Najlepsze farby blond-wątek zbiorczy. - Strona 21 - Wizaz.pl

Wróć   Wizaz.pl > Uroda > Włosy i fryzury

Notka

Włosy i fryzury Podyskutuj na temat pielęgnacji, farbowania oraz stylizacji włosów. Fryzury damskie, ślubne, na studniówkę, fryzury krok po kroku i zdjęcia fryzur.

Zamknij wątek
 
Narzędzia
Stary 2008-11-10, 17:42   #601
aiwlys88
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2006-02
Wiadomości: 146
Smile Dot.: Najlepsze farby BLOND

Dzieki dziewczyny za porady niestety z tym nalozeniem farby musze poczekac, bo po tym jak nalozylam farbe rozjasniajaca to nalozylam takze farbe jasny blond na dol wlosow ktore byly ciemniejsze i mniej wiecej kolor sie wyrownal takze dolaczam do grona blondynek i mam nadzieje ze przy nastepnym farbowaniu takze pomozecie pozdrawiam
__________________
zapuszczam włosy
obecnie: 61cm

aiwlys88 jest offline  
Stary 2008-11-18, 21:05   #602
Honia80
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 6
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej dziewczyny, mam pytanko... Ale zaczne od poczatku. 30 października br. pofarbowałam włosy na czerwono (czerwien granatu-profesjonalna farba fryzjerska Londa), Po paru dniach stwerdziłam , ze zdejme ten kolor dekoloryzatorem ELGON, gdyż po nałożeniu tego czerwonego, na górze głowy był piekny czerwony kolor, z tyłu na karku z kolei były jeszcze prześwity mojego blondu. Po zastosoniu dekoloryzatora miałam bardzo jasne włoski, kupiłam farbę Garniera średni blond 9.13, nałożyłam, wyszedł ciemny blond z przeswtami fioletu! Potem kupiłam i nałożyłam jakis jasny blond, nic to nie dało. Obecnie farba sie troche wypłukała, ale nadal mam kosmiczny blond sredni z efektem fioletu . Chce wrócić do jakiegos sredniego-jasnego blondu.
Mam pytanie: czy znów nałożyć dekoloryzator, potem natomiast
Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 113 Superjasny Beżowy Blond ??


Czy ta farba 113 zawiera znów rozjasniacz?
Proszę o porade, nie chce zniszczyc dodatkowo lub stracic włosów

pozdrawiam
Honia80 jest offline  
Stary 2008-11-18, 21:18   #603
morelle
Zakorzenienie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 3 135
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Honia80 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny, mam pytanko... Ale zaczne od poczatku. 30 października br. pofarbowałam włosy na czerwono (czerwien granatu-profesjonalna farba fryzjerska Londa), Po paru dniach stwerdziłam , ze zdejme ten kolor dekoloryzatorem ELGON, gdyż po nałożeniu tego czerwonego, na górze głowy był piekny czerwony kolor, z tyłu na karku z kolei były jeszcze prześwity mojego blondu. Po zastosoniu dekoloryzatora miałam bardzo jasne włoski, kupiłam farbę Garniera średni blond 9.13, nałożyłam, wyszedł ciemny blond z przeswtami fioletu! Potem kupiłam i nałożyłam jakis jasny blond, nic to nie dało. Obecnie farba sie troche wypłukała, ale nadal mam kosmiczny blond sredni z efektem fioletu . Chce wrócić do jakiegos sredniego-jasnego blondu.
Mam pytanie: czy znów nałożyć dekoloryzator, potem natomiast
Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 113 Superjasny Beżowy Blond ??


Czy ta farba 113 zawiera znów rozjasniacz?
Proszę o porade, nie chce zniszczyc dodatkowo lub stracic włosów

pozdrawiam
Aczkolwiek bardzo cenię od roku koloryzację własną, to jednak z tym problemem radziłabym ci jednak pójśc do fryzjera. choć może dziewczyny wiedzą, jak poradzić sobie z fioletem. Farba 113 zawiera rozjaśniacz, jest superrozjaśniająca.
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand
morelle jest offline  
Stary 2008-11-19, 00:36   #604
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Honia80 Pokaż wiadomość
hej dziewczyny, mam pytanko... Ale zaczne od poczatku. 30 października br. pofarbowałam włosy na czerwono (czerwien granatu-profesjonalna farba fryzjerska Londa), Po paru dniach stwerdziłam , ze zdejme ten kolor dekoloryzatorem ELGON, gdyż po nałożeniu tego czerwonego, na górze głowy był piekny czerwony kolor, z tyłu na karku z kolei były jeszcze prześwity mojego blondu. Po zastosoniu dekoloryzatora miałam bardzo jasne włoski, kupiłam farbę Garniera średni blond 9.13, nałożyłam, wyszedł ciemny blond z przeswtami fioletu! Potem kupiłam i nałożyłam jakis jasny blond, nic to nie dało. Obecnie farba sie troche wypłukała, ale nadal mam kosmiczny blond sredni z efektem fioletu . Chce wrócić do jakiegos sredniego-jasnego blondu.
Mam pytanie: czy znów nałożyć dekoloryzator, potem natomiast
Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 113 Superjasny Beżowy Blond ??


