżyła a ja miałam do wyboru albo skazanie jej na życie na 2 łapkach albo uśpienie. Do tej pory nie mogę się jakoś zdecydować na następną kicię choć minęło już 6 lat
ja miałam podobne doświadczenie - 5 lat temu moja kotka Biri miała wypadek - albo potracił ją samochód, albo spotkała na swojej drodze jakiegoś potwora, w wyniku czego miała złamany kręgosłup. alternatywą była albo eutanazja albo skazanie jej na życie ze sparaliżowaną dolną częścią ciała. wybrałam to pierwsze, ale była to najtrudniejsza decyzja w moim życiu... teraz mam koty, które też są wychodzące, ale staram się, by były to spacery kontrolowane. jednak, mimo, że wokół mojego domu nie ma zbyt wielkiego ruchu, to jednak trochę niepokoję się, gdy nie mam ich na oku. na szczęście są to wykastrowane kocurki i koteczki, wiec ich eskapady ograniczają się do najbliższego otoczenia - podwórka, ogrodu. ale, tak szczerze mówiąc, to chciałabym mieć kamerę na każdym drzewie....
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 16:02   #394
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość
Kocur pojawil sie przypadkiem,choc zawsze lubilam koty i chcialam miec wlasnego to od dziecka towarzyszyly mi psy i ponad 10 lat temu kiedy musialam uspic psa (nowotwor) to byla mega trudna decyzja postanowilam,ze nigdy wiecej zadnego zwierzaka.
Jakis czas pozniej pojawila sie kotka znajda,ktora widac bylo ze ktos maltretowal o dziwo szybko dala sie oswoic i....zamieszkala u babci.Okazalo sie,ze bedzie miala male niestety wet ocenil,ze w takim stanie nie gwarantuje,ze mlode urodza sie zywe i....mial racje z calego miotu zostal moj rudas i taki laciatek,ktorego nazwalismy Kropka.
I tutaj zaczyna sie historia poniewaz rudas zauroczyl mnie od pierwszego momentu,Kropka byla inna,niby tez przylepa ale chodzaca indywidualnosc.Kubus az garnal sie do rak i....w szybki tempie zawojowal mnie.
Zawsze sadzilam,ze psy sa mega inteligentne itd ale moj kocur zadziwial mnie za kazdym razem,bylo wiele sytuacji gdzie lazil za mna niczym kaczka i potrafil duzo wczesniej wylapac dziwne sytuacje.Byl swietnym detektorem jezeli chodzi o facetow z ktorymi sie spotykalam jezeli ktos nie spodobal mu sie od pierwszej chwili to bylo jasne,ze nic z tego Moi znajomi tez byli weryfikowani przez kota i....najczesciej miaal racje.
Byl Dobrym Duszkiem dla kazdego z domownikow i wszystkich sobie owinal wokol ogona
Moze to glupie ale wydaje mi sie,ze czul ze wydarzy sie cos zlego bo noc z soboty na niedziele spedzil przyklejony do moich nog,cala sobote tez byl wyjatkowo aktywny i z kazdym chcial spedzic czas.Czy to forma pozegania?nie wiem ale w poniedzialek rano do komina wpadl kos.....Przez caly okres jak mieszkamy w domu NIGDY nic takiego nie mialo miejsca,ptak byl wyjatkowo spokojny kiedy wyciagalam go z ojcem i jak wyszlam na dwor to pozwolil sie poglaskac i ....polecial w ulubione miejsce Kubusia pod swierkiem.
Czy mozna sie tu czego dopatrywac?Nie wiem ale nie potrafie pogodzic sie z ta strata,z biegiem czasu bol zmieni swoj wymiar ale czuje,ze jakas czesc mnie nie chce zaakceptowac jego odejscia.Wciaz mam nadzieje,ze kiedy otworze drzwi zamruczy z zadowolenia....

