Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII - Strona 19 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Biochemia kosmetyczna

Notka

Biochemia kosmetyczna Analiza działania składników kosmetyków, ich skuteczności i wpływu na zdrowie. Również informacje na temat filtrów przeciwsłonecznych oraz kuracji kwasami.

Odpowiedz
 
Narzędzia
Stary 2008-04-23, 00:54   #541
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea gratulacje Czytalam Twoje pomocne wypowiedzi w watku bodajze dla poczatkujacych z biochemia. W pelni trafiony wybor Zycze Ci jak najmniej trolli, spamow i samych uzytkowniczek przyjazniacych sie z wyszukiwarka
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 07:23   #542
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Pod spojrzeniem tylu czujnych moderatorek, to już się żadna "mysz" na Forum nie prześlizgnie ]
Marea,
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 09:10   #543
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea, przyłączam się do gratulacji - świetna Moderatorka nam przybyła bardzo się cieszę
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 09:20   #544
L_V
Zakorzenienie
 
Avatar L_V
 
Zarejestrowany: 2005-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 12 590
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea, nawet nie wiesz jak się ciesze , że widze Cię na Zielono.

Licze na owocną współprace przy wątku pielęgnacyjnym i składowym
L_V jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 12:31   #545
lilith1234
Rozeznanie
 
Avatar lilith1234
 
Zarejestrowany: 2007-11
Lokalizacja: katowice
Wiadomości: 942
GG do lilith1234
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

no wlsnie wiedzialam ze cos mi sie tu nie zgadza
przylaczam sie do graulacji, awans zdecydowanie zasluzony
__________________
what price could you pay... for the changing your destiny...

pani rusycystka
teraz też pani żona


czyli BIOCHEMIA WCIAGA

lilith1234 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 20:32   #546
anah
Zakorzenienie
 
Avatar anah
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 3 689
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea gratulacje i powodzenia
anah jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 20:53   #547
AsikS
Zakorzenienie
 
Avatar AsikS
 
Zarejestrowany: 2004-07
Wiadomości: 13 269
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Marea - dołączam się do gratulacji.
AsikS jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-23, 21:23   #548
marea
Wtajemniczenie
 
Avatar marea
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: Gdansk
Wiadomości: 2 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Ohh dziekuje Dziewczynki, az mnie zawstydzacie tyloma gratujacjami

Cytat:
Napisane przez L_V Pokaż wiadomość
Marea, nawet nie wiesz jak się ciesze , że widze Cię na Zielono.

Licze na owocną współprace przy wątku pielęgnacyjnym i składowym
Wszytsko po kolei, narazie zapedzili mnie do wstawiania analiz skladow w KWC i chyba nigdy tego nie skoncze tyle stron noskrobalyscie
marea jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 10:14   #549
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez tulipanna. Pokaż wiadomość
Przyszlam sie pochwalic - choc moze sie okazac, ze to chwalenie dnia przed zachodem slonca, bo za wczesnie mowic o komodogennosci...Choc moja cera na zapychacze reaguje momentalnie, wiec mam nadzieje, ze skoro na razie jest dobrze, ten stan utrzyma sie...Otoz mam juz Antheliosa Creme Fondante...:j upi:I apeluje, ze jesli ktoras z was ma ochote wydac pieniadze na baze pod makijaz MAC to lepiej wydac polowe jej ceny na ten filtr. Daje identyczny efekt Jestem zakochana! W koncu cos mnie nawilza, wchlania sie do matu, a gdyby moja cera byla w lepszym stanie moglabym chodzic z samym filtrem na twarzy. Oczywiscie sklady zostaly zmienione z okazji znalezienia przeze mnie faworyta Ale mam nadzieje, ze roznica nie bedzie znaczaca. Nie mam problemow z naczynkami, jedyne co mi doskwiera to lekki tradzik i czasem zluszczajaca sie skora, ktora ciagle nawilzam. Czy moge w tych warunkach stosowac filtr, ktory ma w skladzie denata?
Aha, zaczelam stosowac tego Antka na probe. Teraz brzydze sie siegnac po pozostalosci Aveny - jest tak beznadziejna w porownaniu, ze zaczynam podziwiac swoj masochizm - tyle z nia wytrzymalam! Bedac przekonana, ze to najlepszy fltr i kazdy inny moze byc tylko gorszy...Strasz nie chaotyczny ten post, ale pedze na zajecia i sie spiesze Milego dnia wszystkim filtrofilkom
a mnie ta zmiana składu zmartwiła, bo teraz Anthelios CF (w nowej wersji juz C) przestał bys moim filtrowym KWC - po prostu nie toleruje alkoholu w składzie...
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 11:03   #550
tulipanna.
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2007-10
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 3 233
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez loss_lauri Pokaż wiadomość
a mnie ta zmiana składu zmartwiła, bo teraz Anthelios CF (w nowej wersji juz C) przestał bys moim filtrowym KWC - po prostu nie toleruje alkoholu w składzie...
Ja nie wiem jeszcze, czy jest to zmiana na dobre. Nie jestem naczynkowcem, mam skore lekko tradzikowa i wysuszajaca sie...Wiec kto wie, moze bedzie mi sluzyl. Niestety mam stara wersje i stara wersja jest idealna. Choc od tygodnia bodajze chodze bez filtra. Tak, tak - maluje sie samymi mineralami. Szlag mnie trafil, bo dalam raz troche bronzera zamiast rozu na mineraly i wszedl w jakas dziwna reakcje z filtrem i mineralami wlasnie. Wygladalam okropnie, jak niedomyta Rozszerzone pory, koszmar...I tak jakos olalam filtr. Wiem, powinnam olac bronzer Oczywiscie nie uzywam go i w ogole chyba wyrzuce, bo zdaje sie, ze jest przeterminowany. Ale ujrzenie swojej twarzy 2 godziny po nalozeniu idealnego makijazu w tak okropnym stanie wprowadzily mnie w taka traume, ze na razie nie moge sie przelamac i nalozyc tego filtra
tulipanna. jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-25, 12:43   #551
Hexxana
Zakorzenienie
 