Czy ta farba 113 zawiera znów rozjasniacz?
Proszę o porade, nie chce zniszczyc dodatkowo lub stracic włosów

pozdrawiam
Na wstępi zacznę, że kolor 9.13 to nie średni blond, ale bardzo jasny blond beżowy. Blondy są do poziomu bardzo bardzo bardzo bardzo jasnego-platyny.
Pewnie chciałabyś kolor bardzo jasnego blondu beżowego. Najlepiej byłoby zdjąć ten pigment, ale nie dekolaryzatorem i ocieplić kolorek beżem, innej rady nie widzę.
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-19, 11:37   #605
sparx
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 745
Wpisy w blogu: 14
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Hej dziewczyny mam do was pytanko mam kolor włosow taki złocisty bond,
no moze troszke kurczakowy ale nieduzo i jaka blond farba mam zafarbowac zeby wyszedł taki jasny blond??? bez zadnych tam platyn i siwych wlosow
__________________
-
Kocham
-
sparx jest offline  
Stary 2008-11-19, 13:02   #606
mysia22
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 2
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Siemka wszystkim mam mały problem ...chce sobie zrobić włoski szamponem koloryzującym ... Na średni blond.. Mama kupila mi jakis szampon marion... Z tym ze on jest w pudełku z jakims aplikatorem i utrwalaczem( zółto- białe pudełko) i tam nic nie pisze czy on sie zmywa i po ilu zmyciach??? Moze wy wiecie coś więcej na ten temat.... Prosze piszcie pozdrawiam
mysia22 jest offline  
Stary 2008-11-19, 14:14   #607
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez sparx Pokaż wiadomość
Hej dziewczyny mam do was pytanko mam kolor włosow taki złocisty bond,
no moze troszke kurczakowy ale nieduzo i jaka blond farba mam zafarbowac zeby wyszedł taki jasny blond??? bez zadnych tam platyn i siwych wlosow
Zależy jak jasny-chcesz, aby był to odcień. Jeśli chcesz jaśnitki kolorek, bez platyny i chłodnego kolorku, to wybieraj blondy z nawą naturalne. Odcień naturalny-to kolor pozbawiony refleksu złotego jak i zimnego, w efekcie wychodzi jaśniutki blond ani platyna ani zimny nie będzie też żólty.
Wybieraj na poziomie bardzo jasny lub jeśli chcesz jaśniejszy bardzo bardzo jasny blond naturalny.
A i pamiętaj, że bardzo jasny blond naturalny to takie samo oznaczenie bardzo jasny blond. Bardzo jasny blond-to 9.0 lub sama 9 a bardzo badzo jasny blond naturalny to określenie 10.0 lub 10 a z farb nieprofesjonalnych, jak u Loreala to 01.
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-19, 14:55   #608
sparx
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 745
Wpisy w blogu: 14
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez johnw57 Pokaż wiadomość
Zależy jak jasny-chcesz, aby był to odcień. Jeśli chcesz jaśnitki kolorek, bez platyny i chłodnego kolorku, to wybieraj blondy z nawą naturalne. Odcień naturalny-to kolor pozbawiony refleksu złotego jak i zimnego, w efekcie wychodzi jaśniutki blond ani platyna ani zimny nie będzie też żólty.
Wybieraj na poziomie bardzo jasny lub jeśli chcesz jaśniejszy bardzo bardzo jasny blond naturalny.
A i pamiętaj, że bardzo jasny blond naturalny to takie samo oznaczenie bardzo jasny blond. Bardzo jasny blond-to 9.0 lub sama 9 a bardzo badzo jasny blond naturalny to określenie 10.0 lub 10 a z farb nieprofesjonalnych, jak u Loreala to 01.
dzieki serdeczne za odpowiedz
__________________
-
Kocham
-
sparx jest offline  
Stary 2008-11-19, 17:14   #609
Honia80
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-08
Wiadomości: 6
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej, oczywiscie jestem uparciuchem i zastosowałam dzis dekoloryzator elgon. Włosy wyszły zółte, potem od razu po wysuszeniu włosów nałożyłam na nie Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 113 Superjasny Beżowy Blond . Jestem bardzo zadowolona, wreszcie oznaki powrotu do jasnego bondu! Kolor mi sie podoba, jest jasny, zero zółtego. Tak, jak miało byc! Pozdrawiam Was dziewczyny!
Honia80 jest offline  
Stary 2008-11-19, 18:55   #610
sparx
Rozeznanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Lokalizacja: Polska
Wiadomości: 745
Wpisy w blogu: 14
Dot.: Najlepsze farby BLOND