Pewnie kiedys,za jakis czas przyjdzie kolej na nastepnego kota-nie zarzekam sie,ze nie ale teraz wiele bym dala by moc cofnac czas.To nierealne zyczenie ale czy kiedykolwiek jest dobry czas,by przygotowac sie na odejscie ukochanego pupila?Przywiazanie jest ogromne,wciaz czuje pod palcami przyjemna miekkosc futra.......
Tak sobie mysle,ze pomimo ze byl otoczony miloscia to rownie wiele wycierpial bo wpadl we wnyki i stracil ogon,mial zerwane wiezadlo w tylniej lapie i operacja byla ryzykowna ale udala sie,pogryzl go pies sasiada ale wylizal sie dosc szybko,na przelomie roku dopadl go problem z nerkami i cewka moczowa-udalo sie uratowac-wiec moze faktycznie wyczerpal limit szczescia

Troche mi lepiej.....wybaczcie ten monolog.

Hexxanko - choć wiedziałam o stracie Twojego Przyjaciela z innego wątku, łzy same mi lecą po policzkach po tak wzruszającej historii.
Dziękuję że podzieliłaś się z nami swoimi emocjami.

Bardzo mocno Cię ściskam. .
AsikS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 16:06   #395
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

O, kurcze, Hexanko, przkro mi z powodu Twojego kocurka. Mi tez się marzy kot, kto wie, może któegoś dnia cos się do mnie przybłąka?
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 18:51   #396
green.eyed
Rozeznanie
 
Avatar green.eyed
 
Zarejestrowany: 2006-10
Wiadomości: 546
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Hexanko, ja również sie przyłączam do kondolencji z powodu odejścia Twojego Kocurka. sama od zawsze miałam koty i od zawsze były one w moim domu rodzinnym, i nie wiem co by sie stało gdyby zabrakło tej Koty, która jest obecnie, a którą pielęgnowałam kiedy ją zaatakowały psy, i której pomagałam przy porodzie. I chociaż jest czasem nieznośna, i jak chce mnie zezłościć to zrzuca mi drobiazgi z parapetu mrużąc przy tym oczki, to kocham ją bardzo
naprawdę Ci współczuję, naprawdę...
__________________
.
green.eyed jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-26, 19:02   #397
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

A swoją drogą: jakie zatrzęsienie kociar na biochemii! Nie wiedzialam, ze jest nas (kocich mam) aż tyle, tutaj. Bardzo mnie to odkrycie cieszy Szkoda tylko, ze w takich okolicznosciach...

DZIEWCZYNY NA POMOC!

1 kapsułka zawiera 500 mg mieszanki oleju wiesiołkowego i lnianego zawierającej ok. 279 mg kwasu linolowego, ok. 30 mg kwasu gamma-linolenowego, ok. 93 mg kwasu alfa-linolenowego

Czy te tabletki maja wystarczajaca ilosc omega-3? Czy lepiej poszukac innych? Mozecie cos polecic?

Edytowane przez tulipanna.
Czas edycji: 2008-03-26 o 22:36 Powód: pytanie
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 10:05   #398
foxina
Rozeznanie
 
Avatar foxina
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 908
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Hexx tak mi przykro!

Naprawdę bardzo, bardzo Ci współczuję, mogę sobie wyobrazic co czujesz, w maju przechodziłam przez to i przez wiele tygodni nie mogłam się pozbierać. To boli, bardzo!
Przytulam Cie wirtualnie!!!!
foxina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 11:20   #399
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Miałam zagadnąć o coś z innej beczki ale widzę, że byłoby to nie na miejscu bardzo współczuję Hexanko nie tak dawno też przez to przeszłam więc doskonale rozumiem pozdrawiam.
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 16:42   #400
yeah
Zadomowienie
 