Avatar Hexxana
 
Zarejestrowany: 2005-04
Lokalizacja: UK
Wiadomości: 12 057
Wpisy w blogu: 20
GG do Hexxana Wyślij wiadomość przez MSN do Hexxana
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez marea Pokaż wiadomość
Ohh dziekuje Dziewczynki, az mnie zawstydzacie tyloma gratujacjami



Wszytsko po kolei, narazie zapedzili mnie do wstawiania analiz skladow w KWC i chyba nigdy tego nie skoncze tyle stron noskrobalyscie

Czasami to mozolna praca,od czasu do czasu pomagalam Estelli ze skladami na KWC ale przyznaje sie,ze od pary m-cy cierpie na chroniczny brak czasu i tylko pojedyncze dni zdarzaja sie,ze mam luz.....

Chyle czola w watku pielegnacyjnym
__________________
Hexxana jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 10:13   #552
aga007
Raczkowanie
 
Avatar aga007
 
Zarejestrowany: 2007-01
Wiadomości: 256
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dawno mnie nie było, a tu takie zmiany moje gratulacje
aga007 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 12:52   #553
Quenny
Raczkowanie
 
Avatar Quenny
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z Unii Europejskiej
Wiadomości: 93
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dzień dobry ! Nie wiem, w którym temacie mam wpisać swoje
pytanie. Więc - może tutaj. Po raz pierwszy spróbowałam dzisiaj
rano : Firma DERMEDIC : SUN PROTECT - emulsja do opalania;
wysoka ochrona przed UVB i UVA - filtr fizyczny SPF 60 (dla skóry
wrażliwej, alergicznej i atopowej). Konsystencja emulsji dla mnie
cudowna - tłustawa. Mam ekstermalnie suchą, wrażliwą, naczynkową,
alergiczną cerę. Użyłam emulsji - skóry nie podrażniała (!!!), aż się
zachłysnęłam z zachwytu. I ... po około pół godzinie zaczęła "wyżerać"
mi oczy : niesamowite pieczenie i purpurowy kolor.
Czy któraś z Was miała do czynienia z tym kosmetykiem i czy
miała podobne do moich "dolegliwości" ?!
__________________
Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem - i tak -
ewiq - usque ad finem [wiecznie - aż do końca]
Quenny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 15:34   #554
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

a czy ten krem zawiera w składzie alkohol? jeśli tak, to wg mnie wystapiło u ciebie podrażnienie spowodowane właśnie alkoholem. ja mam to samo gdy posmaruję się czymś z dodatkiem alkoholu.
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 18:26   #555
azzis
Zakorzenienie
 
Avatar azzis
 
Zarejestrowany: 2006-04
Lokalizacja: DW
Wiadomości: 4 724
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Używam filtru La Roche Posay, Anthelios XL Fluide Extreme SPF 50+ i strasznie mnie twarz szczypie jak się nim posmaruję. Filtr jest świetny, szybko się wchłania, nie świecę się jak latarnia. Ma 2 wady: wysusza strasznie i szczypie.
Czy możecie polecić mi filtr róznie szybko się wchłaniający i nie pozostawiający tego tłustego filmu, tylko żeby był dla wrażliwców?