To super Honiu ze ci sie udało
__________________
-
Kocham
-
sparx jest offline  
Stary 2008-11-19, 20:35   #611
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Honia80 Pokaż wiadomość
hej, oczywiscie jestem uparciuchem i zastosowałam dzis dekoloryzator elgon. Włosy wyszły zółte, potem od razu po wysuszeniu włosów nałożyłam na nie Garnier Color Naturals Farba do włosów nr 113 Superjasny Beżowy Blond . Jestem bardzo zadowolona, wreszcie oznaki powrotu do jasnego bondu! Kolor mi sie podoba, jest jasny, zero zółtego. Tak, jak miało byc! Pozdrawiam Was dziewczyny!
Fajnie, że wyszedł ładny blond
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-22, 14:25   #612
ewica
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2007-08
Lokalizacja: Kraków
Wiadomości: 65
Rozjaśnianie włosów , farby firmy loreal.

Witam otoz przedstawie o co mi chodzi. Mam wlosy koloru ciemny blond ( przy skorze glowy ) konce sa jasniejsze. W wakacje wlosy rozjasnialy mi do sredniego blondu i calosc wygladala super. Oczywiscie teraz juz tylko konce zostaly w takim kolorze. Chciala bym włosy rozjasnic. Wiem ze najlepsze sa farby LOREAL. Ostanio ogladalam w drogerii , i zastanawialam sie nad szamponem koloryzujacym tej firmy - loreal casting crem gloss. Oczywiscie nad odcieniami 3 blondow.Powiedziane jest ze rozjasnia to wlosy o ton .. chociaz co wy o tym sadzicie? Moze odcien 810 - perlowy blond? A czy te jasniejsze odcienie wyjda na moich wlosach ? Chyba ze doradzicie mi inna farbe z tej firmy , aby kolor wyszedl naturalny , zeby uzyskac takie refleksy sloneczne. Mam zamiar kupic farbe a dopiero potem isc do fryzjera, bo jak zobaczylam co ostatnio nalozyli w zakladzie mojej kolezance to sie przerazilam i zniszczyly jej sie wlosy . Doradzcie prosze
ewica jest offline  
Stary 2008-11-22, 14:58   #613
extassy
Zakorzenienie
 
Avatar extassy
 
Zarejestrowany: 2008-03
Wiadomości: 12 009
Dot.: Rozjaśnianie włosów , farby firmy loreal.

z tego co wiem to te farby sa strasznie słabe!lepiej kup loreal preference!! sa mocniejsze a zawsze mozesz skrócic czas trzymania!!
__________________
And nothing else matters... 13.07.13
extassy jest offline  
Stary 2008-11-22, 15:03   #614
szartotka
Raczkowanie
 
Avatar szartotka
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 440
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Dwukrotnie farbowała włosy farbą wellaton 12/1 i 8/1 (za każdym razem ta kombinacja). Miałam nadzieję, ze przy kolejnym farbowaniu włosy rozjaśnią się bardziej i nie będą wychodziły rudawe. Teraz zdecydowałam sie na farbę profesjonalną - myśle o majire kolor kaszmir 10,1 lub majilblond 901. Czy uda mi sie uzyskać taki kolor jak na próbniku bez wcześniejszego rozjaśniania? Która farba będzie lepsza?

1 zdjęcie robione w przytłumionym świetle, 2 w dziennym świetle
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg miix.jpg (7,6 KB, 179 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg Kopia miix.JPG (3,6 KB, 1603 załadowań)
szartotka jest offline  
Stary 2008-11-22, 15:45   #615
iustitia
Zadomowienie
 
Zarejestrowany: 2006-10
Lokalizacja: Lizbona
Wiadomości: 1 881
Dot.: Rozjaśnianie włosów , farby firmy loreal.