Avatar yeah
 
Zarejestrowany: 2006-01
Wiadomości: 1 811
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

czy, czy, czy tylko ja mam taki mega problem z dostaniem filtrów o tej porze roku? myślałam, że to już najwyższy czas aby apteki uzupełniły braki a tu niestety!
yeah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 21:04   #401
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

nie, nie tylko ty...ja chciałam dziś kupić Anthelios XL CF 50+w wersji bezzapachowej i niestety - w jednej aptece dowiedziałam się że 'to jeszcze nie sezon' a w drugiej pani farmaceutka poinformowała mnie, że 'chyba wycofali, bo nie przyszedł w dostawie'....
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 21:25   #402
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

O, to jest jego wersja bezzapachowa? Lubię ten filtr (mam zachomikowaną jeszcze jedną tubkę) ale ostatnio wnerwia mnie jego zapach i przerzuciłam się na LV. Możesz podać jego pełną nazwę? Tzn. czy na opakowaniu jest wyraźnie zaznaczone że to wersja bezzapachowa?
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-27, 21:31   #403
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
nie, nie tylko ty...ja chciałam dziś kupić Anthelios XL CF 50+w wersji bezzapachowej i niestety - w jednej aptece dowiedziałam się że 'to jeszcze nie sezon' a w drugiej pani farmaceutka poinformowała mnie, że 'chyba wycofali, bo nie przyszedł w dostawie'....
Cytat:
Napisane przez schaetzchen Pokaż wiadomość
O, to jest jego wersja bezzapachowa? Lubię ten filtr (mam zachomikowaną jeszcze jedną tubkę) ale ostatnio wnerwia mnie jego zapach i przerzuciłam się na LV. Możesz podać jego pełną nazwę? Tzn. czy na opakowaniu jest wyraźnie zaznaczone że to wersja bezzapachowa?

Wlasnie wlasnie poprosze o link bo CF lubie


Dziekuje Wam wszystkim za wsparcie,zrozumienie i chec niesienia pocieszenia


Aga007
,smialo pytaj-niepotrzebnie pomyslalas,ze byloby to nie na miejscu,no cos Ty.
Czulam potrzebe wygadania i akurat Tulipanna trafila w taki a nie inny temat,ktory pociagnelam ale nie oznacza to,ze ma to byc czynnikiem dominujacym
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 09:24   #404
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Hexxana Pokaż wiadomość


Dziekuje Wam wszystkim za wsparcie,zrozumienie i chec niesienia pocieszenia


Aga007
,smialo pytaj-niepotrzebnie pomyslalas,ze byloby to nie na miejscu,no cos Ty.
Czulam potrzebe wygadania i akurat Tulipanna trafila w taki a nie inny temat,ktory pociagnelam ale nie oznacza to,ze ma to byc czynnikiem dominujacym
Moje pytanie było tak błahe, że rozproszyłoby tą. Jakby to określić?? tajemniczą atmosferę, a nie chciałam jej burzyć, a więc problem, ten jest błahy ale jest trochę uciążliwy, a mianowicie po nałożeniu filtra mam filtr Vichy rzadki jak śmietana lecą mi łzy z oczu zaraz po wyjściu na zewnątrz i ciągle ocieram oczy chusteczką, a więc w ten sposób ścieram cały filtr z okolic oczu. Jednym słowem obawiam się przebarwień w tym miejscu. Pomyślałam, że tu znajdę wszystkie filtromaniaczki i może dostanę jakieś pomysły co z tym fantem zrobić. Bo wyglądam tak
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 09:27   #405
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez aga007 Pokaż wiadomość
Moje pytanie było tak błahe, że rozproszyłoby tą. Jakby to określić?? tajemniczą atmosferę, a nie chciałam jej burzyć, a więc problem, ten jest błahy ale jest trochę uciążliwy, a mianowicie po nałożeniu filtra mam filtr Vichy rzadki jak śmietana lecą mi łzy z oczu zaraz po wyjściu na zewnątrz i ciągle ocieram oczy chusteczką, a więc w ten sposób ścieram cały filtr z okolic oczu. Jednym słowem obawiam się przebarwień w tym miejscu. Pomyślałam, że tu znajdę wszystkie filtromaniaczki i może dostanę jakieś pomysły co z tym fantem zrobić. Bo wyglądam tak
Nakladac inny filtr wokol oczu?
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 09:30   #406
agolek
Wtajemniczenie
 