Dziękuję za radę i pomoc.
__________________

Większości z nas, większość czasu zajmuje ten sam dylemat - Jak pogodzić przyzwyczajenia brutto z dochodami netto?(A.Bierce)
azzis jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-28, 19:25   #556
Quenny
Raczkowanie
 
Avatar Quenny
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z Unii Europejskiej
Wiadomości: 93
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

loos-lauri - właśnie, że nie ma; bardzo uważałam. Chyba, że ...
benyzl alkohol ?!
__________________
Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem - i tak -
ewiq - usque ad finem [wiecznie - aż do końca]
Quenny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-29, 08:35   #557
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

nie - chodziło mi o coś takiego jak alcohol denat. w składzie - przepraszam jeśli wprowadziłam cię w błąd.
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-04-30, 20:06   #558
ktsw
Zakorzenienie
 
Avatar ktsw
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 6 467
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Jade na wekend majowy ze znajomymi i nie za bardzo wiem gdzie sie schowac po nałożeniu filtra, macie jakies pomysły?? Potrzebuje ok 15 - 20 minut zeby sie wchłonął
ktsw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 07:09   #559
Quenny
Raczkowanie
 
Avatar Quenny
 
Zarejestrowany: 2008-02
Lokalizacja: z Unii Europejskiej
Wiadomości: 93
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

loss_lauri - coś Ty .... sama już się doszczętnie pogubiłam ! Mam tak bardzo wrażliwą
twarz, że unikam alkoholu jak ognia. Latam, zdzierając zelówki,
po okolicznych aptekach w poszukiwaniu próbki nowego Anthelios'a +50.
Mieszkam na tym terenie od grudnia i naród tu iście nie życzliwy.
Wszędzie dostaję odpowiedź: nie ma. Zdesperowana, chyba będę szukała
pomocy u Wizażanek .......
ktsw - czy używania filtrów trzeba się wstydzić ?! To tak jakbyś wstydziła się rozsądku i
pewnej mądrości.
__________________
Iść za marzeniem i znowu iść za marzeniem - i tak -
ewiq - usque ad finem [wiecznie - aż do końca]
Quenny jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 07:42   #560
ktsw
Zakorzenienie
 
Avatar ktsw
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 6 467
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Quenny - hmm, uzywam filtrow od niedawna i jeszcze chyba nie przywykłam to tego wspaniałego blasku na twarzy ale masz racje - strasznie sie ciesze ze w koncu poszlam po rozum do głowy (czyli na wizaz) i zaczelam uzywac filtrów
ktsw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 09:22   #561
loss_lauri
Zakorzenienie
 
Avatar loss_lauri
 
Zarejestrowany: 2007-07
Lokalizacja: Tsukuba
Wiadomości: 3 606
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Quenny Pokaż wiadomość
loss_lauri - coś Ty .... sama już się doszczętnie pogubiłam ! Mam tak bardzo wrażliwą
twarz, że unikam alkoholu jak ognia. Latam, zdzierając zelówki,
po okolicznych aptekach w poszukiwaniu próbki nowego Anthelios'a +50.
Mieszkam na tym terenie od grudnia i naród tu iście nie życzliwy.
Wszędzie dostaję odpowiedź: nie ma. Zdesperowana, chyba będę szukała
pomocy u Wizażanek .......
ktsw - czy używania filtrów trzeba się wstydzić ?! To tak jakbyś wstydziła się rozsądku i
pewnej mądrości.
a ja zastanawiam sie nad zwrotem ku Avenkom, bo nie mogę już wytrzymać tego pieczenia po 'ulepszonym' Antku - po co oni dodawali ten alkohol?!miałam taki dobry filtr...
loss_lauri jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-01, 09:33   #562
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Ktsw, rok temu dumałyśmy jak tu krótko ucinać filtrowe komentarze koleżanek na wycieczce klasowej. Najlepsza odpowiedź "mam fotodermatozę". Brzmi nieźle, co?
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-02, 08:10   #563
IlonaP
Zakorzenienie
 
Avatar IlonaP
 
Zarejestrowany: 2005-12
Wiadomości: 8 466
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez schaetzchen Pokaż wiadomość
Ktsw, rok temu dumałyśmy jak tu krótko ucinać filtrowe komentarze koleżanek na wycieczce klasowej. Najlepsza odpowiedź "mam fotodermatozę". Brzmi nieźle, co?

takie "uczone" słowo, że większość nie douczonych powinna zamknąć buzię
__________________
IlonaP jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-02, 10:30   #564
sommerfugl
Raczkowanie
 
Avatar sommerfugl
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: z daleka :-)
Wiadomości: 61
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Witam

Prosze uprzejmie o rozszyfrowanie czy ten krem bedzie ochranial takze przed UVA?
niestety niemam skaldu tylko na opakowaniu jest taki napis:

Guerlain Perfect White C Brightening High Protection IP/ SPF 50-PA+++
sommerfugl jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-02, 11:39   #565
schaetzchen
Rozeznanie
 