Poza tym, szampon nie rozjaśni włosów, bo nie ma odpowiednich substancji, musisz zainwestować w trwałą farbę. Osobiście polecam Ci L'oreala, jakiś czas temu zmieniałam kolor na jasny blond i dobrze się sprawdziła, nie śmierdziała amoniakiem, dobrze się nakładało i w zestawie jest wspaniała wprost odżywka Ogólnie efekty jak dla mnie nie były szczególnie wybitne na tle innych farb (nie widziałam jakiejś różnicy np. w odcieniu, jeśli chodzi o stan włosów to po tej farbie chyba było im dobrze) ale po prostu stosowałam ją z przyjemnością.
iustitia jest offline  
Stary 2008-11-22, 17:40   #616
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Rozjaśnianie włosów , farby firmy loreal.

Cytat:
Napisane przez iustitia Pokaż wiadomość
Poza tym, szampon nie rozjaśni włosów, bo nie ma odpowiednich substancji, musisz zainwestować w trwałą farbę. Osobiście polecam Ci L'oreala, jakiś czas temu zmieniałam kolor na jasny blond i dobrze się sprawdziła, nie śmierdziała amoniakiem, dobrze się nakładało i w zestawie jest wspaniała wprost odżywka Ogólnie efekty jak dla mnie nie były szczególnie wybitne na tle innych farb (nie widziałam jakiejś różnicy np. w odcieniu, jeśli chodzi o stan włosów to po tej farbie chyba było im dobrze) ale po prostu stosowałam ją z przyjemnością.
Tu mylisz się. Ja mam naturalny jasny blond a po castingu świetlisty blond wychodzą włosy w kolorze bardzo jasny blond-ta tabelka na opakowaniu farby. Poza tym, ten szampon rozjaśnia włosy o 1 ton bez zniszczenia struktury włosa.
Jeśli ktoś nie wie, nie powinien wypowiadać się, bo może źle doradzić. Kolor wychodzi po świetlistym blondzie jak włosy bardzo jasne pokazane na tabelce na opakowaniu, jaki kolor osiągnięmy na jakim blondzie. Ten szamon nie niszczy włosów.
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-22, 18:14   #617
szartotka
Raczkowanie
 
Avatar szartotka
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 440
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepsze farby BLOND

mógłby ktoś odpowiedzieć? ; )
szartotka jest offline  
Stary 2008-11-22, 21:58   #618
zelixa
Raczkowanie
 
Zarejestrowany: 2008-10
Wiadomości: 49
Dot.: Najlepsze farby BLOND

hej dziewczyny słuchajcie mam pytanko bo teraz na głowie mam kolor świetlisty blond loreal casting ale chciałabym nałozyć na nie kolor jasny blond złocisto opalizujący ale nie mam pojecia jak ten kolorek wyjdzie na włosach robiła któraś z was może tym kolorkiem ? może wiecie gdzie znajdę jakieś fotki bardzi ci zalezy z góry dzieki bardzo
zelixa jest offline  
Stary 2008-11-23, 23:24   #619
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez zelixa Pokaż wiadomość
hej dziewczyny słuchajcie mam pytanko bo teraz na głowie mam kolor świetlisty blond loreal casting ale chciałabym nałozyć na nie kolor jasny blond złocisto opalizujący ale nie mam pojecia jak ten kolorek wyjdzie na włosach robiła któraś z was może tym kolorkiem ? może wiecie gdzie znajdę jakieś fotki bardzi ci zalezy z góry dzieki bardzo
Ja nie robiłam tym odcieniem, ale tu masz link do tego koloru - to będzie 5 post.
http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=287540&page=4
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-24, 16:10   #620
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Ja swoje włosy przyciemniłam na złoty blond (matrixem) w sumie już dawno temu, ciągle zapominam wstawić fotki;p.

Na pierwszym foto sorry za poplątane włosy, kolor trochę się już wypłukał ale dalej jest fajny ciemniejszy i cieplutki.