Avatar agolek
 
Zarejestrowany: 2005-05
Lokalizacja: Manchester
Wiadomości: 2 373
GG do agolek
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

hej dziewczyny,

nie udzielam sie na tym forum co prawda ale postanowilam zajrzec i zapytac doswiadczone wizazanki o porade.

otoz prosze w jakiej kolejnosci mam stosowac filtry z makijazem.. Kupilam Iwostin 50+ i klade go na dzienny krem Aqua D Lierac a potem podklad, ktory nie chce sie za bradzo rozprowadzac i mam wrazenie,ze skora jest napieta i przesuszona..

prosze o porade. zaznaczam,ze mam ze sklonnosciami do rumienia. Wczesniej stosowalam inne filtry i nie bylo tego problemu.czyzby to wina filtorw?..

pozdrawiam serdecznie
__________________
Akcja Odchudzanie !!!2kg do zgubienia....
agolek jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 11:01   #407
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
Nakladac inny filtr wokol oczu?
Problem w tym, że o tej porze roku to był jedyny filtr jaki dostałam
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 11:18   #408
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez aga007 Pokaż wiadomość
Problem w tym, że o tej porze roku to był jedyny filtr jaki dostałam
To moze sprobuj zamowic jakis z apteki internetowej? Choc zaczynam sie niepokoic, bo ani widu ani slychu nic na temat mojego antheliosa zamowionego wlasnie przez internet. Mam nadzieje, ze nie dostane za chwile maila, ze zapas zostal wyczerpany..
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 11:29   #409
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
To moze sprobuj zamowic jakis z apteki internetowej? Choc zaczynam sie niepokoic, bo ani widu ani slychu nic na temat mojego antheliosa zamowionego wlasnie przez internet. Mam nadzieje, ze nie dostane za chwile maila, ze zapas zostal wyczerpany..
dobry pomysł spróbuję, a do czasu jak zdobędę coś innego może okulary przeciwsłoneczne?
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 11:44   #410
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Aga, to na bank alkohol - filtry vichy roztaczają woń monopolowego Bezalkoholowy filtr to np. lait veloute i creme fondante z LRP, używam ich z dobrym skutkiem pod oczy.
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 12:41   #411
foxina
Rozeznanie
 
Avatar foxina
 
Zarejestrowany: 2006-09
Wiadomości: 908
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez yeah Pokaż wiadomość
czy, czy, czy tylko ja mam taki mega problem z dostaniem filtrów o tej porze roku? myślałam, że to już najwyższy czas aby apteki uzupełniły braki a tu niestety!
Yeah w zeszłym roku owszem ciężko było coś dostać o tej porze roku, ale teraz gdziekolwiek nie wejdę do stacjonarnej apteki widzę całą gamę filtrów, więc nie poddawaj się, poszukaj jeszcze ( w tych najmniejszych i najbardziej niepozornych).
foxina jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 12:44   #412
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez schaetzchen Pokaż wiadomość
Aga, to na bank alkohol - filtry vichy roztaczają woń monopolowego Bezalkoholowy filtr to np. lait veloute i creme fondante z LRP, używam ich z dobrym skutkiem pod oczy.
u mnie za to każdy filtr nałożony wokół oczu wywołuje łzawienie(choć wspomniany antek CFnie zawiera alkoholu) a ponadto w połowie dnia moje soczewki zachodzą taką jakby mgłą. wieczorem okazuje sie, że to filtr sie na nie przedostał. potem muszę trzeć je palcem, bo płyn tego nie usuwa. niestety muszę się tak męczyć, bo smaruję filtrem nawet powieki...
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 12:54   #413
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

schaetzchen
Dzięki za rady. Poszukam któregoś z tych filtrów mam nadzieję, że pomogą.