Avatar schaetzchen
 
Zarejestrowany: 2006-11
Lokalizacja: Warszawa
Wiadomości: 965
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Bez podania składu nikt Ci tego nie rozszyfruje. Wpisz najlepiej do wątku składowego.
__________________
Ładne zdjęcia

Biorę się za ramiona
schaetzchen jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-03, 15:56   #566
Iwona75
Zakorzenienie
 
Avatar Iwona75
 
Zarejestrowany: 2007-09
Lokalizacja: Wielkopolska
Wiadomości: 4 381
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Czy któraś z was dziewczyny miała kiedyś robioną mikrodermabrazję:confused :Słyszałam że kosmetyki lepiej wtedy się wchłaniają,a co za tym idzie również filtry.
Ja mam problem z wchłanialnoscią filtrów i zastanawiam się nad tym zabiegiem.Mam bardzo rozszerzone pory i filtry osadzają mi się wnich.
Mam jednak cerę naczynkową ( głównie nos) a nie wiem czy nie jest to przeciwwskazaniem.
A może kwasy?Np.migdałowy?
Doradźcie coś proszę
Iwona75 jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-04, 18:18   #567
ktsw
Zakorzenienie
 
Avatar ktsw
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 6 467
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez IlonaP Pokaż wiadomość

takie "uczone" słowo, że większość nie douczonych powinna zamknąć buzię
a nie bylo nawet tak zle, zanim skonczylam poranna toalete to filtr zdążyl sie juz troche wchłonąć (od niego zaczynałam). Ale dzieki moze fotodrmatoza sie kiedys przyda
ktsw jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-12, 07:28   #568
utrapienie
Rozeznanie
 
Avatar utrapienie
 
Zarejestrowany: 2006-07
Wiadomości: 735
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Cytat:
Napisane przez Iwona75 Pokaż wiadomość
Czy któraś z was dziewczyny miała kiedyś robioną mikrodermabrazję:confused :Słyszałam że kosmetyki lepiej wtedy się wchłaniają,a co za tym idzie również filtry.
Ja mam problem z wchłanialnoscią filtrów i zastanawiam się nad tym zabiegiem.Mam bardzo rozszerzone pory i filtry osadzają mi się wnich.
Mam jednak cerę naczynkową ( głównie nos) a nie wiem czy nie jest to przeciwwskazaniem.
A może kwasy?Np.migdałowy?
Doradźcie coś proszę
Iwona75, przy naczynkowej, to mikrodermabrazji o tej porzez roku, to ci nie polecam. Prędzej zafunduj sobie kwas migdałowy, który nawet za grosze, w porównaniu z gabinetem możesz kupić na mazidłach. Zresztą pobuszuj w wątku poświęconym temu kwasowi.

Ale w ogóle, drogie filtromaniaczki, to chciałam się was zapytać, czy stosowałyście kiedyś filtry ROCa spf 30? Widziałam reklamę w jakiejś aptece, ale pani mi powiedziała, że akurat tego produktu nie mają . Cena jest przystępna, bo około 35-40 zł.
__________________
Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci
utrapienie jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-12, 15:09   #569
mogwaica
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2008-03
Lokalizacja: Śląsk
Wiadomości: 1 521
GG do mogwaica
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

Dostałam w prezencie puder sypki mineralny, niestety posiada SPF 15.Chyba nie można go używać , skoro stosuję mleczko z avenki spf 50 ?
__________________
Im niższa kultura tym naśladownictwo bardziej rozwinięte...


mogwaica jest offline   Odpowiedz cytując
Stary 2008-05-12, 16:42   #570
Sawisia
Raczkowanie
 
Avatar Sawisia
 
Zarejestrowany: 2006-11
Wiadomości: 194
Dot.: Ploty,plotki,ploteczki ....filtromaniaczek i nie tylko:D czIII

witam,
z racji, iż jestem dopiero początkującą w sprawie filrów i kwasów, to chciałabym się poradzić.. 1,5 mca temu skończyłam 4 miesięczną kuracje acne-derm.. I chciałabym się poradzić w sprawie filtrów.. Lubię się opalać, ale nie chciałabym zepsuć tego, co już osiągnęłam kwasami i na nowo nabawić się plam i przebarwień.. Możecie mi poradzić który filtr jest lepszy?
1- IWOSTIN Krem intensywnie nawilżający SPF 20
2- AVENE Emulsja SPF 20 s.norm/mieszana
3 - Lirene KREM do twarzy SPF 20

Bardzo proszę o odpowiedź, który filtr jest najlepszy?

z góry bardzo dziekuje
__________________

Sawisia jest offline   Odpowiedz cytując
Odpowiedz

Nowe wątki na forum Biochemia kosmetyczna


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 22:38.