Fotki sama robiłam, więc nie są najlepsze;p, no i w każdym świetle inaczej wyglądają.
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 102_7342.jpg (26,8 KB, 326 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 102_7344.jpg (34,4 KB, 219 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 102_7345.jpg (23,4 KB, 389 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 102_7370.jpg (42,3 KB, 180 załadowań)
Rodzaj pliku: jpg 102_7423.jpg (26,7 KB, 239 załadowań)
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie

Edytowane przez dziuniaaa
Czas edycji: 2008-11-24 o 16:18
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-11-24, 18:12   #621
szartotka
Raczkowanie
 
Avatar szartotka
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 440
Wpisy w blogu: 1
Dot.: Najlepsze farby BLOND

dziewczyny, naprawde żadna nie może odpowiedzieć?
szartotka jest offline  
Stary 2008-11-24, 18:26   #622
morelle
Zakorzenienie
 
Avatar morelle
 
Zarejestrowany: 2005-09
Lokalizacja: stary gród słowiański
Wiadomości: 3 135
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Dziuniu, bomba!
__________________
„Człowiek myśli, że ważne jest by mieć i nie wie, że ważniejsze jest by być”.
Oscar Wilde

"Prawdziwe szczęście niewiele kosztuje; jeśli jest drogie, niedobrego jest rodzaju".
F.-R. Chateaubriand
morelle jest offline  
Stary 2008-11-24, 19:36   #623
dziuniaaa
Zakorzenienie
 
Zarejestrowany: 2005-10
Lokalizacja: Wenus :-)
Wiadomości: 3 951
Dot.: Najlepsze farby BLOND

dzięki też mi się podoba
__________________
wymianka

włosy - zapuszczanie i dbanie
dziuniaaa jest offline  
Stary 2008-11-25, 09:44   #624
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez dziuniaaa Pokaż wiadomość
dzięki też mi się podoba
Świetny kolor Ale nie wyglądają na złoty odcień a jak chłodny. To piękny kolor. Zdradź nam proszę, jak dokładnie nazywa się ten kolor z Matrixa.
Na pewno apartat fot. też zmienia nieco odcień

Edytowane przez johnw57
Czas edycji: 2008-11-25 o 09:52 Powód: dopisek
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-25, 13:50   #625
mala19881
Zadomowienie
 
Avatar mala19881
 
Zarejestrowany: 2007-01
Lokalizacja: Poznań
Wiadomości: 1 641
GG do mala19881
Dot.: Najlepsze farby BLOND

zafarbowalam wlosy farba garniera ultrlajasny bezowy blond i wyszlo mi cos strasznego na glowie! mialam balejaz z jasniutkiego blondu i brazu, ktory po jakims czasie spral sie do jasnego brazu, spod natomiast byl w kolorze brazu, naturalne wlosy mam dosc jasne taki sredni blond, na odrostach wyszedl RUDY!! paskudny zolto-rudy odcien, na blond pasemkach zbyt jasny, praktycznie platynowo- niebieski, sprany braz wyszedl rowniez rudy a spod pozostal brazowy jaki byl, zachcialo mi sie jednolitego koloru a mam 3 kolorowy rudy misz-masz na glowie i wygladam dosc beznadziejnie... jakas szamponetka pokryje mi ta ruda grazyne na glowie czy jestem zmuszona uzyc rozjasniacza? do fryzjera wybiore sie dopiero w przyszlym tygodniu, gdyz w tym pracuje po 12 godzin dziennie, musze cos z tym zrobic by nie isc na impreze andrzejkowa jak totalna wiesniara...
mala19881 jest offline  
Stary 2008-11-25, 17:15   #626
Apiska
Zakorzenienie
 
Avatar Apiska
 
Zarejestrowany: 2005-06
Lokalizacja: Wrocław
Wiadomości: 6 501
Dot.: Najlepsze farby BLOND

A ja od dobrych 2 lat farbuję Garnierem nutri color 111 i jestem bardzo zadowolona BARDZO JASNY POPIELATY BLOND. Na początku włosy są niebieskawe, ale po użyciu 3 razy Joanny do siwych włosów starą się piękne.
Ale cchę dodać, ze farbuję jedynie odrosty.
Mój obecny kolor włosów w załączniku
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg 333.jpg (78,7 KB, 686 załadowań)
__________________
Razem: 08.08.2009r
Zaręczyny
: 06.03.2011r
Ślub
: 28.09.2013r


41/40
Apiska jest offline  
Stary 2008-11-28, 20:10   #627
CzerwonyKwiatNaLace
Przyczajenie
 
Zarejestrowany: 2008-11
Wiadomości: 4
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez Jasnowłosa Pokaż wiadomość
elliz76, jeśli pokazujesz włosy w takim publicznym miejscu, to licz się z oceną. Nie zazdroszcżę Ci włosów, bo sama mam jasne, grube, mocne, bardzo błyszczące, nie mam żadnego puchu czy zniszczeń. Naturalnie jestem blondynką oczywiście wspomaganą przez farby koloryzjuące, więc żadnych rozjaśnaczy nie używam i nie użyłabym. Tobie tylko wydaje się, że nie są zniszczone. Włosy utlenione są martwe. Sztuką jest mieć włosy i jasne i żywe. W życiu nie chciałabym mieć Twoich włosów. Moimi włosami zachwyca się fryzjer, który znany jest w całym świecie. Proszę i o to moje zdjęcie.