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
u mnie za to każdy filtr nałożony wokół oczu wywołuje łzawienie(choć wspomniany antek CFnie zawiera alkoholu) a ponadto w połowie dnia moje soczewki zachodzą taką jakby mgłą. wieczorem okazuje sie, że to filtr sie na nie przedostał. potem muszę trzeć je palcem, bo płyn tego nie usuwa. niestety muszę się tak męczyć, bo smaruję filtrem nawet powieki...
Ja też smaruję powieki i pewnie dlatego dostaje się do oczu. Soczewek co prawda nie noszę, ale też są momenty, że widzę przez mgłę.
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:02   #414
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

a u mnie taki efekt wywołują wszelkie kremy nawet te przeznaczone dla delikatnej i wrażliwej cery o smarowaniu powiek mowy nie ma nawet
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:11   #415
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dziewczynki a ja musze pochwalic filtr SVR50 ktory mieszam z niebawriona SVR100...tak gladkiej buzi to juz dawno nie mialam..i juz sama nie wiem czy to ten filtr czy puder jedwabny Hauschki ale od ponad tyg. zadnej nowej krostki...tak ze nawet nie wstydze sie przy innych ludziach saute bywac pomimo wciaz malych przebarwien....co do kwasow i innych uzywam jak dawniej..w zasadzie tylko filtr zmienilam...wczesniej Avenki, DP od LRP..zobaczymy co kolejne tygodnie przyniosa i czy to nie chwilowy wzlot
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:16   #416
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea, ja też go sobie chwalę, nie używam podkładu a i nawet pudru często nie. Na lato zamierzam zafundować sobie właśnie 100. Ma podobną konsystencję do 50?
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:28   #417
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez aga007 Pokaż wiadomość
schaetzchen
Dzięki za rady. Poszukam któregoś z tych filtrów mam nadzieję, że pomogą.



Ja też smaruję powieki i pewnie dlatego dostaje się do oczu. Soczewek co prawda nie noszę, ale też są momenty, że widzę przez mgłę.
a co z malowaniem powiek? żaden cień nie trzyma się na filtrze, przypudrowanie powiek=wieksze łzawienie a baza destabilizuje filtr.... zastanawiałam się nawet nad tym, żeby nakładać na powieki tą bazę MAC 50+ i na to cień, ale ona też moze podrażniać oczy...
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:29   #418
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość
Marea, ja też go sobie chwalę, nie używam podkładu a i nawet pudru często nie. Na lato zamierzam zafundować sobie właśnie 100. Ma podobną konsystencję do 50?
Ta niebarwiona 100...jest ciezsza bardziej tepa, wg mnie SVR50 barwiona jest lekka w miare, choc ciezsza niz wiekszosc mleczkowatych filtrow. Wlasnie go dzis nalozylam bez barwionej 50 ...ale pod wplywem ciepla rak i buzi ladnie sie wsmarowuje
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 13:32   #419
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Ta niebarwiona 100...jest ciezsza bardziej tepa, wg mnie SVR50 barwiona jest lekka w miare, choc ciezsza niz wiekszosc mleczkowatych filtrow. Wlasnie go dzis nalozylam bez barwionej 50 ...ale pod wplywem ciepla rak i buzi ladnie sie wsmarowuje
Aha, dzięki, wiem że są cięższe, jakoś przywykłam. Ja nakładam 50 i chwilę czekam a ona sama sie wchłania, dopracowuję tylko przy skrzydełkach nosa i w okolicach oczu.
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-03-28, 14:03   #420
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
a co z malowaniem powiek? żaden cień nie trzyma się na filtrze, przypudrowanie powiek=wieksze łzawienie a baza destabilizuje filtr.... zastanawiałam się nawet nad tym, żeby nakładać na powieki tą bazę MAC 50+ i na to cień, ale ona też moze podrażniać oczy...
Jesli zalezy Ci na stabilnosci to nienajlepszy pomysl, bo ta baza nie jest stabilna. Ja sie nie przejmuje i uzywam
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 14:42.