Może własnie Tobie sie tylko tak wydaje, ze masz takie zdrowe...:| zobaczymy za kilka lat czy nie bedziesz ich rozjasniac i farbowac :|
CzerwonyKwiatNaLace jest offline  
Stary 2008-11-28, 20:59   #628
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 267
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez kitty1709 Pokaż wiadomość
a to moje włoski po farbie L'oreala :bardzo jasny blond naturalny.
farbka super rozjasnia i nadaje taki słoneczny kolorek mniam .
moj naturalny kolor to taki ciemny popielaty blond . tzw mysi

Jestem ciekawa, czy na moich włosach farbka nie zrobi mi ,,pomarańczy'' na odrostach


Ostatnio fryzjerka, która robiła mi pasemka na odrostach, stwierdziła, że każda farba ,,wychodzi'' pomarańczowa/żółta na odrostach i efekt ładnego blondu mogę uzyskać jedynie rozjaśniaczem...Prawda to??

Będę musiała zacząć farbować włosy na własną rękę, bo to o wiele tańsze jest niż usługi fryzjerki, która i tak robi to na ,,odpie*dal''

Proszę nie zwracać uwagę na plamkę na golfiku:P Dopiero zauważyłam:p
Załączone zdjęcia
Rodzaj pliku: jpg DSC04476.jpg (82,6 KB, 430 załadowań)

Edytowane przez Mia694
Czas edycji: 2008-11-28 o 21:02
Mia694 jest offline  
Stary 2008-11-28, 22:35   #629
johnw57
BAN stały
 
Zarejestrowany: 2008-07
Wiadomości: 414
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez CzerwonyKwiatNaLace Pokaż wiadomość
Może własnie Tobie sie tylko tak wydaje, ze masz takie zdrowe...:| zobaczymy za kilka lat czy nie bedziesz ich rozjasniac i farbowac :|
To temat o najlepszych farbach blond a nie o kondycji. Zrobiłaś offtopa, to jest poza wątkiem tematu. Poza tym, jeśli dziewczyna pisze, że ma jasne i zdrowe włosy to musi takie mieć. Sama mam bardzo bardzo jasne i do tego mocno błyszczące, bardzo gęste a farbuje je już 7 rok, wieć jest to możliwe
Poza tym, wywlekasz jakoąś starą wiadomość na forum, to bardzo nieładnie z twojej strony

Mia, a jaki masz swój naturalny kolor włosów?
Poza tym, produkty prof. są niebanalne, mają piękne odcienie blondu, takie niespotykane a farby sklepowe poza Lorealem to porażka
Nie mówię, że są brzydkie te odcienie, ale albo na maxa wysuszają albo uczulą albo wychodzi po nich platyna albo bardziej żółty odcień, jakby nie było więcej odcieni blondu.

Edytowane przez johnw57
Czas edycji: 2008-11-28 o 22:39 Powód: dopisek
johnw57 jest offline  
Stary 2008-11-29, 12:35   #630
Mia694
Zadomowienie
 
Avatar Mia694
 
Zarejestrowany: 2007-10
Wiadomości: 1 267
Dot.: Najlepsze farby BLOND

Cytat:
Napisane przez johnw57 Pokaż wiadomość
Mia, a jaki masz swój naturalny kolor włosów?
Taki jaki na odroście, ciemny blond.
Mia694 jest offline  
Zamknij wątek

Tagi
blond, farba, fryzury rozjaśnianie, skandynawski, włósy

Nowe wątki na forum Włosy i fryzury


Ten wątek obecnie przeglądają: 1 (0 użytkowników i 1 gości)
 
Narzędzia

Zasady wysyłania wiadomości
Nie możesz zakładać nowych wątków
Nie możesz pisać odpowiedzi
Nie możesz dodawać zdjęć i plików
Nie możesz edytować swoich postów

BB code is Włączono
Emotikonki: Włączono
Kod [IMG]: Włączono
Kod HTML: Wyłączono

Gorące linki


Data ostatniego posta: 2014-01-01 00:00:00


Strefa czasowa to GMT +1. Teraz jest 08:35.